Arrogante gast. Afstraffen die hap.quote:AMSTERDAM - Schouderophalend en plukkend aan zijn trainingspak sprak Fabio Capello dinsdagavond op de laatste persconferentie voor de Champions Leaguewedstrijd tegen Ajax. De coach van Juventus zei niet veel, al gebruikte hij voldoende woorden. Over Ajax was hij vooral negatief, iets dat hem niet vreemd is. Als trainer van AS Roma liet hij al optekenen dat hij Ajax eigenlijk maar een zwak clubje vond.
Destijds verloor hij in de Arena met 2-1 en kwam zijn ploeg in de thuiswedstrijd niet verder dan een gelijkspel (1-1). Na het duel in Amsterdam zei hij dat Ajax bestond uit twee goede spelers, Chivu en Ibrahimovic. De eerste haalde hij naar Rome. Nu hij trainer is van Juventus kocht hij Ibrahimovic weg bij Ajax, vlak voor het sluiten van de transfermarkt.
"In het verleden was Ajax beter", lispelde hij nog. "Dan denk ik aan de tijd met Neeskens. Nu hebben ze een aantal spelers dat op termijn veel kan betekenen in Europa, maar ik denk dat we dit keer een goede kans maken om te winnen."
Niet gek ook met spelers als Nedved, Cannavaro, Del Piero, Thuram, Trezeguet, Zambrotta en sinds kort ook Ibrahimovic. Over zijn aanwinst: "Ik volg hem al lange tijd en ken hem dus goed. Hij is een uitstekende spits die veel kan betekenen voor Juventus. Voor Ajax zal het niet gemakkelijk zijn om zonder hem te spelen. Hij was toch het aanspeelpunt voor ze en het is moeilijk om op korte termijn een opvolger voor zo'n speler te vinden."
Of hij wil? Hij moet gvd op zn knieeen smeken om alleen maar te mogen meetrainen, om zijn 'gedroomde' transfer alsnog te maken.quote:Trabelsi laat één dezer dagen aan de club weten of hij weer voor de club wil uit komen
Tuurlijk, verhoog dan meteen zijn salaris even.....quote:Ajax deed de Tunesier een aantal handreikingen
binnenkort? Wat dacht je van eisen stellen? Hij wil niet spelen. Zo geef je die kerel helemaal alle macht.quote:Ajax verwacht binnenkort uitsluitsel
Volgens mij houdt Jaakke erg van het tunesische instrument van Trabelsi ofzo. Anders pak je zoiets toch heel anders aan?quote:"er zijn vanuit Ajax verschillende initiatieven ontplooid. De bal ligt nu bij Trabelsi, wij hopen een dezer dagen iets van hem te horen", aldus Jaakke.
quote:Op woensdag 15 september 2004 09:52 schreef Dylan Dog het volgende:
Arrogantie is inderdaad een vervelende eigenschap die niet in het Ajax-topic thuishoort...
Zo uitlaten over je tegenstander zal je ons niet horen doen.quote:Op woensdag 15 september 2004 09:52 schreef Dylan Dog het volgende:
Arrogantie is inderdaad een vervelende eigenschap die niet in het Ajax-topic thuishoort...
Nou, Van Gaal over AA Gent destijds kwam anders aardig in de buurt.quote:Op woensdag 15 september 2004 09:56 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zo uitlaten over je tegenstander zal je ons niet horen doen.
Wel dat we de beste zijn. Maar da's logisch.
Ze willen gewoon koste wat het kost dat Trabelsi weer speelt, zodat ze nog een redelijk bedrag voor hem kunnen vangen. Wat ze even vergeten, is dat trabelsi de eerste wedstrijd dat hij speelt waarschijnlijk door 50000 man uitgefloten zal worden en jankend naar Tunesie zal vluchten. Kansloos verhaal dus.quote:Op woensdag 15 september 2004 09:54 schreef The_Hives het volgende:
wat heeft dat laffe bestuur van ons ook alleen maar pond/euro tekens in hun ogen. Ik citeer een paar stukjes uit de krant:
[..]
Of hij wil? Hij moet gvd op zn knieeen smeken om alleen maar te mogen meetrainen, om zijn 'gedroomde' transfer alsnog te maken.
[..]
Tuurlijk, verhoog dan meteen zijn salaris even.....![]()
[..]
binnenkort? Wat dacht je van eisen stellen? Hij wil niet spelen. Zo geef je die kerel helemaal alle macht.
[..]
Volgens mij houdt Jaakke erg van het tunesische instrument van Trabelsi ofzo. Anders pak je zoiets toch heel anders aan?
Het wordt tijd dat Jaakke, van der Eijden en Slot eens een keer te recht gewezen worden, of vervangen worden.
dat bedoel ik dus. Die gasten zien alleen het geld.quote:Op woensdag 15 september 2004 10:03 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ze willen gewoon koste wat het kost dat Trabelsi weer speelt, zodat ze nog een redelijk bedrag voor hem kunnen vangen. Wat ze even vergeten, is dat trabelsi de eerste wedstrijd dat hij speelt waarschijnlijk door 50000 man uitgefloten zal worden en jankend naar Tunesie zal vluchten. Kansloos verhaal dus.
Remember het 'Eitje' van van der Vaart...quote:Op woensdag 15 september 2004 09:56 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zo uitlaten over je tegenstander zal je ons niet horen doen.
Heb je gelijk in. Maar wat ik niet begrijp is dat men niet inziet dat het hele Trabelsi verhaal volslagen kansloos is. ALS meneer al wil spelen, zal dat bij een wedstrijd blijven omdat hij uitgekotst wordt door het publiek. Als bestuur zijnde zou ik dan zeggen: laat die Trabelsi maar zitten, want hem toereikingen doen zet alleen maar kwaad bloed bij de supporters.quote:Op woensdag 15 september 2004 10:08 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus. Die gasten zien alleen het geld.
Slop durfde zelfs te beweren dat de verkoop van Zlatan een groot succes was. Ja wel voor zijn verantwoordelijkheid voor de jaarrekening. Maar verder........
er stond een leuk stukje op de site van ofa, over het geouwehoer over die spreekkoren en hoe ze met de supporters omgaan. Vind ik eigenlijk hier ook wel van toepassing. -->
we moeten verantwoordelijk heid afleggen aan de aandeelhouders. Hoe we dat doen maakt niet uit. De supporters? Ach die komen toch wel.
klopt.quote:Op woensdag 15 september 2004 10:16 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. Maar wat ik niet begrijp is dat men niet inziet dat het hele Trabelsi verhaal volslagen kansloos is. ALS meneer al wil spelen, zal dat bij een wedstrijd blijven omdat hij uitgekotst wordt door het publiek. Als bestuur zijnde zou ik dan zeggen: laat die Trabelsi maar zitten, want hem toereikingen doen zet alleen maar kwaad bloed bij de supporters.
Iedereen verliest dus op deze manier.
het leek juist minder te worden, maar helaas....quote:Op woensdag 15 september 2004 10:37 schreef Speed1971 het volgende:
We zullen er mee moeten leren leven, zal waarschijnlijk alleen maar groter/erger gaan worden. Het enige wat voor ons Nederlanders over blijft is hopen op een incidenteel succesje.
ijdele hoop vrees ikquote:Ajax heeft vanavond niets te verliezen. Hopelijk beseft Koeman dat ook en kiest hij vol de aanval.
quote:Op woensdag 15 september 2004 11:37 schreef StarGazer het volgende:
Na 10 jaar zit Capello's frustratie jegens Ajax nog even hoog? Lijkt net een psv'er. Hij heeft nog nooit van Ajax gewonnen, en vanavond zal dat ook niet gaan gebeuren.
Frustratiequote:Op woensdag 15 september 2004 11:40 schreef Againzender het volgende:
[..]volgens mij vergelijk je hem nu met een ploeg waar we de laatste jaren juist veelvuldig van verloren hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |