hee!quote:Op maandag 31 januari 2005 13:46 schreef gras het volgende:
Lekker weekend, geweldig!
Het home vernield. Ik ben er vanmorgen langs geweest en er is echt niks van over. Het staat nog wel, maar hopenlijk gooien ze het zo snel mogelijk plat en zetten ze er wat nieuws neer. Dat het geen eeuwen mag duren!
Pienaar met losse handjes? Tja, wat is er van waar? Voorlopig maar afwachten.
Arie van E. als Technisch Directeur? Uitstekend, we hollen weer verder achteruit. Die man moet weg in belang van Ajax!
0-0 tegen ADO. Regulier puntverlies zoals dat altijd al gebeurd. Gebrek aan motivatie, verkeerde mentaliteit. Daarnaast de gebruikelijke verkeerde opstelling van Koeman met de zogenaamde zekerheidjes en het wisselbeleid wat nu weer fataal is.
Ik doe me best.quote:Op maandag 31 januari 2005 13:48 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hee!
wil jij volgende keer als je ongeveer hetzelfde post als ik even wachten zodat ik eerst ben.
Lekker interessant. Ajax heeft miljoenen om er morgen weer een nieuw kasteel neer te zetten.quote:Op maandag 31 januari 2005 13:59 schreef Againzender het volgende:
Laten we maar even ophouden met speculeren wat die brand betreft.
Was die zaak een beetje verzekerd eigenlijk
De daders zul je toch eerst moeten vinden.quote:Op maandag 31 januari 2005 14:06 schreef gras het volgende:
[..]
Lekker interessant. Ajax heeft miljoenen om er morgen weer een nieuw kasteel neer te zetten.
Laat de daders er maar voor opdraaien!
Hoezo uitgelokt? Je spreekt jezelf een beetje tegen, laat ze de daders eerst maar vinden!quote:Op maandag 31 januari 2005 14:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
De daders zul je toch eerst moeten vinden.
Wat mij betreft niet echt een prioriteit van de politie aangezien de neusjes dit zelf hebben uitgelokt.
Alsof jij exact alles weet en veronderstelt dat de 'neusjes' het zelf uitgelokt hebben.quote:Op maandag 31 januari 2005 14:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
De daders zul je toch eerst moeten vinden.
Wat mij betreft niet echt een prioriteit van de politie aangezien de neusjes dit zelf hebben uitgelokt.
D'r heeft er eens eentje een atlas open geslagen, en kwam er toen achter dat er een plaats is die 'Duivendrecht' heet. Heel leukquote:Op maandag 31 januari 2005 14:28 schreef Da_Sandman het volgende:
FC Duivendrecht, is dat weer nieuw
Hij is nog belachelijker als alle vorige bij elkaar
Maar het bljift opvallend dat ze dingen posten in dit topic die thuishoren in het ADO/PSV/Feyenoord/Heerenveen/enzovoorts topic!quote:Op maandag 31 januari 2005 14:27 schreef The_Hives het volgende:
hap toch niet zo op gasten als CMT
Straks komen ze nog met 'Strandvliet' aanzetten.quote:Op maandag 31 januari 2005 14:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
D'r heeft er eens eentje een atlas open geslagen, en kwam er toen achter dat er een plaats is die 'Duivendrecht' heet. Heel leuk
Het oude stadion lag bijna in Diemen, dit ligt bijna in Duivendrecht.
Ja, laten we dat vooral niet doen, neus.quote:Op maandag 31 januari 2005 14:27 schreef The_Hives het volgende:
hap toch niet zo op gasten als CMT
Strandtentquote:Op maandag 31 januari 2005 14:39 schreef gras het volgende:
[..]
Straks komen ze nog met 'Strandvliet' aanzetten.
Mooi he die generalisaties op basis van 1 gebeurtenis!quote:Op maandag 31 januari 2005 14:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De mietjes van FC Duivendrecht hebben er kennelijk een handje van supportershomes of cafe's te bezoeken als de supporters er niet zijn.
/ignore CherrymoonTraxxquote:
quote:
Dat werkt hier ook echt.quote:
quote:Ghanees elftal oefent tegen Ajax
Amsterdam, 31 januari 2005
Een combinatieteam van Ajax en Jong Ajax oefent op woensdag 9 februari 2005 tegen het nationale elftal van Ghana. Het duel waaraan de niet voor interlands opgeroepen Ajacieden zullen deelnemen wordt om 14.00 uur op de Toekomst gespeeld. Anthony Obodai kreeg een uitnodiging voor de selectie van Ghana.
Wij hadden het koud en dachten, laten we even een fikkie stokenquote:Op maandag 31 januari 2005 15:10 schreef Nashje het volgende:
Supportershome afgebrand?
Expres of door boosheid van het gelijkspel?
Obodai leeft ook nog. Laatste seizoen Ajax voor hem. Laat Yakubu maar terugkeren.quote:Op maandag 31 januari 2005 15:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar weer even ander nieuws:
[..]
Godverdegoder jaquote:Op maandag 31 januari 2005 13:47 schreef jimjim1983 het volgende:
0-0![]()
Pienaar opgepakt![]()
Supportershome afgebrand![]()
V.Eijden technisch directeur?![]()
Ik bedoel: door een andere supportersgroep.quote:Op maandag 31 januari 2005 15:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat is volgens mij allebei expres Nashje
Dr was een middenstip gejat kneus, wat lul jij nou weer slap?quote:Op maandag 31 januari 2005 14:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De mietjes van FC Duivendrecht hebben er kennelijk een handje van supportershomes of cafe's te bezoeken als de supporters er niet zijn.
Spamquote:Op maandag 31 januari 2005 15:28 schreef JaWi het volgende:
Hier een discussie over de eventuele nieuwe plaats van het home.
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum10/843.php
Je hoeft het niet te lezen en bovendien gaat het over Ajax. Sodemieter ajb op met je nutteloze discussie.quote:
Ik heb het ook over eerdere incidenten mietje.quote:Op maandag 31 januari 2005 15:34 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Dr was een middenstip gejat kneus, wat lul jij nou weer slap?
Tja, Obodai of Yakubu. Eerlijk gezegd is het mij om het even. Yakubu zal denk ik ook niet terugkeren hoor.quote:Op maandag 31 januari 2005 15:17 schreef gras het volgende:
[..]
Obodai leeft ook nog. Laatste seizoen Ajax voor hem. Laat Yakubu maar terugkeren.
quote:Sovs maakt zich zorgen over “AMSTERDAM”
De SOVS heeft in een brief aan de gemeente Amsterdam haar zorg uitgesproken over het blijkbaar structurele falen van de Amsterdamse overheid en de politie Amsterdam Amstelland. De koepel heeft gevraagd om een spoedig gesprek met burgemeester Cohen om te komen tot een structurele verbetering van de opstelling van de Amsterdamse verantwoordelijken en daarmee van een verbetering van het slechte imago dat “Amsterdam” heeft binnen de voetbalwereld.
Directe aanleiding is het bericht in de landelijke media van zaterdag 25 september jl. dat de Amsterdamse overheid en politie voor de tweede maal een gevoelige tik op de vingers hebben gekregen. Dit naar aanleiding van de gewelddadige manier waarop men op 21 april 2002 is opgetreden tegen supporters van FC Utrecht. Zonder dat deze op de hoogte waren van enig noodbevel en daar zelf enige aanleiding toe hadden gegeven, is de ME het vak ingestormd waarin zij zich bevonden. Daarbij is willekeurig op de meute ingeslagen. Burgemeester Cohen liet weten het rapport grotendeels te onderschrijven en een schadevergoedingsregeling op te starten. Tot woede van de Supportersvereniging FC Utrecht waren excuses voor de gang van zaken aan FC Utrecht en haar supporters echter te veel gevraagd.
Eerder al waren gemeente en politie Amsterdam berispt voor de manier van optreden bij de wedstrijd Ajax – Feyenoord op 3 maart 2002. Na afloop van die wedstrijd moesten de Rotterdamse supporters zonder noodzaak door een cordon ME-ers lopen, die het minste of geringste aangrepen voor hardhandig optreden. De Commissie voor de Politieklachten Amsterdam Amstelland heeft hierover in haar uiteindelijke rapportage aan het begin van dit jaar opgemerkt: “Zonder enige aanleiding sloeg de ME blindelings de supporters de trap naar beneden af en met veel machtsvertoon voerde zij charges uit. Zelfs op supporters die gewond op de grond lagen of ten val waren gekomen werd nog ingeslagen, evenals op supporters die onder de voet gelopen supporters probeerden te helpen en te beschermen. Ouderen, vrouwen en kinderen werden niet gespaard. Diverse supporters liepen min of meer ernstig letsel op”. In dit geval is naast het geven van een schadevergoeding een excuusbrief uitgegaan en is tevens dringend aanbevolen het probleem van niet-identificeerbaarheid van ME-ers aan te pakken. Over de voortgang daarvan is nooit meer wat vernomen.
De SOVS brengt in haar schrijven aan de gemeente Amsterdam onder de aandacht dat diverse andere supportersorganisaties bij de koepel onder de aandacht hebben gebracht, dat men steeds problemen heeft bij het bezoeken van wedstrijden in de Arena. Opvallend vaak is daarbij sprake van excessief optreden van de Amsterdamse ME. Dat geldt daarbij niet alleen de vaste risicowedstrijden die met verplichte combiregelingen dienen te worden gespeeld, maar ook de gewone wedstrijden. Zo is in het vorige seizoen bij zowel de wedstrijd tegen NEC als tegen Vitesse, beide vrij vervoerwedstrijden, zeer hard opgetreden tegen supporters van de bezoekende club. Vaste stramien is daarbij steeds dat deze supporters belaagd worden door Ajax-supporters en zich bij de minste of geringste tegenactie ook nog eens met een hardhandig optreden van de ME geconfronteerd zien.
De SOVS en haar leden wijzen er verder op dat zij er verbaasd en teleurgesteld over zijn dat op alle brieven die door de koepel en supportersclubs worden geschreven aan burgemeester Cohen of Amsterdamse politiek stelselmatig niet gereageerd wordt. De SOVS heeft gevraagd in een gezamenlijk overleg te komen tot een betere werkwijze, waarmee tevens bij vele supporters en supportersclubs het idee kan worden weggenomen dat de gemeente Amsterdam en politie het blijkbaar de normaalste zaak van de wereld vinden met buitensporig geweld op te treden, dat slechts degenen die langdurig tegen de gang van zaken willen procederen een kans hebben op financiële genoegdoening, doch dat op enig begrip of op excuses hoeft niet gerekend te worden.
Joh, het was maar een gelijkspel, maak je niet zo druk męnquote:Op maandag 31 januari 2005 16:21 schreef Bananenman het volgende:
Kwartfinale Amstel Cup slagveld in Den Haag
Ja daar had ik het echt overquote:Op maandag 31 januari 2005 16:34 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Joh, het was maar een gelijkspel, maak je niet zo druk męn
vreemd lijstje stel jij samenquote:Op maandag 31 januari 2005 16:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Allemaal toeval, Arie van Eijden, terreinknecht, Kluivert in het kwadraat, Sylvie Meissssss, Marco Bakker, Davids, Bogarde, Pienaar, Kluivert, lege uitvakken, Ton Harmsen, zwarte lijst spreekkoren, de Toekomst, knuppelende ME,zwart-geld affaire, Deense stripper, staafincident, afgefikt supportershome, slavendrijven in Afrika, arbitragezaak tegen De Boertjes
En jij achter je webcam kijkend naar teletextquote:Op maandag 31 januari 2005 16:21 schreef Bananenman het volgende:
Kwartfinale Amstel Cup slagveld in Den Haag
Jaja... moet je mij vertellen welke want buiten een kroegje in Breda zou ik niet weten waar je het over hebt. Bovendien is dat slecht vergelijkingsmateriaal.quote:Op maandag 31 januari 2005 15:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik heb het ook over eerdere incidenten mietje.
Ah dat brandjequote:
Kerel, donder jij aub op uit dit topic. Je begint een trieste verschijning te worden.quote:Op maandag 31 januari 2005 16:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Je mist het punt volkomen.
Nee,maar de alwetende wordt niet geboren....een "gezonde"rivaliteit kan geen kwaad.....zonder je tegenstander geen competitie.quote:Op maandag 31 januari 2005 16:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja, lijkt me beter dan te gaan rellen. Of keur jij dat goed woediewokkie?
Ja hoor. Net als die brand die rechtstreeks verband houdt met ADOquote:Op maandag 31 januari 2005 16:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het zijn allerlei uitwassen die allemaal rechtstreeks verband houden met Ajax.
In principe wordt je in dergelijke gevallen alleen opgepakt als er bewijs is(oftewel kneuzingen bij de vrouw)quote:Overigens is het natuurlijk allemaal nog lang niet bewezen, dus wie weet klopt er wel erg weinig van straks
Ik hoop het eigenlijk ook niet. Zou liever zien dat Maduro nu de kans een gaat krijgen. Die kan op die positie ook goed uit de voeten. Maar Yakubu zal wel een goedkope oplossing zijn om de selectie aan te vullen. Grote aankopen verwacht ik niet.quote:Op maandag 31 januari 2005 15:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Tja, Obodai of Yakubu. Eerlijk gezegd is het mij om het even. Yakubu zal denk ik ook niet terugkeren hoor.
Goh, ik maar denken dat het het clubhuis was van de SV van Ajaxquote:Ja hoor.
Obodai lijkt me een stuk goedkoper om op de bank te zetten.quote:Ik hoop het eigenlijk ook niet. Zou liever zien dat Maduro nu de kans een gaat krijgen. Die kan op die positie ook goed uit de voeten. Maar Yakubu zal wel een goedkope oplossing zijn om de selectie aan te vullen. Grote aankopen verwacht ik niet.
Zoals je in het nieuwsbericht wellicht hebt gelezen, pakken ze ook wel eens iemand preventief op voor verhoor om eventuele escalatie te voorkomen en is er dus nog niets bewezen.quote:Op maandag 31 januari 2005 17:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
In principe wordt je in dergelijke gevallen alleen opgepakt als er bewijs is(oftewel kneuzingen bij de vrouw)
Hij is bij Vitesse wekelijks één van de sterksten. En qua kosten, allebei buiten de EU dus dat maakt niet uit.quote:Op maandag 31 januari 2005 17:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Obodai lijkt me een stuk goedkoper om op de bank te zetten.
En volgens mij laat Yakubu bij Vitas ook niet echt zien dat het een versterking is voor Ajax
Volgens een voormalig officier van justitie moet er wel degelijk bewijs zijn maar waarschijnlijk als Pienaar zich met zijn mondje geroerd heeft tegen de agenten zal hij ook wel opgepakt worden. Hopelijk hebben ze dan ook nog wat tikken uitgedeeld.quote:Zoals je in het nieuwsbericht wellicht hebt gelezen, pakken ze ook wel eens iemand preventief op voor verhoor om eventuele escalatie te voorkomen en is er dus nog niets bewezen.
Tief op man, je kent me niet dus ga geen domme dingen zeggen waarvan je toch niet weet of ze kloppen.quote:Op maandag 31 januari 2005 16:50 schreef woediewokkie het volgende:
[..]
En jij achter je webcam kijkend naar teletext
Bij mijn buren ging het afgelopen zomer ook zo. Die ruzieden nogal luidruchtig op straat, en de man werd preventief meegenomen. De vrouw had zijn auto aan gort gereden. Er waren geen klappen gevallen.quote:Op maandag 31 januari 2005 17:19 schreef methodmich het volgende:
Zoals je in het nieuwsbericht wellicht hebt gelezen, pakken ze ook wel eens iemand preventief op voor verhoor om eventuele escalatie te voorkomen en is er dus nog niets bewezen.
quote:Op maandag 31 januari 2005 17:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze dan ook nog wat tikken uitgedeeld.
Wie alarmeerde de politie?quote:Bij mijn buren ging het afgelopen zomer ook zo. Die ruzieden nogal luidruchtig op straat, en de man werd preventief meegenomen. De vrouw had zijn auto aan gort gereden. Er waren geen klappen gevallen.
Omdat niet eens bewezen is dat hij wat gedaan heeftquote:Op maandag 31 januari 2005 22:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wie alarmeerde de politie?
En MM, waarom precies heb je medelijden met een vrouwen mishandelaar?
Dat was niet de vraag.quote:Omdat niet eens bewezen is dat hij wat gedaan heeft
Waar gaat dit over zeg?quote:Op maandag 31 januari 2005 16:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Allemaal toeval, Arie van Eijden, terreinknecht, Kluivert in het kwadraat, Sylvie Meissssss, Marco Bakker, Davids, Bogarde, Pienaar, Kluivert, lege uitvakken, Ton Harmsen, zwarte lijst spreekkoren, de Toekomst, knuppelende ME,zwart-geld affaire, Deense stripper, staafincident, afgefikt supportershome, slavendrijven in Afrika, arbitragezaak tegen De Boertjes
En verder lijkt het mij erg verstandig als jij nu uit dit topic wegblijft of inhoudelijk gaat posten.quote:Op maandag 31 januari 2005 22:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En verder?
Hij heeft medelijden met die gozer omdat hij nu al wordt afgeschildert als vrouwenmishandelaar terwijl er nog niet eens wat bewezen is, maar waarom ga ik deze discussie nog aanquote:Op maandag 31 januari 2005 22:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat was niet de vraag.
Volgende kans
Ik heb meer medelijden met de ex van Pienaar en ik zou Pienaar graag willen laten voelen hoe het is de tering in geslagen te wordenquote:Hij heeft medelijden met die gozer omdat hij nu al wordt afgeschildert als vrouwenmishandelaar terwijl er nog niet eens wat bewezen is, maar waarom ga ik deze discussie nog aan
Je hebt echt een betonnen plaat voor je kop eh, er is niks bewezen kneusquote:Op maandag 31 januari 2005 22:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik heb meer medelijden met de ex van Pienaar en ik zou Pienaar graag willen laten voelen hoe het is de tering in geslagen te worden
L-E-Z-E-N !!!!quote:Op maandag 31 januari 2005 22:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb meer medelijden met de ex van Pienaar en ik zou Pienaar graag willen laten voelen hoe het is de tering in geslagen te worden
Dat blijkt wel.quote:Gevoel voor humor is niet aan te leren.
Zijn privé-zaken, ik zou het niet weten.quote:Op maandag 31 januari 2005 22:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat blijkt wel.
Zou Ajax Pienaar disciplinair straffen als blijkt dat hij zijn ex-vriendin een pak rammel heeft gegeven?
Ajax zou hem in het geval van een veroordeling misschien kunnen ontslaan ivm. het in diskrediet brengen van de werkgever.quote:Op maandag 31 januari 2005 22:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zijn privé-zaken, ik zou het niet weten.
Moeilijk moeilijk!quote:Op maandag 31 januari 2005 23:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ajax zou hem in het geval van een veroordeling misschien kunnen ontslaan ivm. het in diskrediet brengen van de werkgever.
Maar voorlopig is er nog geen veroordeling, en men vond het ook niet nodig Pienaar langer vast te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |