Nee joh ik doe alsof. Eigenlijk vind ik het superleuk dat de heer Jan Wegereef onze enige kleine kans op het kampioenschap lekker verneukt. Elke Ajacied zou blij moeten zijn, inderdaad!quote:Op zondag 25 februari 2007 19:41 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Jullie Ajacieden laten je ook erg kennen.. jammer en triest.
Mag ik soms ergens geen hekel aan hebben? Is m'n goed recht.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:41 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Jullie Ajacieden laten je ook erg kennen.. jammer en triest.
Trots is//quote:Op zondag 25 februari 2007 19:47 schreef Aanvoerder het volgende:
Ondanks alles hebben we een prachtig team dit jaar.
Goede avaterquote:Op zondag 25 februari 2007 19:48 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee joh ik doe alsof. Eigenlijk vind ik het superleuk dat de heer Jan Wegereef onze enige kleine kans op het kampioenschap lekker verneukt. Elke Ajacied zou blij moeten zijn, inderdaad!
Dan zou ie hem afkeuren gok ikquote:Op zondag 25 februari 2007 19:48 schreef Cheiron het volgende:
Wegereef, niet alleen een slechte scheids maar ook een glasharde leugenaar. Bah.
Jammer dat Babel die tweede niet maakte.
Ik zat idd hetzelfde te bedenken toen ik de samenvatting zag.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:47 schreef Aanvoerder het volgende:
quote:
Inderdaadquote:Op zondag 25 februari 2007 19:47 schreef Aanvoerder het volgende:
van Geel is de naam!quote:Op zondag 25 februari 2007 19:50 schreef Pritt het volgende:
[..]
Ik zat idd hetzelfde te bedenken toen ik de samenvatting zag.
Mooie persoonlijkheden.
2 minuten uit bij Excelsior..quote:Op zondag 25 februari 2007 19:54 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hé venom, heeft Slijngard al gespeeld bij FCG?
Geen idee, hij heeft geen bal geraakt..quote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 19:57 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Geen idee, hij heeft geen bal geraakt..![]()
t gaat om t collectief hequote:Op zondag 25 februari 2007 19:57 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Geen idee, hij heeft geen bal geraakt..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |