hee!quote:Op maandag 31 januari 2005 13:46 schreef gras het volgende:
Lekker weekend, geweldig!
Het home vernield. Ik ben er vanmorgen langs geweest en er is echt niks van over. Het staat nog wel, maar hopenlijk gooien ze het zo snel mogelijk plat en zetten ze er wat nieuws neer. Dat het geen eeuwen mag duren!
Pienaar met losse handjes? Tja, wat is er van waar? Voorlopig maar afwachten.
Arie van E. als Technisch Directeur? Uitstekend, we hollen weer verder achteruit. Die man moet weg in belang van Ajax!
0-0 tegen ADO. Regulier puntverlies zoals dat altijd al gebeurd. Gebrek aan motivatie, verkeerde mentaliteit. Daarnaast de gebruikelijke verkeerde opstelling van Koeman met de zogenaamde zekerheidjes en het wisselbeleid wat nu weer fataal is.
Ik doe me best.quote:Op maandag 31 januari 2005 13:48 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hee!
wil jij volgende keer als je ongeveer hetzelfde post als ik even wachten zodat ik eerst ben.
Lekker interessant. Ajax heeft miljoenen om er morgen weer een nieuw kasteel neer te zetten.quote:Op maandag 31 januari 2005 13:59 schreef Againzender het volgende:
Laten we maar even ophouden met speculeren wat die brand betreft.
Was die zaak een beetje verzekerd eigenlijk
De daders zul je toch eerst moeten vinden.quote:Op maandag 31 januari 2005 14:06 schreef gras het volgende:
[..]
Lekker interessant. Ajax heeft miljoenen om er morgen weer een nieuw kasteel neer te zetten.
Laat de daders er maar voor opdraaien!
Hoezo uitgelokt? Je spreekt jezelf een beetje tegen, laat ze de daders eerst maar vinden!quote:Op maandag 31 januari 2005 14:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
De daders zul je toch eerst moeten vinden.
Wat mij betreft niet echt een prioriteit van de politie aangezien de neusjes dit zelf hebben uitgelokt.
Alsof jij exact alles weet en veronderstelt dat de 'neusjes' het zelf uitgelokt hebben.quote:Op maandag 31 januari 2005 14:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
De daders zul je toch eerst moeten vinden.
Wat mij betreft niet echt een prioriteit van de politie aangezien de neusjes dit zelf hebben uitgelokt.
D'r heeft er eens eentje een atlas open geslagen, en kwam er toen achter dat er een plaats is die 'Duivendrecht' heet. Heel leukquote:Op maandag 31 januari 2005 14:28 schreef Da_Sandman het volgende:
FC Duivendrecht, is dat weer nieuw
Hij is nog belachelijker als alle vorige bij elkaar
Maar het bljift opvallend dat ze dingen posten in dit topic die thuishoren in het ADO/PSV/Feyenoord/Heerenveen/enzovoorts topic!quote:Op maandag 31 januari 2005 14:27 schreef The_Hives het volgende:
hap toch niet zo op gasten als CMT
Straks komen ze nog met 'Strandvliet' aanzetten.quote:Op maandag 31 januari 2005 14:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
D'r heeft er eens eentje een atlas open geslagen, en kwam er toen achter dat er een plaats is die 'Duivendrecht' heet. Heel leuk
Het oude stadion lag bijna in Diemen, dit ligt bijna in Duivendrecht.
Ja, laten we dat vooral niet doen, neus.quote:Op maandag 31 januari 2005 14:27 schreef The_Hives het volgende:
hap toch niet zo op gasten als CMT
Strandtentquote:Op maandag 31 januari 2005 14:39 schreef gras het volgende:
[..]
Straks komen ze nog met 'Strandvliet' aanzetten.
Mooi he die generalisaties op basis van 1 gebeurtenis!quote:Op maandag 31 januari 2005 14:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De mietjes van FC Duivendrecht hebben er kennelijk een handje van supportershomes of cafe's te bezoeken als de supporters er niet zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |