ALS Vermaelen, Heitinga en Van der Wiel fit blijven is dat niet nodig (quote:Op zondag 13 januari 2008 01:05 schreef ub40_bboy het volgende:
Linksback heeft prioriteit, rechts niet. maar eerst eens een vervanger voor stam.
Heitinga is een held.quote:Op zondag 13 januari 2008 01:08 schreef Messenga het volgende:
Heitinga is geen verdediger.
Vertonghen ook niet.quote:Op zondag 13 januari 2008 01:08 schreef Messenga het volgende:
Heitinga is geen verdediger.
Van der Wiel niet?quote:Op zondag 13 januari 2008 01:14 schreef Radegast het volgende:
We hebben maar één 'echte' verdediger en dat is Vermaelen.
Speelde in de jeugd vooral op het middenveld als ik het me goed herinner..quote:
quote:'Spurs gaat 7 miljoen pond bieden op Stekelenburg'
Volgens The Evening Standard wil Tottenham Hotspur komende week een bod uitbrengen op Maarten Stekelenburg. De Engelse club zou volgens de regionale krant een bedrag van 7 miljoen pond over hebben voor de keeper van Ajax. De kans dat Ajax zijn eerste keeper zal laten gaan in deze transferperiode lijkt echter heel klein, al zou Piet Velthuizen van Vitesse de interesse van Ajax voor hem al bevestigd hebben volgens berichten in de media.
Toch speelt hij en Heitinga het liefst centraal, gewoon een verdediger dus.quote:Op zondag 13 januari 2008 01:21 schreef Radegast het volgende:
[..]
Speelde in de jeugd vooral op het middenveld als ik het me goed herinner..
Laat me raden, je komt net uit de stad?quote:Op zondag 13 januari 2008 01:44 schreef Noshiba het volgende:
STELLLEETJEE HOMOOOOSSS
morgen even een oefenpartijtje winnen
JAAAAAAAAAAAAAAAA KOMOOP JOODDEEENNN
Wat verwacht je morgen van Perez?quote:Op zondag 13 januari 2008 01:51 schreef Houniet het volgende:
wheheeh hij heeft wel gelijk
over dat oefenpartijtje he
ik weet nog niet precies wat ik moet verwachten morgen. ik heb de webstrijden in dubai niet gezien. op de goals na dan. je hebt natuurlijk wel weer twee hele goede teamspelers terug ten opzichte van voor de winterstop. het kan dus alle kanten op, en Ajax - az is natuurlijk een wedstrijd opzich.quote:Op zondag 13 januari 2008 01:51 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Wat verwacht je morgen van Perez?
Gaan we door hem(en Davids) een totaal ander Ajax zien?
quote:Op zondag 13 januari 2008 02:10 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik weet nog niet precies wat ik moet verwachten morgen. ik heb de webstrijden in dubai niet gezien. op de goals na dan. je hebt natuurlijk wel weer twee hele goede teamspelers terug ten opzichte van voor de winterstop. het kan dus alle kanten op, en Ajax - az is natuurlijk een wedstrijd opzich.
ik gok onze kansen wel goed in, 3-1 overwinning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |