quote:Op zondag 3 december 2006 18:32 schreef twi het volgende:
Ik vond vooral Maduro sterk trouwens. Had op zijn tijd echt geweldige acties en oplossingen bij combinaties en het passeren van mannetjes.
Nee! Ik had ook liever weer voor 90min kut naar Amsterdam gegaan om weer in de stervenskou naar een potje inspiratieloos voetbal te kijken en dan met geluk een 1-0 er net uit te slepen uit een vrije trap!!!!quote:Op zondag 3 december 2006 18:33 schreef Messenga het volgende:
Mwa, tegen W2 is het natuurlijk niet zo moeilijk om te winnen en goed te spelen. Ik begrijp de euforie niet zo..
De huidige basiself plus wisselspelers zullen niet van AZ winnen, veel te licht en onervaren.quote:Op zondag 3 december 2006 18:34 schreef twi het volgende:
Ik wel, er werd eindelijk gevoetbald, wat voor het eerst was sinds eind oktober.
Wat is die site die je me laatst gaf over die streams? Ik ben hem kwijt...quote:Op zondag 3 december 2006 18:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
De huidige basiself plus wisselspelers zullen niet van AZ winnen, veel te licht en onervaren.
Alsof AZ zo'n fantastisch ervaren ploeg is. Bij tijd en wijlen ploeteren die er ook op los. Afgelopen woensdag bijvoorbeeld.quote:Op zondag 3 december 2006 18:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
De huidige basiself plus wisselspelers zullen niet van AZ winnen, veel te licht en onervaren.
Liever vooruit passen en balverlies lijden inderdaadquote:Op zondag 3 december 2006 18:43 schreef Jasza het volgende:
Maduro moet alleen is optyfen met die passjes terug
Gematigd!quote:Op zondag 3 december 2006 18:47 schreef the_hunter het volgende:
Allemaal weer positief?
Nee maar hij moet het is durven, hij durft nog te weinig. Ook in de 1e helft kon hij vrij uithalen en geeft ie de bal toch door op rechtsquote:Op zondag 3 december 2006 18:44 schreef twi het volgende:
[..]
Liever vooruit passen en balverlies lijden inderdaad
Ach kom op zeg, uit zo'n wedstrijd kan Top Oss nog zelfvertrouwen kweken. W2 HOOR je te winnen.quote:Op zondag 3 december 2006 18:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee! Ik had ook liever weer voor 90min kut naar Amsterdam gegaan om weer in de stervenskou naar een potje inspiratieloos voetbal te kijken en dan met geluk een 1-0 er net uit te slepen uit een vrije trap!!!!
![]()
Het is juist goed! Lekker de bal rond kunnen laten gaan, vrije acties maken, zonder al te veel prestatiedruk voetballen en dat zelfvertrouwen ophogen. Primaaaaaaaa. De Mul en Mitea deden het gewoon behoorlijk, Huntelaar vond weer het net, Maduro en Emanuelson hadden het complete middenveld in handen en Grygera als opkomende verdediger. Perfect. Lekker boeiend dat Willem II ongelooflijk dramatisch is, wij moeten zelfvertrouwen kweken en ik ga liever met zo'n pot richting AZ dan een hopeloze 1-0.
Neuh, dit was een oefenpotje dat goed liep. Eerst maar eens van AZ winnenquote:Op zondag 3 december 2006 18:48 schreef Sethje het volgende:
[..]
Gematigd!
Ik denk niet dat we te euforisch moeten worden door vandaag...
Ach, Maduro is nu eenmaal niet zo'n held met uithalen. Ik vond 'm juist uitstekend spelen, zoals al eerder gezegd. Soms zelfs heel frivool, wat ik van hem eigenlijk amper gewend ben.quote:Op zondag 3 december 2006 18:49 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nee maar hij moet het is durven, hij durft nog te weinig. Ook in de 1e helft kon hij vrij uithalen en geeft ie de bal toch door op rechts![]()
Verder was ie wel goed hoor![]()
Sparta ook.quote:Op zondag 3 december 2006 18:49 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ach kom op zeg, uit zo'n wedstrijd kan Top Oss nog zelfvertrouwen kweken. W2 HOOR je te winnen.
"wij moeten zelfvertrouwen kweken en ik ga liever met zo'n pot richting AZ dan een hopeloze 1-0."quote:Op zondag 3 december 2006 18:49 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ach kom op zeg, uit zo'n wedstrijd kan Top Oss nog zelfvertrouwen kweken. W2 HOOR je te winnen.
Mensen zijn allemaal euforisch omdat we van fuckin Willem 2 hebben gewonnen. Kom op zeg, waar gaat het over? we staat 4 wedstrijden droog, er wordt 1 keer flink uitgebuit qua score, en we zijn weer de hemel. Vorige week praatte iedereen anders..laat Ajax eerst maar eens een reeks maken van 5 wedstrijden met winst. Daarbij begint het dus pas volgende week, tegen AZ. Willem 2 is geen goede krachtmeting voor Ajax.quote:Op zondag 3 december 2006 18:53 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
"wij moeten zelfvertrouwen kweken en ik ga liever met zo'n pot richting AZ dan een hopeloze 1-0."
Ik snap niet dat je het niet zo ziet zoals in die laatste zin staat, Messenga. Het IS toch zo dat het beter is om zelfvertrouwen te putten uit een 6-0 pot dan met een matige 1-0 naar AZ toe te werken?
Dat valt toch allemaal wel mee? Tis gewoon een goede overwinning, het spel was aardig. En ja, dat Willem II niet het niveau van PSV/Twente heeft, twee wedstrijden die niet werden gewonnen, dat ziet iedereen. Maar als hier ploeterend 1-0 was gewonnen was het weer een teken aan de wand geweest. In negatieve zin.quote:Op zondag 3 december 2006 18:56 schreef Messenga het volgende:
[..]
Mensen zijn allemaal euforisch omdat we van fuckin Willem 2 hebben gewonnen. Kom op zeg, waar gaat het over? we staat 4 wedstrijden droog, er wordt 1 keer flink uitgebuit qua score, en we zijn weer de hemel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |