Game on
[Dit bericht is gewijzigd door Speed1971 op 08-02-2004 10:02]
quote:dacht het niet!!!!! Wij hebben Kezman.
Op zondag 8 februari 2004 10:03 schreef Roscoo het volgende:
Nou vanmiddag dan zullen we het zien. Gaat Ajax voor 't eerst een competitiewedstrijd in de Arena winnen van PSV. Nu het een zooitje is in Eindhoven zou je haast zeggen van wel maar ik durf geen voorspelling te doen.
quote:O ja, is die nieuw ofzo? Nooit van gehoord.
Op zondag 8 februari 2004 10:05 schreef Maeximus het volgende:[..]
dacht het niet!!!!! Wij hebben Kezman.
Gezien het verleden denk ik dat t 1-1 wordt. Ajax mist de juiste spelers voorin en P$V mist de klasse om de wedstrijd te beheersen.
quote:Poeh poeh...een spits die internationaal geen fuck voorstelt
Op zondag 8 februari 2004 10:05 schreef Maeximus het volgende:[..]
quote:Wij hebben Anastasiou.
Op zondag 8 februari 2004 10:05 schreef Maeximus het volgende:
en psv heeft een behoorlijk aantal 100% kansen gehad.
quote:Dank je
Op zondag 8 februari 2004 14:24 schreef Tony_Montana67 het volgende:
gefeliciteerd jongens, redelijk verdiend
AFC Ajax
quote:Thanx.
quote:goed niet, wel spannend en vermakelijk en dat laatste is helaas waar
Op zondag 8 februari 2004 14:27 schreef popolon het volgende:
Moet 't vanavond nog even bekijken maar volgens het liveverslag op de radio was het een goede wedstrijd.en psv heeft een behoorlijk aantal 100% kansen gehad.
quote:Mja, goed, ook Sikora en Van der Vaart hadden er zo twee kunnen maken, dus om te zeggen dat PSV de enige was, nee.
Op zondag 8 februari 2004 14:38 schreef Tony_Montana67 het volgende:
goed niet, wel spannend en vermakelijk en dat laatste is helaas waar
quote:In het PSV topic schreef ik al dat Ajax op de beslissende momenten doortastender was. Typische wedstrijd die beslist werd op kleine punten. Heitinga was subliem, ze hadden moeten profiteren van de wederom matige Escudé, zoals Ajax wel profiteerde van Addo's matige positite spel
Op zondag 8 februari 2004 14:55 schreef Leshy het volgende:Mja, goed, ook Sikora en Van der Vaart hadden er zo twee kunnen maken, dus om te zeggen dat PSV de enige was, nee.
Tony, sportief dat je komt feliciteren. Ik had je nog willen vragen om een bepaalde quote van mij omhoog te schoppen, maar dat hoeft niet meer.
quote:Die over dat eitje enzo?
Op zondag 8 februari 2004 15:01 schreef methodmich het volgende:
Dat is nou eens een fijne opsteker zo, eindelijk PSV weer eens kloppen thuis.Tony, sportief dat je komt feliciteren. Ik had je nog willen vragen om een bepaalde quote van mij omhoog te schoppen, maar dat hoeft niet meer.
Bloed, zweet en tranen waren het. Wel met afstand de leukste wedstrijd van het seizoen tot nu toe
quote:Die over het vrij laten van Why Pee en dergelijke.
Op zondag 8 februari 2004 15:05 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Die over dat eitje enzo?
Bloed, zweet en tranen waren het. Wel met afstand de leukste wedstrijd van het seizoen tot nu toe
quote:
Hoewel ik het eigenlijk niet echt verdiend vond. Gelijkspel was terechter geweest, maar dat interesseert me nu eigenlijk verdomde weinig
En als klap op de vuurpijl gaat E Koeman stax bekend maken dat hij PSV gaat verlaten en dat is een gemis van de bovenste plank voor ze!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |