Zelfs jullie "eigen" mensen snappen het cynisme niet eensquote:
Heb jij wel eens een IQ test gedaan?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:54 schreef kikker11111 het volgende:
OOk in de uefa redden ze het niet,,,
Stelletje ongeregeld,,, Ten cate krijgt van zelf wel spijt,,, waar die aan begonnen is,,
Spelen in ,n ruimteschip dat kan niet goed gaan,, ajax moet de naam veranderen,,in
Mars mannetjes...![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:54 schreef kikker11111 het volgende:
OOk in de uefa redden ze het niet,,,
Stelletje ongeregeld,,, Ten cate krijgt van zelf wel spijt,,, waar die aan begonnen is,,
Spelen in ,n ruimteschip dat kan niet goed gaan,, ajax moet de naam veranderen,,in
Mars mannetjes...![]()
Och, dat hosanna was nog wel enigszins te begrijpen en als we in de eerste helft één van de vijf kansen benutten, was er niets aan de hand geweest. Je moet nu reëel zijn en niet te hard van stapel lopen, dus dit soort TT's moet je niet te serieus nemen. Landstitel is voor mij persoonlijk ook een veel belangrijkere prijs, de hegemonie van PSV duurt mij te lang.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:54 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zelfs jullie "eigen" mensen snappen het cynisme niet eens
Ach ja de ene keer is het cynisch bedoeld de andere keer niet.....het zal allemaal wel.
Jullie arrogantie is al jaren misplaatst dus doel niet alleen op deze ene topictitel maar vooral ook het hosanna voor de 2e wedstrijd tegen FCK![]()
Je vraagt je toch echt af hoe dit soort mensen het redden in de wereld..... een brood bij de bakker halen lijkt me al schier onmogelijk voor dit soort josti'squote:
eerste rang...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:00 schreef Sethje het volgende:
Welk vak zit jij altijd Mangoworks?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:59 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Wat nou misplaatste arogantie: We zijn en blijven de beste club van Rotterdam.
Welk vak dan, ik zie je niet in het overzicht staan. Je lijkt me toch een die-hard supporter als ik je uitspraken hier zo zie/lees.quote:
Versatel/Tele 2-supporter, in zijn ogen zit hij dus iedere wedstrijd eerste rang.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:03 schreef Sethje het volgende:
[..]
Welk vak dan, ik zie je niet in het overzicht staan. Je lijkt me toch een die-hard supporter als ik je uitspraken hier zo zie/lees.
Amen,quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:03 schreef Sethje het volgende:
[..]
Welk vak dan, ik zie je niet in het overzicht staan. Je lijkt me toch een die-hard supporter als ik je uitspraken hier zo zie/lees.
het had meer dan 5-0 moeten worden, en ja sneijder speelde prima...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:10 schreef Jajong het volgende:
Trouwens, hoe was zondag? Ik las dat Ten Cate vond dat het 12-0 had moeten worden en dat Sneijder geweldig speelde.. Klopt dat een beetje?
Dan heb je tele2 enzo en dan weet je nog niet dat het 5-0 is gewordenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:11 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
het had meer dan 4-0 moeten worden, en ja sneijder speelde prima...
heb het niet bij de hand enzoquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:12 schreef jna het volgende:
[..]
Dan heb je tele2 enzo en dan weet je nog niet dat het 5-0 is geworden
Waar zie jij gebash? Niet overdadig worden héquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Kan dat gebash ook weer afgelopen zijn? Begint wat trieste vormen aan te nemen...
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:14 schreef Jajong het volgende:
[..]
Waar zie jij gebash? Niet overdadig worden hé
Hij gaat altijd 5 minuten voor tijd wegquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:12 schreef jna het volgende:
[..]
Dan heb je tele2 enzo en dan weet je nog niet dat het 5-0 is geworden
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:18 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hij gaat altijd 5 minuten voor tijd weg
sorry inkoppertje
Eigen schuld, had je dit topic maar dicht moeten gooien! Zeker aangezien ik je ook nog eens die link gaf.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Kan dat gebash ook weer afgelopen zijn? Begint wat trieste vormen aan te nemen...
ligt een beetje aan de poules e.d.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:17 schreef Jajong het volgende:
Ik denk trouwens dat de kwartfinale minimaal wel bereikt moet worden. Rëeel gezien dan.
okquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:14 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
heb het niet bij de hand enzomaar bedankt voor de correctie, heb het al aangepast
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:19 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Eigen schuld, had je dit topic maar dicht moeten gooien! Zeker aangezien ik je ook nog eens die link gaf.
Ach kom op, we verliezen een wedstrijdje en moeten ineens de onzekere kneusjes van Amsterdam gaan uithangen omdat er een lampje komt zeuren?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:18 schreef Scorpie het volgende:
Magoed, vraagteken achter de TT zou een hoop schelen.
Hij wordt misschien wel een beetje demoniseert jaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]. Lekker met zn allen een beetje tegen mangoworks2002 aan mekkeren is natuurlijk geen gebash
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |