Ze zitten er ook maar met vier man daar aan de telefoon. En van die vier zit er ééntje constant cop vi.nl te kijken en de ander haalt om de vijf minuten koffie. Maar dat heb je niet van mij.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:19 schreef ericajax het volgende:
[..]
nee, alleen bellen![]()
ksnap nie dat ze voor zo'n drukke dag nie ff een zooi telefonisten nemen, zodat alles geregeld kan worden, kank morgen om 10 uur weer gaan bellen![]()
En de 3e zit constant op FOK! het Ajaxtopic te lezenquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ze zitten er ook maar met vier man daar aan de telefoon. En van die vier zit er ééntje constant cop vi.nl te kijken en de ander haalt om de vijf minuten koffie. Maar dat heb je niet van mij.![]()
en die wil juist basis speler wordenquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:49 schreef Robar het volgende:
Koevermans lijkt me wel wat
Maar ja, die moet geloof ik 6 miljoen kosten?
Ach, de bank van Ajax is nog altijd een verbetering tov de bank van AZ.quote:
Arveladzequote:Op donderdag 5 juli 2007 17:36 schreef Madine het volgende:
Had nu gewoon Arveladze gezegd, dan had ik een plaatje van Archil kunnen posten
Chivu heeft gelijk, hij moet nu nog even goed z'n zakken vullen en dan kan 'ie over een jaartje of 3 á 4 terug naar Ajax.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:16 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Chivu vind 5 miljoen per jaar te weinig bij Real
Andrej Demtsjenkoquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:47 schreef Nashje het volgende:
Ajax zoekt nog een spits
Stel dat we iedereen weten te behouden, dan is dit de beste transferperiode ooit.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:32 schreef devv05 het volgende:
Dit moet echt de meest saaie transferperiode ooit zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |