Ik denk juist van wel. We hadden vorig jaar een superjonge selectie met aardig wat talenten, maar totaal geen as van ervaren toppers. Dat hebben we nu wel...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:39 schreef Chivu het volgende:
[..]
Feyenoord is Drenthe ook vergeten. Ik zie weinig plaats voor een paar talenten van Feyenoord, ze kopen tactisch niet echt goed in.
Ik beschouw ze minimaal als gelijkwaardig...quote:Normaal gesproken zou ik Drenthe tegen Emanuelson zetten, en dat zou Emanuelson winnen. Drenthe heeft een puik EK gespeeld, maar om hem nu als meerwaarde te gaan beschouwen is gewoon onzin.
Ok, dus we hebben V. Bronckhorst op linksback en Delorge in de basis bij Ajax. En volgens die etcetera zijn er nog veel meer spelers van feyenoord die beter zijn. Kom maar op.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:38 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Makaay > Huntelaar
Bronckhorst > Emanuelson
Slory > Babel
Bruins > Delorge
etc.
Bovendien is individuele kwaliteit helemaal niet zo relevant.
Is dat alles wat je te zeggen hebt?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Bruins staat waarschijnlijk ook niet in de basis bij Feyenoord hoor, Sherlock.
Goed dat je erbij zet dat het een serieuze vraag is, ik dacht even dat je een grap maakte.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:57 schreef Malibu-06 het volgende:
Wie komen er dit jaar op het AT? (serieuze vraag)
Jullie zijn een beetje overgevoelig, dus ik zette het er maar even bijquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:58 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Goed dat je erbij zet dat het een serieuze vraag is, ik dacht even dat je een grap maakte.
Okquote:Ajax, Atletico Madrid, Arsenal (vaste prik) en Lazio.
Wat wil je horen? Ik ken niet alle spelers van Ajax. Maar ik vind De Mul, Vertonghen enzo ook nog geen geweldenaars. Verder is het afwachten hoe spelers als Bakircioglu en Delorge zullen functioneren. Bij Feyenoord lijkt me dat risico minder groot omdat die aankopen veel ervaring hebben en zich al bewezen hebben bij Buitenlandse clubs. Bovendien verwacht ik nog steeds dat Sneijder zal vertrekken.quote:
Waarom is Bruins - Delorge geen goede vergelijking?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:06 schreef BB-boy het volgende:
Als je met zo'n opmerking komt moet je wel met een realistische vergelijking komen. Maar op de Slory-Babel en Makaay-Huntelaar vergelijking na lukt dan blijkbaar niet.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Makaay > Huntelaar
[quote]
Huntelaar is veel beter in een 4-3-3 opstelling dus een veel betere spits voor ajax.
Bronkhorst gaat op het middenveld spelen dus moet je hem vergelijken met Davids. En Emanuelson met De Cler.quote:Bronckhorst > Emanuelson
Babel is 20/21, Slory is 25 daarnaast vind ik Babel ook gewoon beter dan Slory.quote:Slory > Babel
Waar slaat deze vergelijking op dan? Delorge komt pas in ajax als er drie middenvelder geblesseerd zijn.quote:Bruins > Delorge
Bron: Voetbalprimeurquote:Unibet: Ajax is titelfavoriet
Cijfers van wedkantoor Unibet zeggen dat Ajax komend seizoen kampioen wordt. 48,8% van gokkend Nederland denkt dat de Amsterdamse club komend seizoen de kampioensschaal hijst.
PSV kan als enige topclub bij de hoofdstedelingen blijven, met 36,2%. Feyenoord staat na de recente aanwinsten op 12,8% (daarvoor 4,2%). Nederland heeft geen vertrouwen in AZ. De Alkmaarders krijgen maar 2,1% van de stemmen.
1. Delorge zal waarschijnlijk veel minder wedstrijden spelen dan Bruins.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:09 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Waarom is Bruins - Delorge geen goede vergelijking?
Waarom vergelijk je hem dan met linksback Urby? Dan moet je Urby vergelijken met de Cler.quote:En zoals gezegd beoordeel ik de spelers op hun prestaties de afgelopen jaren. En de afgelopen jaren heeft hij bijna alleen maar linksback gespeeld. Dus wat dat betreft is de vergelijking met een andere linksback zeker wel realistisch. Of weet jij al hoe van Bronckhorst het op het middenveld gaat doen?
Mee eens.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:16 schreef Chivu het volgende:
Bruins is ook een middenvelder, maar volgens mij zijn het twee compleet andere type voetballers. Delorge meer een draver en Bruins meer een 10. Dan kun je Bruins beter vergelijken met Bakircioglu of Perez.
Nu nog buitenspelers kopen, zodat Ajax ook 4-3-3 kan spelen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:11 schreef ub40_bboy het volgende:
Huntelaar is veel beter in een 4-3-3 opstelling dus een veel betere spits voor ajax.
Bronckhorst is een Feyenoord en zal dus een stapje extra geven voor Feyenoord, Davids een Ajacied dus een veel betere spits voor ajax. (Zelfde non-argument als je redenatie van Huntelaar>Makaay)quote:Bronkhorst gaat op het middenveld spelen dus moet je hem vergelijken met Davids.
In potentie wel, echter is Slory -in ieder geval- afgelopen seizoen een stuk effectiever gebleken. En Babel weer een teleurstellend EK.quote:Babel is 20/21, Slory is 25 daarnaast vind ik Babel ook gewoon beter dan Slory.
Bruins is waarschijnlijk ook geen basisspeler bij Feijenoord.quote:Waar slaat deze vergelijking op dan? Delorge komt pas in ajax als er drie middenvelder geblesseerd zijn.
Perez wordt bij Ajax ook niet gebruikt als 10, zelfde geldt voor Bakircioglu.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:16 schreef Chivu het volgende:
Bruins is ook een middenvelder, maar volgens mij zijn het twee compleet andere type voetballers. Delorge meer een draver en Bruins meer een 10. Dan kun je Bruins beter vergelijken met Bakircioglu of Perez.
Je liegt.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:18 schreef TerroRobbie het volgende:
En Babel weer een teleurstellend EK.
Is Bruins geen middenvelder? Geinig, das nieuw voor mij.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:15 schreef BB-boy het volgende:
[..]
1. Delorge zal waarschijnlijk veel minder wedstrijden spelen dan Bruins.
2. Delorge is een middenvelder.
[..]
Waarom vergelijk je hem dan met linksback Urby? Dan moet je Urby vergelijken met de Cler.
Ik ben trouwens nog steeds nieuwsgierig naar de etcetera.
Bakircugulo en Babel zijn buitenspelers en De Ridder word binnenkort ook gepresenteerd.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:18 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nu nog buitenspelers kopen, zodat Ajax ook 4-3-3 kan spelen.
Davids is een spits? Davids is een duizend keer zo goede middenvelder als Bronkhorst.quote:Bronckhorst is een Feyenoord en zal dus een stapje extra geven voor Feyenoord, Davids een Ajacied dus een veel betere spits voor ajax. (Zelfde non-argument als je redenatie van Huntelaar>Makaay)
Slory heeft pas één jaar in de eredivisie gespeeld. Babel speelt al een paar jaar eredivisie is al heeft een WK meegemaakt en is 4/5 jaar jonger dan Slory.quote:In potentie wel, echter is Slory -in ieder geval- afgelopen seizoen een stuk effectiever gebleken. En Babel weer een teleurstellend EK.
Ik dacht dat het een aanvaller was (my bad, ik heb excelsior niet zo goed gevolgd). Maar goed je negeert de rest weer dus dat zegt genoeg.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:20 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Is Bruins geen middenvelder? Geinig, das nieuw voor mij.
Hij was niet echt slecht ofzo, maar hij viel toch enigszins tegen gezien z'n 'status'. Drenthe en Rigters hebben meer lof en aandacht gekregen.quote:
Zonder Babel waren ze niet EK geworden denk ik, hij was erg belangrijk. Vooral in de finale (ondanks zijn gemiste penalty).quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:23 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Hij was niet echt slecht ofzo, maar hij viel toch enigszins tegen gezien z'n 'status'. Drenthe en Rigters hebben meer lof en aandacht gekregen.
Babel en Bakircioglu zijn natuurlijk geen echte buitenspelers. Dat weet je zelf ook wel.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:22 schreef ub40_bboy het volgende:
Bakircugulo en Babel zijn buitenspelers en De Ridder word binnenkort ook gepresenteerd.
Was uiteraard een typfoutje door de rommelige quotes. Maargoed op onzin dingen als "Hij is heulduizend keer zo goed" ga ik niet in.quote:Davids is een spits? Davids is een duizend keer zo goede middenvelder als Bronkhorst.
Dus wat je eigenlijk zegt is dat het extra knap is van Slory dat hij na 1 jaar eredivisie al effectiever is dan babel die er al een paar jaar speelt en zelfs al een WK heeft meegemaakt?quote:Slory heeft pas één jaar in de eredivisie gespeeld. Babel speelt al een paar jaar eredivisie is al heeft een WK meegemaakt en is 4/5 jaar jonger dan Slory.
Ik moet nog zien of van Bronckhorst het middenveld kan "dragen" zoals Cocu en Davids dat doen. van Bronckhorst vind ik meer een speler die altijd z'n werk goed doet in een draaiend elftal.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Babel en Bakircioglu zijn natuurlijk geen echte buitenspelers. Dat weet je zelf ook wel.
[..]
Was uiteraard een typfoutje door de rommelige quotes. Maargoed op onzin dingen als "Hij is heulduizend keer zo goed" ga ik niet in.
[..]
Dus wat je eigenlijk zegt is dat het extra knap is van Slory dat hij na 1 jaar eredivisie al effectiever is dan babel die er al een paar jaar speelt en zelfs al een WK heeft meegemaakt?
Dat verbaasde me inderdaad. Ik wist niet dat hij zoveel overzicht had. Hij gaf twee beslissende 'no-look passes' ook.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:28 schreef Chivu het volgende:
Het overzicht wat hij als wat meer teruggetrokken spits had vond ik formidabel.
Wat hij zegt is dat Slory het wel een keertje mag laten zien op een hoger niveau, wanneer er veel beter op hem gelet wordt dan wanneer je speler van Excelsior bent.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Dus wat je eigenlijk zegt is dat het extra knap is van Slory dat hij na 1 jaar eredivisie al effectiever is dan babel die er al een paar jaar speelt en zelfs al een WK heeft meegemaakt?
Waarom denk je dat Gio zijn hele carriere linksachter heeft gespeeld? En waarom denk je dat Davids in de basis stond op het middenveld bij Ajax, Juventus en Barcelona?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Was uiteraard een typfoutje door de rommelige quotes. Maargoed op onzin dingen als "Hij is heulduizend keer zo goed" ga ik niet in.
Slory is 4 jaar ouder en heeft veel minder ervaring, dat zegt genoeg wat mij betreft.quote:Dus wat je eigenlijk zegt is dat het extra knap is van Slory dat hij na 1 jaar eredivisie al effectiever is dan babel die er al een paar jaar speelt en zelfs al een WK heeft meegemaakt?
Als hij de diepe spits was geweest had je mogen verwachten dat hij, gezien zijn status, topscorer was geworden. Maar hij was meer verbindingsspeler tussen middenveld en aanval dan diepe spits. Bovendien speelde hij in dienst van Rigters, getuige zijn twee assits op hem.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Al met al viel Babel gewoon zwaar tegen. Ondanks zijn mooie woorden voor het toernooi. "Ik wil topscorer worden" en "ik moet het elftal op sleeptouw nemen" e.d. In allebei is hij gefaald. Het was niet weer niet het toernooi van Babel. Op de finale na waarin hij verdienstelijk heeft gespeeld. Maar als hij echt in vorm is er een stuk of 3 scoort.
Volgens mij heb ik het in mijn posts duidelijk gehad over de laatste jaren.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:32 schreef ub40_bboy het volgende:
Waarom denk je dat Gio zijn hele carriere linksachter heeft gespeeld?
Zoals ik al zei ben ik het met je eens dat Babel in potentie beter is, zeker wanneer hij goed gebruikt word. En dat is wat mij betreft achter de spits. Maar dat Slory gewoon een stuk effectiever is gebleken het afgelopen jaar.quote:Slory is 4 jaar ouder en heeft veel minder ervaring, dat zegt genoeg wat mij betreft.
Het afgelopen halfjaar vond ik davids weer als vanouds. En de wedstrijden van Gio in het nederlands elftal maakten mij niet warm of koud maar het zal wel aan mijn ajax bril liggen dat ik Gio niet veel beter vind dan davids.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het in mijn posts duidelijk gehad over de laatste jaren.
ajax speelt op de helft van de tegenstander en excelsior moet het hebben van uitvallen. Babel moet dus in een kleine ruimte acteren terwijl slory gebruik kan maken van zijn snelheid met die counters.quote:Zoals ik al zei ben ik het met je eens dat Babel in potentie beter is, zeker wanneer hij goed gebruikt word. En dat is wat mij betreft achter de spits. Maar dat Slory gewoon een stuk effectiever is gebleken het afgelopen jaar.
Je zondert je af in de jungle?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:51 schreef S-Two het volgende:
Leuke discussie. Maar goed, morgen eerst twee week op vakantie, hoop dat ik als ik terug kom ik nog aangenaam verrast wordt met een leuke aankoop en dat Sneijder en consorten gewoon nog bij ons aller Ajax spelen.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:57 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Je zondert je af in de jungle?
Ten eerste is Babel pas 20. Dus hoe kan je in godsnaam spreken van weer niet het toernooi van babel? Ten tweede klopt je zin niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Het was niet weer niet het toernooi van Babel.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:04 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik zal het nieuws in zuid Frankrijk ook wel meekrijgen waarschijnlijk ja, maar je moet toch een tvp plaatsen he![]()
Echt zuur dat Newcastle werd afgeserveerdquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:58 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Goed dat je erbij zet dat het een serieuze vraag is, ik dacht even dat je een grap maakte.![]()
Ajax, Atletico Madrid, Arsenal (vaste prik) en Lazio.
Zo oud zijn ze allemaalquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:06 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Ten eerste is Babel pas 20. Dus hoe kan je in godsnaam spreken van weer niet het toernooi van babel? Ten tweede klopt je zin niet.
Nee, daar ging het niet om. Hoe kan je spreken van wéér niet het toernooi van Babel als het gaat om een jongen van twintig?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zo oud zijn ze allemaal![]()
![]()
Vrij logisch op een jeugdtoernooi. Bovendien heeft hij zichzelf zelf zo geprofileerd in de media. Hij wilde belangrijk zijn. Dat is hem maar heel weinig gelukt. Ik zag hem ook niet in het UEFA elftal van het toernooi staan...
Zolang valencia niet bereid is om diep te tasten gaat ie ook niet weg.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:38 schreef k3vil het volgende:
Hoe ziet nu de voorlopige selectie van ajax er uit dan? met wesley nog geloof ik, voor de rest heb ik het niet gevolgd
Babel gaat stralen dadelijk in de CL.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:23 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Nee, daar ging het niet om. Hoe kan je spreken van wéér niet het toernooi van Babel als het gaat om een jongen van twintig?
OT: Dit wordt het jaar van babel
Bakircioglu, Delorge en Heijblok.quote:
Bovendien komt Vertonghen nog terug.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:45 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Bakircioglu, Delorge en Heijblok.
Zolang niemand weggaat hebben we ook niet echt iemand nodig.![]()
Wel een topdeal als hij zou komen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:53 schreef Urquhart het volgende:
De Ridder volgens dapperestrijders.web-log.nl![]()
Tuurlijk niet.quote:
Wat een gaaf shirt is dat zeg!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:13 schreef zjroentje het volgende:
[afbeelding]
Klaas maar weer eens op de voorpagina van Tuttosport.![]()
quote:Volgens de Spaanse krant AS ziet Real Madrid KlaasJan Huntelaar als alternatief mocht de ploeg er niet in slagen tot een akkoord te komen met Soldado over contractverlenging. Diens contract loopt in 2008 en daarom wil Real zijn contract nu verlengen. Slagen ze daar niet in dan zou de club Huntelaar zien als kandidaat om de strijd aan te gaan met van Nistelrooy voorin. Technisch directeur Mijatovic zou heel gecharmeerd zijn van Huntelaar en hem het afgelopen jaar nauwlettend gevolgd hebben.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:13 schreef zjroentje het volgende:
[afbeelding]
Wie zouden jullie als vervanger van Makaay zien, mocht ie vertrekken?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:48 schreef Malibu-06 het volgende:
Wie zouden jullie als vervanger voor Huntelaar zien, mocht ie vertrekken?
Wat ben jij toch een achterlijke tyfuskneus zegquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:53 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Wie zouden jullie als vervanger van Makaay zien, mocht ie vertrekken?
Perezquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:48 schreef Malibu-06 het volgende:
Wie zouden jullie als vervanger voor Huntelaar zien, mocht ie vertrekken?
Als Huntelaar zegt dat hij nog een jaar wil blijven en ajax hem wil behouden, wat ben je dan voor havenslaaf als je die vraag stelt.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:54 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een achterlijke tyfuskneus zeg
Vertrek van Huntelaar is aan de orde, Makaay moet z'n 1e wedstrijd nog spelen.
Is dat zo'n goalgetter?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:52 schreef Urquhart het volgende:
Nando Rafael.
Alsof dat wat zegt in de voetballerij...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:55 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Als Huntelaar zegt dat hij nog een jaar wil blijven en ajax hem wil behouden, wat ben je dan voor havenslaaf als je die vraag stelt.
Beter lezen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:59 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Alsof dat wat zegt in de voetballerij...![]()
Hierboven zie ik notabene een krantenartikel over Huntelaar naar Juve(?)
Dit meen je trouwens toch niet serieus hè?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:52 schreef Urquhart het volgende:
Nando Rafael.
2 miljoen voor een optie???quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:00 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Beter lezen.![]()
Juve zou 2 miljoen betalen voor een optie tot eerste bod op Huntelaar.
Dat staat er ja.quote:
Dat is echt al minstens de vijfde keer dat Huntelaar daar op de voorpagina staat dit jaar.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:13 schreef zjroentje het volgende:
[afbeelding]
Owquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:54 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een achterlijke tyfuskneus zeg
Vertrek van Huntelaar is aan de orde, Makaay moet z'n 1e wedstrijd nog spelen.
Hoe bedoel je Babel achter de spits ? Babel heeft toch juist de ruimte voor zich nodig. Dat is ook wat het contrast zo groot maakt tussen een goede en een slechte Babel. Als de wedstrijd 'uitgerekt' is, zoals tegen Servie het geval was, dan heb je aan hem een hele goede.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het in mijn posts duidelijk gehad over de laatste jaren.
[..]
Zoals ik al zei ben ik het met je eens dat Babel in potentie beter is, zeker wanneer hij goed gebruikt word. En dat is wat mij betreft achter de spits. Maar dat Slory gewoon een stuk effectiever is gebleken het afgelopen jaar.
Maargoed we zullen er maar over ophouden anders wordt BonJovi boos.
Is het al.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:19 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Overigens vind ik op dit moment Babel net zozeer een buitenspeler als een pure spits. Hij moet wel oppassen dat het geen vlees noch vis wordt.
Ja, ik ben een debiel, dat weet ik. Maar is het zeker dan dat Babel blijft? Alleen van Huntelaar wist ik dit...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:51 schreef w00h00 het volgende:
Als je echt denk dat Huntelaar of Babel dit seizoen Ajax gaat verlaten ben je echt een debiel.
Jij hebt echt een ziekte in je hoofd ofzo, of niet?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:15 schreef ub40_bboy het volgende:
Ja ze hebben net wat geld geleend bij de fortis bank om makaay te kopen en gelijk komen ze wijs doen in andere topics.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |