Ik gok dat ie het niet zelf is...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:13 schreef DaYwALKuR het volgende:
Melvin Plet was toch die GGD speler wat een tjijdje bij roda speelde? zo'n goede vriend van dennis lijkt het me niet te zijn
Mooi dat die roltrappen komen bij Noord.quote:
Zo ja is het een grotere afgang dan zijn voetbalcarriere tot nu toe.quote:
Ehh welcome to 2005 pal...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:17 schreef GotC het volgende:
[..]
Mooi dat die roltrappen komen bij Noord.
En sorry dat ik je zo aanviel![]()
Wat vinden jullie eigenlijk van supporters die eigenlijk te ver gaan tegenover supporters die andere clubs supporten? (Hoe vaak kan je 'support' zeggen in 1 zin?)
Ik fietste een keer door Naaldwijk (overigens meer Feyenoord gericht dorp) met m'n Ajaxshirt aan, kwam een Feyenoorder tegen en die schold me helemaal de grond in omdat ik een Ajaxshirt droeg
![]()
Geeft niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:17 schreef GotC het volgende:
[..]
Wat vinden jullie eigenlijk van supporters die eigenlijk te ver gaan tegenover supporters die andere clubs supporten? (Hoe vaak kan je 'support' zeggen in 1 zin?)
Ik fietste een keer door Naaldwijk (overigens meer Feyenoord gericht dorp) met m'n Ajaxshirt aan, kwam een Feyenoorder tegen en die schold me helemaal de grond in omdat ik een Ajaxshirt droeg
![]()
True, maar dit was rond 2000.. Vind het echt gewoon jammer dat het zo gaatquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:19 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Ehh welcome to 2005 pal...
Nee serieus... je kan nou eenmaal in Zuid Holland wat moeilijker met een Ajax shirtje lopen..
Eigen schuld! De klootzak.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:35 schreef Suijk het volgende:
Als ik hier iemand in een feyenoord shirt zie rondlopen, sla ik hem ook altijd gelijk z'n muil. Toch niet zo vreemd?
Was laatst bij de kwantum in noord, hebben ze gewoon Feyenoord dekbedovertrekken en bedlampjes enzo.... je kan er ook om vragen heh..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:35 schreef Suijk het volgende:
Als ik hier iemand in een feyenoord shirt zie rondlopen, sla ik hem ook altijd gelijk z'n muil. Toch niet zo vreemd?
quote:Lindenbergh ziet Ajax wel zitten
Ajax is in onderhandeling is met AZ over een transfer van Olaf Lindenbergh. Die heeft nog een contract tot 2007, maar zou wel wat voelen voor een overgang naar Ajax.
De 31-jarige verdediger speelde de afgelopen zes seizoenen bij AZ. Daarvoor speelde hij zes jaar bij De Graafschap. Lindenbergh doorliep de jeugdopleiding van Ajax.
In het Noord-Hollands Dagblad van donderdag zegt Lindenbergh graag naar Ajax te willen.
"De clubs zijn in onderhandeling. Vraag en aanbod liggen volgens mij niet zo heel ver uit elkaar, maar AZ denkt daar geloof ik anders over."
(AT5-NHD)
Daar gaat me topic titel...quote:
Daarom! Vind ik ook, beetje provoceren moet kunnen, als je de consequenties maar onder ogen durft te zien! Ik loop ook 's zomers met blauw AFCA-vest door Gouda, af en toe krijg je dan "Kankerjood" toegewenst, maar goed...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:35 schreef Suijk het volgende:
Nou gister zat ik op de boot vanaf scheveningen lekker op kabeljauw . Boot zat vol Feyenoord en Den Haag supporters . Ik heb me gewoon vermaakt met ze. Heerlijk dagje vissen en elkaar lopen uitlachen. Ze hebben me zelfs een Feyenoord pet aangesmeerdquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:17 schreef GotC het volgende:
[..]
![]()
Helemaal mee eens! Tijdens de wedstrijd rivaliteit en naar elkaar schelden okay. Maar in het dagelijkse leven ga ik gewoon met ze om, zou toch wel te gek voor woorden zijn als dat niet kon.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:23 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nou gister zat ik op de boot vanaf scheveningen lekker op kabeljauw . Boot zat vol Feyenoord en Den Haag supporters . Ik heb me gewoon vermaakt met ze. Heerlijk dagje vissen en elkaar lopen uitlachen. Ze hebben me zelfs een Feyenoord pet aangesmeerdEn als ik dan zie dat sommig volk opeens geweldadig wordt omdat de een voor een ander club is .. jezus waar gaat het toch heen? Dan ben je mentaal niet helemaal in orde hoor.
Zeker, hopelijk loopt het op de 'normale' trappen dan eens een keertje door.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:17 schreef GotC het volgende:
[..]
ik lach ze altijd uit omdat ze zo slecht zijnquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:35 schreef Suijk het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |