Ik hoop het niet, want dan wordt het veel te verdedigend. hij moet gewoon met Davids - Sneijder - Gabri gaan spelen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:28 schreef Jasza het volgende:
Zou het kunnen dat Henkie, Davids als linksmidden zou gaan gebruiken en Heitinga als verdedigende mid?
Idd, dan is Markus toch nog van waarde geweest dit seizoenquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:29 schreef Suijk het volgende:
Markus out, Edgar in, dat zou naast de geweldige overwinning gisteren mijn week helemaal perfect maken!
Als je 3-4-3 speelt bedoel ik he.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:29 schreef twi het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, want dan wordt het veel te verdedigend. hij moet gewoon met Davids - Sneijder - Gabri gaan spelen.
Is niet lief bedoelt. Wil dat deze bulldog gewoon elke week in de basis staat en ons volgende week naar de finale van de Carling Cup schiet. Blijkbaar gaat dat dus niet gebeuren.quote:Oooh kriebels Dat dit een hagenees zomaar komt zeggen Lief van je
Waar staat het op de tottenham forums dan?quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:30 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Is niet lief bedoelt. Wil dat deze bulldog gewoon elke week in de basis staat en ons volgende week naar de finale van de Carling Cup schiet. Blijkbaar gaat dat dus niet gebeuren.
Black-Death, kan eventueel ook deze gebruiken in de OP.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:27 schreef Black-Death het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Markus, het ga je goed in Bremen!
Klopt, maar ik ben hoopvol voor 1xquote:
quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:29 schreef Suijk het volgende:
Markus out, Edgar in, dat zou naast de geweldige overwinning gisteren mijn week helemaal perfect maken!
Zlatan niet succesvol geweest?quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:33 schreef RayMania het volgende:
Op de één of andere manier vind ik het wel jammer dat Rosenberg weg is. Volgens mij is hij toch een topspits, en gaat hij vlammen bij Werder. Helaas is de Mälmo kweekvijver nu niet succesvol gebleken.
Edgar.
Wat begrijp je niet aan "nu niet"?quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:35 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Zlatan niet succesvol geweest?
Daarom nu niet, toen wel.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:35 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Hij bedoeld dat het NU met Rosenberg niet goed is gegaan.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:35 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Ze hebben gezegd van wel, zullen vast al contacten zijn gemaakt hoor. Alleen het wachten was op een speler die wegging, die is er nu dusja.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:35 schreef Terrorbita het volgende:
Iedereen roept Edgar maar moet nog maar is zien of er uberhaupt nog wel een aankoop gedaan gaat worden met het nu verkregen geld.
excuus, las er ff overheenquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan "nu niet"?
Helaas heeft ten Cate een beetje moeite met simpele beslissingen...quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:38 schreef twi het volgende:
Davids is exact de speler die Ten Cate zoekt. ik bedoel, een veel simpelere optelsom zal er niet te maken zijn...
Gedaanquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:36 schreef twi het volgende:
[..]
RayMania, pas jij eens heuuuuuuullllll snel de OP aan met http://www.dreamdiscovery.nl/bart/ajaxtopic/rosenberg.jpg
4,5 milquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:44 schreef Roi het volgende:
Voor hoeveel gaat dat mannetje nou weg ?
4,5 miljoen las ik in het vorige topic. Mooi bedrag dus.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:44 schreef Roi het volgende:
Voor hoeveel gaat dat mannetje nou weg ?
Misschien omdat alleen Rosenberg erin staatquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:45 schreef Black-Death het volgende:
Ik druk op F5 en krijg in de header dezelfde Rosenberg-foto te zien als ik er onder postte![]()
Geloof moet je hebbenquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:45 schreef SoA-Holic het volgende:
Iedereen weer in rep en roer vanwege een gerucht van een hagenees
HIj post nu als Spurs supporterquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:45 schreef SoA-Holic het volgende:
Stiekem is 'ie ook Ajacied.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:45 schreef SoA-Holic het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |