jij hebt terror thembinkosi nog niet gezienquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:44 schreef PizzaSalami het volgende:
Froylán Ledezma kunnen we ook terughalen, die schiet tenminste met scherp.
Mocht Huntelaar vertrekken lijkt het me niet eens zo'n gek idee..quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:50 schreef Messenga het volgende:
Gudjohnson gaat niet naar Feyenoord, iets voor Ajax?
Hij is voor Ajax meer haalbaar dan Feyenoord. Maarja, Gudjohnson haal je niet voor de bank.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:54 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Mocht Huntelaar vertrekken lijkt het me niet eens zo'n gek idee..
Maar ik denk dat hij er weining voor voelt om pinchitter te worden.. (is ie bij Barca ook al)
Ik vind er niks aan. Het liefst heb ik zo weinig mogelijk bullshit op het shirt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:54 schreef Roflbroek het volgende:
Wel vet die sterretjes boven het logo.
[afbeelding]
Rode broek?quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:54 schreef Roflbroek het volgende:
[afbeelding]
Hij zal niet voor de bank komen nee.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:56 schreef Messenga het volgende:
[..]
Hij is voor Ajax meer haalbaar dan Feyenoord. Maarja, Gudjohnson haal je niet voor de bank.
Hahaquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:01 schreef Luco het volgende:
Mooi keeperstenue!
Inderdaad.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:01 schreef Luco het volgende:
Mooi keeperstenue!
Heijblok van Haarlem.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:03 schreef PizzaSalami het volgende:
Wie is die keeper?
ja hoorquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:50 schreef Messenga het volgende:
Gudjohnson gaat niet naar Feyenoord, iets voor Ajax?
Wat een pleurisshirt, dat van die keeper.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:54 schreef Roflbroek het volgende:
[afbeelding]
jaquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:33 schreef Pritt het volgende:
Dat rood, geel, wit matcht gewoon niet goed.
Waar is Baki trouwens? Nog vakantie?
Vanaf 9 juli beschikbaarquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:33 schreef Pritt het volgende:
Dat rood, geel, wit matcht gewoon niet goed.
Waar is Baki trouwens? Nog vakantie?
quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:29 schreef Fides het volgende:
Dat keepers shirt is er zo een waar we over 10 nog om lachen.
We hebben de beste ooit, als we Lindenbergh en Krohn-Dehli nog weten kwijt te raken.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Stel dat we iedereen weten te behouden, dan is dit de beste transferperiode ooit.
Ja, grachten dicht en stoeltjes rood wit.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:49 schreef jna het volgende:
Gaat de arena uitbreiden? Dat zegt Harry Been ivm het organiseren van het wk. Dat er al plannen zijn om de arena uit te breiden.
Vanmiddag luid toegezongen! Singing Eric HEIJBLOKquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:10 schreef PizzaSalami het volgende:
Ah, okay. Nooit van gehoord.
Shota natuurlijk! Nog een jaar, misschien 2 bij ZIJN club!quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:56 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ajax wil een nieuwe spits aantrekken? Wie zou dat kunnen zijn?
Jaquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:57 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Shota natuurlijk! Nog een jaar, misschien 2 bij ZIJN club!
Ikke wel.. Word gehaald als pinchitter, is daar te fit voor en beland met KJH in de spits met 4-4-2!quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:59 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Ja? Ik weet het niet hoor
.
quote:Stam vreest voor vertrek Sneijder 5 juli 2007
Jaap Stam is het niet eens met de kritiek dat Ajax zich onvoldoende zou hebben versterkt. De aanvoerder verklaarde dat vandaag aan Sportweek. Stam kijkt met vertrouwen vooruit naar het seizoen 2007-2008. "Als ik even snel nadenk is alleen Grygera weggegaan, maar ik zie niet in waarom Ajax nu nieuwe spelers zou moeten halen", aldus de routinier. "Elke versterking is welkom, maar we hebben al heel veel kwaliteit."
Met interesse heeft Stam gekeken naar de ontwikkelingen bij Feyenoord, dat zich de afgelopen weken flink roerde op de transfermarkt. "Ze vonden dat ze nieuwe spelers nodig hadden en die hebben ze gehaald. Voor hun is het te hopen dat het goed uitpakt. De nieuwe spelers hebben veel kwaliteiten en weten wat ze moeten doen, dat is natuurlijk heel belangrijk. Ik denk echter dat wij ons vooral op onszelf moeten richten."
Stam verwacht dat aan de huidige Ajax-selectie niet veel meer verandert. Zoals hij eerder al eens zei in het tv-programma Studio Voetbal, vreest hij nog wel het vertrek van Wesley Sneijder. "Ik zou het heel jammer vinden. Wesley is een fantastische voetballer en technisch gezien de beste in Nederland op die positie. Hij is vorig seizoen verschrikkelijk belangrijk geweest voor ons. Het is altijd jammer als zo'n speler weggaat, maar dat is inherent aan het Nederlandse voetbal. Als je er bovenuit steekt, komt de concurrentie."
Ik hoop dat hij ongelijk krijgt..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |