quote:wie verteld me de selectie van ajax hoe hij op dit moment is met de rugnummers?
Rugnummers zijn officieel nog niet bekent gemaakt. Selectie staat vast wel op de Ajax-site.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 12:31 schreef B_BOY het volgende:
laatste post uit het vorige topic.
[..]
Ik zie nuquote:Op dinsdag 27 juli 2004 12:31 schreef S-Two het volgende:
die openingspost-picture blijft geweldig
Ik ziequote:Op dinsdag 27 juli 2004 12:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik zie nuBergkamp
.
Dequote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:00 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik zieMaxwell met de schaal
![]()
Dit jaar mag hij er weer mee op de fotoquote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
Deschaal
Hij moet zelfs mee op de fotoquote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:24 schreef Vom het volgende:
[..]
Dit jaar mag hij er weer mee op de foto![]()
Ze zullen het toernooi wel weer winnen.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:38 schreef methodmich het volgende:
Het AT nadert met rasse schreden, spannend!
Arsenal ook niet. En wat River Plate doet ook niet. Het is gewoon een leuk en zwaar toernooi. Ook om te kijkenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:05 schreef methodmich het volgende:
Panathinaikos mag je niet onderschatten!
Nee die blijft in ieder geval dit jaar.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:34 schreef Sloggi het volgende:
Gaat Zlatan nou nog weg?
quote:27/7/2004 - Arsenal kijkt verder dan Trabelsi
(Van onze verslaggever RvN)
Terwijl de zaakwaarnemer van Trabelsi liet weten dat niets een transfer meer in de weg kan staan dan de medische keuring, meldt het doorgaans betrouwbare The Guardian dat Arsenal inmiddels zich ook is gaan richten op andere kandidaten voor de rechtsbackpositie. Zo zou bij Bayern Munchen zijn geinformeerd naar de beschikbaarheid van Sagnol. Wenger liet tegenover The Guardian weten dat er nog steeds interesse is in Trabelsi en kans op een transfer maar dat er enige onenigheden zijn.
Laat hem alsjeblieft voor nog wat onrust zorgen.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 19:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
![]()
Laat hem alsjeblieft snel weggaan.
Hoezo onrust? Hij traint niet mee met de selectie naar mijn weten.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 19:29 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Laat hem alsjeblieft voor nog wat onrust zorgen.
Zal Ajax nooit toelaten en de eigenwijze Koeman al helemaal niet. Laat staan de meerderheid van het 'publiek'.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 19:32 schreef methodmich het volgende:
Ik wil Hatem weer liefdevol opnemen in de selectie, voor zijn eerste contract.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |