Ik hoop het niet, want dan wordt het veel te verdedigend. hij moet gewoon met Davids - Sneijder - Gabri gaan spelen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:28 schreef Jasza het volgende:
Zou het kunnen dat Henkie, Davids als linksmidden zou gaan gebruiken en Heitinga als verdedigende mid?
Idd, dan is Markus toch nog van waarde geweest dit seizoenquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:29 schreef Suijk het volgende:
Markus out, Edgar in, dat zou naast de geweldige overwinning gisteren mijn week helemaal perfect maken!
Als je 3-4-3 speelt bedoel ik he.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:29 schreef twi het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, want dan wordt het veel te verdedigend. hij moet gewoon met Davids - Sneijder - Gabri gaan spelen.
Is niet lief bedoelt. Wil dat deze bulldog gewoon elke week in de basis staat en ons volgende week naar de finale van de Carling Cup schiet. Blijkbaar gaat dat dus niet gebeuren.quote:Oooh kriebels Dat dit een hagenees zomaar komt zeggen Lief van je
Waar staat het op de tottenham forums dan?quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:30 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Is niet lief bedoelt. Wil dat deze bulldog gewoon elke week in de basis staat en ons volgende week naar de finale van de Carling Cup schiet. Blijkbaar gaat dat dus niet gebeuren.
Black-Death, kan eventueel ook deze gebruiken in de OP.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:27 schreef Black-Death het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Markus, het ga je goed in Bremen!
Klopt, maar ik ben hoopvol voor 1xquote:
quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:29 schreef Suijk het volgende:
Markus out, Edgar in, dat zou naast de geweldige overwinning gisteren mijn week helemaal perfect maken!
Zlatan niet succesvol geweest?quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:33 schreef RayMania het volgende:
Op de één of andere manier vind ik het wel jammer dat Rosenberg weg is. Volgens mij is hij toch een topspits, en gaat hij vlammen bij Werder. Helaas is de Mälmo kweekvijver nu niet succesvol gebleken.
Edgar.
Wat begrijp je niet aan "nu niet"?quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:35 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Zlatan niet succesvol geweest?
Daarom nu niet, toen wel.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:35 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Hij bedoeld dat het NU met Rosenberg niet goed is gegaan.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:35 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Ze hebben gezegd van wel, zullen vast al contacten zijn gemaakt hoor. Alleen het wachten was op een speler die wegging, die is er nu dusja.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:35 schreef Terrorbita het volgende:
Iedereen roept Edgar maar moet nog maar is zien of er uberhaupt nog wel een aankoop gedaan gaat worden met het nu verkregen geld.
excuus, las er ff overheenquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan "nu niet"?
Helaas heeft ten Cate een beetje moeite met simpele beslissingen...quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:38 schreef twi het volgende:
Davids is exact de speler die Ten Cate zoekt. ik bedoel, een veel simpelere optelsom zal er niet te maken zijn...
Gedaanquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:36 schreef twi het volgende:
[..]
RayMania, pas jij eens heuuuuuuullllll snel de OP aan met http://www.dreamdiscovery.nl/bart/ajaxtopic/rosenberg.jpg
4,5 milquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:44 schreef Roi het volgende:
Voor hoeveel gaat dat mannetje nou weg ?
4,5 miljoen las ik in het vorige topic. Mooi bedrag dus.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:44 schreef Roi het volgende:
Voor hoeveel gaat dat mannetje nou weg ?
Misschien omdat alleen Rosenberg erin staatquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:45 schreef Black-Death het volgende:
Ik druk op F5 en krijg in de header dezelfde Rosenberg-foto te zien als ik er onder postte![]()
Geloof moet je hebbenquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:45 schreef SoA-Holic het volgende:
Iedereen weer in rep en roer vanwege een gerucht van een hagenees
HIj post nu als Spurs supporterquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:45 schreef SoA-Holic het volgende:
Stiekem is 'ie ook Ajacied.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:45 schreef SoA-Holic het volgende:
Maar dan zal er toch ook wel een middenvelder gaan. Waar moet hij anders staan?quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:29 schreef Suijk het volgende:
Heitinga gaat weer terug naar achter jaquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:48 schreef Longmen het volgende:
[..]
Maar dan zal er toch ook wel een middenvelder gaan. Waar moet hij anders staan?
Verrassend, denk dat iedereen dat nu zietquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:45 schreef Black-Death het volgende:
Ik druk op F5 en krijg in de header dezelfde Rosenberg-foto te zien als ik er onder postte![]()
Waarom zou dat moeten? Vertonghen is nog lerende, Maduro net terugkomende, Krohn-Dehli niet goed genoeg en Perez is tweede keus achter Sneijder. Bovendien mag Gabri af en toe ook wat rust krijgen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:48 schreef Longmen het volgende:
[..]
Maar dan zal er toch ook wel een middenvelder gaan. Waar moet hij anders staan?
Oh ja met het vertek van Grygera natuurlijk... Zou t kunnen. Maduro vaste bankzitterquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:49 schreef Jasza het volgende:
[..]
Heitinga gaat weer terug naar achter ja![]()
Davids voor maduro idd!quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:49 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Waarom zou dat moeten? Vertonghen is nog lerende, Maduro net terugkomende, Krohn-Dehli niet goed genoeg en Perez is tweede keus achter Sneijder. Bovendien mag Gabri af en toe ook wat rust krijgen.
Roger hebben we ook nog... (Krohn Deli tel ik al niet meer mee.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:49 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Waarom zou dat moeten? Vertonghen is nog lerende, Maduro net terugkomende, Krohn-Dehli niet goed genoeg en Perez is tweede keus achter Sneijder. Bovendien mag Gabri af en toe ook wat rust krijgen.
Ja, een hagenees die een vriend in engeland heeftquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:54 schreef koningdavid het volgende:
Zijn er uberhaupt bronnen voor het Davids-gerucht?
Ik was Roger helemaal vergeten.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:51 schreef Longmen het volgende:
[..]
Roger hebben we ook nog... (Krohn Deli tel ik al niet meer mee.En Urbi speelt ook steeds vaker op een plek waar Edgar kan spelen)
Dus niemand heeft hem zien lunchen met Van Geel?quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja, een hagenees die een vriend in engeland heeft
Van Geel drinkt toch alleen koffie met de nieuwe aanwinsten?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:03 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dus niemand heeft hem zien lunchen met Van Geel?![]()
In de Koffieshop?quote:
Uiteraard.quote:
Oh dat wist ik nietquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:46 schreef jna het volgende:
[..]
Misschien omdat alleen Rosenberg erin staat![]()
Geen vriend maar een familielid en die heeft het meestal 10 van de 10x goed.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja, een hagenees die een vriend in engeland heeft
Nou dan komt davids naar ajaxquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:18 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Geen vriend maar een familielid en die heeft het meestal 10 van de 10x goed.
quote:
yessirquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:40 schreef Jasza het volgende:
Pizzakoppo dat je Ludacriss niet gelooft weten we nu wel.
Tegen die tijd zijn Schilder, Sarpong, Anita en Maduro wel weer op niveau en zit Seedorf op de tribune in Milaanquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:46 schreef Luco het volgende:
Markusfan?
Davids zou leuk zijn, maar die houdt het anderhalf seizoen vol, en dan istie alweer op, en gaat hij stoppen denk ik. Zelfde houdbaarheidsdatum als Stam dus...
Quincyis overschat, Jenner is onhaalbaar.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:58 schreef ub40_bboy het volgende:
Ja Rosales en Lindenberg verkopen zou mooi zijn. Dan nog een goede verdedigende middenvelder een rechtsbuiten (Quincy, Jenner?) erbij dan zou het erg mooi zijn.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:47 schreef jna het volgende:
[..]
Hij had zeker een shirtje met Rosenberg erop![]()
Als het in Quincy zijn hoofd goed zit is het de beste rechtsbuiten van Nederland. Maar hij heeft nogal wat mentale problemen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Quincyis overschat, Jenner is onhaalbaar.
Dan kan je nog beter Rosales en Lindenberg houdenquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:58 schreef ub40_bboy het volgende:
Ja Rosales en Lindenberg verkopen zou mooi zijn. Dan nog een goede verdedigende middenvelder een rechtsbuiten (Quincy, Jenner?) erbij dan zou het erg mooi zijn.
Oke noem jij eens een goede rechtsbuiten die een mannetje voorbij kan komen en een goede voorzet kan geven.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:05 schreef keijz het volgende:
[..]
Dan kan je nog beter Rosales en Lindenberg houden
De Mul en Leoquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:06 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Oke noem jij eens een goede rechtsbuiten die een mannetje voorbij kan komen en een goede voorzet kan geven.
Finidiquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:06 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Oke noem jij eens een goede rechtsbuiten die een mannetje voorbij kan komen en een goede voorzet kan geven.
De Mul heeft een redelijke voorzet maar kan zijn man niet voorbij komen. En Leo zie ik wel iemand uitspelen maar niet een voorzet geven met zijn rechterbeen.quote:
Had vorig jaar z'n waarde. Dit jaar niet, maar ook weinig kans gekregen. Wat dat betreft is het voor hem goed om ergens anders heen te gaan. Daarnaast voor Ajax een mooi bedrag.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:04 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Als je puur naar de voetballer Markus kijkt vind je het dan jammer dat hij weg is?
Rosales is echt niet minder dan Quincy en Jenner hoorquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:06 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ja sympathieke jongen. Maar ik mis de voetballer Markus niet.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:10 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Had vorig jaar z'n waarde. Dit jaar niet, maar ook weinig kans gekregen. Wat dat betreft is het voor hem goed om ergens anders heen te gaan. Daarnaast voor Ajax een mooi bedrag.
Vond het verder een sympathieke jongen.
Grapjas, Rosales heeft en geen voorzet en geen passeerbeweging.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:10 schreef keijz het volgende:
[..]
Rosales is echt niet minder dan Quincy en Jenner hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |