nee ik weet niet hoe iedereen daar op komt, hij stond altijd bij mij voor school in z'n audi op haar te wachtenquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:16 schreef Morendo het volgende:
[..]
De dochter van ten Cate toevallig?
heh?quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:18 schreef BonJovi het volgende:
whaha NOshiba tochvond je de sfeer niet te hard
Eric, je vertelde net nog dat je wel wat voor dr voelde en dat je misschien wel wilt afspreken dus wat lul je nouquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:19 schreef ericajax het volgende:
Ja, mij boeit het ook echt of hij haar wakker belt![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:20 schreef Angelob het volgende:
[..]
Eric, je vertelde net nog dat je wel wat voor dr voelde en dat je misschien wel wilt afspreken dus wat lul je nou
[..]
Eric, je vertelde net nog dat je wel wat voor dr voelde en dat je misschien wel wilt afspreken dus wat lul je nou
[..]
Op ajax.network.to was iedereen er altijd van overtuigd dat dat wel het geval was. Dat zou dan ook de basisplekken van de Mul verklaren.quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:19 schreef Noshiba het volgende:
[..]
nee ik weet niet hoe iedereen daar op komt, hij stond altijd bij mij voor school in z'n audi op haar te wachten
Ohnee hijs thuis gvdquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat jij nog in staat bent een topic te openen...
quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:21 schreef ericajax het volgende:
[..]
![]()
![]()
Bonkbonk Ryan DonkRetteketet AZ
![]()
![]()
kom op met die verhalenquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat jij nog in staat bent een topic te openen...
Ik blijf toch nog even wakker.quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:21 schreef Angelob het volgende:
[..]
Whahahah... blijft tussen ons he, of zal ik dat filmpje ff online zetten als jij stukgaat daarom
quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:21 schreef Angelob het volgende:
[..]
Whahahah... blijft tussen ons he, of zal ik dat filmpje ff online zetten als jij stukgaat daarom
Ja duurt ff hequote:
ik was een beetje in shock, toch wel maf al gooit iemand van 1,65 een grote bek tegen je open en zegt dat je met je takken van z;n vriendin moet afblijvenquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:20 schreef BonJovi het volgende:ben je dronken ofzo
ik bedoel wat zei je toen hij dat allemaal zei tegen je moest je niet lachen.
Nee, 17 en meeverhuist naar spanjequote:Op donderdag 31 januari 2008 01:22 schreef BonJovi het volgende:
Noshiba zie je die chick nog wel eens tom de Mul is toch weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |