Ja, hehe, bij jullie deden alle EK-gangers wél mee.quote:Op donderdag 22 juli 2004 02:14 schreef RuudGullit het volgende:
Dit soort wedstrijden zijn niet echt belangerijk, maar toch geeft het best wel aan hoe ver het team is. En blijkbaar hebben wij een kleine voorsprong, momenteel..
Welke EK gangers?quote:Op donderdag 22 juli 2004 02:44 schreef keeper het volgende:
[..]
Ja, hehe, bij jullie deden alle EK-gangers wél mee.
Precies.quote:Op donderdag 22 juli 2004 02:46 schreef F1Bas het volgende:
Welke EK gangers?
quote:Op donderdag 22 juli 2004 02:44 schreef keeper het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 juli 2004 02:44 schreef keeper het volgende:
[..]
Deze week dacht ik. Of in ieder geval deze maand. Even wachten dus.quote:Op donderdag 22 juli 2004 09:51 schreef Againzender het volgende:
Iemand een idee wanneer de seizoenskaarten verstuurd worden?
Haha, ik weet niet of jij de opstelling gezien hebt, maar als het kampioensteam van Ajax vorig jaar als 'ontzettend jong' werd beschouwd, denk ik niet dat er woorden bestaan om uit te drukken hoe jong het team van gisteren was. Er deden 3 basisspelers meequote:Op donderdag 22 juli 2004 02:14 schreef RuudGullit het volgende:. Leuk, zo'n titel als je net met moeite van een clubje gewonnen hebt waar je eigenlijk met 5-0 overheen moet walsen.
.
Dit soort wedstrijden zijn niet echt belangerijk, maar toch geeft het best wel aan hoe ver het team is. En blijkbaar hebben wij een kleine voorsprong, momenteel..
Alsof die 4 spelers bij jullie zo'n gigantisch verschil maakte.quote:Op donderdag 22 juli 2004 02:44 schreef keeper het volgende:
[..]
Slecht dat Koeman niet van z'n fouten leert. Met een team vol jonkies is het moeilijk om stabiele resultaten te boeken. Een middenvelder van 25, en een verdediger van 27 erbij kan geen kwaad hoor.quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:14 schreef twi het volgende:
[..]
Haha, ik weet niet of jij de opstelling gezien hebt, maar als het kampioensteam van Ajax vorig jaar als 'ontzettend jong' werd beschouwd, denk ik niet dat er woorden bestaan om uit te drukken hoe jong het team van gisteren was. Er deden 3 basisspelers mee(En dan is m'n schatting hoog
)
Kon je nou echt met niets beters komenquote:Op donderdag 22 juli 2004 11:14 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Alsof die 4 spelers bij jullie zo'n gigantisch verschil maakte..
Het waren er maar liefst 6.quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:14 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Alsof die 4 spelers bij jullie zo'n gigantisch verschil maakte..
Vreemde eigenschap als 10 van je spelers de hele zomer door hebben moeten voetballen, om ze dan ietwat rust te gevenquote:Op donderdag 22 juli 2004 11:17 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Vreemde eigenschap van Koeman dat ie denkt dat je met een team vol jonkies stabiele resultaten boekt. Een middenvelder van 25, en een verdediger van 27 erbij kan geen kwaad hoor.
Maar jullie selectie is breed genoeg om het missen van zulke spelers op te vangen.quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kon je nou echt met niets beters komen
Galasek, Zlatan, Van de Vaart en Sneijder..
Die zouden in Rotterdam toch niet misstaan lijkt me zo.
Heb het niet alleen over deze oefenwedstrijd. Koeman lijkt er op te kicken zo jong mogelijke spelers het 1e in de schoppen.quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:20 schreef twi het volgende:
[..]
Vreemde eigenschap als 10 van je spelers de hele zomer door hebben moeten voetballen, om ze dan ietwat rust te geven
Dat is bij PSV 1 van de jongste spelers.quote:Wanneer Ananas niet mee had gedaan, had Maxwell met 23 jaar de oudste geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |