Ach, een tijd terug dacht ik ook dat het veranderen van de stoeltjes een hoge prioriteit moest hebben. Maar waarom eigenlijk? In De Kuip zijn ze ook allemaal blauw, en daar hoor ik ze nooit zaniken over de kleur van de stoeltjes.quote:Op donderdag 15 november 2007 17:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Op de lange termijn wel ja. Die stoeltjes worden sowieso vervangen. Alleen weet niemand wanneer...
Gaat dit eigenlijk compleet over de beleving van de supporters, of hebben jullie het ook (oppervlakkig) over voetbaltechnische zaken? En dan bedoel ik niet opstellingen uitwisselen ofzo, maar het belachelijke "4-3-3 wordt geeist" wat de media altijd suggereert, of het feit dat veel Ajacieden tevreden lijken met Koster en hem best wel als kandidaat voor de langere termijn zien?quote:Op donderdag 15 november 2007 17:31 schreef denthemen het volgende:
niet op die foto heheh, Jaakke staat trouwens nergens op de foto, terwijl hij toch een grote rol had
Dat vroeg ik me ook al af. Overigens mag die Slop ook wel eens optyfen. Dat is de grootste klootzak van allemaalquote:Op donderdag 15 november 2007 17:33 schreef PizzaSalami het volgende:
Wie is dat in het midden?
[ afbeelding ]
Lekker boeiend wat ze in rotterdam vinden. Ik vind die regenboogkleuren er niet uit zien. Die stoeltjes kunnen mij niet snel genoeg vervangen worden.quote:Op donderdag 15 november 2007 17:32 schreef Chivu het volgende:
[..]
Ach, een tijd terug dacht ik ook dat het veranderen van de stoeltjes een hoge prioriteit moest hebben. Maar waarom eigenlijk? In De Kuip zijn ze ook allemaal blauw, en daar hoor ik ze nooit zaniken over de kleur van de stoeltjes.
Als het slecht gaat komen er allemaal randverschijnselen tevoorschijn waardoor het slecht gaatquote:Op donderdag 15 november 2007 17:32 schreef Chivu het volgende:
[..]
Ach, een tijd terug dacht ik ook dat het veranderen van de stoeltjes een hoge prioriteit moest hebben. Maar waarom eigenlijk? In De Kuip zijn ze ook allemaal blauw, en daar hoor ik ze nooit zaniken over de kleur van de stoeltjes.
Dat klopt natuurlijk ook wel maar je hoort het altijd alleen in slechte tijdenquote:Op donderdag 15 november 2007 17:49 schreef zjroentje het volgende:
Er zit natuurlijk wel een kern van waarheid in dat stoeltjesgedoe.
Voor heel veel supporters is het stadion gewoon een tweede huis, en ik denk ook hoe meer de supporters zich thuisvoelen, hoe meer beleving er van de tribunes zal komen. Dus als het gros van de supporters die stoeltjes niks vinden (ik vind het zelf ook spuuglelijk), waarom worden ze dan niet vervangen.
Slechte tijden, ik hoor het al jaren. Signaal lijkt me wel duidelijk.quote:Op donderdag 15 november 2007 17:52 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat klopt natuurlijk ook wel maar je hoort het altijd alleen in slechte tijden
Net als veel andere zaken zoals het slechte gras etc.
Bogarde is meer cult.quote:Op donderdag 15 november 2007 18:00 schreef Rumille het volgende:
[TOERNOOI] De grootste Cultheld ronde 1A
Urzaiz moet natuurlijk wel winnen.
Die heeft Marcel ook een keer gehad.quote:Op donderdag 15 november 2007 18:06 schreef Rumille het volgende:
Urzaiz heeft een TT in het Ajax topic, Bogarde niet.
Vind je niet dat een Ajaxstadion er uit moet zien als een Ajaxstadion?quote:Op donderdag 15 november 2007 17:57 schreef Suijk het volgende:
Zorg gewoon dat het stadion vol zit, dan zie je de kleur van die stoeltjes niet. Wat mij betreft heeft dat geen prioriteit.
Ik heb liever dat ze die paar miljoen investeren in een leuke speler eigenlijk.quote:Op donderdag 15 november 2007 18:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Vind je niet dat een Ajaxstadion er uit moet zien als een Ajaxstadion?
Dat staat er dus weer totaal los van...quote:Op donderdag 15 november 2007 18:15 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze die paar miljoen investeren in een leuke speler eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |