quote:Blessure Klaas-Jan Huntelaar valt mee
14/11/2007 21:00
Klaas-Jan Huntelaar zal zaterdag hoogstwaarschijnlijk van de partij zijn als het Nederlands elftal tegen Luxemburg probeert kwalificatie voor het EK af te dwingen. De blessure die de aanvaller woensdag opliep is niet al te ernstig.
Huntelaar haakte tijdens de oefensessie af met een pijnlijk linkerbeen. De medische staf van Oranje bond uit voorzorg een flinke ijszak om het scheenbeen van de Ajacied. Woensdagavond liet de KNVB weten dat de kwetsuur van de topscorer van de Eredivisie niet ernstig is.
Bondscoach Marco van Basten heeft vier spitsen in zijn selectie opgenomen (Huntelaar, Ruud van Nistelrooy, Dirk Kuijt en Danny Koevermans) en is voornemens komende zaterdag met twee van hen aan het kwalificatieduel te beginnen.
Duurt wel lang zeg.quote:14/11/2007 - Davids moet nog aansterken voor hervatting groepstraining
(Gepost door RvN)
In Voetbal International laat de clubarts van Ajax weten dat Edgar Davids op schema ligt voor wat betreft zijn revalidatie, maar dat hij de groepstraining nog niet kan hervatten. 'Hij mag nog niet onder weerstand trainen en blijft voorlopig individueel bezig.' Davids is zoals bekend herstellende van een beenbreuk.
quote:Op woensdag 14 november 2007 22:29 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik verheug me al op het afscheid van Jaakke tijdens de nieuwjaarsborrel.
Gaat ie? (paar dagen niet op inet geweest)quote:Op woensdag 14 november 2007 22:29 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik verheug me al op het afscheid van Jaakke tijdens de nieuwjaarsborrel.
Dat is hier vloeken in de kerkquote:Op woensdag 14 november 2007 22:42 schreef Roflbroek het volgende:
Ik vraag me meer af of Urzaiz uberhaupt speel minuten gaat krijgen onder Koster dan of hij nog gaat scoren. Hoe minder minuten hoe beter.
Als we een paar wedstrijden voor het einde kampioen zijn mag hij best een keer scorenquote:Op woensdag 14 november 2007 22:53 schreef Trancelocator het volgende:
Beter houdt Urzaiz het voor gezien in de winterstop, want het begint langzaamaan een treurig verhaal met hem te worden.
Als je iets wil forceren heb je meer aan Rommedahl, is toch gebleken.
Hopelijk scoort Urzaiz dan wel in zijn afscheidswedstrijd.
Martin van Geel?quote:Op woensdag 14 november 2007 23:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wie is er eigenlijk met die Urzaiz onzin begonnen en waarom?
sjimz?quote:Op woensdag 14 november 2007 23:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wie is er eigenlijk met die Urzaiz onzin begonnen en waarom?
Welchen foto ?quote:Op woensdag 14 november 2007 23:34 schreef De_Brandweer het volgende:
ik weet niet wie er mee begon, maar het werd pas echt groot toen de feestbril foto er op kwam
quote:Blessure Klaas-Jan Huntelaar valt mee
Klaas-Jan Huntelaar zal zaterdag hoogstwaarschijnlijk van de partij zijn als het Nederlands elftal tegen Luxemburg probeert kwalificatie voor het EK af te dwingen. De blessure die de aanvaller woensdag opliep is niet al te ernstig.
Huntelaar haakte tijdens de oefensessie af met een pijnlijk linkerbeen. De medische staf van Oranje bond uit voorzorg een flinke ijszak om het scheenbeen van de Ajacied. Woensdagavond liet de KNVB weten dat de kwetsuur van de topscorer van de Eredivisie niet ernstig is.
Bondscoach Marco van Basten heeft vier spitsen in zijn selectie opgenomen (Huntelaar, Ruud van Nistelrooy, Dirk Kuijt en Danny Koevermans) en is voornemens komende zaterdag met twee van hen aan het kwalificatieduel te beginnen.
Hij kan gewoon spelen hoorquote:Op donderdag 15 november 2007 09:08 schreef HeatWave het volgende:
Gelukkig is de enige blessure bij Oranje een Ajacied, wij weten wel raad met kleine pijntjes etc.
I know, wel gewoon opvallendquote:
quote:Herstel Thomas Vermaelen weer stapje verder
BRON: Ajax.nl
Goed nieuws voor Thomas Vermaelen op zijn 22ste verjaardag: de Ajacied kan zich weer verplaatsen zonder krukken. Dinsdag is de schroef bij zijn enkel namelijk operatief verwijderd. "Het was maar een kleine ingreep", zegt Vermaelen op Ajax.nl. ,,Maar het is echt een verlossing. Ik kan weer lopen en autorijden en ben meteen zo goed als verlost van mijn krukken. Dat dit precies samen valt met mijn verjaardag, is helemaal prettig natuurlijk."
Het is nog niet duidelijk wanneer de verdediger zijn rentree in het eerste zal maken. "Het is nu zaak dat mijn enkel snel soepel en sterk wordt. Daarna moet ik ook nog weer helemaal fit zien te worden. Wanneer ik weer kan voetballen durf ik nog niet te zeggen. We gaan het rustig opbouwen. Mijn enkel voelt nu in ieder geval goed aan.", aldus Thomas Vermaelen.
Gelukkig hebben we supersub Urzaiz op de bank zitten.quote:Op donderdag 15 november 2007 09:08 schreef HeatWave het volgende:
Gelukkig is de enige blessure bij Oranje een Ajacied, wij weten wel raad met kleine pijntjes etc.
Zie ik hier alsnog een terugkeer?quote:Hatem Trabelsi vertrekt toch niet naar Al Hilal
De clubloze Hatem Trabelsi leek enkele dagen geleden een contract te gaan ondertekenen bij Al Hilal, een club uit Saudi Arabië. Hatem Trabelsi zal echter niet aan de slag gaan bij Al Hilal, waarschijnlijk konden beide partijen geen overeenstemming bereiken over de laatste details.
Inmiddels is Trabelsi alweer teruggekeerd in Tunesië, zijn geboorteland. De oud-Ajacied zal in Tunesië zijn conditie op peil houden. De dertigjarige rechtsback is nog niet van plan een punt te zetten achter zijn carrière en blijft hopen op een nieuwe werkgever
quote:Co, Louis of Adrie?
Op het internet gonst het momenteel van de geruchten dat Co Adriaanse misschien weleens de nieuwe trainer van Ajax zou kunnen worden. Dit komt voornamelijk voort uit uitspraken van Co zelf. Co zou graag terug willen keren om zijn karwei af te maken. Mocht dat niet kunnen en er zou een shortlist moeten worden opgesteld, dan zou Louis van Gaal bovenaan de lijst staan, aldus Co. Maar of Co terug zou kunnen komen is nog maar de vraag. Want Jaakke is duidelijk geweest: er is geen plek voor Co. Maar goed, wie weet hoelang Jaakke nog voorzitter zal zijn bij Ajax. Daarnaast zegt Co dat het niet de voorzitter is die gaat over een nieuwe trainer, maar de technisch directeur. En laat die nou eerder met Co samengewerkt hebben. Maar je kan je ook de vraag stellen of we nu toe zijn aan een nieuwe trainer. Adrie doet het redelijk en laat niet met zich sollen (denk aan Suarez en Luque). Lastig. Misschien toch Adrie het seizoen laten afmaken en dan een nieuwe trainer? Of toch eerder een trainerswissel? Contracten stellen toch niets meer voor tegenwoordig. We zijn benieuwd en wachten af...
Hatem Trabelsi is een geweldig rechtsback, alleen verdient hij het niet om door Ajax teruggehaald te worden.quote:Op donderdag 15 november 2007 09:45 schreef Longmen het volgende:
[..]
Zie ik hier alsnog een terugkeer?![]()
Inderdaad, eventueel Martin Jol als Louis van Gaal en Co Adriaanse niet willen, als ze het maar niet in hun botte kop halen om Marco van Basten aan te stellen als nieuwe trainer/coach van Ajax.quote:Op donderdag 15 november 2007 09:55 schreef Wooldoor het volgende:
Sowieso Adrie het seizoen af laten maken en dan in Februari - Maart gaan evalueren hoe Adrie het doet en of ze hem niet eventueel als hoofdcoach kunnen behouden. Zo niet dan het liefst van Gaal of Adriaanse.
Inderdaad! Dan houden we een protestmars voor de aanstelling van A3quote:Op donderdag 15 november 2007 10:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Inderdaad, eventueel Martin Jol als Louis van Gaal en Co Adriaanse niet willen, als ze het maar niet in hun botte kop halen om Marco van Basten aan te stellen als nieuwe trainer/coach van Ajax.
Denk het ook ja. Hij is vast ook geen schim meer van wat hij ooit is geweest.quote:Op donderdag 15 november 2007 09:51 schreef HeatWave het volgende:
Lijkt me echt zo'n aartsluie broodvoetballer geworden die ala Luque in de klassieker geen stap harder loopt omdat het hem niet boeit, als ie maar betaald krijgt.
Dat ook maar z'n knie is echt helemaal niks meer. Laat Trabelsi maar wegblijven.quote:Op donderdag 15 november 2007 09:51 schreef HeatWave het volgende:
Zou het nog iets zijn die Trabelsi? Lijkt me echt zo'n aartsluie broodvoetballer geworden die ala Luque in de klassieker geen stap harder loopt omdat het hem niet boeit, als ie maar betaald krijgt.
Nee dat dacht ik ook, maar clubloos verdient hij ook niet.quote:Op donderdag 15 november 2007 09:54 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hatem Trabelsi is een geweldig rechtsback, alleen verdient hij het niet om door Ajax teruggehaald te worden.
Ja maar daar zul je wel snel over lezen op de Ajax sitequote:Op donderdag 15 november 2007 10:26 schreef Suijk het volgende:
Was jij niet bij die supportersvergadering of iets dergelijks?
http://www.parool.nl/nieuws/2007/NOV/12/ams3.htmlquote:Op donderdag 15 november 2007 10:31 schreef Longmen het volgende:
En wat is dat precies met de curator?
quote:Op donderdag 15 november 2007 10:34 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ja maar daar zul je wel snel over lezen op de Ajax site
quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
Morgenavond in de perskamer, ik zal jullie wel laten horen hoe het was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |