AJAXXXXXXXXquote:Op maandag 15 augustus 2005 17:37 schreef Peter-de-Grote het volgende:
Conclusie: Wie wordt er weer kampioen?
Laten we de CL maar weer eens meepikken dit jaarquote:Op maandag 15 augustus 2005 17:37 schreef Peter-de-Grote het volgende:
Conclusie: Wie wordt er weer kampioen?
Die heeft, denk ik, een probleempje met z'n server.quote:
CSKA Moskouquote:Op maandag 15 augustus 2005 18:03 schreef Shreyas het volgende:
Weet iemand trouwens wanneer de Europese Supercup is en tegen wie speelt Liverpool eigenlijk?
Ik weet niet meer wie de UEFA cup heeft gewonnen dit jaar![]()
Hij is er weer!quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Die heeft, denk ik, een probleempje met z'n server.
CSKA Moskou.quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:03 schreef Shreyas het volgende:
Weet iemand trouwens wanneer de Europese Supercup is en tegen wie speelt Liverpool eigenlijk?
Ik weet niet meer wie de UEFA cup heeft gewonnen dit jaar![]()
Ik vind het een beetje onnodig voor zo een vraag een compleet nieuw topic te openen. Als echte Ajacied is dat natuurlijk een beetje mijn thuistopic, dus overige vragen die niet bij een bepaald topic horen, stel ik hierquote:Op maandag 15 augustus 2005 18:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
CSKA Moskou.
Wanneer de wedstrijd is weet ik niet..
Maar waarom vraag je dat hier?
www.uefa.com staat het vast.
Wie moeten we dan laten debuteren uit tegen RBC??? Die Armeen met die moeilijke achternaam???quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:29 schreef Peter-de-Grote het volgende:
[...]
Toen Johan Cruijff debuteerde uit bij GVAV (=Gron ingen) stonden we meen ik ook dertiende. Is misschien wel een goed voorteken. Daarna brak voor Ajax de GOUDEN periode aan.quote]![]()
quote:Braziliaan Filipe verruilt Ajax voor Real Madrid
15/8/2005 19:06
Filipe heeft een nieuwe club gevonden. De Braziliaanse linksback, die afgelopen seizoen op huurbasis uitkwam voor Ajax, verhuist naar Real Madrid, waar hij in eerste instantie bij de beloften in de Segunda División wordt gestald.
In Amsterdam slaagde Filipe er niet in tot de hoofdmacht door te dringen. De twintigjarige linkspoot van Figueirense zou de opvolger van Maxwell moeten worden maar brak al snel zijn arm en eenmaal fit overtuigde hij niet voldoende om in aanmerking te komen voor een langer verblijf bij Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |