Ik hoop het niet, want dan wordt het veel te verdedigend. hij moet gewoon met Davids - Sneijder - Gabri gaan spelen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:28 schreef Jasza het volgende:
Zou het kunnen dat Henkie, Davids als linksmidden zou gaan gebruiken en Heitinga als verdedigende mid?
Idd, dan is Markus toch nog van waarde geweest dit seizoenquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:29 schreef Suijk het volgende:
Markus out, Edgar in, dat zou naast de geweldige overwinning gisteren mijn week helemaal perfect maken!
Als je 3-4-3 speelt bedoel ik he.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:29 schreef twi het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, want dan wordt het veel te verdedigend. hij moet gewoon met Davids - Sneijder - Gabri gaan spelen.
Is niet lief bedoelt. Wil dat deze bulldog gewoon elke week in de basis staat en ons volgende week naar de finale van de Carling Cup schiet. Blijkbaar gaat dat dus niet gebeuren.quote:Oooh kriebels Dat dit een hagenees zomaar komt zeggen Lief van je
Waar staat het op de tottenham forums dan?quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:30 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Is niet lief bedoelt. Wil dat deze bulldog gewoon elke week in de basis staat en ons volgende week naar de finale van de Carling Cup schiet. Blijkbaar gaat dat dus niet gebeuren.
Black-Death, kan eventueel ook deze gebruiken in de OP.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:27 schreef Black-Death het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Markus, het ga je goed in Bremen!
Klopt, maar ik ben hoopvol voor 1xquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |