hehe, of houdenquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:54 schreef ub40_bboy het volgende:
Zou grappig zijn als Trabelsi geen nieuwe club vind. Kan hij mooi wedstrijden spelen met dat werklozen team.
Ik heb echt geen idee.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:56 schreef Napalm het volgende:
Zn knie stuk? hij is wel gekeurd door clubs of ook dat neit/?
Schilder zal wel blijven. Dat zinnetje over de verhuur van Schilder was gewoon een tikkie van Ten Cate aan Schilder waar hij hard van word.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:58 schreef F1Bas het volgende:
Als Boakye en Schilder verhuurt mogen worden, blijven er nog maar 6 spelers over over 4 plekken
ben ik ook benieuwd naar, iig wat Italiaanse clubs volgens mijquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:55 schreef ub40_bboy het volgende:
Wie kunnen we allemaal loten?
Die zullen net als Ajax wel 'geplaatst' zijn.quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ben ik ook benieuwd naar, iig wat Italiaanse clubs volgens mij
Ik hoop geen AC Milan.quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ben ik ook benieuwd naar, iig wat Italiaanse clubs volgens mij
Fiorentrina was bijvoorbeeld al niet geplaatst geweest. Dus voor de clubs die nu doorschuiven..........quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:01 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Die zullen net als Ajax wel 'geplaatst' zijn.
het is nu echt onoverzichtelijk geworden.quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:10 schreef ub40_bboy het volgende:
Er moet toch wel ergens staan wie we allemaal kunnen loten?
2e ronde moet nog gespeeld worden.quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:10 schreef ub40_bboy het volgende:
Er moet toch wel ergens staan wie we allemaal kunnen loten?
Ik ook.quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:10 schreef WEST het volgende:
als AC milan niet geplaatst wordt en we treffen diewordt ik gek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |