quote:Blessure Klaas-Jan Huntelaar valt mee
14/11/2007 21:00
Klaas-Jan Huntelaar zal zaterdag hoogstwaarschijnlijk van de partij zijn als het Nederlands elftal tegen Luxemburg probeert kwalificatie voor het EK af te dwingen. De blessure die de aanvaller woensdag opliep is niet al te ernstig.
Huntelaar haakte tijdens de oefensessie af met een pijnlijk linkerbeen. De medische staf van Oranje bond uit voorzorg een flinke ijszak om het scheenbeen van de Ajacied. Woensdagavond liet de KNVB weten dat de kwetsuur van de topscorer van de Eredivisie niet ernstig is.
Bondscoach Marco van Basten heeft vier spitsen in zijn selectie opgenomen (Huntelaar, Ruud van Nistelrooy, Dirk Kuijt en Danny Koevermans) en is voornemens komende zaterdag met twee van hen aan het kwalificatieduel te beginnen.
Duurt wel lang zeg.quote:14/11/2007 - Davids moet nog aansterken voor hervatting groepstraining
(Gepost door RvN)
In Voetbal International laat de clubarts van Ajax weten dat Edgar Davids op schema ligt voor wat betreft zijn revalidatie, maar dat hij de groepstraining nog niet kan hervatten. 'Hij mag nog niet onder weerstand trainen en blijft voorlopig individueel bezig.' Davids is zoals bekend herstellende van een beenbreuk.
quote:Op woensdag 14 november 2007 22:29 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik verheug me al op het afscheid van Jaakke tijdens de nieuwjaarsborrel.
Gaat ie? (paar dagen niet op inet geweest)quote:Op woensdag 14 november 2007 22:29 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik verheug me al op het afscheid van Jaakke tijdens de nieuwjaarsborrel.
Dat is hier vloeken in de kerkquote:Op woensdag 14 november 2007 22:42 schreef Roflbroek het volgende:
Ik vraag me meer af of Urzaiz uberhaupt speel minuten gaat krijgen onder Koster dan of hij nog gaat scoren. Hoe minder minuten hoe beter.
Als we een paar wedstrijden voor het einde kampioen zijn mag hij best een keer scorenquote:Op woensdag 14 november 2007 22:53 schreef Trancelocator het volgende:
Beter houdt Urzaiz het voor gezien in de winterstop, want het begint langzaamaan een treurig verhaal met hem te worden.
Als je iets wil forceren heb je meer aan Rommedahl, is toch gebleken.
Hopelijk scoort Urzaiz dan wel in zijn afscheidswedstrijd.
Martin van Geel?quote:Op woensdag 14 november 2007 23:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wie is er eigenlijk met die Urzaiz onzin begonnen en waarom?
sjimz?quote:Op woensdag 14 november 2007 23:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wie is er eigenlijk met die Urzaiz onzin begonnen en waarom?
Welchen foto ?quote:Op woensdag 14 november 2007 23:34 schreef De_Brandweer het volgende:
ik weet niet wie er mee begon, maar het werd pas echt groot toen de feestbril foto er op kwam
quote:Blessure Klaas-Jan Huntelaar valt mee
Klaas-Jan Huntelaar zal zaterdag hoogstwaarschijnlijk van de partij zijn als het Nederlands elftal tegen Luxemburg probeert kwalificatie voor het EK af te dwingen. De blessure die de aanvaller woensdag opliep is niet al te ernstig.
Huntelaar haakte tijdens de oefensessie af met een pijnlijk linkerbeen. De medische staf van Oranje bond uit voorzorg een flinke ijszak om het scheenbeen van de Ajacied. Woensdagavond liet de KNVB weten dat de kwetsuur van de topscorer van de Eredivisie niet ernstig is.
Bondscoach Marco van Basten heeft vier spitsen in zijn selectie opgenomen (Huntelaar, Ruud van Nistelrooy, Dirk Kuijt en Danny Koevermans) en is voornemens komende zaterdag met twee van hen aan het kwalificatieduel te beginnen.
Hij kan gewoon spelen hoorquote:Op donderdag 15 november 2007 09:08 schreef HeatWave het volgende:
Gelukkig is de enige blessure bij Oranje een Ajacied, wij weten wel raad met kleine pijntjes etc.
I know, wel gewoon opvallendquote:
quote:Herstel Thomas Vermaelen weer stapje verder
BRON: Ajax.nl
Goed nieuws voor Thomas Vermaelen op zijn 22ste verjaardag: de Ajacied kan zich weer verplaatsen zonder krukken. Dinsdag is de schroef bij zijn enkel namelijk operatief verwijderd. "Het was maar een kleine ingreep", zegt Vermaelen op Ajax.nl. ,,Maar het is echt een verlossing. Ik kan weer lopen en autorijden en ben meteen zo goed als verlost van mijn krukken. Dat dit precies samen valt met mijn verjaardag, is helemaal prettig natuurlijk."
Het is nog niet duidelijk wanneer de verdediger zijn rentree in het eerste zal maken. "Het is nu zaak dat mijn enkel snel soepel en sterk wordt. Daarna moet ik ook nog weer helemaal fit zien te worden. Wanneer ik weer kan voetballen durf ik nog niet te zeggen. We gaan het rustig opbouwen. Mijn enkel voelt nu in ieder geval goed aan.", aldus Thomas Vermaelen.
Gelukkig hebben we supersub Urzaiz op de bank zitten.quote:Op donderdag 15 november 2007 09:08 schreef HeatWave het volgende:
Gelukkig is de enige blessure bij Oranje een Ajacied, wij weten wel raad met kleine pijntjes etc.
Zie ik hier alsnog een terugkeer?quote:Hatem Trabelsi vertrekt toch niet naar Al Hilal
De clubloze Hatem Trabelsi leek enkele dagen geleden een contract te gaan ondertekenen bij Al Hilal, een club uit Saudi Arabië. Hatem Trabelsi zal echter niet aan de slag gaan bij Al Hilal, waarschijnlijk konden beide partijen geen overeenstemming bereiken over de laatste details.
Inmiddels is Trabelsi alweer teruggekeerd in Tunesië, zijn geboorteland. De oud-Ajacied zal in Tunesië zijn conditie op peil houden. De dertigjarige rechtsback is nog niet van plan een punt te zetten achter zijn carrière en blijft hopen op een nieuwe werkgever
quote:Co, Louis of Adrie?
Op het internet gonst het momenteel van de geruchten dat Co Adriaanse misschien weleens de nieuwe trainer van Ajax zou kunnen worden. Dit komt voornamelijk voort uit uitspraken van Co zelf. Co zou graag terug willen keren om zijn karwei af te maken. Mocht dat niet kunnen en er zou een shortlist moeten worden opgesteld, dan zou Louis van Gaal bovenaan de lijst staan, aldus Co. Maar of Co terug zou kunnen komen is nog maar de vraag. Want Jaakke is duidelijk geweest: er is geen plek voor Co. Maar goed, wie weet hoelang Jaakke nog voorzitter zal zijn bij Ajax. Daarnaast zegt Co dat het niet de voorzitter is die gaat over een nieuwe trainer, maar de technisch directeur. En laat die nou eerder met Co samengewerkt hebben. Maar je kan je ook de vraag stellen of we nu toe zijn aan een nieuwe trainer. Adrie doet het redelijk en laat niet met zich sollen (denk aan Suarez en Luque). Lastig. Misschien toch Adrie het seizoen laten afmaken en dan een nieuwe trainer? Of toch eerder een trainerswissel? Contracten stellen toch niets meer voor tegenwoordig. We zijn benieuwd en wachten af...
Hatem Trabelsi is een geweldig rechtsback, alleen verdient hij het niet om door Ajax teruggehaald te worden.quote:Op donderdag 15 november 2007 09:45 schreef Longmen het volgende:
[..]
Zie ik hier alsnog een terugkeer?![]()
Inderdaad, eventueel Martin Jol als Louis van Gaal en Co Adriaanse niet willen, als ze het maar niet in hun botte kop halen om Marco van Basten aan te stellen als nieuwe trainer/coach van Ajax.quote:Op donderdag 15 november 2007 09:55 schreef Wooldoor het volgende:
Sowieso Adrie het seizoen af laten maken en dan in Februari - Maart gaan evalueren hoe Adrie het doet en of ze hem niet eventueel als hoofdcoach kunnen behouden. Zo niet dan het liefst van Gaal of Adriaanse.
Inderdaad! Dan houden we een protestmars voor de aanstelling van A3quote:Op donderdag 15 november 2007 10:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Inderdaad, eventueel Martin Jol als Louis van Gaal en Co Adriaanse niet willen, als ze het maar niet in hun botte kop halen om Marco van Basten aan te stellen als nieuwe trainer/coach van Ajax.
Denk het ook ja. Hij is vast ook geen schim meer van wat hij ooit is geweest.quote:Op donderdag 15 november 2007 09:51 schreef HeatWave het volgende:
Lijkt me echt zo'n aartsluie broodvoetballer geworden die ala Luque in de klassieker geen stap harder loopt omdat het hem niet boeit, als ie maar betaald krijgt.
Dat ook maar z'n knie is echt helemaal niks meer. Laat Trabelsi maar wegblijven.quote:Op donderdag 15 november 2007 09:51 schreef HeatWave het volgende:
Zou het nog iets zijn die Trabelsi? Lijkt me echt zo'n aartsluie broodvoetballer geworden die ala Luque in de klassieker geen stap harder loopt omdat het hem niet boeit, als ie maar betaald krijgt.
Nee dat dacht ik ook, maar clubloos verdient hij ook niet.quote:Op donderdag 15 november 2007 09:54 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hatem Trabelsi is een geweldig rechtsback, alleen verdient hij het niet om door Ajax teruggehaald te worden.
Ja maar daar zul je wel snel over lezen op de Ajax sitequote:Op donderdag 15 november 2007 10:26 schreef Suijk het volgende:
Was jij niet bij die supportersvergadering of iets dergelijks?
http://www.parool.nl/nieuws/2007/NOV/12/ams3.htmlquote:Op donderdag 15 november 2007 10:31 schreef Longmen het volgende:
En wat is dat precies met de curator?
quote:Op donderdag 15 november 2007 10:34 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ja maar daar zul je wel snel over lezen op de Ajax site
quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
Morgenavond in de perskamer, ik zal jullie wel laten horen hoe het was
Nu moet je het vertellen ookquote:Op donderdag 15 november 2007 10:34 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ja maar daar zul je wel snel over lezen op de Ajax site
Ze lezen toch geen FOK.quote:Op donderdag 15 november 2007 10:44 schreef denthemen het volgende:
Ja maar Montana, zo zijn de regels
Was wel een mooie reeks ja, stonden wel veel meer voetballers tussen ook.quote:Op donderdag 15 november 2007 01:05 schreef BonJovi het volgende:
Nee was een topic hier waar je bn'ers moest zoeken en daarop zetten.
[ afbeelding ]SJONNIE
quote:Op donderdag 15 november 2007 10:44 schreef denthemen het volgende:
Ja maar Montana, zo zijn de regels
Er staat nog een bekende op....quote:Op donderdag 15 november 2007 00:46 schreef donroyco het volgende:
[..]
Het is 'm duidelijk wel hoor
[ afbeelding ]
Jan-Arie van der Heijden en Wie?quote:Op donderdag 15 november 2007 11:40 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Gaaf! JAvdH en MD gaat een oefeninterland spelen..
McDonaldquote:Op donderdag 15 november 2007 11:41 schreef Rumille het volgende:
[..]
Jan-Arie van der Heijden en Wie?
quote:Oefeninterland voor Van der Heijden en Donald
Amsterdam, 15 nov 2007
Jan-Arie van der Heijden en Mitchell Donald zijn geselecteerd voor het Nederlands Beloftenelftal. Dat heeft bondscoach Hans Schrijver woensdag bekendgemaakt.
Het Beloftenelftal speelt dinsdag 20 november om 14.30 uur een oefenwedstrijd tegen Eredivisionist Sparta Rotterdam. De door Ajax aan Willem II verhuurde Rydell Poepon behoort ook tot de zestien geselecteerde spelers. De groep wordt zaterdag uitgebreid naar achttien spelers. Wellicht wordt er nog een Ajacied opgeroepen. Murat Yildirim en Donovan Slijngard maakten deel uit van de voorselectie.
Ajax.nl
quote:
Gister was enkel kennismaking en wegwijs maken, er is nog 0.0 besloten, maar mocht er ergens over worden besloten zullen jullie het via Ajax zelf horenquote:Op donderdag 15 november 2007 11:18 schreef Ordinair het volgende:
Kom op denthemen! Je hebt ons lekker zitten maken.Wat staat ons te wachten?
quote:Op donderdag 15 november 2007 10:55 schreef Suijk het volgende:
Maar ben je positief of negatief, denthemen?
quote:
quote:Op donderdag 15 november 2007 13:02 schreef denthemen het volgende:
[..]
Gister was enkel kennismaking en wegwijs maken, er is nog 0.0 besloten, maar mocht er ergens over worden besloten zullen jullie het via Ajax zelf horen
Dat meisje met die witte blouse linksvoor heeft zijn bril gejat!quote:Op donderdag 15 november 2007 00:46 schreef donroyco het volgende:
[..]
Het is 'm duidelijk wel hoor
[ afbeelding ]
Is Babel al wakker?quote:Op donderdag 15 november 2007 14:11 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Felicitatie voor John (zoals hij zelf graag wenst..)
http://www.radio538.nl/web/show/id=47320/contentid=30042
Hij heeft een schuld in Nederland, het lijkt me stug dat hij in de schulden zit. Bovendien, des te meer reden om niet terug te komen naar Nederland.quote:Op donderdag 15 november 2007 16:32 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb geen tijd om het hele topic door te lezen, maar ik zie net een nieuwsbericht met de melding dat oud-Ajacied Hatem Trabelsi in de schulden zit en daarom bezittingen moet verkopen. Ik denk dan: haal hem terug naar Ajax om nog een poosje te voetballen voor wat centen...
Hij is pas 30, maar zit weg te rotten in Saoedi-Arabië. Volgens mij zou Ajax nog best een type als Trabelsi kunnen gebruiken...
Sjonnieeeeeequote:Op donderdag 15 november 2007 14:11 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Felicitatie voor John (zoals hij zelf graag wenst..)
http://www.radio538.nl/web/show/id=47320/contentid=30042
Weet je dat echt niet?quote:Op donderdag 15 november 2007 17:22 schreef Rumille het volgende:
Wie ben jij?
Ik denk dat hij het wel weet, maar jou voor de lazer houdt door te doen alsof hij het niet weet!quote:
Verandering van de ArenA?quote:Afhankelijk van de ingebrachte agendapunten zal desgewenst ook de ArenA vertegenwoordigd worden.
Niet dusquote:Op donderdag 15 november 2007 17:25 schreef twi het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het wel weet, maar jou voor de lazer houdt door te doen alsof hij het niet weet!
Op de lange termijn wel ja. Die stoeltjes worden sowieso vervangen. Alleen weet niemand wanneer...quote:
je staat gewoon op Ajax.nlquote:Op donderdag 15 november 2007 17:21 schreef denthemen het volgende:
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=64701 EIndelijk staat het er;)
quote:Op donderdag 15 november 2007 17:27 schreef twi het volgende:
[..]
denthemen vertegenwoordigt het rolstoelplatform, om verdere offtopic maar te voorkomen.
Ach, een tijd terug dacht ik ook dat het veranderen van de stoeltjes een hoge prioriteit moest hebben. Maar waarom eigenlijk? In De Kuip zijn ze ook allemaal blauw, en daar hoor ik ze nooit zaniken over de kleur van de stoeltjes.quote:Op donderdag 15 november 2007 17:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Op de lange termijn wel ja. Die stoeltjes worden sowieso vervangen. Alleen weet niemand wanneer...
Gaat dit eigenlijk compleet over de beleving van de supporters, of hebben jullie het ook (oppervlakkig) over voetbaltechnische zaken? En dan bedoel ik niet opstellingen uitwisselen ofzo, maar het belachelijke "4-3-3 wordt geeist" wat de media altijd suggereert, of het feit dat veel Ajacieden tevreden lijken met Koster en hem best wel als kandidaat voor de langere termijn zien?quote:Op donderdag 15 november 2007 17:31 schreef denthemen het volgende:
niet op die foto heheh, Jaakke staat trouwens nergens op de foto, terwijl hij toch een grote rol had
Dat vroeg ik me ook al af. Overigens mag die Slop ook wel eens optyfen. Dat is de grootste klootzak van allemaalquote:Op donderdag 15 november 2007 17:33 schreef PizzaSalami het volgende:
Wie is dat in het midden?
[ afbeelding ]
Lekker boeiend wat ze in rotterdam vinden. Ik vind die regenboogkleuren er niet uit zien. Die stoeltjes kunnen mij niet snel genoeg vervangen worden.quote:Op donderdag 15 november 2007 17:32 schreef Chivu het volgende:
[..]
Ach, een tijd terug dacht ik ook dat het veranderen van de stoeltjes een hoge prioriteit moest hebben. Maar waarom eigenlijk? In De Kuip zijn ze ook allemaal blauw, en daar hoor ik ze nooit zaniken over de kleur van de stoeltjes.
Als het slecht gaat komen er allemaal randverschijnselen tevoorschijn waardoor het slecht gaatquote:Op donderdag 15 november 2007 17:32 schreef Chivu het volgende:
[..]
Ach, een tijd terug dacht ik ook dat het veranderen van de stoeltjes een hoge prioriteit moest hebben. Maar waarom eigenlijk? In De Kuip zijn ze ook allemaal blauw, en daar hoor ik ze nooit zaniken over de kleur van de stoeltjes.
Dat klopt natuurlijk ook wel maar je hoort het altijd alleen in slechte tijdenquote:Op donderdag 15 november 2007 17:49 schreef zjroentje het volgende:
Er zit natuurlijk wel een kern van waarheid in dat stoeltjesgedoe.
Voor heel veel supporters is het stadion gewoon een tweede huis, en ik denk ook hoe meer de supporters zich thuisvoelen, hoe meer beleving er van de tribunes zal komen. Dus als het gros van de supporters die stoeltjes niks vinden (ik vind het zelf ook spuuglelijk), waarom worden ze dan niet vervangen.
Slechte tijden, ik hoor het al jaren. Signaal lijkt me wel duidelijk.quote:Op donderdag 15 november 2007 17:52 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat klopt natuurlijk ook wel maar je hoort het altijd alleen in slechte tijden
Net als veel andere zaken zoals het slechte gras etc.
Bogarde is meer cult.quote:Op donderdag 15 november 2007 18:00 schreef Rumille het volgende:
[TOERNOOI] De grootste Cultheld ronde 1A
Urzaiz moet natuurlijk wel winnen.
Die heeft Marcel ook een keer gehad.quote:Op donderdag 15 november 2007 18:06 schreef Rumille het volgende:
Urzaiz heeft een TT in het Ajax topic, Bogarde niet.
Vind je niet dat een Ajaxstadion er uit moet zien als een Ajaxstadion?quote:Op donderdag 15 november 2007 17:57 schreef Suijk het volgende:
Zorg gewoon dat het stadion vol zit, dan zie je de kleur van die stoeltjes niet. Wat mij betreft heeft dat geen prioriteit.
Ik heb liever dat ze die paar miljoen investeren in een leuke speler eigenlijk.quote:Op donderdag 15 november 2007 18:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Vind je niet dat een Ajaxstadion er uit moet zien als een Ajaxstadion?
Dat staat er dus weer totaal los van...quote:Op donderdag 15 november 2007 18:15 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze die paar miljoen investeren in een leuke speler eigenlijk.
Als er een geldboom naast de ArenA zou staan, zou het er los van staan ja. Een investering is nu eenmaal een investering, of dat nu in de transferprijs van een speler is, in een organisatie die uitsupporters moet begeleiden, in trainingsballen of in stadionstoeltjes.quote:Op donderdag 15 november 2007 18:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dat staat er dus weer totaal los van...
quote:Op donderdag 15 november 2007 18:00 schreef Rumille het volgende:
Ajax is geen eigenaar van de Arena. Oftewel, de Arena betaald die stoeltjes.quote:Op donderdag 15 november 2007 18:31 schreef twi het volgende:
[..]
Als er een geldboom naast de ArenA zou staan, zou het er los van staan ja. Een investering is nu eenmaal een investering, of dat nu in de transferprijs van een speler is, in een organisatie die uitsupporters moet begeleiden, in trainingsballen of in stadionstoeltjes.
Oftelwel, de ArenA interesseert het geen ene zak dat er stoeltjes gaan veranderen tenzij Ajax op een of andere manier garant staat voor de onbenodigde kosten die dit met zich mee zal brengen.quote:Op donderdag 15 november 2007 18:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ajax is geen eigenaar van de Arena. Oftewel, de Arena betaald die stoeltjes.
Op de stoeltjes zit een houdbaarheid van ongeveer 10 jaar. Die hadden dus al vervangen moeten worden.quote:Op donderdag 15 november 2007 18:37 schreef twi het volgende:
[..]
Oftelwel, de ArenA interesseert het geen ene zak dat er stoeltjes gaan veranderen tenzij Ajax op een of andere manier garant staat voor de onbenodigde kosten die dit met zich mee zal brengen.
Waarom denk je dat het zo lang duurt? Ze wachten nog een jaar of tien voordat de stoeltjes vervangen moeten worden. Op dat moment komen er vast wel rode stoeltjes in.
De stoeltjes zijn inderdaad wel van uitstekende kwaliteit, echt niet kapot te krijgen.quote:Op donderdag 15 november 2007 18:46 schreef twi het volgende:
Het gemiddelde stoeltje waar ik in de ArenA op plaats neem is nog in uitstekende staat, dus dat zal meewegen in de beslissing.
Jawel hoor.quote:Op donderdag 15 november 2007 18:48 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
De stoeltjes zijn inderdaad wel van uitstekende kwaliteit, echt niet kapot te krijgen.
Uiteindelijk kan alles kapot maar je moet er wel veel moeite voor doen volgens mij? (of is er een speciale techniek voor?quote:
Hoop centjes.quote:15/11/2007 - 'Miljoenenbod Ajax op Ivanovic afgewezen'
(Gepost door RvN)
Volgens de Italiaanse geruchtenkrant Tuttosport heeft Ajax afgelopen maandag bij lokomotiv Moskou een bod uitgebracht van 11 miljoen euro op centrale verdediger Branislav Ivanovic. De Russen zouden het bod echter hebben afgewezen. Naar verluidt willen ze 13 miljoen voor de verdediger. Ajax zou in alle stilte Juventus en Inter te snel afgeweest hebben willen zijn. De Italianen worden al veel langer in verband gebracht met de verdediger. Voetbal International bracht eerder Ajax al in verband met de speler, al ontkende Martin van Geel later de interesse.
Ajax Netwerk
Ajax is zoals bekend concreet op zoek naar een centrale verdediger om Jaap Stam te vervangen.
Schilder staat er gewoon tussen, en anders kan je online gewoon een naam intikken en rugnummer kiezen.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:03 schreef fuckbuddy het volgende:
Vraagje, ik zoek het Ajax shirt van Schilder. (voor een achterneefje die ook Schilder heet) en nu heb ik in de online fanshop gekeken maar daar is ie niet.
Bestaat deze in de online verkoop? Ik kan hem niet vinden namelijk.
En nee, meneer wilt geen AZ shirt.... en ja dat zal jullie zeker bekoren....
Bedankt voor de hulp alvast....![]()
Heb het een buurman een keer zonder al te veel moeite zien lukken.quote:Op donderdag 15 november 2007 18:59 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Uiteindelijk kan alles kapot maar je moet er wel veel moeite voor doen volgens mij? (of is er een speciale techniek voor?)
Veel puntenverlies ook. Ik ken die Ivanovic trouwens niet hoor. Maar als Ajax iets wil moeten ze er ook voor gaan.quote:
Jawel, maar er zijn volgens mij andere dingen die je kunt veranderen om het meer als een Ajax stadion te laten voelen. Stel je hebt rood witte stoeltjes en het is uitverkocht, dan merk je er weinig van hoor. In een leeg stadion is het mooier ja, dat klopt. Ik heb dan liever dat de Arena dat geld gebruikt om iets te doen aan die gracht, of om iets van historie te laten uitstralen, of het dak eraf slopen ofzo.quote:Op donderdag 15 november 2007 18:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Vind je niet dat een Ajaxstadion er uit moet zien als een Ajaxstadion?
idd die gracht... We moeten boven op het veld... Das het enige wat ok is daar in rotterdam.. Ze zitten bovenop het veld. Daar zijn spelers toch meer van onder de indruk als ergens bovenin 2e ringquote:Op donderdag 15 november 2007 20:18 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Veel puntenverlies ook. Ik ken die Ivanovic trouwens niet hoor. Maar als Ajax iets wil moeten ze er ook voor gaan.
Dat is niet alleen zo in Rotterdam, dat is bijna over al zo! Als je nagaat dat Zuid 1 (toch eigenlijk bij het betrekken van de Amsterdam ArenA het vak met de fanatiekste aanhangers) zo'n twintig meter van het veld zit, gaat echt helemaal nergens over! Op één of andere manier moet die ruimte volgebouwd worden met stoeltjes, dan is het meteen een stuk meer voetbalstadion. Misschien door het veld te verlagen, zoals in München?quote:Op donderdag 15 november 2007 20:38 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
idd die gracht... We moeten boven op het veld... Das het enige wat ok is daar in rotterdam.. Ze zitten bovenop het veld. Daar zijn spelers toch meer van onder de indruk als ergens bovenin 2e ring
Geweldig.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:12 schreef Rumille het volgende:
http://www.ajax-nl.vespro(...)203_2_10000000001820
of
Deze
idd op die manier is het net wat meer imponerend voor de tegenstander...... Vd Wiel had er toch echt ff last van zondag voor mijn gevoel...quote:Op donderdag 15 november 2007 20:44 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat is niet alleen zo in Rotterdam, dat is bijna over al zo! Als je nagaat dat Zuid 1 (toch eigenlijk bij het betrekken van de Amsterdam ArenA het vak met de fanatiekste aanhangers) zo'n twintig meter van het veld zit, gaat echt helemaal nergens over! Op één of andere manier moet die ruimte volgebouwd worden met stoeltjes, dan is het meteen een stuk meer voetbalstadion. Misschien door het veld te verlagen, zoals in München?
Ach, ik doe m'n bestquote:Op donderdag 15 november 2007 20:50 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Geweldig.
Ik vond ze wel maar niet die met de tekst die je zelf kan maken.
Merci kerel!
Bogarde is zo veel meer cult, daar kan geen foto met een feestbril tegenop. 4 jaar uit principe je zakkenvullen bij Chelseaquote:Op donderdag 15 november 2007 18:00 schreef Rumille het volgende:
Had je zondag bij Viktoria Zizkov moeten zitten. Na de 1-1 in blessuretijd bleef er heel weinig heel van de tribune. Tering, wat een tyfuszooi was dat.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:54 schreef fathank het volgende:
En de stoeltjes in rotterdam zijn ook lastig kapot te krijgen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |