Vermoedelijke opstelling Ajax:quote:Op donderdag 2 november 2006 14:29 schreef opgebaarde het volgende:
Opstelling van vanavond al bekend?
quote:Op donderdag 2 november 2006 14:31 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
Babel mist wsl de topper tegen psv.
Das best nieuws toch?
quote:1/11/2006 - Babel richt zich op duel tegen PSV
(Gepost door RvN)
Voetbal International meldt dat Ryan Babel zich voor zijn rentree richt op de topper tegen PSV. Dat duel op 12 november zou haalbaar moeten zijn voor de jonge spits.
dat verwachte ik tegen Kopenhagen ookquote:Op donderdag 2 november 2006 14:36 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik verwacht een dikke winst partij met Sneijder in de hoofdrol.
was een beetje Arsenal -CSKA wedstrijdquote:Op donderdag 2 november 2006 14:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat verwachte ik tegen Kopenhagen ook![]()
Ik word zo moe van dat gezeik over Kopenhagenquote:Op donderdag 2 november 2006 14:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat verwachte ik tegen Kopenhagen ook![]()
Dat was gister, de realiteit van vandaag is iets anders.quote:
quote:
Ryan Babel mist mogelijk Ajax-PSV
Donderdag 2 november, door JK, Amsterdam, 13.06u GMT+01.00, RTV NH
Ryan Babel lijkt de topper tussen Ajax en PSV volgende week zondag niet te gaan halen vanwege een knieblessure.
Trainer Ten Cate liet dat doorschemeren. 'We zijn geduldig met hem en dat moet ook wel met blessures. Ryan is nog zeker anderhalve week bezig voor hij terug is. 'Babel is aan zijn knie geblesseerd en heeft nog niet met de groep meegetraind.
Hier schijnt het zonnetjequote:Op donderdag 2 november 2006 14:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb er geen zin in met die regen
Gelukkig hebben we een dak.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb er geen zin in met die regen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |