Was wel redelijk heerlijke pyro verder saai, beetje bier gedronkenquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Heeft vak 410 nog iets moois in petto?
Kanuquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:47 schreef Nashje het volgende:
Ajax zoekt nog een spits
AMSTERDAM (ANP) - Trainer Henk ten Cate van Ajax wil zijn ploeg zo snel mogelijk met een centrumspits versterken. ,,Ik ben heel blij met de huidige selectie'', stelde de oefenmeester.
,,Maar er moet nog een spits bij. Zo'n jongen die een wedstrijd die op slot zit toch nog kan beslissen. We hebben al iemand op het oog. Even afwachten dus.''
Ten Cate verklaarde donderdag na de drukbezochte eerste training van Ajax voor het nieuwe seizoen dat zijn ploeg sterker is geworden. ,,De belangrijkste spelers zijn vooralsnog gebleven. Zoals het er nu uitziet blijft ook Wesley Sneijder. Daar zijn we natuurlijk heel blij mee.''
Kanu, Shota of Patrick?quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:50 schreef Wooldoor het volgende:
Laat het aub Kanu zijn die ze op het oog hebben.
We hebben al iemand voor in het pak van Luckyquote:
Ik geloofde dat jij gisteren een opmerking maakte over niet teruglezen........quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:36 schreef Longmen het volgende:
Geen Berends (gelukkig)
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=94452/sc=297027
Nee ik niet. Ik loop eerder vaak achter de feiten aan.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:14 schreef DouweEgbert het volgende:
[..]
Ik geloofde dat jij gisteren een opmerking maakte over niet teruglezen........
Ons Aller Ajax jaquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:14 schreef ericajax het volgende:
wat is dit voor club? 5 over 4 en de klantenservice al gesloten, kzit godverdomme 6 uur lang te bellen, maar helpen ho maar
Niks over de club hé!quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:14 schreef ericajax het volgende:
wat is dit voor club? 5 over 4 en de klantenservice al gesloten, kzit godverdomme 6 uur lang te bellen, maar helpen ho maar
nee, alleen bellenquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:18 schreef denthemen het volgende:
[..]
Niks over de club hé!![]()
De klantenservice is kut ja.. kon je niet langsgaan?
Ze zitten er ook maar met vier man daar aan de telefoon. En van die vier zit er ééntje constant cop vi.nl te kijken en de ander haalt om de vijf minuten koffie. Maar dat heb je niet van mij.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:19 schreef ericajax het volgende:
[..]
nee, alleen bellen![]()
ksnap nie dat ze voor zo'n drukke dag nie ff een zooi telefonisten nemen, zodat alles geregeld kan worden, kank morgen om 10 uur weer gaan bellen![]()
En de 3e zit constant op FOK! het Ajaxtopic te lezenquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ze zitten er ook maar met vier man daar aan de telefoon. En van die vier zit er ééntje constant cop vi.nl te kijken en de ander haalt om de vijf minuten koffie. Maar dat heb je niet van mij.![]()
en die wil juist basis speler wordenquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:49 schreef Robar het volgende:
Koevermans lijkt me wel wat
Maar ja, die moet geloof ik 6 miljoen kosten?
Ach, de bank van Ajax is nog altijd een verbetering tov de bank van AZ.quote:
Arveladzequote:Op donderdag 5 juli 2007 17:36 schreef Madine het volgende:
Had nu gewoon Arveladze gezegd, dan had ik een plaatje van Archil kunnen posten
Chivu heeft gelijk, hij moet nu nog even goed z'n zakken vullen en dan kan 'ie over een jaartje of 3 á 4 terug naar Ajax.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:16 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Chivu vind 5 miljoen per jaar te weinig bij Real
Andrej Demtsjenkoquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:47 schreef Nashje het volgende:
Ajax zoekt nog een spits
Stel dat we iedereen weten te behouden, dan is dit de beste transferperiode ooit.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:32 schreef devv05 het volgende:
Dit moet echt de meest saaie transferperiode ooit zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |