We zijn gewend aan het naar beneden bijstellen van de doelstellingen.quote:Op maandag 7 februari 2005 10:24 schreef veldmaatpp het volgende:Over een paar topics is het alleen nog maar : "we gaan voor de Amstel cup"?
Maar dit is voor het eerst in 3 of 4 jaar dat Ajax een keer niet meedoet om het landskampioenschap, dus zo'n ramp is het niet toch?quote:Op maandag 7 februari 2005 10:35 schreef Suijk het volgende:
[..]
We zijn gewend aan het naar beneden bijstellen van de doelstellingen.
Ik vind het erger dat er helemaal geen progressie in die groep lijkt te zitten.quote:Op maandag 7 februari 2005 10:37 schreef veldmaatpp het volgende:
[..]
Maar dit is voor het eerst in 3 of 4 jaar dat Ajax een keer niet meedoet om het landskampioenschap, dus zo'n ramp is het niet toch?Alleen de Champions League-afgang was zonde.
Mee eens, maar er bestaat in Nederland geen club die de laatste 50 jaar onafgebroken tot het einde mee heeft gedaan om het landskampioenschap. En elke 4 jaar 2 keer kampioen worden en 1 keer meedoen tot het einde, vind ik toch een goede score.quote:Op maandag 7 februari 2005 10:39 schreef StarGazer het volgende:
Een club als Ajax hoort ieder jaar gewoon tot het einde mee te doen voor het landskampioenschap. En dat zou voor Feyenoord ook moeten gelden.
Ik weet ook niet of dat wel mogelijk is met deze spelers. Als je ze individueel in zou passen in goeddraaiende teams, zouden ze het bijna allemaal goed doen, maar met elkaar wil het niet.quote:Op maandag 7 februari 2005 10:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik vind het erger dat er helemaal geen progressie in die groep lijkt te zitten.
Eens. Ik heb het ook helemaal gehad met die pismentaliteit van die holle bolle sylvie schraalneuker. Wordt tijd dat hij vertrekt.quote:Op maandag 7 februari 2005 10:56 schreef veldmaatpp het volgende:
[..]
En met deze spelersgroep zou Ajax opzich zo 3 keer achter elkaar kampioen geworden moeten kunnen zijn. Maar als ik dan van der Vaarts reactie op een tactische wissel dan weer zie, dan zie je dat de spelers totaal niets om het team geven, alleen maar om zichzelf. Vorig jaar kon dat nog, maar nu is de concurrentie dubbel zo groot, en dan lukt het niet meer.
Goede supporter zijn heeft niets te maken met het wel of niet objectief kunnen zijn....quote:Mwoah.....
Ajax wordt alleen verdedigd, dat mag toch? Daarvoor ben je een trouwe aanahnger van de club.
Ik denk dat jij hetzelfde zou doen en zo niet, dan moet je toch maar eens bedenken of je wel een echte supporter bent.
Maar toch heb ik hem ook een aantal wedstrijden heel erg hard zien werken de afgelopen tijd.quote:Op maandag 7 februari 2005 10:59 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Eens. Ik heb het ook helemaal gehad met die pismentaliteit van die holle bolle sylvie schraalneuker. Wordt tijd dat hij vertrekt.
Hij moet die slet gewoon dumpen.quote:Op maandag 7 februari 2005 10:59 schreef StarGazer het volgende:
Eens. Ik heb het ook helemaal gehad met die pismentaliteit van die holle bolle sylvie schraalneuker. Wordt tijd dat hij vertrekt.
Raffie kan mij altijd bellen.quote:
Zou ie dat bij Sylvie niet krijgen dan?quote:Op maandag 7 februari 2005 11:16 schreef Els_saai het volgende:
[..]
Raffie kan mij altijd bellen.
Zorg ik ervoor dat hij met wat extra lichaamsbeweging weer helemaal op gewicht komt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |