Vermoedelijke opstelling Ajax:quote:Op donderdag 2 november 2006 14:29 schreef opgebaarde het volgende:
Opstelling van vanavond al bekend?
quote:Op donderdag 2 november 2006 14:31 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
Babel mist wsl de topper tegen psv.
Das best nieuws toch?
quote:1/11/2006 - Babel richt zich op duel tegen PSV
(Gepost door RvN)
Voetbal International meldt dat Ryan Babel zich voor zijn rentree richt op de topper tegen PSV. Dat duel op 12 november zou haalbaar moeten zijn voor de jonge spits.
dat verwachte ik tegen Kopenhagen ookquote:Op donderdag 2 november 2006 14:36 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik verwacht een dikke winst partij met Sneijder in de hoofdrol.
was een beetje Arsenal -CSKA wedstrijdquote:Op donderdag 2 november 2006 14:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat verwachte ik tegen Kopenhagen ook![]()
Ik word zo moe van dat gezeik over Kopenhagenquote:Op donderdag 2 november 2006 14:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat verwachte ik tegen Kopenhagen ook![]()
Dat was gister, de realiteit van vandaag is iets anders.quote:
quote:
Ryan Babel mist mogelijk Ajax-PSV
Donderdag 2 november, door JK, Amsterdam, 13.06u GMT+01.00, RTV NH
Ryan Babel lijkt de topper tussen Ajax en PSV volgende week zondag niet te gaan halen vanwege een knieblessure.
Trainer Ten Cate liet dat doorschemeren. 'We zijn geduldig met hem en dat moet ook wel met blessures. Ryan is nog zeker anderhalve week bezig voor hij terug is. 'Babel is aan zijn knie geblesseerd en heeft nog niet met de groep meegetraind.
Hier schijnt het zonnetjequote:Op donderdag 2 november 2006 14:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb er geen zin in met die regen
Gelukkig hebben we een dak.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb er geen zin in met die regen
ag, we liepen allemaal te schreeuwen dat we wel even zouden winnen. net als vanavondquote:Op donderdag 2 november 2006 14:39 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik word zo moe van dat gezeik over Kopenhagen![]()
Beetje verschil is er wel natuurlijkquote:Op donderdag 2 november 2006 15:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
ag, we liepen allemaal te schreeuwen dat we wel even zouden winnen. net als vanavond![]()
quote:Ajax-coach Henk Ten Cate gaat samen met zijn medische staf een aangepast programma maken voor Tom De Mul. Dat vertelt de coach in Voetbal International. Zo wil hij ervoor zorgen dat de Belg krachtiger wordt.
De Mul speelde sterk tegen Feyenoord, maar kan dit volgens zijn coach geen negentig minuten volhouden. "Hij beschikt over de essentiële eigenschappen van een buitenspeler. Snelheid, dreiging binnen- en buitenom en een prima trap. Daarnaast heeft hij leren knokken, hij verdedigt nu ook mee. Dat moet, anders raak je op dit niveau je plaats kwijt. Zijn probleem is dat hij alles slechts gedurende een uur kan brengen."
De mul doet het de laatste tijd idd heel goed.quote:
Misschien verliest Ajax uit bij ZW ook héél dik?quote:Op donderdag 2 november 2006 15:13 schreef PyTh het volgende:
Als Zulte uit bij Wien al dik wint moet dit voor ajax natuurlijk een eitje zijn
[flauw]Nee, want het laatste halfuur trekt hij het dus nietquote:Op donderdag 2 november 2006 15:25 schreef stefmans het volgende:
[..]
De mul doet het de laatste tijd idd heel goed.
Mischien komt dat wel omdat hij dan moe is.quote:Op donderdag 2 november 2006 15:30 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
[flauw]Nee, want het laatste halfuur trekt hij het dus niet[/flauw]
Het valt me wel op dat De Mul al een aantal keer gewisseld zonder dat daar qua tactiek een directe aanleiding toe leek te zijn. Zoals tegen Feyenoord en Heerenveen, toen Rosales er in kwam.
Stiekem vind ik het daarom wel aardig dat Kopenhagen het redelijk doet in de CL. Verlies wat dat betreft liever van Kopenhagen dan van HSV, want dat gaat helemaal voor geen meter daar.quote:Op donderdag 2 november 2006 15:30 schreef M0NTANA het volgende:
In de rust van Ajax - FCK was er ook nog geen vuiltje aan de lucht.![]()
Die komen we jammergenoeg niet eens in de uefa cup tegenquote:Op donderdag 2 november 2006 15:32 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Stiekem vind ik het daarom wel aardig dat Kopenhagen het redelijk doet in de CL. Verlies wat dat betreft liever van Kopenhagen dan van HSV, want dat gaat helemaal voor geen meter daar.
Jezus, als je in Ajax 1 speelt, dan mag toch minstens verwacht worden dat je 90 minuten vol kunt gaan?quote:
Wellicht, maar als het eenmaal zo is dan kan je er beter 'goed' mee omgaan.quote:Op donderdag 2 november 2006 15:34 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Jezus, als je in Ajax 1 speelt, dan mag toch minstens verwacht worden dat je 90 minuten vol kunt gaan?
Vorig jaar Urby, dit jaar Maduro en nu de Mul: worden er tegenwoordig alleen maar papkindjes opgeleid bij Ajax?
quote:Van tegenstander Austria Wien wisten Ten Cate en zijn staf tot anderhalve week geleden alles. ,,We weten er veel van af en toch ook weer niet, want nadat de trainer daar vorige week is ontslagen, is het een beetje anders. Afgelopen zaterdag stelde de nieuwe trainer vijf nieuwe spelers in zijn basis op. Bij die wedstrijd waren wij niet, maar we hebben wel een scout ter plaatse en hij zal ons vandaag nog bijpraten. We bekijken vanavond ook de tape van die met 4-1 gewonnen wedstrijd van Austria van dit weekeinde.”
Bang dat zijn spelers de Weense ploeg, die laag staan in de Oostenrijkse competitie en slecht begonnen aan het UEFA Cuptoernooi tegen Zulte Waregem, zullen onderschatten, is Ten Cate niet. ,,Dan refereer ik aan de training van vanmiddag. Het ging er ontspannen aan toe, maar ook scherp en geconcentreerd. Zo’n Europese wedstrijd blijft toch iets speciaals, daarin onderschat je niemand. Wij zullen spelen zoals we normaal spelen. Austria Wien speelt een 4-3-3 systeem dat nog het meeste lijkt op een 4-5-1. Dan moet je als tegenstander zo breed mogelijk gaan aanvallen en zorgen dat er veel ballen vanaf de flanken komen.”
Ten Cate heeft voor de poulefase nog wel een wens. ,,Ik hoop dat we ons na twee wedstrijden hebben gekwalificeerd. Dat zal heel veel rust geven en bovendien kan ik dan jongere spelers laten spelen.”
quote:Op donderdag 2 november 2006 15:34 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Jezus, als je in Ajax 1 speelt, dan mag toch minstens verwacht worden dat je 90 minuten vol kunt gaan?
Vorig jaar Urby, dit jaar Maduro en nu de Mul: worden er tegenwoordig alleen maar papkindjes opgeleid bij Ajax?
Of je wil het niet gelovenquote:Op donderdag 2 november 2006 15:40 schreef Erwtensoep het volgende:
Nogmaals, ik geloof het gewoon niet.
Henk zegt het voor de grap?quote:Op donderdag 2 november 2006 15:40 schreef Erwtensoep het volgende:
Nogmaals, ik geloof het gewoon niet.
Had je Rosales nou nog zien fietsen bij Holland Sport?quote:Op donderdag 2 november 2006 15:47 schreef HeatWave het volgende:
Gewoon met 5 min de eerste maken en het is een walkover.
hij was op een ronde gezet? :quote:Op donderdag 2 november 2006 15:56 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Had je Rosales nou nog zien fietsen bij Holland Sport?.
Nope, kan die zure kale kakkerlak niet luchten of zienquote:Op donderdag 2 november 2006 15:56 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Had je Rosales nou nog zien fietsen bij Holland Sport?.
heb het niet gezien dus, verklaart weer veelquote:Op donderdag 2 november 2006 16:01 schreef SiemeN het volgende:
Hij kon het niet winnen van de schaatsende cameraman van SBS.
Ik had hier minstens een opmerking van je over verwacht..
Gelukkig was die cameraman ook geen echte marathonschaatserquote:Op donderdag 2 november 2006 16:01 schreef SiemeN het volgende:
Hij kon het niet winnen van de schaatsende cameraman van SBS.
Ik had hier minstens een opmerking van je over verwacht..
Details, details!quote:Op donderdag 2 november 2006 16:03 schreef jna het volgende:
[..]
Gelukkig was die cameraman ook geen echte marathonschaatser![]()
In een elftal als Ajax1 spelen is fysiek loodzwaar, zo gek is dat niet.quote:Op donderdag 2 november 2006 15:34 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Misschien zouden ze in de jeugd meer aan krachttraining moeten doen.quote:Vorig jaar Urby, dit jaar Maduro en nu de Mul: worden er tegenwoordig alleen maar papkindjes opgeleid bij Ajax?
Volgens deze theorie zou niemand het dan 90 minuten kunnen volhouden. Maar bij ajax zijn het kennelijk alleen de jonkies die er moeite mee hebben......quote:Op donderdag 2 november 2006 16:06 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
In een elftal als Ajax1 spelen is fysiek loodzwaar, zo gek is dat niet.
[..]
Dat lijkt mij sowieso geen overbodige luxe; het zijn immers bijna allemaal mugjes.quote:Misschien zouden ze in de jeugd meer aan krachttraining moeten doen.
Ik ga voor minstens 4-0quote:Op donderdag 2 november 2006 16:44 schreef Messenga het volgende:
Hoeveel word het vanavond, heren?
4 - 0, mét gemiste kansen.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:44 schreef Messenga het volgende:
Hoeveel word het vanavond, heren?
quote:Op donderdag 2 november 2006 16:45 schreef Radegast het volgende:
8-1. 6x Huntelaar.
Ja, maar tegen een ploeg die laatste staat in de Oostenrijkse competitie en die met 4-1 thuis op de kloten heeft gekregen van Zulte-Waregem, mag ook best een hoge score verwacht wordenquote:Op donderdag 2 november 2006 16:46 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
Zo, iedereen is positief zo te zien.
quote:
Ik verlang terug naar Ajax-Mariborquote:Op donderdag 2 november 2006 16:47 schreef HeatWave het volgende:
Ik zou het ZO lekker vinden als het een wedstrijd is waarin ze er nou eens WEL allemaal invliegen.
Mag het dan UEFA zijn, dat staat toch erg leuk in de krant morgen.
En dan gaan we daten?quote:Op donderdag 2 november 2006 16:54 schreef SiemeN het volgende:
Nog een half uurtje werken...
Ik stop er nu meequote:Op donderdag 2 november 2006 16:54 schreef SiemeN het volgende:
Nog een half uurtje werken...
quote:Op donderdag 2 november 2006 16:52 schreef Mister_YingYang het volgende:
Dat moet minstens 10-0 worden.
Welk vak zit je?quote:
Volgend jaar pas weerquote:
Helaas.quote:Op donderdag 2 november 2006 17:01 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Volgend jaar pas weer![]()
Ik hoopte dat je me chic en romantisch uiteten zou vragen bij de plaatselijke Mac![]()
Ik hoop het ook, maar ga er maar niet vanuit. Ik ga van huis in elk geval.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:47 schreef HeatWave het volgende:
Ik zou het ZO lekker vinden als het een wedstrijd is waarin ze er nou eens WEL allemaal invliegen.
Mag het dan UEFA zijn, dat staat toch erg leuk in de krant morgen.
Ik hoop vanavond op een makkelijke overwinning en dat ze vanavond maar is mooi gaan oefenen op afwerken want dat kan nog stukken beter!quote:Op donderdag 2 november 2006 16:59 schreef kalinho het volgende:
ik wil ook gaan. Maar niemand wil mee (werk, school, etc etc)![]()
![]()
welquote:Op donderdag 2 november 2006 17:10 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ik hoop vanavond op een makkelijke overwinning en dat ze vanavond maar is mooi gaan oefenen op afwerken want dat kan nog stukken beter!
offtopic:
Je sig klopt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |