jij hebt terror thembinkosi nog niet gezienquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:44 schreef PizzaSalami het volgende:
Froylán Ledezma kunnen we ook terughalen, die schiet tenminste met scherp.
Mocht Huntelaar vertrekken lijkt het me niet eens zo'n gek idee..quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:50 schreef Messenga het volgende:
Gudjohnson gaat niet naar Feyenoord, iets voor Ajax?
Hij is voor Ajax meer haalbaar dan Feyenoord. Maarja, Gudjohnson haal je niet voor de bank.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:54 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Mocht Huntelaar vertrekken lijkt het me niet eens zo'n gek idee..
Maar ik denk dat hij er weining voor voelt om pinchitter te worden.. (is ie bij Barca ook al)
Ik vind er niks aan. Het liefst heb ik zo weinig mogelijk bullshit op het shirt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:54 schreef Roflbroek het volgende:
Wel vet die sterretjes boven het logo.
[afbeelding]
Rode broek?quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:54 schreef Roflbroek het volgende:
[afbeelding]
Hij zal niet voor de bank komen nee.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:56 schreef Messenga het volgende:
[..]
Hij is voor Ajax meer haalbaar dan Feyenoord. Maarja, Gudjohnson haal je niet voor de bank.
Hahaquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:01 schreef Luco het volgende:
Mooi keeperstenue!
Inderdaad.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:01 schreef Luco het volgende:
Mooi keeperstenue!
Heijblok van Haarlem.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:03 schreef PizzaSalami het volgende:
Wie is die keeper?
ja hoorquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:50 schreef Messenga het volgende:
Gudjohnson gaat niet naar Feyenoord, iets voor Ajax?
Wat een pleurisshirt, dat van die keeper.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:54 schreef Roflbroek het volgende:
[afbeelding]
jaquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:33 schreef Pritt het volgende:
Dat rood, geel, wit matcht gewoon niet goed.
Waar is Baki trouwens? Nog vakantie?
Vanaf 9 juli beschikbaarquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:33 schreef Pritt het volgende:
Dat rood, geel, wit matcht gewoon niet goed.
Waar is Baki trouwens? Nog vakantie?
quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:29 schreef Fides het volgende:
Dat keepers shirt is er zo een waar we over 10 nog om lachen.
We hebben de beste ooit, als we Lindenbergh en Krohn-Dehli nog weten kwijt te raken.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Stel dat we iedereen weten te behouden, dan is dit de beste transferperiode ooit.
Ja, grachten dicht en stoeltjes rood wit.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:49 schreef jna het volgende:
Gaat de arena uitbreiden? Dat zegt Harry Been ivm het organiseren van het wk. Dat er al plannen zijn om de arena uit te breiden.
Vanmiddag luid toegezongen! Singing Eric HEIJBLOKquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:10 schreef PizzaSalami het volgende:
Ah, okay. Nooit van gehoord.
Shota natuurlijk! Nog een jaar, misschien 2 bij ZIJN club!quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:56 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ajax wil een nieuwe spits aantrekken? Wie zou dat kunnen zijn?
Jaquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:57 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Shota natuurlijk! Nog een jaar, misschien 2 bij ZIJN club!
Ikke wel.. Word gehaald als pinchitter, is daar te fit voor en beland met KJH in de spits met 4-4-2!quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:59 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Ja? Ik weet het niet hoor
.
quote:Stam vreest voor vertrek Sneijder 5 juli 2007
Jaap Stam is het niet eens met de kritiek dat Ajax zich onvoldoende zou hebben versterkt. De aanvoerder verklaarde dat vandaag aan Sportweek. Stam kijkt met vertrouwen vooruit naar het seizoen 2007-2008. "Als ik even snel nadenk is alleen Grygera weggegaan, maar ik zie niet in waarom Ajax nu nieuwe spelers zou moeten halen", aldus de routinier. "Elke versterking is welkom, maar we hebben al heel veel kwaliteit."
Met interesse heeft Stam gekeken naar de ontwikkelingen bij Feyenoord, dat zich de afgelopen weken flink roerde op de transfermarkt. "Ze vonden dat ze nieuwe spelers nodig hadden en die hebben ze gehaald. Voor hun is het te hopen dat het goed uitpakt. De nieuwe spelers hebben veel kwaliteiten en weten wat ze moeten doen, dat is natuurlijk heel belangrijk. Ik denk echter dat wij ons vooral op onszelf moeten richten."
Stam verwacht dat aan de huidige Ajax-selectie niet veel meer verandert. Zoals hij eerder al eens zei in het tv-programma Studio Voetbal, vreest hij nog wel het vertrek van Wesley Sneijder. "Ik zou het heel jammer vinden. Wesley is een fantastische voetballer en technisch gezien de beste in Nederland op die positie. Hij is vorig seizoen verschrikkelijk belangrijk geweest voor ons. Het is altijd jammer als zo'n speler weggaat, maar dat is inherent aan het Nederlandse voetbal. Als je er bovenuit steekt, komt de concurrentie."
Ik hoop dat hij ongelijk krijgt..quote:
Ik ook, als Sneijder niet weg is voor het seizoen begint vreet ik me vol aan pillen en zuip ik me de tering in! Dan ga ik feesten als een beest!quote:
dat kan ieder weekendquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:29 schreef Ordinair het volgende:
[..]
vol aan pillen en zuip ik me de tering in! Dan ga ik feesten als een beest!
quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:29 schreef Ordinair het volgende:
[..]
vreet ik me vol aan pillen en zuip ik me de tering in! Dan ga ik feesten als een beest!
Da's uit de duim gezogen, het is nergens binnen Ajax bevestigd.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:03 schreef Blight het volgende:
Ik lees dat Ten Cate aangeeft dat Ajax al een centrumspits op het oog heeft. Dat gaat dus om Shota Arveladze? Ik heb het even gemist.
Kanu, Shota.. Veel maakt het niet uit.. maar zelf heb ik liever Shota terug, die hoort niet in Alkmaar! Hij hoort bij ons!quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:23 schreef F1Bas het volgende:
Gewoon een breekijzer a la Kanu
quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:23 schreef F1Bas het volgende:
Gewoon een breekijzer a la Kanu
Laat hem maar naar Heerenveen gaan..quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:38 schreef DouweEgbert het volgende:
Sterchele beslist na het weekend over nieuwe club
Gepubliceerd op 05-07-07 om 19:29 door Johan Kroon
François Sterchele (foto) heeft te kennen gegeven na het komende weekend een beslissing te nemen voor welke club hij het komende seizoen zal uitkomen. De aanvaller verlaat vrijwel zeker zijn club Germinal Beerschot Antwerpen en staat nadrukkelijk in de belangstelling van SC Heerenveen, Ajax en Standard Luik.
'We hebben hem het stadion laten zien en bijgepraat over de club. Ik heb hem gezegd dat het verstandig is om naar Heerenveen te komen. Overal in Europa lopen goede spitsen van Heerenveen rond. Bij ons kan hij zeker beter worden', aldus voorzitter Koos Formsma op de website van Heerenveen.
Heerenveen was de afgelopen dagen in gesprek met Sterchele, die het afgelopen seizoen topscorer werd in België. De 24-jarige international praatte ook al met Ajax, maar de Amsterdammers lijken minder geïnteresseerd te zijn geworden in de Belg. Ook Standard Luik zou Sterchele wel willen halen.
Wanneer, mede door Sneijder, Ajax een paar rondjes verder komt in de CL, heeft ie zijn geld opgebracht.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:41 schreef toma het volgende:
mooie praat. Maar zorg er maar voor dat ie over een paar jaar niet gratis de deur uit loopt.
Ach je ziet dat je het met een goed jaar CL aardig kan terugverdienen, nee laat hem maar lekker blijven.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:41 schreef toma het volgende:
mooie praat. Maar zorg er maar voor dat ie over een paar jaar niet gratis de deur uit loopt.
Inderdaad. En van mij mag Sneijder over 2 jaar gratis de deur uitlopen. Hebben we toch nog twee jaar van hem kunnen genietenquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:44 schreef DouweEgbert het volgende:
[..]
Wanneer, mede door Sneijder, Ajax een paar rondjes verder komt in de CL, heeft ie zijn geld opgebracht.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad. En van mij mag Sneijder over 2 1 jaar bijna gratis de deur uitlopen. Hebben we toch nog twee één jaar van hem kunnen genieten![]()
Vraag me af waarop je dat baseert. Vorig seizoen was nou niet bepaald succesvol, dat we nog enigzins in de race waren voor de titel kwam alleen door de gigantische dip van psv. Aangezien alle tegenstanders zichzelf nu nog eens versterkt hebben, lopen we alleen maar meer achter de feiten aan. Je hebt natuurlijk wel het voordeel dat er een ingespeeld team staat, maarja zonder versterkingen zie ik ons wéér geen kampioen worden.quote:Stel dat we iedereen weten te behouden, dan is dit de beste transferperiode ooit.
Sinds de komst van Edgar Davids zijn Gabri en Wesley Sneijder een klasse beter gaan voetballen, als we vana het begin van het seizoen zo'n goed team hebben, dan krijgen we echt niet zo'n dip als vorig jaar en worden we kampioen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:15 schreef devv05 het volgende:
[..]
Vraag me af waarop je dat baseert. Vorig seizoen was nou niet bepaald succesvol, dat we nog enigzins in de race waren voor de titel kwam alleen door de gigantische dip van psv. Aangezien alle tegenstanders zichzelf nu nog eens versterkt hebben, lopen we alleen maar meer achter de feiten aan. Je hebt natuurlijk wel het voordeel dat er een ingespeeld team staat, maarja zonder versterkingen zie ik ons wéér geen kampioen worden.
Dat weet ik, maar wanneer hij uberhaupt dit seizoen nog blijft, zal hij het seizoen daarop echt zijn vertrokken.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Sneijder heeft een contract tot 2009.
Als ik (tenminste) één van mijn maten weet over te halen, denk ik wel dat ik daar heenga.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:31 schreef De_Brandweer het volgende:
Gaat er nog iemand naar de oefenwedstrijden tegen Glasgow Rangers en Falkirk?
Ehm PSV versterkt? Die zijn een stuk zwakker geworden zonder Alex en Cocu (en ja dat zeggen we elk jaar, maar dit jaar hebben ze Koemanquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:15 schreef devv05 het volgende:
[..]
Vraag me af waarop je dat baseert. Vorig seizoen was nou niet bepaald succesvol, dat we nog enigzins in de race waren voor de titel kwam alleen door de gigantische dip van psv. Aangezien alle tegenstanders zichzelf nu nog eens versterkt hebben, lopen we alleen maar meer achter de feiten aan. Je hebt natuurlijk wel het voordeel dat er een ingespeeld team staat, maarja zonder versterkingen zie ik ons wéér geen kampioen worden.
quote:Stam: ‘Ik ga nog één seizoen door’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op donderdag, 5 juli om 22:43
Jaap Stam zal volgend jaar zomer een punt achter zijn imposante loopbaan zetten. De verdediger acht zich nog geschikt voor één, laatste seizoen op topniveau en hoopt met de kampioensschaal ascheid te nemen.
“De beslissing is al gevallen, daar hoeven we niet moeilijk over te doen”, vertelde de oud-international donderdagmiddag na de eerste training. “Het is fantastisch om te voetballen, dat vind ik nog steeds. Maar het brengt ook allerlei verplichtingen met zich mee. Ik ben nu bijna 35, een moment om eens goed na te denken. Dan moet je voor jezelf kiezen.”
Technisch directeur Martin van Geel is op de hoogte van beslissing van Stam, maar weet nog niet of een poging zal worden gedaan om hem van gedachten te veranderen. ”Jaap heeft een aflopend contract, net als Edgar Davids overigens. Of wij nog met hen gaan praten, is nu moeilijk te zeggen. Zeker Jaap is stellig in zijn mening dat hij stopt. We gaan het volgen en als er een opening is en wij willen ook verder, dan zullen we zeker een poging wagen.’’
Stam stond eerder in zijn carrière onder contract bij FC Zwolle, Cambuur Leeuwarden en Willem II om het vervolgens bij PSV tot international te schoppen. Door een aanvaring met Sir Alex Ferguson verruilde de 67-voudig international noodgedwongen Manchester United voor Lazio. De Amsterdammers namen hem vorig jaar zomer over van AC Milan.
Ik hoop met je mee, maar uiteindelijk hebben we toch hele dure punten gemorst ook op het eind.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Sinds de komst van Edgar Davids zijn Gabri en Wesley Sneijder een klasse beter gaan voetballen, als we vana het begin van het seizoen zo'n goed team hebben, dan krijgen we echt niet zo'n dip als vorig jaar en worden we kampioen.
Maar psv doet het altijd wel goed met een paar zuid-amerikanen waar je nog nooit eerder van gehoord hebt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:50 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ehm PSV versterkt? Die zijn een stuk zwakker geworden zonder Alex en Cocu (en ja dat zeggen we elk jaar, maar dit jaar hebben ze Koeman). De enige club die niet stil zit is Feye***rd maar die moesten wel. Ajax, PSV, AZ weinig tot geen transfer nieuws.... Dus "alle tegenstanders versterkt" is echt onzin imo.
RKC uitquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:59 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee, maar uiteindelijk hebben we toch hele dure punten gemorst ook op het eind.
[..]
Afgelopen jaar waren dat toch de rotte appels in de mand? Als we de verhalen moeten geloven. En zit die scout nu niet bij ajax?quote:Maar psv doet het altijd wel goed met een paar zuid-amerikanen waar je nog nooit eerder van gehoord hebt.
Lijkt of Henk wil gaan vechten.quote:
De ze scouten via het netwerk van? Juist, Van der Zee.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:59 schreef devv05 het volgende:
Maar psv doet het altijd wel goed met een paar zuid-amerikanen waar je nog nooit eerder van gehoord hebt.
Volgend jaar stoppen Davids en Stam.quote:
Dan zou ik super blij zijn. Ben al vanaf het vorige jeugd EK gecharmeerd van hem, en tijdens de afgelope versie viel hij me weer op.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:56 schreef Chivu het volgende:
AZ zit achter Graziano Pelle aan, zeggen de geruchten. Lijkt me ook wel een type speler die Ten Cate zou willen hebben, gebaseerd op wat ik van 'm heb gezien (wat niet heel veel is). Zal ook geen basisplaats opeisen.
ik hoop op nog een jaartje van Edgar.quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:13 schreef DouweEgbert het volgende:
[..]
Volgend jaar stoppen Davids en Stam.
Huntelaar en Sneijder waarschijnlijk ook weg.
Dus in de winterstop zullen er echt aankopen moeten gaan komen, anders zie ik het volgend seizoen zwaar in.
'AZ biedt zes miljoen euro op aanvaller Pellè'quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:13 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Dan zou ik super blij zijn. Ben al vanaf het vorige jeugd EK gecharmeerd van hem, en tijdens de afgelope versie viel hij me weer op.
Vrees alleen dat hij zwaar onhaalbaar is. Waar heb je dat gelezen?
ander topicquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:15 schreef DouweEgbert het volgende:
'AZ biedt zes miljoen euro op aanvaller Pellè'
Gepubliceerd op 05-07-07 om 22:14 door Joshua Keller
Graziano Pellè wordt mogelijk de nieuwste aanvallende versterking voor AZ. De Alkmaarse club houdt serieus rekening met een vertrek van spits Shota Arveladze en heeft naar verluidt al een bod van zes miljoen euro gedaan op de Italiaanse spits.
Pellè wordt overigens niet alleen met AZ in verband gebracht, want ook Palermo zou de 21-jarige aanvaller graag willen inlijven. Volgens Eurosport willen de Alkmaarders de concurrent aftroeven door hoger te bieden op Pellè. Palermo zou namelijk een bod van drie miljoen euro op de aanvaller van Lecce aan het voorbereiden zijn.
Pellè heeft AZ waarschijnlijk op het EK onder -21, waarbij de Italiaan met zijn vaderland in Nederland actief was, overtuigd van zijn kwaliteiten.
Voetbalcentraal![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:17 schreef BB-boy het volgende:
Wat moet az met Pelle?
[afbeelding]
Ze hebben Den Ouden al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |