Net zoals je Ajax al jaren niet meer serieus hoeft te nemen bedoel je ?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:47 schreef golfer het volgende:
Posts van Edenoniphobic hoeven we dus ook in het vervolg niet meer serieus te nemen.
ik ga hetzelfde doen maar dan met een sneijder sleutelhangerquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:51 schreef thettes het volgende:
Net een ajax kaartspel voor een Feyenoord supporter gekocht
ga het hem zaterdag geven.... \o/
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:51 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Net zoals je Ajax al jaren niet meer serieus hoeft te nemen bedoel je ?
Maar jullie staan er idd om bekend om dat jullie wat traag van begrip zijn wat dit soort zaken aangaat. Daar moet eerst weer 6 jaar overheen gaan eer het begint te dagen. Tegen die tijd en na 6738 keer de bevestiging te hebben lullen jullie dezelfde praatjes als ik in dit topic over die spelers, duurt gewoon effe wat langer...
Da_sandman heeft dat nou nog nooit voor mij gekochtquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:51 schreef thettes het volgende:
Hoor ik daar een Lama schijten?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:51 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Maar jullie staan er idd om bekend om dat jullie wat traag van begrip zijn wat dit soort zaken aangaat. Daar moet eerst weer 6 jaar overheen gaan eer het begint te dagen. Tegen die tijd en na 6738 keer de bevestiging te hebben lullen jullie dezelfde praatjes als ik in dit topic over die spelers, duurt gewoon effe wat langer...
Tuurlijk joh ...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:51 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Eerder dan Jordy Hoogstrate, jullie toptalent.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:56 schreef cultheld het volgende:
Sarpong en Goossens zijn trouwens wel twee toppertjes. Ik vraag me alleen af wanneer ze in de basis denken te kunnen spelen: 2012 of 2013?
Dat hij het spel door je strot naar binnen moge werken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:51 schreef thettes het volgende:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:56 schreef cultheld het volgende:
Sarpong en Goossens zijn trouwens wel twee toppertjes. Ik vraag me alleen af wanneer ze in de basis denken te kunnen spelen: 2012 of 2013?
quote:
Ik denk dat je de strekking van mijn post niet begrijpt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ze hebben met Afellay ook eens een speler uit de eigen jeugd in het elftal, moet je ze horen
En Edenodinges, als je het zo saai vind, wat doe je hier dan?
Dat ze geen kans zullen krijgen bij een club als Chelsea. Dat worden Huth 2 en 3. Chelsea koopt toch ieder jaar alle toppers, dus hoe willen zij er dan ooit tussen komen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat blijkt dan. Wat bedoel je er dan mee?
Aprilquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Wanneer ben je ook alweer jarig Kaapie
Mijn nietszeggende mening geven over jullie wanbeleid, die overigens wel de keiharde waarheid is, maar dat is bijzaak.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ze hebben met Afellay ook eens een speler uit de eigen jeugd in het elftal, moet je ze horen
En Edenodinges, als je het zo saai vind, wat doe je hier dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |