Omdat ik eerder was, maar maakt niet uit.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:32 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Omdat?
Deze is 90377, van jou is 903772.... verder weer OT?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Omdat ik eerder was, maar maakt niet uit.
welke is de moeilijkste van de 5? ik denk Dinamo Zagrebquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:37 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Deze is 90377, van jou is 903772.... verder weer OT?
Ajax dus tegen
NK Dinamo Zagreb (CRO)
FC Artmedia (SVK)
Iraklis FC (GRE)
IK Start (NOR)
FCS Pasching (AUT)
Artmedia is ook een taaie, zat vorige jaar nog in de Champions League.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:38 schreef WEST het volgende:
[..]
welke is de moeilijkste van de 5? ik denk Dinamo Zagreb
Artmedia was ook wel redelijk vorig seizoen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:38 schreef WEST het volgende:
[..]
welke is de moeilijkste van de 5? ik denk Dinamo Zagreb
De kans dat wij een ronde verder komen dan PSV is groot.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:40 schreef PyTh het volgende:
OMG!
Heerlijk die misplaatste arrogantie.
Niet gaan huilen als je alle hoon over je heen krijgt als jullie er dadelijk in de 1e ronde uitliggen he?!
Ik zie PSV de tweede ronde wel halen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:40 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
De kans dat wij een ronde verder komen dan PSV is groot.
Heb zojuist even gekeken, maar vliegreisjes naar Zagreb zijn best prijzig. Dat zal dan dus met de auto (of eventueel bus) moeten gebeuren, op zich een mooi affiche! Nu nog even afwachten wat het allemaal ongeveer zal moeten kosten.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:27 schreef PyTh het volgende:
Zal mij benieuwen als jullie Zagreb loten en er ook Fokkers naar toe gaan
Daar is het over het algemeen "zwaar" te halen....heftige shit hoor.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:40 schreef PyTh het volgende:
OMG!
Heerlijk die misplaatste arrogantie.
Niet gaan huilen als je alle hoon over je heen krijgt als jullie er dadelijk in de 1e ronde uitliggen he?!
quote:AFC AJAX #436: Winnaar UEFA CUP 2006 / 2007
Jij bezoekt zeker het 410-forum? Want dat filmpje heb ik daar zojuist geplaatst en kwam oorspronkelijk van het FOK!forum, uit het vorige topic. Overigens doet Imageshack het daar wel, maar hier niet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:42 schreef Sethje het volgende:
Toch redelijke sfeer bij de clubs....check voor
Zagreb Blue Boys dit filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=S8gS1C_0f-w
Enig nadeel is dat het daar gewoon redelijk lomp is voor uitsupporters.
Dit ziet er ook goed uit van Start:
[afbeelding]
[afbeelding]
Iraklis ook vet :
[afbeelding]
[afbeelding]
Pasching ook zeer lomp hehe :
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |