jij hebt terror thembinkosi nog niet gezienquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:44 schreef PizzaSalami het volgende:
Froylán Ledezma kunnen we ook terughalen, die schiet tenminste met scherp.
Mocht Huntelaar vertrekken lijkt het me niet eens zo'n gek idee..quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:50 schreef Messenga het volgende:
Gudjohnson gaat niet naar Feyenoord, iets voor Ajax?
Hij is voor Ajax meer haalbaar dan Feyenoord. Maarja, Gudjohnson haal je niet voor de bank.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:54 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Mocht Huntelaar vertrekken lijkt het me niet eens zo'n gek idee..
Maar ik denk dat hij er weining voor voelt om pinchitter te worden.. (is ie bij Barca ook al)
Ik vind er niks aan. Het liefst heb ik zo weinig mogelijk bullshit op het shirt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:54 schreef Roflbroek het volgende:
Wel vet die sterretjes boven het logo.
[afbeelding]
Rode broek?quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:54 schreef Roflbroek het volgende:
[afbeelding]
Hij zal niet voor de bank komen nee.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:56 schreef Messenga het volgende:
[..]
Hij is voor Ajax meer haalbaar dan Feyenoord. Maarja, Gudjohnson haal je niet voor de bank.
Hahaquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:01 schreef Luco het volgende:
Mooi keeperstenue!
Inderdaad.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:01 schreef Luco het volgende:
Mooi keeperstenue!
Heijblok van Haarlem.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:03 schreef PizzaSalami het volgende:
Wie is die keeper?
ja hoorquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:50 schreef Messenga het volgende:
Gudjohnson gaat niet naar Feyenoord, iets voor Ajax?
Wat een pleurisshirt, dat van die keeper.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:54 schreef Roflbroek het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |