quote:Op zondag 27 april 2008 00:06 schreef F1Bas het volgende:
Heeft iemand de link naar het stuk in de AD dat Ajax voor Sulejmani gaat?
Bronquote:Naast Cvitanich heeft Van Basten in elk geval Miralem Sulejmani van Heerenveen als prioriteit bestempeld. Ajax-scouts speuren in het buitenland verder koortsachtig naar een opvolger van John Heitinga. Over zijn huidige vervanger in de A-selectie, de Ghanees Samuel Kuffour, is intern nog geen definitieve beslissing genomen.
quote:Op zondag 27 april 2008 00:29 schreef Cyberia18 het volgende:
Fout in de TT. AFC moet het zijn natuurlijk!
[..]
[..]
Bron
Ik zou hem voorin zetten.quote:Op zondag 27 april 2008 00:35 schreef De_Ananas het volgende:
Waar zou Sulejmani dan eventueel moeten spelen?
quote:Op zondag 27 april 2008 00:35 schreef De_Ananas het volgende:
Waar zou Sulejmani dan eventueel moeten spelen?
quote:Sulejmani-Huntelaar-Suarez
quote:
Echt he, je ziet ook wel weer wie dit soort dingen vraagt, Meneer Van geel tochquote:
Laat hij gouw de eerste seizoenshelft nog blijven. Dan mag hij als hij wil in de winterstop weg. Als hij ons maar al met sinterklaas kampioen maakt!quote:
Mogen ze eerst wel eens een blik keiharde verdedigers opentrekkenquote:Op zondag 27 april 2008 01:07 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Laat hij gouw de eerste seizoenshelft nog blijven. Dan mag hij als hij wil in de winterstop weg. Als hij ons maar al met sinterklaas kampioen maakt!
Lekker op tijd weer.quote:Naast Cvitanich heeft Van Basten in elk geval Miralem Sulejmani van Heerenveen als prioriteit bestempeld.Ajax-scouts speuren in het buitenland verder koortsachtig naar een opvolger van John Heitinga. Over zijn huidige vervanger in de A-selectie, de Ghanees Samuel Kuffour, is intern nog geen definitieve beslissing genomen.
Maar kan hij wel rechtsbuiten? En met Sulejmani en Suarez heb je wel 2 dezelfde soort spelers. Van die pielespelers die het bloed onder je nagels uit kunnen halen maar de tegenstander horen dol kunnen spelen.quote:
Suarez - Moreno - Sulejmaniquote:Op zondag 27 april 2008 00:58 schreef Mindstate het volgende:
IN: Sulejmani
OUT: Huntelaar
Suarez-Cvitanich-Sulejmani?
Waar kan ik tekenen? Het liefst nog met Huntelaar ipv Moreno maar als Huntelaar weggaat is dit idd wel een aardige opstelling voor komend jaar!quote:Op zondag 27 april 2008 02:05 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Suarez - Moreno - Sulejmani
Lindgren - Cvitanich - Gabri
Vertonghen - Vermaelen - Van der Wiel - Silva
DE STEEK
Het enige minpunt aan mijn opstelling is dat er maar 2 Nederlanders in de basis staan. Maar 8 spelers spreken de taal (als het goed is). Alleen Cvitanich, Moreno & Gabri niet.quote:Op zondag 27 april 2008 02:09 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Waar kan ik tekenen? Het liefst nog met Huntelaar ipv Moreno maar als Huntelaar weggaat is dit idd wel een aardige opstelling voor komend jaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |