Joh, het was maar een gelijkspel, maak je niet zo druk mênquote:Op maandag 31 januari 2005 16:21 schreef Bananenman het volgende:
Kwartfinale Amstel Cup slagveld in Den Haag
Ja daar had ik het echt overquote:Op maandag 31 januari 2005 16:34 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Joh, het was maar een gelijkspel, maak je niet zo druk mên
vreemd lijstje stel jij samenquote:Op maandag 31 januari 2005 16:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Allemaal toeval, Arie van Eijden, terreinknecht, Kluivert in het kwadraat, Sylvie Meissssss, Marco Bakker, Davids, Bogarde, Pienaar, Kluivert, lege uitvakken, Ton Harmsen, zwarte lijst spreekkoren, de Toekomst, knuppelende ME,zwart-geld affaire, Deense stripper, staafincident, afgefikt supportershome, slavendrijven in Afrika, arbitragezaak tegen De Boertjes
En jij achter je webcam kijkend naar teletextquote:Op maandag 31 januari 2005 16:21 schreef Bananenman het volgende:
Kwartfinale Amstel Cup slagveld in Den Haag
Jaja... moet je mij vertellen welke want buiten een kroegje in Breda zou ik niet weten waar je het over hebt. Bovendien is dat slecht vergelijkingsmateriaal.quote:Op maandag 31 januari 2005 15:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik heb het ook over eerdere incidenten mietje.
Ah dat brandjequote:
Kerel, donder jij aub op uit dit topic. Je begint een trieste verschijning te worden.quote:Op maandag 31 januari 2005 16:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Je mist het punt volkomen.
Nee,maar de alwetende wordt niet geboren....een "gezonde"rivaliteit kan geen kwaad.....zonder je tegenstander geen competitie.quote:Op maandag 31 januari 2005 16:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja, lijkt me beter dan te gaan rellen. Of keur jij dat goed woediewokkie?
Ja hoor. Net als die brand die rechtstreeks verband houdt met ADOquote:Op maandag 31 januari 2005 16:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het zijn allerlei uitwassen die allemaal rechtstreeks verband houden met Ajax.
In principe wordt je in dergelijke gevallen alleen opgepakt als er bewijs is(oftewel kneuzingen bij de vrouw)quote:Overigens is het natuurlijk allemaal nog lang niet bewezen, dus wie weet klopt er wel erg weinig van straks
Ik hoop het eigenlijk ook niet. Zou liever zien dat Maduro nu de kans een gaat krijgen. Die kan op die positie ook goed uit de voeten. Maar Yakubu zal wel een goedkope oplossing zijn om de selectie aan te vullen. Grote aankopen verwacht ik niet.quote:Op maandag 31 januari 2005 15:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Tja, Obodai of Yakubu. Eerlijk gezegd is het mij om het even. Yakubu zal denk ik ook niet terugkeren hoor.
Goh, ik maar denken dat het het clubhuis was van de SV van Ajaxquote:Ja hoor.
Obodai lijkt me een stuk goedkoper om op de bank te zetten.quote:Ik hoop het eigenlijk ook niet. Zou liever zien dat Maduro nu de kans een gaat krijgen. Die kan op die positie ook goed uit de voeten. Maar Yakubu zal wel een goedkope oplossing zijn om de selectie aan te vullen. Grote aankopen verwacht ik niet.
Zoals je in het nieuwsbericht wellicht hebt gelezen, pakken ze ook wel eens iemand preventief op voor verhoor om eventuele escalatie te voorkomen en is er dus nog niets bewezen.quote:Op maandag 31 januari 2005 17:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
In principe wordt je in dergelijke gevallen alleen opgepakt als er bewijs is(oftewel kneuzingen bij de vrouw)
Hij is bij Vitesse wekelijks één van de sterksten. En qua kosten, allebei buiten de EU dus dat maakt niet uit.quote:Op maandag 31 januari 2005 17:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Obodai lijkt me een stuk goedkoper om op de bank te zetten.
En volgens mij laat Yakubu bij Vitas ook niet echt zien dat het een versterking is voor Ajax
Volgens een voormalig officier van justitie moet er wel degelijk bewijs zijn maar waarschijnlijk als Pienaar zich met zijn mondje geroerd heeft tegen de agenten zal hij ook wel opgepakt worden. Hopelijk hebben ze dan ook nog wat tikken uitgedeeld.quote:Zoals je in het nieuwsbericht wellicht hebt gelezen, pakken ze ook wel eens iemand preventief op voor verhoor om eventuele escalatie te voorkomen en is er dus nog niets bewezen.
Tief op man, je kent me niet dus ga geen domme dingen zeggen waarvan je toch niet weet of ze kloppen.quote:Op maandag 31 januari 2005 16:50 schreef woediewokkie het volgende:
[..]
En jij achter je webcam kijkend naar teletext
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |