abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50997426

Geruchten:
- Wij worden kampioen.
- We winnen de Chamions League
- We winnen de Johan Cruyffschaal
- We winnen de KNVB beker
- Martin van Geel is gezien met een vrouw.

[ Bericht 40% gewijzigd door koningdavid op 30-06-2007 12:57:18 ]
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  zaterdag 30 juni 2007 @ 12:52:01 #2
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_50997442
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 12:39 schreef Chivu het volgende:

[..]

Feyenoord is Drenthe ook vergeten. Ik zie weinig plaats voor een paar talenten van Feyenoord, ze kopen tactisch niet echt goed in.
Ik denk juist van wel. We hadden vorig jaar een superjonge selectie met aardig wat talenten, maar totaal geen as van ervaren toppers. Dat hebben we nu wel...
Maar ze moeten nu wel ophouden met spelers van boven de 25 aan te kopen, want anders slaat de balans nu teveel door.

Juist AZ vind ik niet al te slim inkopen nu... Waarom liepen ze vorig jaar alles mis? Omdat al die talenten niet konden omgaan met een naderende titel/beker/UEFA Cup-finale. Wat doet AZ nu? Juist, alle ervaring eruit flikkeren (Koevermans, de Cler, Arveladze(?)) en vrolijk nog wat peuters erbij halen
quote:
Normaal gesproken zou ik Drenthe tegen Emanuelson zetten, en dat zou Emanuelson winnen. Drenthe heeft een puik EK gespeeld, maar om hem nu als meerwaarde te gaan beschouwen is gewoon onzin.
Ik beschouw ze minimaal als gelijkwaardig...
pi_50997536
Discussie over welke spelers er beter zijn
pi_50997557
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 12:38 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Makaay > Huntelaar
Bronckhorst > Emanuelson
Slory > Babel
Bruins > Delorge

etc.

Bovendien is individuele kwaliteit helemaal niet zo relevant.
Ok, dus we hebben V. Bronckhorst op linksback en Delorge in de basis bij Ajax. En volgens die etcetera zijn er nog veel meer spelers van feyenoord die beter zijn. Kom maar op.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_50997578
Bruins staat waarschijnlijk ook niet in de basis bij Feyenoord hoor, Sherlock.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 12:56:11 #6
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_50997591
Nog meer mensen hier die donderdag gaan?
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_50997600
Kan het hier trouwens gewoon over Ajax gaan?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zaterdag 30 juni 2007 @ 12:57:22 #8
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_50997631
Wie komen er dit jaar op het AT? (serieuze vraag)
pi_50997642
Robbie man hou je meer bezig met vergelijkingen tussen MVV ofzo dan hier appels met peren te gaan vergelijken
AFC AJAX
pi_50997645
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 12:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Bruins staat waarschijnlijk ook niet in de basis bij Feyenoord hoor, Sherlock.
Is dat alles wat je te zeggen hebt?
pi_50997665
Ajax, Atletico Madrid, Arsenal, SS Lazio
pi_50997673
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 12:57 schreef Malibu-06 het volgende:
Wie komen er dit jaar op het AT? (serieuze vraag)
Goed dat je erbij zet dat het een serieuze vraag is, ik dacht even dat je een grap maakte.

Ajax, Atletico Madrid, Arsenal (vaste prik) en Lazio.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
  zaterdag 30 juni 2007 @ 13:01:06 #13
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_50997744
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 12:58 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Goed dat je erbij zet dat het een serieuze vraag is, ik dacht even dat je een grap maakte.
Jullie zijn een beetje overgevoelig, dus ik zette het er maar even bij
quote:
Ok
pi_50997807
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 12:57 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Is dat alles wat je te zeggen hebt?
Wat wil je horen? Ik ken niet alle spelers van Ajax. Maar ik vind De Mul, Vertonghen enzo ook nog geen geweldenaars. Verder is het afwachten hoe spelers als Bakircioglu en Delorge zullen functioneren. Bij Feyenoord lijkt me dat risico minder groot omdat die aankopen veel ervaring hebben en zich al bewezen hebben bij Buitenlandse clubs. Bovendien verwacht ik nog steeds dat Sneijder zal vertrekken.
pi_50997938
Als je met zo'n opmerking komt moet je wel met een realistische vergelijking komen. Maar op de Slory-Babel en Makaay-Huntelaar vergelijking na lukt dan blijkbaar niet.
pi_50998029
komkommer-tijd...
Haleloeja
pi_50998044
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:06 schreef BB-boy het volgende:
Als je met zo'n opmerking komt moet je wel met een realistische vergelijking komen. Maar op de Slory-Babel en Makaay-Huntelaar vergelijking na lukt dan blijkbaar niet.
Waarom is Bruins - Delorge geen goede vergelijking?

En zoals gezegd beoordeel ik de spelers op hun prestaties de afgelopen jaren. En de afgelopen jaren heeft hij bijna alleen maar linksback gespeeld. Dus wat dat betreft is de vergelijking met een andere linksback zeker wel realistisch. Of weet jij al hoe van Bronckhorst het op het middenveld gaat doen?
pi_50998111
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 12:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Makaay > Huntelaar
[quote]
Huntelaar is veel beter in een 4-3-3 opstelling dus een veel betere spits voor ajax.
quote:
Bronckhorst > Emanuelson
Bronkhorst gaat op het middenveld spelen dus moet je hem vergelijken met Davids. En Emanuelson met De Cler.
quote:
Slory > Babel
Babel is 20/21, Slory is 25 daarnaast vind ik Babel ook gewoon beter dan Slory.
quote:
Bruins > Delorge
Waar slaat deze vergelijking op dan? Delorge komt pas in ajax als er drie middenvelder geblesseerd zijn.
lollig
pi_50998158
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:11 schreef SoupNazi het volgende:
tvp
pi_50998177
quote:
Unibet: Ajax is titelfavoriet

Cijfers van wedkantoor Unibet zeggen dat Ajax komend seizoen kampioen wordt. 48,8% van gokkend Nederland denkt dat de Amsterdamse club komend seizoen de kampioensschaal hijst.

PSV kan als enige topclub bij de hoofdstedelingen blijven, met 36,2%. Feyenoord staat na de recente aanwinsten op 12,8% (daarvoor 4,2%). Nederland heeft geen vertrouwen in AZ. De Alkmaarders krijgen maar 2,1% van de stemmen.
Bron: Voetbalprimeur
  zaterdag 30 juni 2007 @ 13:14:40 #21
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_50998203
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:13 schreef andre347 het volgende:

[..]

Bron: Voetbalprimeur
Logisch, aangezien Ajax de meeste fans heeft.
pi_50998214
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:09 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Waarom is Bruins - Delorge geen goede vergelijking?
1. Delorge zal waarschijnlijk veel minder wedstrijden spelen dan Bruins.
2. Delorge is een middenvelder.
quote:
En zoals gezegd beoordeel ik de spelers op hun prestaties de afgelopen jaren. En de afgelopen jaren heeft hij bijna alleen maar linksback gespeeld. Dus wat dat betreft is de vergelijking met een andere linksback zeker wel realistisch. Of weet jij al hoe van Bronckhorst het op het middenveld gaat doen?
Waarom vergelijk je hem dan met linksback Urby? Dan moet je Urby vergelijken met de Cler.
Ik ben trouwens nog steeds nieuwsgierig naar de etcetera.
pi_50998257
Bruins is ook een middenvelder, maar volgens mij zijn het twee compleet andere type voetballers. Delorge meer een draver en Bruins meer een 10. Dan kun je Bruins beter vergelijken met Bakircioglu of Perez.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 13:17:20 #24
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_50998275
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:16 schreef Chivu het volgende:
Bruins is ook een middenvelder, maar volgens mij zijn het twee compleet andere type voetballers. Delorge meer een draver en Bruins meer een 10. Dan kun je Bruins beter vergelijken met Bakircioglu of Perez.
Mee eens.
pi_50998303
Stam - Hofland
Heitinga - Vlaar
Stekelenburg - Timmer/Ekramy
pi_50998309
Kortom ajax heeft op alle posities betere voetballers.
lollig
pi_50998311
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:11 schreef ub40_bboy het volgende:
Huntelaar is veel beter in een 4-3-3 opstelling dus een veel betere spits voor ajax.
Nu nog buitenspelers kopen, zodat Ajax ook 4-3-3 kan spelen.
quote:
Bronkhorst gaat op het middenveld spelen dus moet je hem vergelijken met Davids.
Bronckhorst is een Feyenoord en zal dus een stapje extra geven voor Feyenoord, Davids een Ajacied dus een veel betere spits voor ajax. (Zelfde non-argument als je redenatie van Huntelaar>Makaay)
quote:
Babel is 20/21, Slory is 25 daarnaast vind ik Babel ook gewoon beter dan Slory.
In potentie wel, echter is Slory -in ieder geval- afgelopen seizoen een stuk effectiever gebleken. En Babel weer een teleurstellend EK.
quote:
Waar slaat deze vergelijking op dan? Delorge komt pas in ajax als er drie middenvelder geblesseerd zijn.
Bruins is waarschijnlijk ook geen basisspeler bij Feijenoord.
pi_50998351
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:16 schreef Chivu het volgende:
Perez wordt bij Ajax ook niet gebruikt als 10, zelfde geldt voor Bakircioglu.
pi_50998352
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:18 schreef TerroRobbie het volgende:
En Babel weer een teleurstellend EK.
Je liegt.
pi_50998388
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:15 schreef BB-boy het volgende:

[..]

1. Delorge zal waarschijnlijk veel minder wedstrijden spelen dan Bruins.
2. Delorge is een middenvelder.
[..]

Waarom vergelijk je hem dan met linksback Urby? Dan moet je Urby vergelijken met de Cler.
Ik ben trouwens nog steeds nieuwsgierig naar de etcetera.
Is Bruins geen middenvelder? Geinig, das nieuw voor mij.
pi_50998436
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:18 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Nu nog buitenspelers kopen, zodat Ajax ook 4-3-3 kan spelen.
Bakircugulo en Babel zijn buitenspelers en De Ridder word binnenkort ook gepresenteerd.
quote:
Bronckhorst is een Feyenoord en zal dus een stapje extra geven voor Feyenoord, Davids een Ajacied dus een veel betere spits voor ajax. (Zelfde non-argument als je redenatie van Huntelaar>Makaay)
Davids is een spits? Davids is een duizend keer zo goede middenvelder als Bronkhorst.
quote:
In potentie wel, echter is Slory -in ieder geval- afgelopen seizoen een stuk effectiever gebleken. En Babel weer een teleurstellend EK.
Slory heeft pas één jaar in de eredivisie gespeeld. Babel speelt al een paar jaar eredivisie is al heeft een WK meegemaakt en is 4/5 jaar jonger dan Slory.
lollig
pi_50998445
quote:
En Babel weer een teleurstellend EK.
pi_50998449
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:20 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Is Bruins geen middenvelder? Geinig, das nieuw voor mij.
Ik dacht dat het een aanvaller was (my bad, ik heb excelsior niet zo goed gevolgd). Maar goed je negeert de rest weer dus dat zegt genoeg.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 13:23:14 #34
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_50998459
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:19 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Je liegt.
Hij was niet echt slecht ofzo, maar hij viel toch enigszins tegen gezien z'n 'status'. Drenthe en Rigters hebben meer lof en aandacht gekregen.
pi_50998503
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:23 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Hij was niet echt slecht ofzo, maar hij viel toch enigszins tegen gezien z'n 'status'. Drenthe en Rigters hebben meer lof en aandacht gekregen.
Zonder Babel waren ze niet EK geworden denk ik, hij was erg belangrijk. Vooral in de finale (ondanks zijn gemiste penalty).
pi_50998551
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:22 schreef ub40_bboy het volgende:
Bakircugulo en Babel zijn buitenspelers en De Ridder word binnenkort ook gepresenteerd.
Babel en Bakircioglu zijn natuurlijk geen echte buitenspelers. Dat weet je zelf ook wel.
quote:
Davids is een spits? Davids is een duizend keer zo goede middenvelder als Bronkhorst.
Was uiteraard een typfoutje door de rommelige quotes. Maargoed op onzin dingen als "Hij is heulduizend keer zo goed" ga ik niet in.
quote:
Slory heeft pas één jaar in de eredivisie gespeeld. Babel speelt al een paar jaar eredivisie is al heeft een WK meegemaakt en is 4/5 jaar jonger dan Slory.
Dus wat je eigenlijk zegt is dat het extra knap is van Slory dat hij na 1 jaar eredivisie al effectiever is dan babel die er al een paar jaar speelt en zelfs al een WK heeft meegemaakt?
pi_50998621
Babel werd tijdens het EK juist steeds beter, met als hoogtepunt de finale. Als die jongen zo kan spelen met Huntelaar lijkt het me dat we gewoon geen 4-3-3 moeten spelen. Het overzicht wat hij als wat meer teruggetrokken spits had vond ik formidabel.
pi_50998643
Typisch FOK! mensen hier hebben zogenaamd een beter kijk op voetbal dan de trainers en andere mensen die in de voetballerij zitten. En dan heb je nog een Terror Robbie die denkt het beter te weten dan Foppe ofzo

en flikker eens op met die vergelijkingen hiero, we zijn Ajax we gaan gewoon winnen. Vergelijkingen maken van spelers is sowieso a waste of time. We gaan toch ook geen spelers vergelijken met Excelsior ofzo. We zijn Ajax en we gaan gewoon winnen omdat we van onze eigen krachten vanuit moeten gaan.
AFC AJAX
  zaterdag 30 juni 2007 @ 13:29:18 #39
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_50998645
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:26 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Babel en Bakircioglu zijn natuurlijk geen echte buitenspelers. Dat weet je zelf ook wel.
[..]

Was uiteraard een typfoutje door de rommelige quotes. Maargoed op onzin dingen als "Hij is heulduizend keer zo goed" ga ik niet in.
[..]

Dus wat je eigenlijk zegt is dat het extra knap is van Slory dat hij na 1 jaar eredivisie al effectiever is dan babel die er al een paar jaar speelt en zelfs al een WK heeft meegemaakt?
Ik moet nog zien of van Bronckhorst het middenveld kan "dragen" zoals Cocu en Davids dat doen. van Bronckhorst vind ik meer een speler die altijd z'n werk goed doet in een draaiend elftal.
Jawel, je keek.
pi_50998665
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:28 schreef Chivu het volgende:
Het overzicht wat hij als wat meer teruggetrokken spits had vond ik formidabel.
Dat verbaasde me inderdaad. Ik wist niet dat hij zoveel overzicht had. Hij gaf twee beslissende 'no-look passes' ook.

Als hij toch wat beter kon afmaken en koppen, man... wat een speler heb je dan.
pi_50998670
Al met al viel Babel gewoon zwaar tegen. Ondanks zijn mooie woorden voor het toernooi. "Ik wil topscorer worden" en "ik moet het elftal op sleeptouw nemen" e.d. In allebei is hij gefaald. Het was niet weer niet het toernooi van Babel. Op de finale na waarin hij verdienstelijk heeft gespeeld. Maar als hij echt in vorm is er een stuk of 3 scoort.

En dus heb ik nog steeds niet het licht bij Babel gezien, en verwacht ik ook nog dit jaar geen vlammende Babel. Maar het kan verkeren, zeker wanneer hij goed gebruikt wordt.
pi_50998677
quote:
Wat hij zegt is dat Slory het wel een keertje mag laten zien op een hoger niveau, wanneer er veel beter op hem gelet wordt dan wanneer je speler van Excelsior bent.
pi_50998736
quote:
Waarom denk je dat Gio zijn hele carriere linksachter heeft gespeeld? En waarom denk je dat Davids in de basis stond op het middenveld bij Ajax, Juventus en Barcelona?
quote:
Slory is 4 jaar ouder en heeft veel minder ervaring, dat zegt genoeg wat mij betreft.
lollig
pi_50998767
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Al met al viel Babel gewoon zwaar tegen. Ondanks zijn mooie woorden voor het toernooi. "Ik wil topscorer worden" en "ik moet het elftal op sleeptouw nemen" e.d. In allebei is hij gefaald. Het was niet weer niet het toernooi van Babel. Op de finale na waarin hij verdienstelijk heeft gespeeld. Maar als hij echt in vorm is er een stuk of 3 scoort.
Als hij de diepe spits was geweest had je mogen verwachten dat hij, gezien zijn status, topscorer was geworden. Maar hij was meer verbindingsspeler tussen middenveld en aanval dan diepe spits. Bovendien speelde hij in dienst van Rigters, getuige zijn twee assits op hem.

Ik vond Babel alleen tegen Engeland slecht, voor de rest was hij elke wedstrijd erg nuttig.
pi_50998786
Slory met Babel vergelijken is sowieso
AFC AJAX
pi_50998832
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:32 schreef ub40_bboy het volgende:
Waarom denk je dat Gio zijn hele carriere linksachter heeft gespeeld?
Volgens mij heb ik het in mijn posts duidelijk gehad over de laatste jaren.
quote:
Slory is 4 jaar ouder en heeft veel minder ervaring, dat zegt genoeg wat mij betreft.
Zoals ik al zei ben ik het met je eens dat Babel in potentie beter is, zeker wanneer hij goed gebruikt word. En dat is wat mij betreft achter de spits. Maar dat Slory gewoon een stuk effectiever is gebleken het afgelopen jaar.

Maargoed we zullen er maar over ophouden anders wordt BonJovi boos.
pi_50999033
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:35 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Het afgelopen halfjaar vond ik davids weer als vanouds. En de wedstrijden van Gio in het nederlands elftal maakten mij niet warm of koud maar het zal wel aan mijn ajax bril liggen dat ik Gio niet veel beter vind dan davids.
quote:
Zoals ik al zei ben ik het met je eens dat Babel in potentie beter is, zeker wanneer hij goed gebruikt word. En dat is wat mij betreft achter de spits. Maar dat Slory gewoon een stuk effectiever is gebleken het afgelopen jaar.
ajax speelt op de helft van de tegenstander en excelsior moet het hebben van uitvallen. Babel moet dus in een kleine ruimte acteren terwijl slory gebruik kan maken van zijn snelheid met die counters.

Ik had Babel wel willen zien in de spits van excelsior afgelopen jaar want Babel is ook op zijn best met grote ruimtes voor zich.
lollig
  zaterdag 30 juni 2007 @ 13:51:15 #48
82589 S-Two
barba macacu
pi_50999290
Leuke discussie . Maar goed, morgen eerst twee week op vakantie, hoop dat ik als ik terug kom ik nog aangenaam verrast wordt met een leuke aankoop en dat Sneijder en consorten gewoon nog bij ons aller Ajax spelen.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_50999492
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:51 schreef S-Two het volgende:
Leuke discussie . Maar goed, morgen eerst twee week op vakantie, hoop dat ik als ik terug kom ik nog aangenaam verrast wordt met een leuke aankoop en dat Sneijder en consorten gewoon nog bij ons aller Ajax spelen.
Je zondert je af in de jungle?
  zaterdag 30 juni 2007 @ 14:04:38 #50
82589 S-Two
barba macacu
pi_50999665
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:57 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]

Je zondert je af in de jungle?

Ik zal het nieuws in zuid Frankrijk ook wel meekrijgen waarschijnlijk ja, maar je moet toch een tvp plaatsen he
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_50999713
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Het was niet weer niet het toernooi van Babel.
Ten eerste is Babel pas 20. Dus hoe kan je in godsnaam spreken van weer niet het toernooi van babel? Ten tweede klopt je zin niet.
pi_50999732
In de finale was Babel fantastisch
pi_50999801
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 14:04 schreef S-Two het volgende:

[..]

Ik zal het nieuws in zuid Frankrijk ook wel meekrijgen waarschijnlijk ja, maar je moet toch een tvp plaatsen he
pi_50999807
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 12:58 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Echt zuur dat Newcastle werd afgeserveerd
Die had ik echt graag zien spelen tegen jullie
Ik support gevallen topclubs!
pi_50999881
Dat slaat inderdaad nergens op. Nee weer een jaar Arsenal dat is feest
pi_50999928
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 14:06 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Ten eerste is Babel pas 20. Dus hoe kan je in godsnaam spreken van weer niet het toernooi van babel? Ten tweede klopt je zin niet.
Zo oud zijn ze allemaal Vrij logisch op een jeugdtoernooi. Bovendien heeft hij zichzelf zelf zo geprofileerd in de media. Hij wilde belangrijk zijn. Dat is hem maar heel weinig gelukt. Ik zag hem ook niet in het UEFA elftal van het toernooi staan...

[ Bericht 16% gewijzigd door TerroRobbie op 30-06-2007 14:20:30 ]
pi_51000162
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 14:15 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Zo oud zijn ze allemaal Vrij logisch op een jeugdtoernooi. Bovendien heeft hij zichzelf zelf zo geprofileerd in de media. Hij wilde belangrijk zijn. Dat is hem maar heel weinig gelukt. Ik zag hem ook niet in het UEFA elftal van het toernooi staan...
Nee, daar ging het niet om. Hoe kan je spreken van wéér niet het toernooi van Babel als het gaat om een jongen van twintig?

OT: Dit wordt het jaar van babel
pi_51000198
Ow zo, nouja in zoverre dat de laatste jaren al meerdere keren is geroepen dat Babel nu echt ging doorbreken. Maar dat weer niet gelukt is.
pi_51000497
Hoe ziet nu de voorlopige selectie van ajax er uit dan? met wesley nog geloof ik, voor de rest heb ik het niet gevolgd
pi_51001075
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 14:38 schreef k3vil het volgende:
Hoe ziet nu de voorlopige selectie van ajax er uit dan? met wesley nog geloof ik, voor de rest heb ik het niet gevolgd
Zolang valencia niet bereid is om diep te tasten gaat ie ook niet weg.
pi_51001184
Die wesley heeft wel veel doelpunten gemaakt voor een middenvelder zeg

Vorig seizoen dus
  zaterdag 30 juni 2007 @ 15:16:23 #62
51286 w00h00
Digital man!
pi_51001488
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 14:23 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Nee, daar ging het niet om. Hoe kan je spreken van wéér niet het toernooi van Babel als het gaat om een jongen van twintig?

OT: Dit wordt het jaar van babel
Babel gaat stralen dadelijk in de CL.
pi_51002002
Geen transfers bij Ajax?
pi_51002196
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 15:37 schreef Devrim_ het volgende:
Geen transfers bij Ajax?
Bakircioglu, Delorge en Heijblok.

Zolang niemand weggaat hebben we ook niet echt iemand nodig.
pi_51002255
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 15:45 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Bakircioglu, Delorge en Heijblok.

Zolang niemand weggaat hebben we ook niet echt iemand nodig.
Bovendien komt Vertonghen nog terug.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 15:50:30 #66
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_51002331
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 15:37 schreef Devrim_ het volgende:
Geen transfers bij Ajax?
Zenden?
pi_51002420
De Ridder volgens dapperestrijders.web-log.nl
pi_51002572
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 15:53 schreef Urquhart het volgende:
De Ridder volgens dapperestrijders.web-log.nl
Wel een topdeal als hij zou komen.

Voor aardig wat knaken verkopen, en anderhalf jaar later gratis terughalen ...
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_51002579
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 15:50 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Zenden?
Tuurlijk niet.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_51002908

Klaas maar weer eens op de voorpagina van Tuttosport.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 16:18:33 #71
51286 w00h00
Digital man!
pi_51003038
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 16:13 schreef zjroentje het volgende:
[afbeelding]

Wat een gaaf shirt is dat zeg!
pi_51003340
En nu we het toch over Huntelaar hebben.
quote:
Volgens de Spaanse krant AS ziet Real Madrid KlaasJan Huntelaar als alternatief mocht de ploeg er niet in slagen tot een akkoord te komen met Soldado over contractverlenging. Diens contract loopt in 2008 en daarom wil Real zijn contract nu verlengen. Slagen ze daar niet in dan zou de club Huntelaar zien als kandidaat om de strijd aan te gaan met van Nistelrooy voorin. Technisch directeur Mijatovic zou heel gecharmeerd zijn van Huntelaar en hem het afgelopen jaar nauwlettend gevolgd hebben.
pi_51003705
Heb ik in het vorige topic ook al erg gelezen. Maar ze kunnen zoveel willen, zonder een hele grote zak met geld hoeven we er niet eens over te denken.
pi_51003843
quote:
[afbeelding]

zaterdag 30 juni 2007 @ 16:48:52 #75
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_51003868
Wie zouden jullie als vervanger voor Huntelaar zien, mocht ie vertrekken?
pi_51003962
Nando Rafael.
pi_51003970
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 16:48 schreef Malibu-06 het volgende:
Wie zouden jullie als vervanger van Makaay zien, mocht ie vertrekken?
lollig
  zaterdag 30 juni 2007 @ 16:54:28 #78
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_51004005
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 16:53 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Wie zouden jullie als vervanger van Makaay zien, mocht ie vertrekken?
Wat ben jij toch een achterlijke tyfuskneus zeg
Vertrek van Huntelaar is aan de orde, Makaay moet z'n 1e wedstrijd nog spelen.
pi_51004027
Trouwens blijft Huntelaar wel.
pi_51004044
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 16:48 schreef Malibu-06 het volgende:
Perez Type Petterson. Alleen moet 'ie dan beter leren koppen Qua accent doet 'ie niet veel onder
pi_51004060
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 16:54 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Als Huntelaar zegt dat hij nog een jaar wil blijven en ajax hem wil behouden, wat ben je dan voor havenslaaf als je die vraag stelt.
lollig
  zaterdag 30 juni 2007 @ 16:56:08 #82
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_51004068
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 16:52 schreef Urquhart het volgende:
Nando Rafael.
Is dat zo'n goalgetter?
  zaterdag 30 juni 2007 @ 16:59:08 #83
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_51004158
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 16:55 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Als Huntelaar zegt dat hij nog een jaar wil blijven en ajax hem wil behouden, wat ben je dan voor havenslaaf als je die vraag stelt.
Alsof dat wat zegt in de voetballerij...
Hierboven zie ik notabene een krantenartikel over Huntelaar naar Juve(?)
pi_51004192
Juventus heeft Iaquinta en Trezeguet, Huntelaar is wel gek als hij daar naartoe gaat aangezien hij dan bankzitter wordt. En als Real Madrid het prijskaartje van Huntelaar hoort bieden ze een miljoen meer salaris aan Soldado, dan kunnen ze die nog twintig jaar onder contract hebben voor de prijs van Huntelaar exclusief salaris.
pi_51004201
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 16:59 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Alsof dat wat zegt in de voetballerij...
Hierboven zie ik notabene een krantenartikel over Huntelaar naar Juve(?)
Beter lezen.

Juve zou 2 miljoen betalen voor een optie tot eerste bod op Huntelaar.
pi_51004266
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 16:52 schreef Urquhart het volgende:
Nando Rafael.
Dit meen je trouwens toch niet serieus hè?
  zaterdag 30 juni 2007 @ 17:07:10 #87
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_51004404
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 17:00 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Beter lezen.

Juve zou 2 miljoen betalen voor een optie tot eerste bod op Huntelaar.
2 miljoen voor een optie???
pi_51004612
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 17:07 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

2 miljoen voor een optie???
Dat staat er ja.
pi_51004650
quote:
[afbeelding]

Dat is echt al minstens de vijfde keer dat Huntelaar daar op de voorpagina staat dit jaar.
pi_51005465
Kan Ajax niet gewoon voor de lol 10 miljoen euro op mij bieden?
pi_51006168
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 16:54 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Ow
pi_51006343
Ja ze hebben net wat geld geleend bij de fortis bank om makaay te kopen en gelijk komen ze wijs doen in andere topics.
lollig
pi_51006426
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:35 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

[..]

Maargoed we zullen er maar over ophouden anders wordt BonJovi boos.
Hoe bedoel je Babel achter de spits ? Babel heeft toch juist de ruimte voor zich nodig. Dat is ook wat het contrast zo groot maakt tussen een goede en een slechte Babel. Als de wedstrijd 'uitgerekt' is, zoals tegen Servie het geval was, dan heb je aan hem een hele goede.

Overigens vind ik op dit moment Babel net zozeer een buitenspeler als een pure spits. Hij moet wel oppassen dat het geen vlees noch vis wordt.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 18:21:47 #94
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_51006482
2 Miljoen voor een optie
pi_51006499
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 18:19 schreef N.i.c.k het volgende:

[..]

Overigens vind ik op dit moment Babel net zozeer een buitenspeler als een pure spits. Hij moet wel oppassen dat het geen vlees noch vis wordt.
Is het al.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 18:51:41 #96
51286 w00h00
Digital man!
pi_51007282
Als je echt denk dat Huntelaar of Babel dit seizoen Ajax gaat verlaten ben je echt een debiel.
pi_51007513
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 18:51 schreef w00h00 het volgende:
Als je echt denk dat Huntelaar of Babel dit seizoen Ajax gaat verlaten ben je echt een debiel.
Ja, ik ben een debiel, dat weet ik. Maar is het zeker dan dat Babel blijft? Alleen van Huntelaar wist ik dit...
Ik support gevallen topclubs!
  zaterdag 30 juni 2007 @ 19:05:41 #98
51286 w00h00
Digital man!
pi_51007697
Beiden hebben ze aangegeven dat ze sowieso nog 1 jaar bij Ajax blijven en dat ze die geruchten maar lachwekkend vonden.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 19:08:02 #99
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_51007768
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 18:15 schreef ub40_bboy het volgende:
Ja ze hebben net wat geld geleend bij de fortis bank om makaay te kopen en gelijk komen ze wijs doen in andere topics.
Jij hebt echt een ziekte in je hoofd ofzo, of niet?
  zaterdag 30 juni 2007 @ 19:20:20 #100
51286 w00h00
Digital man!
pi_51008188
De vierde transfer is een feit! Na Kennedy, Delorge en Heijblok kunnen we nu nieuwe ballen verwachten bij de eerste training a.s. donderdag!

Ajax krijgt nieuwe ballen

Ajax krijgt op korte termijn een compleet nieuwe ballenvoorraad van Adidas. Het mysterie van de ontplofte voetbal is door de fabrikant opgelost.

In oktober klapte een bal bij een wedstrijd van Jong Ajax uit elkaar. Een paar dagen eerder was dat ook al gebeurd in de Belgische competitie. Het blijkt dat de op de bal gebruikte verf niet goed was en ervoor gezorgd heeft dat de naden van de bal loslieten. De verf is alleen gebruikt bij één van de eerste productieseries van dit type bal. Alle ballen waar op dit moment bij Ajax mee gevoetbald wordt zijn van de betreffende serie.
pi_51008411
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 19:08 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Jij hebt echt een ziekte in je hoofd ofzo, of niet?
In de haven van rotterdam is een iq boven de 100 een ziekte ofniet?
lollig
pi_51008790
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 19:20 schreef w00h00 het volgende:
De vierde transfer is een feit! Na Kennedy, Delorge en Heijblok kunnen we nu nieuwe ballen verwachten bij de eerste training a.s. donderdag!

Ajax krijgt op korte termijn een compleet nieuwe ballenvoorraad van Adidas. Het mysterie van de ontplofte voetbal is door de fabrikant opgelost.

In oktober klapte een bal bij een wedstrijd van Jong Ajax uit elkaar. Een paar dagen eerder was dat ook al gebeurd in de Belgische competitie. Het blijkt dat de op de bal gebruikte verf niet goed was en ervoor gezorgd heeft dat de naden van de bal loslieten. De verf is alleen gebruikt bij één van de eerste productieseries van dit type bal. Alle ballen waar op dit moment bij Ajax mee gevoetbald wordt zijn van de betreffende serie.
pi_51008823
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 19:20 schreef w00h00 het volgende:

Wat een trasnfer, Van Geel.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 19:51:33 #104
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_51009286
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 19:38 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Wat een trasnfer, Van Geel.
Dat ook ja
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_51010213
quote:
[afbeelding]

KJH heeft nog vaker de voorpagina gehaald door niets te presteren dan Berlosconi.
pi_51011853
Is dat van die ontplofte ballen niet al veel langer geleden?
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  zaterdag 30 juni 2007 @ 21:22:29 #107
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_51012028
Ben net thuis van een weekje Kiev. Wie kan me even een lijstje geven van de aan- en verkopen van ons aller Ajax, AZ, PSV en Feyenoord van afgelopen week?
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  zaterdag 30 juni 2007 @ 21:25:44 #108
184495 Chivu
Nummer 5
pi_51012110
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 21:22 schreef Aanvoerder het volgende:
Ben net thuis van een weekje Kiev. Wie kan me even een lijstje geven van de aan- en verkopen van ons aller Ajax, AZ, PSV en Feyenoord van afgelopen week?
Ajax:

- Geruchten over De Ridder

PSV:

- Alle transfers naar Feyenoord misgelopen, hebben 30 miljoen verdiend aan de CL wegens ontbreken Ajax.

Feyenoord:

- Hofland
- Makaay
- De Cler
- Giovanni van Bronckhorst
- Geruchten over Koevermans, El Ahmadit, wellicht vertrek Castelen naar PSG, Charisteas naar Nurnberg?
  zaterdag 30 juni 2007 @ 21:28:46 #109
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_51012181
Wtf, Makaay, V. Bronkhorst en Hofland zeker naar Feyenoord??? Tering. En dat van die 30 miljoen snap ik niet helemaal. Uit TV-rechten ofzo?
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  zaterdag 30 juni 2007 @ 21:30:11 #110
184495 Chivu
Nummer 5
pi_51012226
Yup, alles officieel. Als Ajax mee had gedaan had het 50/50 verdeeld geworden, voor een klein deel afhankelijk van de prestaties.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 21:31:57 #111
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_51012271
Haha dat moet ff schrikken zijn als je een week het nieuws niet volgt en nu terugkomt en alles in 1 keer leest
pi_51012278
wow de enige echte Chivu is gewoon lid van Fok!
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_51012298
Chivu heb je een seizoenkaart?
  zaterdag 30 juni 2007 @ 21:33:59 #114
184495 Chivu
Nummer 5
pi_51012317
Nee, is dat een eis hier? Beetje lastig, pendelen tussen Rome en Amsterdam als je zelf vaak op zondag moet spelen
  zaterdag 30 juni 2007 @ 21:35:24 #115
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_51012351
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 21:31 schreef Malibu-06 het volgende:
Haha dat moet ff schrikken zijn als je een week het nieuws niet volgt en nu terugkomt en alles in 1 keer leest
Vorig jaar zat ik in Praag toen in las over Stam naar Ajax en de 4-1 oorwassing tegen Utrecht. Dat was ook schrikken.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 21:36:27 #116
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_51012381
Ik heb voor komend jaar een SCC, maar ik kan alleen zeker alle wedstrijden in augustus meepakken inclusief uit en Europees en voor de rest is het afwachten wanneer ik in NL ben.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 21:39:05 #117
184495 Chivu
Nummer 5
pi_51012449
Ik ga naar pak 'm beet 10-12 wedstrijden in 't seizoen. Soms alleen, soms met gezelschap. Een seizoenskaart is dan niet zo handig, zeker gezien degenen met wie ik dan ga weer niet 2e ring korte zijde willen zitten.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 21:39:47 #118
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_51012460
Amsterdam Admirals kappen er mee. Kijk, daar word ik vrolijk van!
  zaterdag 30 juni 2007 @ 21:39:54 #119
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_51012464
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 21:35 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Vorig jaar zat ik in Praag toen in las over Stam naar Ajax en de 4-1 oorwassing tegen Utrecht. Dat was ook schrikken.
Heb je daar geen internet ofzo?
  zaterdag 30 juni 2007 @ 21:40:49 #120
51286 w00h00
Digital man!
pi_51012480
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 21:35 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Nep supporter
pi_51012489
ik ga maar naar 5 á 6 wedstrijden van Ajax in een jaar. Als het aan mij ligt koop ik een seizoenskaart en ga om de twee weken met de trein naar Amsterdam maar dat zien mijn vrienden niet zitten. Die moeten namelijk elke zondag verplicht naar hun schoonouders oid
  zaterdag 30 juni 2007 @ 21:41:41 #122
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_51012502
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 21:39 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Heb je daar geen internet ofzo?
Had een Telegraaf gekocht. In Praag check ik wel eens een Internet-cafe, maar in Rusland of Oekraine is het best kansloos om nieuws te vergaren.
pi_51012534
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 21:33 schreef Chivu het volgende:
Nee, is dat een eis hier? Beetje lastig, pendelen tussen Rome en Amsterdam als je zelf vaak op zondag moet spelen
Nee, maar het had gekund dat ik jou misschien kende he
  zaterdag 30 juni 2007 @ 21:50:21 #124
51286 w00h00
Digital man!
pi_51012747
http://www.depers.nl/spor(...)nd-in-transfers.html

"Het transfergeweld van Feyenoord is nog niet afgelopen. De club heeft interesse getoond in Karim El Ahmadi (FC Twente), Hedwiges Maduro (Ajax), Eidur Gudjohnson (Barcelona), Danny Koevermans (AZ), Georgios Samaras (Manchester City) en Steven Pienaar (Borussia Dortmund)."

Maduro naar feyenoord sure! Maduro komt uit de jeugd opleiding en dan is er wel ingestampt dat je niet naar rottedam mag vertrekken.

Gudjohson btw, die staat te popelen om intertoto te spelen.
pi_51012787
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 21:50 schreef w00h00 het volgende:
http://www.depers.nl/spor(...)nd-in-transfers.html

"Het transfergeweld van Feyenoord is nog niet afgelopen. De club heeft interesse getoond in Karim El Ahmadi (FC Twente), Hedwiges Maduro (Ajax), Eidur Gudjohnson (Barcelona), Danny Koevermans (AZ), Georgios Samaras (Manchester City) en Steven Pienaar (Borussia Dortmund)."

Maduro naar feyenoord sure! Maduro komt uit de jeugd opleiding en dan is er wel ingestampt dat je niet naar rottedam mag vertrekken.

Gudjohson btw, die staat te popelen om intertoto te spelen.
wij hebben net een samenwerkingscontract met Barca, die kakkerlakken mogen helemaal niks kopen daar zonder dat het door ons wordt afgekeurd.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 21:52:17 #126
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_51012793
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 21:41 schreef toma het volgende:
ik ga maar naar 5 á 6 wedstrijden van Ajax in een jaar. Als het aan mij ligt koop ik een seizoenskaart en ga om de twee weken met de trein naar Amsterdam maar dat zien mijn vrienden niet zitten. Die moeten namelijk elke zondag verplicht naar hun schoonouders oid
Tsja, geen van mijn vrienden gaan naar wedstrijden. Maar ik kom altijd wel iemand tegen in het vak, of van Fok of mensen die me kennen van Sparta Praag laatste keer. Werd ook een keer herkend @ Schiphol door iemand uit 425. Boeit me niet zo of ik met vrienden ben of niet. Als er maar bier en doelpunten zijn. Vak 410 is ook lekker gezellig met gasten die je (nog) niet kent.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 21:53:06 #127
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_51012817
Maduro naar Feyenoord is als je piemel in de blender stoppen. Dat doe je niet. Wishful thinking.
pi_51012900
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 21:52 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Tsja, geen van mijn vrienden gaan naar wedstrijden. Maar ik kom altijd wel iemand tegen in het vak, of van Fok of mensen die me kennen van Sparta Praag laatste keer. Werd ook een keer herkend @ Schiphol door iemand uit 425. Boeit me niet zo of ik met vrienden ben of niet. Als er maar bier en doelpunten zijn. Vak 410 is ook lekker gezellig met gasten die je (nog) niet kent.
tja, ik zit er wel serieus over na te denken. Heb al super lang een seizoenskaart van WillemII, maar dat komt alleen omdat ik 5 min. fietsen van het stadion woon en het toch een soort van 2e clubje is. Maar eerlijk gezegd doet het me geen flikker als WillemII wint wanneer Ajax verliest. Als het andersom is vind ik het wel sneu maar doet het me nog niet veel.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 21:56:19 #129
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_51012910
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 21:51 schreef toma het volgende:

[..]

wij hebben net een samenwerkingscontract met Barca, die kakkerlakken mogen helemaal niks kopen daar zonder dat het door ons wordt afgekeurd.
Is dat officieel?
pi_51012941
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 21:56 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Is dat officieel?
ja toch? stond een tijdje geleden op internet op een hoop websites.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 22:05:46 #131
184495 Chivu
Nummer 5
pi_51013126
Er is geen samenwerkingsverband, maar de band tussen de clubs is gewoon goed. Niets meer, niets minder.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 22:06:39 #132
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_51013137
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 22:05 schreef Chivu het volgende:
Er is geen samenwerkingsverband, maar de band tussen de clubs is gewoon goed. Niets meer, niets minder.
Just like I left it dus.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 22:09:19 #133
184495 Chivu
Nummer 5
pi_51013210
Ohja, en ik ga weg bij Roma en kan naar Inter of Barcelona En ik moet 10 miljoen euro kosten.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 22:10:23 #134
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_51013237
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 22:09 schreef Chivu het volgende:
Ohja, en ik ga weg bij Roma en kan naar Inter of Barcelona En ik moet 10 miljoen euro kosten.
Doe 's ff Lazio of Ajax. Barca kan ik ook nog mee leven.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 22:12:13 #135
131729 jna
pi_51013279
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 22:09 schreef Chivu het volgende:
Dan heeft Roma flink verlies op je gemaakt
Jawel, je keek.
pi_51013288
10 milj. voor Chivu met een 4-jarig contract, van mij mag Ajax beginnen met bieden
  zaterdag 30 juni 2007 @ 22:15:00 #137
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_51013364
Chivu is zeker 1 van mijn favorieten allertijden. Die emoties, die fantastische verdedigende acties en nog veel meer. In het begin dacht ik echt, wie is die idioot die steeds rood pakt, maar wat een geweldige speler om naar te kijken. Ook al is 'ie voor die stinkende romanisti gaan spelen, nog steeds ben ik er lyrisch over.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 22:18:43 #138
184495 Chivu
Nummer 5
pi_51013472
Inderdaad. Maar zo heb ik dat met veel spelers gehad. Op een gegeven moment was ik zelfs pissig dat tijdens een wedstrijd, ik geloof een bekerwedstrijd in het Olympisch Stadion, John van Loen werd gewisseld en Jari Litmanen het veld in kwam. Man, wat moesten we met die prutsfin. Niet te weten dat dat een van de beste spelers in de historie van Ajax zou worden
  zaterdag 30 juni 2007 @ 22:21:09 #140
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_51013550
Beetje offtopic, maar een eerste foto van rond het Dinamo Kiev stadion:

'Samen tegen racisme.'.

Genuanceerd met een WP-teken linksonder.
pi_51013552
denk dat Chivu na zijn avontuur bij Barca, Inter of ergens anders weer terugkomt. Iig dat hoop ik
pi_51013580
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 22:21 schreef Aanvoerder het volgende:
Beetje offtopic, maar een eerste foto van rond het Dinamo Kiev stadion:
[afbeelding]
'Samen tegen racisme.'.

Genuanceerd met een WP-teken linksonder.
dieptriest.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 22:38:22 #143
131729 jna
pi_51014001
Zit ik net op een Engels voetbal forum. Zie ik opeens een topic: "Kanu seen at Hillsborough"

Dus ik denk: Shit, hij zou toch naar Ajax komen

Ik klik. Zie ik dit:

Jawel, je keek.
pi_51014110
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 21:30 schreef Chivu het volgende:
Yup, alles officieel. Als Ajax mee had gedaan had het 50/50 verdeeld geworden, voor een klein deel afhankelijk van de prestaties.
Niet helemaal waar: de landskampioen krijgt 60%, de nummer 2 40%.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  zaterdag 30 juni 2007 @ 22:44:03 #145
164217 Roflbroek
Schwalbe Koning
pi_51014162
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 22:18 schreef toma het volgende:
Kiwoe
It's love always, love forever.
I would sooner fail than not be among the greatest.
pi_51015506
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 22:38 schreef jna het volgende:
Zit ik net op een Engels voetbal forum. Zie ik opeens een topic: "Kanu seen at Hillsborough"

Ik klik. Zie ik dit:

[afbeelding]

Hij is mooi
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_51015534
er gaat een gerucht over Huntelaar en v. Nistelrooy samen bij Real in de spits
  zondag 1 juli 2007 @ 00:34:59 #148
184495 Chivu
Nummer 5
pi_51017136
Ik vind 't wel grappig dat Feyenoorders altijd zeuren dat Ajacieden elk jong Ajax-talent gelijk een wereldspeler vinden, waar ze nu exact hetzelfde doen met Drenthe. Terwijl per slot van rekening de trainer van Jong Oranje moet vertellen watvoor voetballer het nu eigenlijk is
pi_51017380
quote:
Op zondag 1 juli 2007 00:34 schreef Chivu het volgende:
Ik vind 't wel grappig dat Feyenoorders altijd zeuren dat Ajacieden elk jong Ajax-talent gelijk een wereldspeler vinden, waar ze nu exact hetzelfde doen met Drenthe. Terwijl per slot van rekening de trainer van Jong Oranje moet vertellen watvoor voetballer het nu eigenlijk is
ach die kakkerlakken zeiken overal over als het met hun clubje niet zo goed gaat.
  zondag 1 juli 2007 @ 09:09:09 #150
121310 venomsnake
El Saltador
pi_51021134
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 22:38 schreef jna het volgende:

[afbeelding]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 1 juli 2007 @ 10:16:29 #151
52871 Blight
Supersized.
pi_51021515
Ik hoopte op wat nieuwe geruchten. Helaas gaat het nog steeds over de aanname van Babel en over de kakkerlakken.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  zondag 1 juli 2007 @ 11:15:25 #152
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_51022298
Nog mensen naar de eerste training?
  zondag 1 juli 2007 @ 11:27:29 #153
131729 jna
pi_51022569
quote:
Thiago Motta lijkt niet naar Ajax te zullen verkassen. West Ham United, Chelsea, Manchester City en Middlesbrough bieden hoog om de bij Barcelona uit de gratie geraakte middenvelder in te lijven. (Sunday Mirror)
Jawel, je keek.
  zondag 1 juli 2007 @ 11:43:37 #154
51286 w00h00
Digital man!
pi_51022938
Jammer. We hebben ook niet echt behoefte aan een versterking op die positie.

Het zou wel mooi zijn geweest als we weer zo'n topper binnen konden halen.

to good to be true..
  zondag 1 juli 2007 @ 11:46:11 #155
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_51023002
quote:
Op zondag 1 juli 2007 00:34 schreef Chivu het volgende:
Valt nog mee, niet alleen Feyenoorders doen dat. Het is gewoon een groot talent, punt. Ik weet niet of je de woorden van Real Madrid gehoord hebt?

[ Bericht 3% gewijzigd door Malibu-06 op 01-07-2007 12:16:18 ]
pi_51023888
1 goed toernooi en iedereen staat op de stoep hé.. Neemt niet weg dat hij goed is hoor..

Maarre, neem Rotterdam het eens kwalijk, eindelijk eens een jeugdspeler die doorbreekt
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_51023902
quote:
Op zondag 1 juli 2007 11:15 schreef Riro het volgende:
Mwa, vorig jaar ben ik eigenlijk alleen voor Stam gegaan. Om dat nou voor Delorge te doen...
pi_51023936
quote:
Op zondag 1 juli 2007 11:15 schreef Riro het volgende:
Denk dat ik wel ff kom
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_51023949
Je gaat toch voor de club niet voor de spelers.
  zondag 1 juli 2007 @ 12:32:16 #160
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_51023987
quote:
Op zondag 1 juli 2007 12:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Bij Ajax niet.
  zondag 1 juli 2007 @ 12:34:05 #161
131729 jna
pi_51024039
quote:
Op zondag 1 juli 2007 12:28 schreef denthemen het volgende:
1 goed toernooi en iedereen staat op de stoep hé.. Neemt niet weg dat hij goed is hoor..

Maarre, neem Rotterdam het eens kwalijk, eindelijk eens een jeugdspeler die doorbreekt
Maduro was ook geweldig op het jeugd wk 2 jaar geleden.
Jawel, je keek.
pi_51024046
quote:
Op zondag 1 juli 2007 12:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Bij wedstrijden wel, 1e training niet.

[ Bericht 32% gewijzigd door RayMania op 01-07-2007 12:43:22 (Troll weg.) ]
pi_51024052
quote:
Op zondag 1 juli 2007 12:32 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Bij Ajax niet.

Niet gezien hoeveel seizoenkaarten er opeens verkocht worden bij jullie?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  zondag 1 juli 2007 @ 12:35:45 #164
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_51024083
- Reageer eens normaal -

[ Bericht 91% gewijzigd door RayMania op 01-07-2007 12:42:53 ]
pi_51024089
quote:
Op zondag 1 juli 2007 12:28 schreef denthemen het volgende:

V. Persie? mja dit is AJAX topic. Ga niet over feyenoord praten hiero.

Damn ik wil dat het seizoen weer begint. Ik mis het voetbal op zondg
  zondag 1 juli 2007 @ 12:36:21 #166
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_51024097
quote:
Op zondag 1 juli 2007 12:34 schreef denthemen het volgende:

[..]

Niet gezien hoeveel seizoenkaarten er opeens verkocht worden bij jullie?
Gold niet voor jou die opmerking, meer voor kneuzen als die BonJovi en BB-Boy ofzo.
pi_51024160
quote:
Op zondag 1 juli 2007 12:36 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Gold niet voor jou die opmerking, meer voor kneuzen als die BonJovi en BB-Boy ofzo.
Het ging volgens mij meer over Ajax en haar supporters in het algemeen of niet?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_51024185
quote:
Op zondag 1 juli 2007 12:36 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

V. Persie?
Dat is ook alweer een aantal seizoenen terug
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_51024646
Leuk interview met Huntelaar wel in de Mathijs, al heb ik geen idee hoe recent dat blad was. Interview was al afgenomen voor PSV-Ajax.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  zondag 1 juli 2007 @ 13:31:32 #170
162089 MaxC
Ajax!
pi_51025626
Chivu

Hij pakte bij Ajax altijd veel rode kaarten, doet hij dat bij AS Roma ook?

Was grappig toen hij bij PSV-Ajax een rode kaart kreeg door een bal tegen hoofd van Van Bommel te gooien
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_51025644
Jack van Gelder had het gisteravond op Radio 1 over De Ridder naar Ajax, dus dat zal wel gebeuren.
pi_51025778
quote:
Op zondag 1 juli 2007 13:31 schreef MaxC het volgende:
Chivu

Hij pakte bij Ajax altijd veel rode kaarten, doet hij dat bij AS Roma ook?

Was grappig toen hij bij PSV-Ajax een rode kaart kreeg door een bal tegen hoofd van Van Bommel te gooien
Was voornamelijk in zijn begin periode (omdat hij andermans fouten moest oplossen). Dat met von bömmel weet ik niet meer, maar alleen die actie maakt hem al een held
pi_51026504
quote:
Arveladze pinchhitter bij Ajax?

Ajax heeft bij Shota Arveladze geinformeerd of hij interesse heeft in een rol als pinchhitter bij Ajax. Eerder gaf Henk ten Cate al aan er graag een spits bij te hebben voor als er iets geforceerd moet worden op een bepaald moment in een wedstrijd. Arveladze heeft overigens over interesse niet te klagen. De aanvaller van AZ speelt volgens de Telegraaf met het idee zijn carrière te vervolgen in Qatar.

Arveladze heeft er nooit een geheim van gemaakt dat Ajax, ondanks dat hij nu al enkele jaren bij AZ speelt, zijn club blijft. Mocht hij een overstap overwegen dan zal dat door zijn huidige werkgever waarschijnlijk niet zonder slag of stoot worden geaccepteerd. Ajax en AZ, of eigenlijk AZ-voorzitter Scheringa en Ajax-technisch directeur Martin van Geel, liggen elkaar op zijn zachtst gezegd 'niet zo best'. Bovendien blokkeerde men de afgelopen weken ook al een mogelijke transfer van die andere spits die eigenlijk weg wil; Danny Koevermans.
  zondag 1 juli 2007 @ 14:02:04 #174
152878 andre347
3, 4 en 7
pi_51026580
quote:
Op zondag 1 juli 2007 13:32 schreef Urquhart het volgende:
Jack van Gelder had het gisteravond op Radio 1 over De Ridder naar Ajax, dus dat zal wel gebeuren.
Zou mooi zijn
pi_51026614
quote:
Op zondag 1 juli 2007 13:59 schreef toma het volgende:

[..]
gaat toch niet lukken. Shota wilt gewoon spelen, anders kan hij ook bij AZ als pinchhitter fungeren!
Haleloeja
pi_51026669
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:03 schreef Gelderland het volgende:

[..]

gaat toch niet lukken. Shota wilt gewoon spelen, anders kan hij ook bij AZ als pinchhitter fungeren!
ik denk dat Shota liever bij Ajax pinchhitter is dan bij AZ.
  zondag 1 juli 2007 @ 14:15:42 #177
183620 sn7475
"Nunc aut Nunquam"
pi_51026975
Shota heeft idd er nooit een geheim van gemaakt dat hij heel graag bij Ajax weer wilde spelen. Het was dat indertijd de arrogantie van de Ajax-leiding hem richting AZ dreef anders had hij voor ons gespeeld.Naast dit alles is hij ook nog zeer geliefd bij de F-side en de overige supporters. Sportman in hart en nieren en een Ajax-hart.Kunnen sommigen nog wat van leren.
  zondag 1 juli 2007 @ 14:17:33 #178
179108 El-Salvador
Anti-klapper
pi_51027032
quote:
Op zondag 1 juli 2007 13:59 schreef toma het volgende:

[..]
bron?
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_51027047
Arveladze is nou niet echt een pinchhitter. Bovendien heb ik het idee dat hij echt op is, dat het beste er van af is.
pi_51027084
oja en De Ridder is gewoon te licht voor Ajax1..... moeten niet weer dezelfde fout maken...
Haleloeja
  zondag 1 juli 2007 @ 14:29:03 #181
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_51027373
Als ik Shota was zou ik nu gewoon DIK willen cashen in een Arabische land om zo echt voor de rest

van mijn leven relaxt te kunnen leven (dat kan hij nu ook wel) maar met een miljoentje of 4-5 erbij kan dat natuurlijk nog beter
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zondag 1 juli 2007 @ 14:37:22 #182
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_51027641
Ik ben overigens benieuwd of Ajax Perez nog steeds naar Feyenoord wil laten gaan... Als het nog even zo doorgaat zijn wij straks meer concurrent van jullie dan PSV.
pi_51027816
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:37 schreef Malibu-06 het volgende:
Ik ben overigens benieuwd of Ajax Perez nog steeds naar Feyenoord wil laten gaan... Als het nog even zo doorgaat zijn wij straks meer concurrent van jullie dan PSV.
Onze grootste concurrent zijn we zelf.

Weet niet echt wat ik daarmee bedoel, maar het klinkt wel wijs.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 1 juli 2007 @ 14:42:57 #184
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_51027821
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:19 schreef Gelderland het volgende:
oja en De Ridder is gewoon te licht voor Ajax1..... moeten niet weer dezelfde fout maken...
De Mul of De Ridder is imho lood om oud ijzer. Mul transfervrij weg (toch?) en Ridder transfervrij erbij. No problem.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_51027857
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:42 schreef Doc het volgende:
Mul transfervrij weg (toch?)
Nope, nog eenjarig contract. Nog even cashen dus.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 1 juli 2007 @ 14:52:47 #186
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_51028129
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:43 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Nope, nog eenjarig contract. Nog even cashen dus.
En dan daar transfervrij De Ridder voor in de plaats. Da's prima lijkt me. Het is en blijft een redelijke speler. Geen wereldtop, maar draaide een redelijk U-21. Kan zeker functioneel zijn.
pi_51028224
Nee luister nou naar Gelderland, haal de Ridder NIET terug!
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_51028268
Ik weet niet of News of the World een beetje betrouwbaar is (zal wel niet) maar die zeggen dat De Ridder naar Birmingham City gaat.
pi_51028283
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:52 schreef Doc het volgende:

[..]

En dan daar transfervrij De Ridder voor in de plaats. Da's prima lijkt me. Het is en blijft een redelijke speler. Geen wereldtop, maar draaide een redelijk U-21. Kan zeker functioneel zijn.
Vind ik ook, gewoon halen. Valt hij tegen, dan hebben we Leo en Baki nog voor die positie. En evt. Babel, Martina, etc.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 1 juli 2007 @ 15:06:24 #190
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_51028505
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:56 schreef BB-boy het volgende:
Ik weet niet of News of the World een beetje betrouwbaar is (zal wel niet) maar die zeggen dat De Ridder naar Birmingham City gaat.
Had ik ook gelezen.
  zondag 1 juli 2007 @ 15:19:59 #191
168658 BonJovi
A.F.C.A
pi_51028866
quote:
Op zondag 1 juli 2007 12:36 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

WTF ik was er niet eens en dan moet je over mij beginnen? Ik vind het wel goed dat Feyenoord mooie spelers heeft gekocht is beter voor de concurrentie en het Nederlands voetbal. En dan moet je mij afkraken, maar ik vind het knap van je dat je weet hoe ik me van binnen voel als Ajacied . Je weet zeker ook wanneer ik leerde fietsen
AFC AJAX
  zondag 1 juli 2007 @ 15:23:50 #192
168658 BonJovi
A.F.C.A
pi_51028925
Owja en Malibu wel grappig dat je opeenes zo actief hier bent, toen het fout ging zagen we je niet. En nu opeens kom je hier de heletijd trollen.
AFC AJAX
  zondag 1 juli 2007 @ 15:25:50 #193
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_51028990
quote:
Serieus, die hoogmoed nu al. !
pi_51029138
quote:
Op zondag 1 juli 2007 15:25 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Serieus, die hoogmoed nu al. !
Leuk toch, hoogmoed komt voor de... precies
  zondag 1 juli 2007 @ 15:33:10 #195
179108 El-Salvador
Anti-klapper
pi_51029171
quote:
Je haalt met je cluppie geeneens europees voetbal en het jaar daarop wil je kampioen worden.
Je kan misschien leuke spelers halen maar de rest van de groep blijft gewoon troep.
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  zondag 1 juli 2007 @ 15:34:17 #196
168658 BonJovi
A.F.C.A
pi_51029200
Ze hebben te veel hoop, des te harder de klap komt.
AFC AJAX
pi_51029221
quote:
Op zondag 1 juli 2007 15:31 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Leuk toch, hoogmoed komt voor de... precies
Mooie bijbelse quote weer.
  zondag 1 juli 2007 @ 15:36:21 #198
80382 manny
30 is best veel
pi_51029248
quote:
Op zondag 1 juli 2007 15:33 schreef El-Salvador het volgende:

[..]

Je haalt met je cluppie geeneens europees voetbal en het jaar daarop wil je kampioen worden.
Je kan misschien leuke spelers halen maar de rest van de groep blijft gewoon troep.
Laat ze lekker dromen. Ze hebben niet slecht ingekocht en mischien vinden ze wel aansluiting bij de top 3 dit jaar. We zullen zien. Waarschijnlijk kunnen ze na 2 maanden weer terug onder hun steen kruipen omdat het weer eens helemaal misloopt.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_51029272
Echt, één vraag die eigenlijk gewoon vrij relevant is en iedereen staat weer op z'n achterste poten. Geef normaal antwoord ofzo in plaats van nu weer een pagina verneuken met gewauwel over die kut kakkerlakken...
In Southern Sun
  zondag 1 juli 2007 @ 15:40:49 #200
108558 Messenga
pi_51029394
Perez schijnt morgen naar Rotterdam te gaan.
  zondag 1 juli 2007 @ 15:41:50 #201
168658 BonJovi
A.F.C.A
pi_51029422
Bron?
AFC AJAX
pi_51029552
Ome Roel.
pi_51029572
Shota? Meteen binnenhalen, held
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  zondag 1 juli 2007 @ 15:48:36 #204
108558 Messenga
pi_51029587
quote:
Op zondag 1 juli 2007 15:47 schreef BB-boy het volgende:
Ome Roel.
Persoon die het ook enkele dagen van te voren wist bij De Cler, Makaay en Van Bronckhorst.
  zondag 1 juli 2007 @ 15:49:01 #205
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_51029593
quote:
Op zondag 1 juli 2007 15:33 schreef El-Salvador het volgende:

[..]

Onzin . We hadden een redelijk talentvolle selectie, maar geen ervaring om het aan te vullen. In plaats daarvan stonden er grote prutsers. Deze zijn/worden nu vervangen door ervaren spelers, dus we hebben gewoon een goed team nu. Maarja, de meeste mensen volgens als een mak schaap de media en daardoor denken ze dat het probleem bij de selectie lag, terwijl in werkelijkheid Koeman het grote probleem was.
2000 light years from home
pi_51029609
quote:
Op zondag 1 juli 2007 15:49 schreef Merkie het volgende:

[..]

Onzin . We hadden een redelijk talentvolle selectie, maar geen ervaring om het aan te vullen. In plaats daarvan stonden er grote prutsers. Deze zijn/worden nu vervangen door ervaren spelers, dus we hebben gewoon een goed team nu. Maarja, de meeste mensen volgens als een mak schaap de media en daardoor denken ze dat het probleem bij de selectie lag, terwijl in werkelijkheid Koeman het grote probleem was.
Dit is het Ajax topic, wat heeft het nou voor zin zo een verhaal over feyenoord hier te komen ophangen?
In Southern Sun
  zondag 1 juli 2007 @ 15:50:11 #207
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_51029616
quote:
Op zondag 1 juli 2007 15:48 schreef Messenga het volgende:

[..]

Persoon die het ook enkele dagen van te voren wist bij De Cler, Makaay en Van Bronckhorst.
Die transfers waren minder dan een dag voor de presentatie afgerond, dus het kan altijd nog mislopen. Overigens weet ik niet wat ik moet denken van Perez. Goede voetballer, maar qua karakter past hij eigenlijk totaal niet bij Feyenoord... En wéér een Ajacied.
  zondag 1 juli 2007 @ 15:50:29 #208
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_51029627
quote:
Op zondag 1 juli 2007 15:49 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dit is het Ajax topic, wat heeft het nou voor zin zo een verhaal over feyenoord hier te komen ophangen?
Onwaarheden uit de weg nemen .
  zondag 1 juli 2007 @ 15:50:55 #209
80382 manny
30 is best veel
pi_51029641
quote:

[..]

Onzin . We hadden een redelijk talentvolle selectie, maar geen ervaring om het aan te vullen. In plaats daarvan stonden er grote prutsers. Deze zijn/worden nu vervangen door ervaren spelers, dus we hebben gewoon een goed team nu. Maarja, de meeste mensen volgens als een mak schaap de media en daardoor denken ze dat het probleem bij de selectie lag,terwijl in werkelijkheid Koeman het grote probleem was .
  zondag 1 juli 2007 @ 15:52:53 #210
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_51029688
quote:
Op zondag 1 juli 2007 15:50 schreef manny het volgende:

[..]

Klinkt als een tegenspraak, maar wat ik dus bedoelde was dat we slechte spelers hadden (zoals Harry ), maar dat we verder wel een talentvolle selectie hadden. Koeman kon daar niet mee omgaan en verkondigde liever lachend dat een 3-3 tegen de nummer laatst kennelijk het hoogst haalbare was .
  zondag 1 juli 2007 @ 15:55:52 #211
108558 Messenga
pi_51029740
quote:

[..]

Hoe kan je nou beweren dat je een goed team hebt, terwijl ze nog geen wedstrijd hebben samengespeeld?
pi_51029750
Wat betreft Feyenoord: weg ermee uit dit topic. Maar dit bericht over Fey is interessant:
quote:
Voor de spitspositie wordt gesproken over Georgios Samaras (ex-Heerenveen, tegenwoordig tegenvallend bij Manchester City) en Eidur Gudjohnsen (overbodig geworden FC Barcelona sinds Henry daar heeft getekend). Volgens de De Pers zijn voor het middenveld Karim El Ahmadi (FC Twente), Steven Pienaar (Borussia Dortmund) en Ajacied Hedwiges Maduro in beeld.
En nog wat betreft onze Ridder te paard:
quote:
Gerucht:'De Ridder sprak met Van Geel en Ten Cate' | Transfers

Het heeft er alle schijn van dat Daniel de Ridder de opvolger wordt van Tom de Mul als rechtsbuiten van Ajax. Gisterochtend heeft de jonge Amsterdammer een gesprek gehad met Van Geel en Ten Cate over een eventuele terugkeer naar Ajax.

De kersverse Europees kampioen liet eerder deze week zijn verbintenis met het Spaanse Celta de Vigo ontbinden om zo een vertrek te kunnen realiseren. Ajax lijkt nu plotseling de belangrijkste gegadigde om De Ridder in te lijven. Tekst: Dapprestrijders
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_51029873
Maduro gaat no way naar Fey...
Haleloeja
pi_51029991
De ridder is destijds toch verkocht? Dan hebben we mooi winst gemaakt
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_51030099
quote:
Op zondag 1 juli 2007 16:05 schreef denthemen het volgende:
pi_51030166
quote:

[..]

Deze zijn/worden nu vervangen door ervaren spelers, dus we hebben gewoon een goed team nu.
Daar vergis je je in. Ajax heeft al jaren de beste spelers van Nederland, maar als team functioneerde ze vaak niet.
  zondag 1 juli 2007 @ 16:16:09 #217
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_51030247
quote:
Op zondag 1 juli 2007 16:13 schreef Nashje het volgende:

[..]

Daar vergis je je in. Ajax heeft al jaren de beste spelers van Nederland, maar als team functioneerde ze vaak niet.
Klopt, ik bedoelde ook meer selectie. Maar Ajax heeft volgend seizoen ook het beste team, jullie worden kampioen hoor. Fo shizzle.
pi_51030936
quote:
Op zondag 1 juli 2007 16:05 schreef denthemen het volgende:
jep, alleen als hij terug komt zal hij wel wat meer salaris op gaan strijken natuurlijk!!! WE wachten af, van mij hoeftie niet terug.. wel een 'leuke' speler maar totaaaaaaaaaal niet constant. Dan moeten we hem voor de bank halen en dat is ook zonde voor zo'n speler. Hij moet gewoon naar Twente/Heerenveen/Vitesse iig een leuke subtopper
Haleloeja
pi_51031161
Buitenspelers zijn nooit constant
pi_51031194
Sommigen zijn constant slecht.
pi_51031233
quote:
Op zondag 1 juli 2007 16:55 schreef BB-boy het volgende:
Sommigen zijn constant slecht.
Das wel waar

Maar buitenspelers zijn het meest afhankelijk van andere spelers dus is het moeilijk constant goed te zijn.
pi_51031267
klopt
  zondag 1 juli 2007 @ 17:01:04 #223
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_51031339
Rosales komt zijn man nog vaker voorbij dan De Ridder...
Het zou behoorlijk dom zijn een speler terug te halen die 2 jaar geleden, terecht, te licht werd bevonden terwijl hij in de tussentijd niet beter is geworden. Ajax kan beter een talentvolle buitenspeler, indien De Mul vertrekt, aantrekken die wel goed kan worden.
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
  zondag 1 juli 2007 @ 17:37:16 #224
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_51032304
http://nl.wikipedia.org/wiki/AFC_Ajax

Wie staat daar helemaal onderaan bij de selectie van Ajax?!
Gourmetten of steengrillen?
  zondag 1 juli 2007 @ 17:39:21 #225
17328 methodmich
Nummer 10
pi_51032362
Dat zegt weinig, iedereen kan op Wikipedia dingen aanpassen natuurlijk.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_51032384
Geen idee. Ik ken geen Nkwano eigenlijk...
In Southern Sun
  zondag 1 juli 2007 @ 17:41:35 #227
166273 Consigliere
Welke kleur traktor hedde gij?
pi_51032431
quote:
Op zondag 1 juli 2007 17:01 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Rosales komt zijn man nog vaker voorbij dan De Ridder...
Het zou behoorlijk dom zijn een speler terug te halen die 2 jaar geleden, terecht, te licht werd bevonden terwijl hij in de tussentijd niet beter is geworden. Ajax kan beter een talentvolle buitenspeler, indien De Mul vertrekt, aantrekken die wel goed kan worden.
Die speler heet toch echt De Ridder.. Een goed Ek, een berg ervarin op topniveau en een betere mentaliteit dan zwakkeling De Mul.. Plus hij is nog gratis en Nederlandtalig ook!! Niks te verliezen, zou ik zeggen..
Il Capo di Tutti Capi
Fok!'s Raadheer
pi_51032750
quote:
Op zondag 1 juli 2007 17:41 schreef Consigliere het volgende:

[..]

Die speler heet toch echt De Ridder.. Een goed Ek, een berg ervarin op topniveau en een betere mentaliteit dan zwakkeling De Mul.. Plus hij is nog gratis en Nederlandtalig ook!! Niks te verliezen, zou ik zeggen..
Zeg dan niks

En de Mul was ook Nederlandstalig. Ik ben geen voorstander van zijn komst
pi_51032802
quote:

[..]

Heeft 20 wedstrijden voor Celta gespeeld, De Ridder.
En De Mul praat ook Italiaans ofzo he .
In Southern Sun
pi_51032995
ik vind de Mul ongeveer gelijkwaardig aan de Ridder op voetbal gebied. Als de Mul vertrekt en de Ridder komt vind ik het allemaal goed
  zondag 1 juli 2007 @ 18:04:05 #231
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_51032998
quote:

[..]

Er staat dan ook gewoon De Ridder. Een ek-21 zegt niet zoveel en zo goed was hij daar niet eens. Hij dacht nog steeds al pingelend zijn man voorbij te komen. Wat hem zoals gewoonlijk niet lukte. En vervolgens denkt hij de bal al krullend langs zijn man alsnog voor te zetten. Wat ook niet lukt. Die ervaring valt ook wel mee. Er is weinig verschil qua mentaliteit met De Mul. Dat hij gratis en nederlandstalig is hoort er niet toe te doen.
  zondag 1 juli 2007 @ 19:03:23 #232
152878 andre347
3, 4 en 7
pi_51034449
quote:
Nkwano Kanu
En dat is
pi_51034616
Nkwano
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_51035174
het is mij te stil
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  zondag 1 juli 2007 @ 19:30:16 #235
51286 w00h00
Digital man!
pi_51035197
quote:
Op zondag 1 juli 2007 19:29 schreef denthemen het volgende:
het is mij te stil
Stilte voor de storm wellicht?
  zondag 1 juli 2007 @ 19:30:26 #236
152878 andre347
3, 4 en 7
pi_51035205
quote:
het is mij te stil
.. in dit topic
  zondag 1 juli 2007 @ 19:41:02 #237
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51035520
Clarence Seedorf is gesignaleerd op het parkeerterrein van het DSB-stadion.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  zondag 1 juli 2007 @ 19:42:21 #238
108558 Messenga
pi_51035563
quote:
Op zondag 1 juli 2007 19:41 schreef M0NTANA het volgende:

Hij vertelde net gister dat ie sowieso nog ff in Milaan blijft.
pi_51035763
quote:
Even een bakkie Ajax-koffie drinken
  zondag 1 juli 2007 @ 19:58:12 #240
152878 andre347
3, 4 en 7
pi_51036093
quote:
Khalid Sinouh is gesingnaleerd met Van Geel, hij is toch clubloos
pi_51037516
quote:
het is mij te stil
Te rustig inderdaad. Het wordt weer eens tijd voor een schandaaltje.

Of een transfer natuurlijk.
  zondag 1 juli 2007 @ 20:54:53 #242
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_51037861
Ajax wacht echt op het vertrek van belangrijke spelers (met name De Mul, Sneijder en Perez). Tot die tijd hoeven we geen grote aankopen te verwachten.

Helaas trekken de grote clubs de laatste jaren niet graag meer de knip open voor Ajax en wachten ze tot de spelers transfervrij zijn. Of ze wachten tot de laatste week van de transferperiode. Daarom hoop ik van harte dat de vervangers zo goed als klaar staan.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_51038168
De transfer van De Mul naar Sevilla duurt me iets te lang.
  zondag 1 juli 2007 @ 22:26:30 #244
80382 manny
30 is best veel
pi_51041473
Pfff.... dat zou echt balen zijn als de Mul blijft.
  zondag 1 juli 2007 @ 22:27:36 #245
131729 jna
pi_51041519
quote:
Jeugdopleiding Ajax breidt zich uit met C3
--------------------------------------------------------------------------------
1 juli 2007
Ajax start vanaf volgend seizoen met een nieuw jeugdteam, zo meldt de officiële website van de club. Nadat in de loop der jaren de jeugdopleiding werd uitgebreid met een F1, E3 en D3, zal op sportcomplex De Toekomst straks ook een C3-team aantreden. Arnold Mühren wordt de trainer van de jeugdige Ajacieden.

De uitbreiding van de C-junioren is een logische stap, vindt Jan Olde Riekerink, per 1 juli hoofd opleidingen. "De C-junioren zijn de moeilijkste leeftijdsgroep om te trainen. De spelers zijn in de groei en moeten omgaan met grote fysieke veranderingen", aldus Olde Riekerink op de website van Ajax. "In deze groep zie je tussen de jongens grote verschillen in ontwikkeling. Met een derde C-team in de opleiding hebben we langer de tijd om het talent te observeren. Ik verwacht niet dat het selectiecriterium verandert door de komst van een C3. Het geeft ons eenvoudigweg meer ruimte."

Olde Riekerink verwacht niet dat er over een aantal jaar ook een B3 in de opleiding zal zijn. "Na de C's heb je je een duidelijk beeld kunnen vormen van een speler. Dan weet je of ze de stap kunnen maken."
quote:
Ajax heeft zich nog niet gemeld voor Dickoh
--------------------------------------------------------------------------------
1 juli 2007
Ajax heeft zich nog niet officieel bij FC Utrecht gemeld voor Francis Dickoh. Woensdag kwam Ajax Online met het exclusieve bericht dat de Amsterdammers belangstelling zouden hebben voor de 24-jarige verdediger. Utrecht-voorzitter Jan Willem van Dop heeft echter nog niets van Ajax gehoord. "Ajax zou Francis Dickoh willen hebben, maar daar weet ik niets van", aldus Van Dop afgelopen week in AD Sportwereld.

Dickoh zou bij Ajax de opvolger moeten worden van de naar Juventus vertrokken Zdenek Grygera. Ajax zal ongeveer twee miljoen euro voor Dickoh op tafel moeten leggen. De Ghanees zou een overgang naar Amsterdam wel zien zitten.
quote:
Seedorf: "Een terugkeer zit er voorlopig niet in"
1 juli 2007 - door redacteur Daniël van Tulder
Oud-Ajacied Clarence Seedorf keert voorlopig nog niet terug in Amsterdam. Dat meldde de 31-jarige middenvelder afgelopen vrijdag in het Vara-programma 'Wat heet!' nadat hem gevraagd werd of een dergelijke terugkeer binnen bepaalde tijd plaats zou kunnen vinden.

De laatste weken werd er door verschillende media gemeld dat Ajax in gesprek zou zijn met Seedorf over een eventuele terugkeer naar de Amsterdamse club. Gemeld werd dat Seedorf bij het bestuur van zijn huidige club AC Milan een verzoek had ingediend voor een gelimiteerde transfersom om een overstap te maken naar Ajax. Gesproken werd over een som van vier miljoen euro.

De aanvallende middenvelder die een aantal maanden geleden zijn handtekening had gezet onder een nieuw contract, zei in het programma dan ook voorlopig nog niet terug te keren. "In de wandelgangen hoor je veel dingen. Ik ben blij met de huidige ontwikkelingen en vind het goed om te zien dat de balans tussen jong talent en oudere ervaren spelers in de Nederlandse competitie beter is geworden met de terugkeer van spelers als Davids en anderen bij de grotere clubs. Ikzelf heb nog een contract van vier jaar, dus een terugkeer zit er voorlopig niet in."

Nederlands meest succesvolle clubspeler ooit maakte zijn opwachting in het professionele voetbal bij Ajax op zestienjarige leeftijd. Hij was jongste debutant ooit en debuteerde onder toenmalig coach Louis van Gaal. In 1994 debuteerde Seedorf in het Nederlands Elftal. Een jaar later won hij met Ajax de Champions League. Na dat seizoen vertrok Seedorf op twintigjarige leeftijd naar de Italiaanse club Sampdoria.

Vervolgens speelde de middenvelder bij Real Madrid, Interazionale en AC Milan. Met Real Madrid won Seedorf in 1998 de Champions League en Wereldbeker voor clubs. Bij AC Milan werd hij in 2003 de eerste speler ooit die met drie verschillende clubs de Europa Cup 1 of Champions League won. Met de reeds gewonnen Champions League van AC Milan werd Seedorf tevens de Nederlander met de meeste gewonnen Champions League titels ooit.
Bij gebrek aan betere geruchten
Jawel, je keek.
pi_51042775
quote:
Op zondag 1 juli 2007 22:27 schreef jna het volgende:

[..]

[..]

[..]

Bij gebrek aan betere geruchten
Je begint gewoon bijna weer te verlangen naar zo'n compleet uit-de-lucht-gegrepen verhaal over Vieira of Nedved ofzo.
pi_51042881
Dickoh
pi_51042890
Dan moet je sport.be even openen
pi_51043040
Hehe Vieira zou toen komen ja.
quote:
Vieira wil graag naar Ajax' 26 juni 2006

Patrick Vieira heeft laten doorschemeren dat hij graag op huurbasis aan de slag wil bij Ajax. Dat liet Hugo Borst maandagavond weten in het tv-programma Studio Sportzomer. Ajax staat niet onwelwillend tegenover de komst van de geroutineerde Fransman. Vieira staat momenteel nog onder contract bij Juventus. Naar verluidt zou hij veel voelen voor een (tijdelijk) vertrek uit Turijn.

Patrick Vieira als speler van Arsenal Ajax' technisch directeur Martin van Geel reageerde in Studio Sportzomer door te stellen dat er gekeken moet worden naar de mogelijkheden als blijkt dat Vieira inderdaad graag naar Amsterdam wil komen. Wel voegde Van Geel daaraan toe dat Ajax met Hedwiges Maduro, Olaf Lindenbergh en aanwinst Gabri reeds over een aantal goede spelers voor de positie van controlerende middenvelder beschikt.

In de zomer van 1996 was Vieira overigens dichtbij een transfer van AC Milan naar Ajax. Uiteindelijk ketste die overgang echter om onduidelijke redenen af, waarna de dertigjarige routinier werd vastgelegd door Arsenal. Voor de Londenaren speelde Vieira maarliefst negen seizoenen.
Hugo Borst
pi_51043113
Dit is het mooiste stukje:
quote:
Op zondag 1 juli 2007 23:04 schreef BB-boy het volgende:
Patrick Vieira als speler van Arsenal Ajax' technisch directeur Martin van Geel reageerde in Studio Sportzomer door te stellen dat er gekeken moet worden naar de mogelijkheden als blijkt dat Vieira inderdaad graag naar Amsterdam wil komen. Wel voegde Van Geel daaraan toe dat Ajax met Hedwiges Maduro, Olaf Lindenbergh en aanwinst Gabri reeds over een aantal goede spelers voor de positie van controlerende middenvelder beschikt.
Zo van, wat moeten wij met Vieira als wij Lindenbergh hebben?
pi_51043453
Hehe
pi_51043498
Wat heeft Viera de laatste 2 jaar gepresteerd?
lollig
  zondag 1 juli 2007 @ 23:19:49 #253
184495 Chivu
Nummer 5
pi_51043654
quote:
Op zondag 1 juli 2007 23:16 schreef ub40_bboy het volgende:
Onder andere twee keer kampioen geworden van Italie en een finale van een WK gespeeld
pi_51044031
Zat hij niet op de bank?
lollig
pi_51044211
quote:
Op zondag 1 juli 2007 23:28 schreef ub40_bboy het volgende:
Zat hij niet op de bank?
Zoek zelf eens op gast .
  zondag 1 juli 2007 @ 23:35:54 #256
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_51044255
quote:
Op zondag 1 juli 2007 23:06 schreef koningdavid het volgende:
Dit is het mooiste stukje:
[..]

Zo van, wat moeten wij met Vieira als wij Lindenbergh hebben?
pi_51044269
quote:
Op zondag 1 juli 2007 23:19 schreef Chivu het volgende:

[..]

Onder andere twee keer kampioen geworden van Italie en een finale van een WK gespeeld
2 keer kampioen
de eerste is niet rechtsgeldig en de tweede was in de eerste divisie.
pi_51044310
quote:
Op zondag 1 juli 2007 23:36 schreef toma het volgende:

[..]

2 keer kampioen
de eerste is niet rechtsgeldig en de tweede was in de eerste divisie.
Inter speelt inderdaad ook in de Serie B .
pi_51044343
quote:
Op zondag 1 juli 2007 23:37 schreef Nashje het volgende:

[..]

Inter speelt inderdaad ook in de Serie B .
oja die ging daarna naar Inter.

ik heb niks gezegd
pi_51044612
quote:
Op zondag 1 juli 2007 23:34 schreef Nashje het volgende:

[..]

Zoek zelf eens op gast .
Jonge ik volg de italiaanse competitie niet en die boeit me ook voor geen flikker.
lollig
pi_51044654
En terecht.
pi_51045095
Iedereen heeft leuke transfergeruchten behalve wij, echt geen zak aan. Vorig jaar was veel leuker.
  maandag 2 juli 2007 @ 00:23:48 #263
148059 Pritt
Atheïst
pi_51045598
quote:
Op zondag 1 juli 2007 23:16 schreef ub40_bboy het volgende:
Gelukkig heeft Andy van der Meyde wel topprestaties geleverd de afgelopen 2 seizoenen.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  maandag 2 juli 2007 @ 00:28:32 #264
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_51045719
quote:
Op maandag 2 juli 2007 00:04 schreef devv05 het volgende:
Iedereen heeft leuke transfergeruchten behalve wij, echt geen zak aan. Vorig jaar was veel leuker.
Idd, op deze manier gaat de zomer wel erg langzaam voorbij.
pi_51045766
quote:
Op maandag 2 juli 2007 00:23 schreef Pritt het volgende:

[..]

Gelukkig heeft Andy van der Meyde wel topprestaties geleverd de afgelopen 2 seizoenen.
Op rechtsvoor hebben we mensen nodig en van der meyde is gratis. Viera mag ook komen van mij btw hoor. Alleen was benieuwd of hij nog wat aan spelen toe was gekomen in italie omdat hij daarheen was gehaald als de grote man maar nu dus verhuurt wil worden aan ajax.
lollig
pi_51045811
quote:
Op maandag 2 juli 2007 00:30 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Op rechtsvoor hebben we mensen nodig en van der meyde is gratis. Viera mag ook komen van mij btw hoor. Alleen was benieuwd of hij nog wat aan spelen toe was gekomen in italie omdat hij daarheen was gehaald als de grote man maar nu dus verhuurt wil worden aan ajax.
Mensen die niet lezen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_51045867
quote:
Op maandag 2 juli 2007 00:32 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Mensen die niet lezen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is jou probleem dan?
lollig
pi_51045990
wake up het is 2007 geen 1996
AFC AJAX
pi_51046007
quote:
Op maandag 2 juli 2007 00:34 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

wat is jou probleem dan?
Bericht was uit 2006.
pi_51046270
quote:
Op zondag 1 juli 2007 23:47 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Jonge ik volg de italiaanse competitie niet en die boeit me ook voor geen flikker.
Leuk voor je, maar dan kun je zelf nog wel wat opzoeken.
  maandag 2 juli 2007 @ 06:38:54 #271
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_51048754
Ajax geeft Colin kans
door onze Telesportredactie
Jürgen Colin van Norwich City krijgt drie weken de tijd bij Ajax om een vierjarig contract te verdienen. Donderdag, bij de eerste training van de Amsterdammers, is hij aanwezig.
Ajax zoekt een rechterverdediger, die tevens centraal in de verdediging kan spelen. Colin, 26 jaar, kan voor een gelimiteerde transfersom weg bij Norwich City en wil na twee jaar Engeland graag terugkeren naar Nederland. Colin, afkomstig uit Utrecht, is opgeleid door PSV en speelde ook voor RC Genk en NAC Breda. In het seizoen 2002-2003 was Ajax-trainer Henk ten Cate zijn coach in Breda.

Het lijkt me duidelijk dat Ajax bijzonder weinig geld heeft...
pi_51048806
Hij is een goeie speler, goed alternatief als reserve..
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_51048922
quote:
Op maandag 2 juli 2007 06:38 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Ajax geeft Colin kans
Jürgen Colin van Norwich City krijgt drie weken de tijd bij Ajax om een vierjarig contract te verdienen. Donderdag, bij de eerste training van de Amsterdammers, is hij aanwezig.
Ajax zoekt een rechterverdediger, die tevens centraal in de verdediging kan spelen. Colin, 26 jaar, kan voor een gelimiteerde transfersom weg bij Norwich City en wil na twee jaar Engeland graag terugkeren naar Nederland. Colin, afkomstig uit Utrecht, is opgeleid door PSV en speelde ook voor RC Genk en NAC Breda. In het seizoen 2002-2003 was Ajax-trainer Henk ten Cate zijn coach in Breda.

tjah we hebben ook niet veel nodig als iedereen blijft, ik blij het maar zeggen
pi_51049202
pffff, al die 'b'-spelers tot nu toe alleen maar breedte aankopen
Haleloeja
  maandag 2 juli 2007 @ 08:38:48 #275
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_51049327
quote:
Op maandag 2 juli 2007 06:38 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Ajax geeft Colin kans
Altijd weer die oud PSV'ers waar ajax interesse in toont, kunnen jullie zelf geen spelers opleiden?
quote:
Ik denk inderdaad dat ajax niet veel geld uit kan geven zonder dat er spelers verkocht zijn.
Risico is waarschijnlijk te groot mochten jullie je niet plaatsen voor de CL.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  maandag 2 juli 2007 @ 08:42:34 #276
148059 Pritt
Atheïst
pi_51049362
Dat klopt, plaatsing voor CL is wel essentieel.
Met dit team heb ik er echter al het vertrouwen in dat dat wel goed komt.
pi_51049401
We gingen toch naar 70 miljoen? We wilden toch afstand nemen van de rest in nederland? Zal die Collin niet afzagen hoor.. ken hem nl helemaal niet...
Ajax!!
  maandag 2 juli 2007 @ 08:46:53 #278
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51049430
quote:
Ajax zoekt een rechterverdediger, die tevens centraal in de verdediging kan spelen.
Michael Reiziger?
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_51049513
quote:
Op maandag 2 juli 2007 08:46 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Michael Reiziger?
slecht geslapen
Ajax!!
  maandag 2 juli 2007 @ 08:54:50 #280
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_51049521
quote:
Op maandag 2 juli 2007 08:46 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Michael Reiziger?
Misschien dat ie bij jullie nog wel meekan inderdaad.
  maandag 2 juli 2007 @ 08:55:37 #281
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_51049529
quote:
Op maandag 2 juli 2007 08:38 schreef PyTh het volgende:

[..]

Ik denk inderdaad dat ajax niet veel geld uit kan geven zonder dat er spelers verkocht zijn.
Risico is waarschijnlijk te groot mochten jullie je niet plaatsen voor de CL.
Dat lijkt me ook. Zeker gezien het feit dat we afgelopen seizoen al een verlies van enkele miljoenen hadden. Wellicht word er gewacht op de zekerheid alvorens er geld uitgegeven word. Alhoewel er dan niet veel tijd meer is om nog aankopen te doen.
  maandag 2 juli 2007 @ 09:21:59 #282
51286 w00h00
Digital man!
pi_51049823
Ten Cate kent deze jongen gewoon nog uit zijn periode bij NAC en zal goede ervaringen met hem hebben. Als we hem voor een paar ton kunnen oppikken en Ten Cate denkt dat hij van hem een betere speler kan maken dan is er toch geen probleem?

Ik denk niet dat het met het wel of niet hebben van geld te maken hebben.
pi_51049853
Daar gaat het niet om, bij Feyenoord ging het in de allereerste instantie met die spelers die ze aankochten ook niet om het geld. Als ze zo´n Colin halen (ik ken hem alleen nog van NAC, maar heb er niet heel veel vertrouwen in) zullen ze bijv. minder moeilijk doen over een vertrek van een verdediger: `Er is toch al een vervanger`
  maandag 2 juli 2007 @ 09:27:04 #284
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_51049899
quote:
Op maandag 2 juli 2007 09:21 schreef w00h00 het volgende:
Geloof mij, als ajax dit jaar geen Champions League voetbal haalt heeft het een gigantisch probleem.
pi_51049921
quote:
Op maandag 2 juli 2007 09:24 schreef Mindstate het volgende:
Daar gaat het niet om, bij Feyenoord ging het in de allereerste instantie met die spelers die ze aankochten ook niet om het geld. Als ze zo´n Colin halen (ik ken hem alleen nog van NAC, maar heb er niet heel veel vertrouwen in) zullen ze bijv. minder moeilijk doen over een vertrek van een verdediger: `Er is toch al een vervanger`
Waar lul jij nou over? Zo dik zitten we niet in de rechtsbacks hoor. We hebben daar alleen Ogararu en als noodverband Heitinga. En geen van beiden gaat dit seizoen vertrekken hoor.

Misschien moeten de mensen die hier zeuren over deze breedteaankopen maar eens terugdenken aan Werder Bremen uit van afgelopen seizoen. Lekker aankloten met een vreemde opstelling waarin jeugdspelers er ineens moeten staan. Dat gaat niet werken, en zeker niet in de Champions League.

maandag 2 juli 2007 @ 09:30:09 #286
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51049944
quote:
Op maandag 2 juli 2007 09:27 schreef PyTh het volgende:

[..]

Geloof mij, als ajax dit jaar geen Champions League voetbal haalt heeft het een gigantisch probleem.
Klopt, maar een ezel stoot zich niet tweemaal aan dezelfde steen. Komend seizoen CL en kampioen!
  maandag 2 juli 2007 @ 09:31:21 #287
52871 Blight
Supersized.
pi_51049955
quote:
Ten Cate kent deze jongen gewoon nog uit zijn periode bij NAC en zal goede ervaringen met hem hebben. Als we hem voor een paar ton kunnen oppikken en Ten Cate denkt dat hij van hem een betere speler kan maken dan is er toch geen probleem?
Mee eens. Die jongen kan prima voetballen, dat heeft bij NAC in dat jaar met Ten Cate wel laten zien. Een kans geven om een contract te verdienen kan echt geen kwaad. Hij mag het zelf laten zien of hij de kans gaat grijpen.
quote:
Dat denk ik wel. Als Ajax dure jongens aankoopt en vervolgens de Champions League misloopt dan zit men met de gebakken peren. Spreekwoordelijk dan, hè.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  maandag 2 juli 2007 @ 09:41:45 #288
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_51050114
quote:

Ajax heeft de afgelopen jaar 6 transfervrije spelers en 2 spelers met gelimiteerde transfersommen binnengehaald. Daarnaast hebben ze dit jaar verlies geleden. Als je geld genoeg hebt ga je natuurlijk geen 26-jarige speler halen van een team dat 16e is geeindigt in de 2e league van Engeland.
pi_51050400
quote:
Op maandag 2 juli 2007 09:28 schreef BadRabbit het volgende:

[..]

Waar lul jij nou over? Zo dik zitten we niet in de rechtsbacks hoor. We hebben daar alleen Ogararu en als noodverband Heitinga. En geen van beiden gaat dit seizoen vertrekken hoor.

Misschien moeten de mensen die hier zeuren over deze breedteaankopen maar eens terugdenken aan Werder Bremen uit van afgelopen seizoen. Lekker aankloten met een vreemde opstelling waarin jeugdspelers er ineens moeten staan. Dat gaat niet werken, en zeker niet in de Champions League.

De ene breedte-aankoop is de andere niet.
  maandag 2 juli 2007 @ 10:00:41 #290
52871 Blight
Supersized.
pi_51050445
Ik herinner me nog een interview met Colin van enkele maanden geleden welke in de VI stond. Daarin gaf hij aan dat Ajax in zijn ogen de mooiste club van Nederland is en dat die club waarschijnlijk veel beter bij hem zou passen dan PSV. Wat dat betreft heeft 'ie wel de juiste instelling. .
pi_51050484
quote:
Op maandag 2 juli 2007 09:58 schreef Mindstate het volgende:

[..]

De ene breedte-aankoop is de andere niet.
Noem er maar eens een die niet in dit plaatje past dan. Heijblok is derde keeper, selectieopvulling dus. Normaal gesproken zal hij geen wedstrijden keepen, behalve misschien een oefenpotje. Delorge is inzetbaar op meerdere posities, maar zeker niet gehaald voor de basis daar hij meerdere spelers voor zich heeft. En dan nu Colin, die eerst nog een contract moet verdienen, en wellicht gezien wordt als backup in de verdediging.
pi_51050590
Colin, nou ben benieuwd.
  maandag 2 juli 2007 @ 10:07:53 #293
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51050604
quote:
Op maandag 2 juli 2007 10:00 schreef Blight het volgende:
Ik herinner me nog een interview met Colin van enkele maanden geleden welke in de VI stond. Daarin gaf hij aan dat Ajax in zijn ogen de mooiste club van Nederland is en dat die club waarschijnlijk veel beter bij hem zou passen dan PSV. Wat dat betreft heeft 'ie wel de juiste instelling. .
Met een goede instelling alleen kom je er niet, er moet ook nog zoiets als talent zijn.
  maandag 2 juli 2007 @ 10:11:17 #294
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_51050675
quote:
Op maandag 2 juli 2007 10:07 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Met een goede instelling alleen kom je er niet, er moet ook nog zoiets als talent zijn.
Maar daar heeft Henk natuurlijk wel oog voor dus komt goed
  maandag 2 juli 2007 @ 10:11:27 #295
148059 Pritt
Atheïst
pi_51050683
quote:
Op maandag 2 juli 2007 10:00 schreef Blight het volgende:
Ik mag die jongen nu al.
  maandag 2 juli 2007 @ 10:13:59 #296
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51050738
quote:
Op maandag 2 juli 2007 10:11 schreef PyTh het volgende:

[..]

Maar daar heeft Henk natuurlijk wel oog voor dus komt goed
Hoop het, want bij Feyenoord hebben ze gezien dat de instelling niet het belangrijkste is. Pascal Bosschaart en Danny Buijs zijn dan misschien wel échte Feyenoorders, maar zijn simpelweg niet goed genoeg voor de top van Nederland. Ajax moet dan ook echte toppers halen, clubvoorkeur maakt niet uit.
pi_51051027
Slim gedaan van Ajax. Gewoon die jongen 4 weken de kans geven en hem dan eventueel voor een prikkie op de kop tikken.

Geen grote aankoop, maar die hebben we vooralsnog niet nodig.
  maandag 2 juli 2007 @ 10:31:14 #298
52871 Blight
Supersized.
pi_51051091
quote:
Op maandag 2 juli 2007 10:07 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

En of dat aanwezig is zal de komende weken gaan blijken.
  maandag 2 juli 2007 @ 11:11:03 #299
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51052055
Daniël de Ridder heeft zijn contract bij Celta de Vigo laten ontbinden, kan Ajax hem ook niet op proef nemen?
  maandag 2 juli 2007 @ 11:12:16 #300
52871 Blight
Supersized.
pi_51052089
Ik hoop het, maar het lijkt er op dat de Ridder het salarisbudget te veel zal drukken.
  maandag 2 juli 2007 @ 11:12:31 #301
52871 Blight
Supersized.
pi_51052095
Joden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')