Omdat ik eerder was, maar maakt niet uit.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:32 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Omdat?
Deze is 90377, van jou is 903772.... verder weer OT?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Omdat ik eerder was, maar maakt niet uit.
welke is de moeilijkste van de 5? ik denk Dinamo Zagrebquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:37 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Deze is 90377, van jou is 903772.... verder weer OT?
Ajax dus tegen
NK Dinamo Zagreb (CRO)
FC Artmedia (SVK)
Iraklis FC (GRE)
IK Start (NOR)
FCS Pasching (AUT)
Artmedia is ook een taaie, zat vorige jaar nog in de Champions League.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:38 schreef WEST het volgende:
[..]
welke is de moeilijkste van de 5? ik denk Dinamo Zagreb
Artmedia was ook wel redelijk vorig seizoen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:38 schreef WEST het volgende:
[..]
welke is de moeilijkste van de 5? ik denk Dinamo Zagreb
De kans dat wij een ronde verder komen dan PSV is groot.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:40 schreef PyTh het volgende:
OMG!
Heerlijk die misplaatste arrogantie.
Niet gaan huilen als je alle hoon over je heen krijgt als jullie er dadelijk in de 1e ronde uitliggen he?!
Ik zie PSV de tweede ronde wel halen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:40 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
De kans dat wij een ronde verder komen dan PSV is groot.
Heb zojuist even gekeken, maar vliegreisjes naar Zagreb zijn best prijzig. Dat zal dan dus met de auto (of eventueel bus) moeten gebeuren, op zich een mooi affiche! Nu nog even afwachten wat het allemaal ongeveer zal moeten kosten.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:27 schreef PyTh het volgende:
Zal mij benieuwen als jullie Zagreb loten en er ook Fokkers naar toe gaan
Daar is het over het algemeen "zwaar" te halen....heftige shit hoor.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:40 schreef PyTh het volgende:
OMG!
Heerlijk die misplaatste arrogantie.
Niet gaan huilen als je alle hoon over je heen krijgt als jullie er dadelijk in de 1e ronde uitliggen he?!
quote:AFC AJAX #436: Winnaar UEFA CUP 2006 / 2007
Jij bezoekt zeker het 410-forum? Want dat filmpje heb ik daar zojuist geplaatst en kwam oorspronkelijk van het FOK!forum, uit het vorige topic. Overigens doet Imageshack het daar wel, maar hier niet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:42 schreef Sethje het volgende:
Toch redelijke sfeer bij de clubs....check voor
Zagreb Blue Boys dit filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=S8gS1C_0f-w
Enig nadeel is dat het daar gewoon redelijk lomp is voor uitsupporters.
Dit ziet er ook goed uit van Start:
[afbeelding]
[afbeelding]
Iraklis ook vet :
[afbeelding]
[afbeelding]
Pasching ook zeer lomp hehe :
[afbeelding]
Uiteraard, heb inmiddels aangepast. Zag hem staanbij 410, maar had hem ook al van het ultra tifosi forum.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:44 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Jij bezoekt zeker het 410-forum? Want dat filmpje heb ik daar zojuist geplaatst en kwam oorspronkelijk van het FOK!forum, uit het vorige topic. Overigens doet Imageshack het daar wel, maar hier niet.
Jij denkt dat ze dat in Eindhoven en Rotterdam begrijpen?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
Je snapt toch hopelijk wel dat het cynisme er van af druipt of niet.
quote:Clubleiding maakt zich geen zorgen
Vrijdag 25 augustus, door SV, Amsterdam, 11.11u GMT+01.00, AD
In het Algemeen Dagblad spreek de clubleiding niet haar zorgen uit over de financiele toekomst van Ajax. Algemeen directeur Maarten Fontein noemt Ajax 'een van de gezondste clubs'.
'We kunnen wel wat hebben. Hoe groot de financiele klap is, zal afhangen van hoe ver we komen in de UEFA Cup', aldus de algemeen directeur.
Technisch directeur Martin van Geel zei dat de doelstelling in ieder geval niet veranderen. 'Het was onwerkelijk dat we werden uitgeschakeld. De ploeg werd met de week beter. Dit is een incident', aldus Van Geel.
Da's waarquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:45 schreef twi het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze dat in Eindhoven en Rotterdam begrijpen?Kom op, geef die hoop op
Edit nummer driequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:49 schreef devv05 het volgende:
Loting over een uurtje.
Moest ff wat verzinnen hehequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Edit nummer drie.
Wou em al bijna verwijderen.
Zelfs jullie "eigen" mensen snappen het cynisme niet eensquote:
Heb jij wel eens een IQ test gedaan?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:54 schreef kikker11111 het volgende:
OOk in de uefa redden ze het niet,,,
Stelletje ongeregeld,,, Ten cate krijgt van zelf wel spijt,,, waar die aan begonnen is,,
Spelen in ,n ruimteschip dat kan niet goed gaan,, ajax moet de naam veranderen,,in
Mars mannetjes...![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:54 schreef kikker11111 het volgende:
OOk in de uefa redden ze het niet,,,
Stelletje ongeregeld,,, Ten cate krijgt van zelf wel spijt,,, waar die aan begonnen is,,
Spelen in ,n ruimteschip dat kan niet goed gaan,, ajax moet de naam veranderen,,in
Mars mannetjes...![]()
Och, dat hosanna was nog wel enigszins te begrijpen en als we in de eerste helft één van de vijf kansen benutten, was er niets aan de hand geweest. Je moet nu reëel zijn en niet te hard van stapel lopen, dus dit soort TT's moet je niet te serieus nemen. Landstitel is voor mij persoonlijk ook een veel belangrijkere prijs, de hegemonie van PSV duurt mij te lang.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:54 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zelfs jullie "eigen" mensen snappen het cynisme niet eens
Ach ja de ene keer is het cynisch bedoeld de andere keer niet.....het zal allemaal wel.
Jullie arrogantie is al jaren misplaatst dus doel niet alleen op deze ene topictitel maar vooral ook het hosanna voor de 2e wedstrijd tegen FCK![]()
Je vraagt je toch echt af hoe dit soort mensen het redden in de wereld..... een brood bij de bakker halen lijkt me al schier onmogelijk voor dit soort josti'squote:
eerste rang...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:00 schreef Sethje het volgende:
Welk vak zit jij altijd Mangoworks?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:59 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Wat nou misplaatste arogantie: We zijn en blijven de beste club van Rotterdam.
Welk vak dan, ik zie je niet in het overzicht staan. Je lijkt me toch een die-hard supporter als ik je uitspraken hier zo zie/lees.quote:
Versatel/Tele 2-supporter, in zijn ogen zit hij dus iedere wedstrijd eerste rang.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:03 schreef Sethje het volgende:
[..]
Welk vak dan, ik zie je niet in het overzicht staan. Je lijkt me toch een die-hard supporter als ik je uitspraken hier zo zie/lees.
Amen,quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:03 schreef Sethje het volgende:
[..]
Welk vak dan, ik zie je niet in het overzicht staan. Je lijkt me toch een die-hard supporter als ik je uitspraken hier zo zie/lees.
het had meer dan 5-0 moeten worden, en ja sneijder speelde prima...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:10 schreef Jajong het volgende:
Trouwens, hoe was zondag? Ik las dat Ten Cate vond dat het 12-0 had moeten worden en dat Sneijder geweldig speelde.. Klopt dat een beetje?
Dan heb je tele2 enzo en dan weet je nog niet dat het 5-0 is gewordenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:11 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
het had meer dan 4-0 moeten worden, en ja sneijder speelde prima...
heb het niet bij de hand enzoquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:12 schreef jna het volgende:
[..]
Dan heb je tele2 enzo en dan weet je nog niet dat het 5-0 is geworden
Waar zie jij gebash? Niet overdadig worden héquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Kan dat gebash ook weer afgelopen zijn? Begint wat trieste vormen aan te nemen...
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:14 schreef Jajong het volgende:
[..]
Waar zie jij gebash? Niet overdadig worden hé
Hij gaat altijd 5 minuten voor tijd wegquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:12 schreef jna het volgende:
[..]
Dan heb je tele2 enzo en dan weet je nog niet dat het 5-0 is geworden
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:18 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hij gaat altijd 5 minuten voor tijd weg
sorry inkoppertje
Eigen schuld, had je dit topic maar dicht moeten gooien! Zeker aangezien ik je ook nog eens die link gaf.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Kan dat gebash ook weer afgelopen zijn? Begint wat trieste vormen aan te nemen...
ligt een beetje aan de poules e.d.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:17 schreef Jajong het volgende:
Ik denk trouwens dat de kwartfinale minimaal wel bereikt moet worden. Rëeel gezien dan.
okquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:14 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
heb het niet bij de hand enzomaar bedankt voor de correctie, heb het al aangepast
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:19 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Eigen schuld, had je dit topic maar dicht moeten gooien! Zeker aangezien ik je ook nog eens die link gaf.
Ach kom op, we verliezen een wedstrijdje en moeten ineens de onzekere kneusjes van Amsterdam gaan uithangen omdat er een lampje komt zeuren?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:18 schreef Scorpie het volgende:
Magoed, vraagteken achter de TT zou een hoop schelen.
Hij wordt misschien wel een beetje demoniseert jaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]. Lekker met zn allen een beetje tegen mangoworks2002 aan mekkeren is natuurlijk geen gebash
.
Ajax wordt gewoon als 1e ingedeeld, dan krijg je daar nog 1 subtopper bij en 3 kutploegjes. Is te doenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:20 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
ligt een beetje aan de poules e.d.
Laten we elkaar geen mietje noemen. Heb besloten mij er niet meer zo druk om te maken, afwijkende meningen roepen nu eenmaal reacties op. Zolang het geen Mango moet dood e.d. is vind ik het geen ramp...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]. Lekker met zn allen een beetje tegen mangoworks2002 aan mekkeren is natuurlijk geen gebash
.
Goed plan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:21 schreef twi het volgende:
[..]
Ach kom op, we verliezen een wedstrijdje en moeten ineens de onzekere kneusjes van Amsterdam gaan uithangen omdat er een lampje komt zeuren?
Gewoon Ajacied blijven. Zet er desnoods een uitroepteken achter om iedereen die het zo serieus neemt nog meer te narren.
Moet ik dat opvatten als een "Ja, je hebt gelijk."?quote:
ga koken mens!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:21 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hij wordt misschien wel een beetje demoniseert ja.
Gewoon knockout na de poulequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:23 schreef Mangoworks2002 het volgende:
ga koken mens!![]()
Maarruh: hoe zit het nu: eerst weer voorronde Uefa, dan Poule, dan weer Poule + CL afvallers en dan Knockout?
Een smiley doet in zo'n geval veel lijkt me.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:25 schreef fuckbuddy het volgende:
Sethje,
Wil je nou echt zo graag een Ban?
Je bent dan misschien niet serieus, maar doe het toch maar gewoon nietquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:25 schreef Sethje het volgende:
[..]
Een smiley doet in zo'n geval veel lijkt me.
nice, heb dr zin in... Ik las net de ondertitels bij NOS en we krijgen FC Artmedia.....quote:
Niet op in gaan joh, fuckbuddy is 't vangnetkloontje van DK of een andere user met een VBL banabonnement.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:25 schreef Sethje het volgende:
[..]
Een smiley doet in zo'n geval veel lijkt me.
De loting begint toch pas om 13.00quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:27 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
nice, heb dr zin in... Ik las net de ondertitels bij NOS en we krijgen FC Artmedia.....
Dat die loting je zoveel interesseert. Ik hoor het allemaal wel. Vind het seizoen eigenlijk nu al erg mislukt terwijl we net begonnen zijn. Ik vind die gatorade cup nog belangrijker dan die uefa cup.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:25 schreef Sethje het volgende:
Weet iemand een radio zender die de loting verslaat ?? Ik moet namelijk net van 13-14 rijlessen :S.
Hehe Oké...quote:Niet op in gaan joh, fuckbuddy is 't vangnetkloontje van DK of een andere user met een VBL banabonnement.
Ik vind het ook verre van behoorlijk.quote:Jemig, wat een onbehoorlijk gedrag hier
Ik wil goedkoop boeken ......daaromquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:27 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Dat die loting je zoveel interesseert. Ik hoor het allemaal wel. Vind het seizoen eigenlijk nu al erg mislukt terwijl we net begonnen zijn. Ik vind die gatorade cup nog belangrijker dan die uefa cup.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |