Dat zie je verkeerd, ik was sneller: http://forum.fok.nl/rde/list_new_topicsquote:Op maandag 2 juli 2007 11:14 schreef Blight het volgende:
We waren tegelijk, M0NTANA.
AFC Ajax topic #683
Maar waarom dan? Zal hij meer verdienen dan Zdenek Grygera? En daarbij, ze kunnen toch eerst de situatie van Tom de Mul kunnen afwachten?quote:Op maandag 2 juli 2007 11:12 schreef Blight het volgende:
Ik hoop het, maar het lijkt er op dat de Ridder het salarisbudget te veel zal drukken.
Check.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:14 schreef M0NTANA het volgende:
Dat zie je verkeerd, ik was sneller: http://forum.fok.nl/rde/list_new_topics
Het feit dat de Mul nog niet vertrokken is, is wellicht de reden waarom de Ridder nog niet gehaald is. Als die Belg weg is zou de Ridder toch niet onbetaalbaar moeten zijn, lijkt me?quote:Maar waarom dan? Zal hij meer verdienen dan Zdenek Grygera? En daarbij, ze kunnen toch eerst de situatie van Tom de Mul kunnen afwachten?
Goede TVPquote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 11:23 schreef koningdavid het volgende:
Over die Colin he.
Norwich City speelt toch in de First Division? Weet iemand of Colin het daar een beetje behoorlijk deed. Wat is zijn status daar?
quote:Colin had a difficult first season at Norwich and struggled for form, eventually losing his place at right-back to Craig Fleming. He was re-instated to the team at the start of the 2006-07 season and his improved form has seen him retain his place.
quote:
De markt is nog 2 maanden open hoorquote:Op maandag 2 juli 2007 11:16 schreef Aanvoerder het volgende:
Wat een baggerzomer tot nu toe. Alleen maar kutweer, geen voetbalwedstrijden en weinig boeiende aankopen tot nu toe.
Als we Colin op de proef kunnen nemen verdient de Ridder net zo goed die kans. De vraag is alleen of de Ridder niet liever direct ergens anders tekent.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:29 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat de Ridder tekort komt voor Ajax, Heerenveen zou wel een aardig clubbie voor hem zijn.
Het is op zich goed dat Ajax het zicht op de breedte van de selectie niet verliest. Maar dit zijn geen spelers die een directe kwaliteit impuls leveren. Als we naar vorig seizoen kijken mogen we toch concluderen dat we echt versterkingen nodig hebben die het team evenwichtiger en constanter maken.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:35 schreef Madine het volgende:
Ik vind (mogelijke) aankopen als Delorge en Colin dusdanig verrassend dat ik er wel vertrouwen in heb. Ik heb het gevoel dat daar meer beleid achter zit dan aankopen waar veel poen voor wordt betaald omdat ze een beetje naam hebben, topscorer werden in Belgie of op een EK de winnende maakten...
Goh toevallig allemaal Koeman voorbeelden die je noemtquote:Op maandag 2 juli 2007 11:35 schreef Madine het volgende:
Ik vind (mogelijke) aankopen als Delorge en Colin dusdanig verrassend dat ik er wel vertrouwen in heb. Ik heb het gevoel dat daar meer beleid achter zit dan aankopen waar veel poen voor wordt betaald omdat ze een beetje naam hebben, topscorer werden in Belgie of op een EK de winnende maakten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |