abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50997426

Geruchten:
- Wij worden kampioen.
- We winnen de Chamions League
- We winnen de Johan Cruyffschaal
- We winnen de KNVB beker
- Martin van Geel is gezien met een vrouw.

[ Bericht 40% gewijzigd door koningdavid op 30-06-2007 12:57:18 ]
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  zaterdag 30 juni 2007 @ 12:52:01 #2
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_50997442
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 12:39 schreef Chivu het volgende:

[..]

Feyenoord is Drenthe ook vergeten. Ik zie weinig plaats voor een paar talenten van Feyenoord, ze kopen tactisch niet echt goed in.
Ik denk juist van wel. We hadden vorig jaar een superjonge selectie met aardig wat talenten, maar totaal geen as van ervaren toppers. Dat hebben we nu wel...
Maar ze moeten nu wel ophouden met spelers van boven de 25 aan te kopen, want anders slaat de balans nu teveel door.

Juist AZ vind ik niet al te slim inkopen nu... Waarom liepen ze vorig jaar alles mis? Omdat al die talenten niet konden omgaan met een naderende titel/beker/UEFA Cup-finale. Wat doet AZ nu? Juist, alle ervaring eruit flikkeren (Koevermans, de Cler, Arveladze(?)) en vrolijk nog wat peuters erbij halen
quote:
Normaal gesproken zou ik Drenthe tegen Emanuelson zetten, en dat zou Emanuelson winnen. Drenthe heeft een puik EK gespeeld, maar om hem nu als meerwaarde te gaan beschouwen is gewoon onzin.
Ik beschouw ze minimaal als gelijkwaardig...
pi_50997536
Discussie over welke spelers er beter zijn
pi_50997557
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 12:38 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Makaay > Huntelaar
Bronckhorst > Emanuelson
Slory > Babel
Bruins > Delorge

etc.

Bovendien is individuele kwaliteit helemaal niet zo relevant.
Ok, dus we hebben V. Bronckhorst op linksback en Delorge in de basis bij Ajax. En volgens die etcetera zijn er nog veel meer spelers van feyenoord die beter zijn. Kom maar op.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_50997578
Bruins staat waarschijnlijk ook niet in de basis bij Feyenoord hoor, Sherlock.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 12:56:11 #6
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_50997591
Nog meer mensen hier die donderdag gaan?
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_50997600
Kan het hier trouwens gewoon over Ajax gaan?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zaterdag 30 juni 2007 @ 12:57:22 #8
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_50997631
Wie komen er dit jaar op het AT? (serieuze vraag)
pi_50997642
Robbie man hou je meer bezig met vergelijkingen tussen MVV ofzo dan hier appels met peren te gaan vergelijken
AFC AJAX
pi_50997645
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 12:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Bruins staat waarschijnlijk ook niet in de basis bij Feyenoord hoor, Sherlock.
Is dat alles wat je te zeggen hebt?
pi_50997665
Ajax, Atletico Madrid, Arsenal, SS Lazio
pi_50997673
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 12:57 schreef Malibu-06 het volgende:
Wie komen er dit jaar op het AT? (serieuze vraag)
Goed dat je erbij zet dat het een serieuze vraag is, ik dacht even dat je een grap maakte.

Ajax, Atletico Madrid, Arsenal (vaste prik) en Lazio.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
  zaterdag 30 juni 2007 @ 13:01:06 #13
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_50997744
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 12:58 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Goed dat je erbij zet dat het een serieuze vraag is, ik dacht even dat je een grap maakte.
Jullie zijn een beetje overgevoelig, dus ik zette het er maar even bij
quote:
Ok
pi_50997807
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 12:57 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Is dat alles wat je te zeggen hebt?
Wat wil je horen? Ik ken niet alle spelers van Ajax. Maar ik vind De Mul, Vertonghen enzo ook nog geen geweldenaars. Verder is het afwachten hoe spelers als Bakircioglu en Delorge zullen functioneren. Bij Feyenoord lijkt me dat risico minder groot omdat die aankopen veel ervaring hebben en zich al bewezen hebben bij Buitenlandse clubs. Bovendien verwacht ik nog steeds dat Sneijder zal vertrekken.
pi_50997938
Als je met zo'n opmerking komt moet je wel met een realistische vergelijking komen. Maar op de Slory-Babel en Makaay-Huntelaar vergelijking na lukt dan blijkbaar niet.
pi_50998029
komkommer-tijd...
Haleloeja
pi_50998044
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:06 schreef BB-boy het volgende:
Als je met zo'n opmerking komt moet je wel met een realistische vergelijking komen. Maar op de Slory-Babel en Makaay-Huntelaar vergelijking na lukt dan blijkbaar niet.
Waarom is Bruins - Delorge geen goede vergelijking?

En zoals gezegd beoordeel ik de spelers op hun prestaties de afgelopen jaren. En de afgelopen jaren heeft hij bijna alleen maar linksback gespeeld. Dus wat dat betreft is de vergelijking met een andere linksback zeker wel realistisch. Of weet jij al hoe van Bronckhorst het op het middenveld gaat doen?
pi_50998111
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 12:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Makaay > Huntelaar
[quote]
Huntelaar is veel beter in een 4-3-3 opstelling dus een veel betere spits voor ajax.
quote:
Bronckhorst > Emanuelson
Bronkhorst gaat op het middenveld spelen dus moet je hem vergelijken met Davids. En Emanuelson met De Cler.
quote:
Slory > Babel
Babel is 20/21, Slory is 25 daarnaast vind ik Babel ook gewoon beter dan Slory.
quote:
Bruins > Delorge
Waar slaat deze vergelijking op dan? Delorge komt pas in ajax als er drie middenvelder geblesseerd zijn.
lollig
pi_50998158
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:11 schreef SoupNazi het volgende:
tvp
pi_50998177
quote:
Unibet: Ajax is titelfavoriet

Cijfers van wedkantoor Unibet zeggen dat Ajax komend seizoen kampioen wordt. 48,8% van gokkend Nederland denkt dat de Amsterdamse club komend seizoen de kampioensschaal hijst.

PSV kan als enige topclub bij de hoofdstedelingen blijven, met 36,2%. Feyenoord staat na de recente aanwinsten op 12,8% (daarvoor 4,2%). Nederland heeft geen vertrouwen in AZ. De Alkmaarders krijgen maar 2,1% van de stemmen.
Bron: Voetbalprimeur
  zaterdag 30 juni 2007 @ 13:14:40 #21
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_50998203
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:13 schreef andre347 het volgende:

[..]

Bron: Voetbalprimeur
Logisch, aangezien Ajax de meeste fans heeft.
pi_50998214
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:09 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Waarom is Bruins - Delorge geen goede vergelijking?
1. Delorge zal waarschijnlijk veel minder wedstrijden spelen dan Bruins.
2. Delorge is een middenvelder.
quote:
En zoals gezegd beoordeel ik de spelers op hun prestaties de afgelopen jaren. En de afgelopen jaren heeft hij bijna alleen maar linksback gespeeld. Dus wat dat betreft is de vergelijking met een andere linksback zeker wel realistisch. Of weet jij al hoe van Bronckhorst het op het middenveld gaat doen?
Waarom vergelijk je hem dan met linksback Urby? Dan moet je Urby vergelijken met de Cler.
Ik ben trouwens nog steeds nieuwsgierig naar de etcetera.
pi_50998257
Bruins is ook een middenvelder, maar volgens mij zijn het twee compleet andere type voetballers. Delorge meer een draver en Bruins meer een 10. Dan kun je Bruins beter vergelijken met Bakircioglu of Perez.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 13:17:20 #24
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_50998275
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:16 schreef Chivu het volgende:
Bruins is ook een middenvelder, maar volgens mij zijn het twee compleet andere type voetballers. Delorge meer een draver en Bruins meer een 10. Dan kun je Bruins beter vergelijken met Bakircioglu of Perez.
Mee eens.
pi_50998303
Stam - Hofland
Heitinga - Vlaar
Stekelenburg - Timmer/Ekramy
pi_50998309
Kortom ajax heeft op alle posities betere voetballers.
lollig
pi_50998311
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:11 schreef ub40_bboy het volgende:
Huntelaar is veel beter in een 4-3-3 opstelling dus een veel betere spits voor ajax.
Nu nog buitenspelers kopen, zodat Ajax ook 4-3-3 kan spelen.
quote:
Bronkhorst gaat op het middenveld spelen dus moet je hem vergelijken met Davids.
Bronckhorst is een Feyenoord en zal dus een stapje extra geven voor Feyenoord, Davids een Ajacied dus een veel betere spits voor ajax. (Zelfde non-argument als je redenatie van Huntelaar>Makaay)
quote:
Babel is 20/21, Slory is 25 daarnaast vind ik Babel ook gewoon beter dan Slory.
In potentie wel, echter is Slory -in ieder geval- afgelopen seizoen een stuk effectiever gebleken. En Babel weer een teleurstellend EK.
quote:
Waar slaat deze vergelijking op dan? Delorge komt pas in ajax als er drie middenvelder geblesseerd zijn.
Bruins is waarschijnlijk ook geen basisspeler bij Feijenoord.
pi_50998351
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:16 schreef Chivu het volgende:
Perez wordt bij Ajax ook niet gebruikt als 10, zelfde geldt voor Bakircioglu.
pi_50998352
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:18 schreef TerroRobbie het volgende:
En Babel weer een teleurstellend EK.
Je liegt.
pi_50998388
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:15 schreef BB-boy het volgende:

[..]

1. Delorge zal waarschijnlijk veel minder wedstrijden spelen dan Bruins.
2. Delorge is een middenvelder.
[..]

Waarom vergelijk je hem dan met linksback Urby? Dan moet je Urby vergelijken met de Cler.
Ik ben trouwens nog steeds nieuwsgierig naar de etcetera.
Is Bruins geen middenvelder? Geinig, das nieuw voor mij.
pi_50998436
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:18 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Nu nog buitenspelers kopen, zodat Ajax ook 4-3-3 kan spelen.
Bakircugulo en Babel zijn buitenspelers en De Ridder word binnenkort ook gepresenteerd.
quote:
Bronckhorst is een Feyenoord en zal dus een stapje extra geven voor Feyenoord, Davids een Ajacied dus een veel betere spits voor ajax. (Zelfde non-argument als je redenatie van Huntelaar>Makaay)
Davids is een spits? Davids is een duizend keer zo goede middenvelder als Bronkhorst.
quote:
In potentie wel, echter is Slory -in ieder geval- afgelopen seizoen een stuk effectiever gebleken. En Babel weer een teleurstellend EK.
Slory heeft pas één jaar in de eredivisie gespeeld. Babel speelt al een paar jaar eredivisie is al heeft een WK meegemaakt en is 4/5 jaar jonger dan Slory.
lollig
pi_50998445
quote:
En Babel weer een teleurstellend EK.
pi_50998449
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:20 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Is Bruins geen middenvelder? Geinig, das nieuw voor mij.
Ik dacht dat het een aanvaller was (my bad, ik heb excelsior niet zo goed gevolgd). Maar goed je negeert de rest weer dus dat zegt genoeg.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 13:23:14 #34
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_50998459
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:19 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Je liegt.
Hij was niet echt slecht ofzo, maar hij viel toch enigszins tegen gezien z'n 'status'. Drenthe en Rigters hebben meer lof en aandacht gekregen.
pi_50998503
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:23 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Hij was niet echt slecht ofzo, maar hij viel toch enigszins tegen gezien z'n 'status'. Drenthe en Rigters hebben meer lof en aandacht gekregen.
Zonder Babel waren ze niet EK geworden denk ik, hij was erg belangrijk. Vooral in de finale (ondanks zijn gemiste penalty).
pi_50998551
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:22 schreef ub40_bboy het volgende:
Bakircugulo en Babel zijn buitenspelers en De Ridder word binnenkort ook gepresenteerd.
Babel en Bakircioglu zijn natuurlijk geen echte buitenspelers. Dat weet je zelf ook wel.
quote:
Davids is een spits? Davids is een duizend keer zo goede middenvelder als Bronkhorst.
Was uiteraard een typfoutje door de rommelige quotes. Maargoed op onzin dingen als "Hij is heulduizend keer zo goed" ga ik niet in.
quote:
Slory heeft pas één jaar in de eredivisie gespeeld. Babel speelt al een paar jaar eredivisie is al heeft een WK meegemaakt en is 4/5 jaar jonger dan Slory.
Dus wat je eigenlijk zegt is dat het extra knap is van Slory dat hij na 1 jaar eredivisie al effectiever is dan babel die er al een paar jaar speelt en zelfs al een WK heeft meegemaakt?
pi_50998621
Babel werd tijdens het EK juist steeds beter, met als hoogtepunt de finale. Als die jongen zo kan spelen met Huntelaar lijkt het me dat we gewoon geen 4-3-3 moeten spelen. Het overzicht wat hij als wat meer teruggetrokken spits had vond ik formidabel.
pi_50998643
Typisch FOK! mensen hier hebben zogenaamd een beter kijk op voetbal dan de trainers en andere mensen die in de voetballerij zitten. En dan heb je nog een Terror Robbie die denkt het beter te weten dan Foppe ofzo

en flikker eens op met die vergelijkingen hiero, we zijn Ajax we gaan gewoon winnen. Vergelijkingen maken van spelers is sowieso a waste of time. We gaan toch ook geen spelers vergelijken met Excelsior ofzo. We zijn Ajax en we gaan gewoon winnen omdat we van onze eigen krachten vanuit moeten gaan.
AFC AJAX
  zaterdag 30 juni 2007 @ 13:29:18 #39
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_50998645
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:26 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Babel en Bakircioglu zijn natuurlijk geen echte buitenspelers. Dat weet je zelf ook wel.
[..]

Was uiteraard een typfoutje door de rommelige quotes. Maargoed op onzin dingen als "Hij is heulduizend keer zo goed" ga ik niet in.
[..]

Dus wat je eigenlijk zegt is dat het extra knap is van Slory dat hij na 1 jaar eredivisie al effectiever is dan babel die er al een paar jaar speelt en zelfs al een WK heeft meegemaakt?
Ik moet nog zien of van Bronckhorst het middenveld kan "dragen" zoals Cocu en Davids dat doen. van Bronckhorst vind ik meer een speler die altijd z'n werk goed doet in een draaiend elftal.
Jawel, je keek.
pi_50998665
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:28 schreef Chivu het volgende:
Het overzicht wat hij als wat meer teruggetrokken spits had vond ik formidabel.
Dat verbaasde me inderdaad. Ik wist niet dat hij zoveel overzicht had. Hij gaf twee beslissende 'no-look passes' ook.

Als hij toch wat beter kon afmaken en koppen, man... wat een speler heb je dan.
pi_50998670
Al met al viel Babel gewoon zwaar tegen. Ondanks zijn mooie woorden voor het toernooi. "Ik wil topscorer worden" en "ik moet het elftal op sleeptouw nemen" e.d. In allebei is hij gefaald. Het was niet weer niet het toernooi van Babel. Op de finale na waarin hij verdienstelijk heeft gespeeld. Maar als hij echt in vorm is er een stuk of 3 scoort.

En dus heb ik nog steeds niet het licht bij Babel gezien, en verwacht ik ook nog dit jaar geen vlammende Babel. Maar het kan verkeren, zeker wanneer hij goed gebruikt wordt.
pi_50998677
quote:
Wat hij zegt is dat Slory het wel een keertje mag laten zien op een hoger niveau, wanneer er veel beter op hem gelet wordt dan wanneer je speler van Excelsior bent.
pi_50998736
quote:
Waarom denk je dat Gio zijn hele carriere linksachter heeft gespeeld? En waarom denk je dat Davids in de basis stond op het middenveld bij Ajax, Juventus en Barcelona?
quote:
Slory is 4 jaar ouder en heeft veel minder ervaring, dat zegt genoeg wat mij betreft.
lollig
pi_50998767
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Al met al viel Babel gewoon zwaar tegen. Ondanks zijn mooie woorden voor het toernooi. "Ik wil topscorer worden" en "ik moet het elftal op sleeptouw nemen" e.d. In allebei is hij gefaald. Het was niet weer niet het toernooi van Babel. Op de finale na waarin hij verdienstelijk heeft gespeeld. Maar als hij echt in vorm is er een stuk of 3 scoort.
Als hij de diepe spits was geweest had je mogen verwachten dat hij, gezien zijn status, topscorer was geworden. Maar hij was meer verbindingsspeler tussen middenveld en aanval dan diepe spits. Bovendien speelde hij in dienst van Rigters, getuige zijn twee assits op hem.

Ik vond Babel alleen tegen Engeland slecht, voor de rest was hij elke wedstrijd erg nuttig.
pi_50998786
Slory met Babel vergelijken is sowieso
AFC AJAX
pi_50998832
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:32 schreef ub40_bboy het volgende:
Waarom denk je dat Gio zijn hele carriere linksachter heeft gespeeld?
Volgens mij heb ik het in mijn posts duidelijk gehad over de laatste jaren.
quote:
Slory is 4 jaar ouder en heeft veel minder ervaring, dat zegt genoeg wat mij betreft.
Zoals ik al zei ben ik het met je eens dat Babel in potentie beter is, zeker wanneer hij goed gebruikt word. En dat is wat mij betreft achter de spits. Maar dat Slory gewoon een stuk effectiever is gebleken het afgelopen jaar.

Maargoed we zullen er maar over ophouden anders wordt BonJovi boos.
pi_50999033
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:35 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Het afgelopen halfjaar vond ik davids weer als vanouds. En de wedstrijden van Gio in het nederlands elftal maakten mij niet warm of koud maar het zal wel aan mijn ajax bril liggen dat ik Gio niet veel beter vind dan davids.
quote:
Zoals ik al zei ben ik het met je eens dat Babel in potentie beter is, zeker wanneer hij goed gebruikt word. En dat is wat mij betreft achter de spits. Maar dat Slory gewoon een stuk effectiever is gebleken het afgelopen jaar.
ajax speelt op de helft van de tegenstander en excelsior moet het hebben van uitvallen. Babel moet dus in een kleine ruimte acteren terwijl slory gebruik kan maken van zijn snelheid met die counters.

Ik had Babel wel willen zien in de spits van excelsior afgelopen jaar want Babel is ook op zijn best met grote ruimtes voor zich.
lollig
  zaterdag 30 juni 2007 @ 13:51:15 #48
82589 S-Two
barba macacu
pi_50999290
Leuke discussie . Maar goed, morgen eerst twee week op vakantie, hoop dat ik als ik terug kom ik nog aangenaam verrast wordt met een leuke aankoop en dat Sneijder en consorten gewoon nog bij ons aller Ajax spelen.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_50999492
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:51 schreef S-Two het volgende:
Leuke discussie . Maar goed, morgen eerst twee week op vakantie, hoop dat ik als ik terug kom ik nog aangenaam verrast wordt met een leuke aankoop en dat Sneijder en consorten gewoon nog bij ons aller Ajax spelen.
Je zondert je af in de jungle?
  zaterdag 30 juni 2007 @ 14:04:38 #50
82589 S-Two
barba macacu
pi_50999665
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:57 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]

Je zondert je af in de jungle?

Ik zal het nieuws in zuid Frankrijk ook wel meekrijgen waarschijnlijk ja, maar je moet toch een tvp plaatsen he
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_50999713
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Het was niet weer niet het toernooi van Babel.
Ten eerste is Babel pas 20. Dus hoe kan je in godsnaam spreken van weer niet het toernooi van babel? Ten tweede klopt je zin niet.
pi_50999732
In de finale was Babel fantastisch
pi_50999801
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 14:04 schreef S-Two het volgende:

[..]

Ik zal het nieuws in zuid Frankrijk ook wel meekrijgen waarschijnlijk ja, maar je moet toch een tvp plaatsen he
pi_50999807
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 12:58 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Echt zuur dat Newcastle werd afgeserveerd
Die had ik echt graag zien spelen tegen jullie
Ik support gevallen topclubs!
pi_50999881
Dat slaat inderdaad nergens op. Nee weer een jaar Arsenal dat is feest
pi_50999928
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 14:06 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Ten eerste is Babel pas 20. Dus hoe kan je in godsnaam spreken van weer niet het toernooi van babel? Ten tweede klopt je zin niet.
Zo oud zijn ze allemaal Vrij logisch op een jeugdtoernooi. Bovendien heeft hij zichzelf zelf zo geprofileerd in de media. Hij wilde belangrijk zijn. Dat is hem maar heel weinig gelukt. Ik zag hem ook niet in het UEFA elftal van het toernooi staan...

[ Bericht 16% gewijzigd door TerroRobbie op 30-06-2007 14:20:30 ]
pi_51000162
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 14:15 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Zo oud zijn ze allemaal Vrij logisch op een jeugdtoernooi. Bovendien heeft hij zichzelf zelf zo geprofileerd in de media. Hij wilde belangrijk zijn. Dat is hem maar heel weinig gelukt. Ik zag hem ook niet in het UEFA elftal van het toernooi staan...
Nee, daar ging het niet om. Hoe kan je spreken van wéér niet het toernooi van Babel als het gaat om een jongen van twintig?

OT: Dit wordt het jaar van babel
pi_51000198
Ow zo, nouja in zoverre dat de laatste jaren al meerdere keren is geroepen dat Babel nu echt ging doorbreken. Maar dat weer niet gelukt is.
pi_51000497
Hoe ziet nu de voorlopige selectie van ajax er uit dan? met wesley nog geloof ik, voor de rest heb ik het niet gevolgd
pi_51001075
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 14:38 schreef k3vil het volgende:
Hoe ziet nu de voorlopige selectie van ajax er uit dan? met wesley nog geloof ik, voor de rest heb ik het niet gevolgd
Zolang valencia niet bereid is om diep te tasten gaat ie ook niet weg.
pi_51001184
Die wesley heeft wel veel doelpunten gemaakt voor een middenvelder zeg

Vorig seizoen dus
  zaterdag 30 juni 2007 @ 15:16:23 #62
51286 w00h00
Digital man!
pi_51001488
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 14:23 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Nee, daar ging het niet om. Hoe kan je spreken van wéér niet het toernooi van Babel als het gaat om een jongen van twintig?

OT: Dit wordt het jaar van babel
Babel gaat stralen dadelijk in de CL.
pi_51002002
Geen transfers bij Ajax?
pi_51002196
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 15:37 schreef Devrim_ het volgende:
Geen transfers bij Ajax?
Bakircioglu, Delorge en Heijblok.

Zolang niemand weggaat hebben we ook niet echt iemand nodig.
pi_51002255
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 15:45 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Bakircioglu, Delorge en Heijblok.

Zolang niemand weggaat hebben we ook niet echt iemand nodig.
Bovendien komt Vertonghen nog terug.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 15:50:30 #66
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_51002331
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 15:37 schreef Devrim_ het volgende:
Geen transfers bij Ajax?
Zenden?
pi_51002420
De Ridder volgens dapperestrijders.web-log.nl
pi_51002572
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 15:53 schreef Urquhart het volgende:
De Ridder volgens dapperestrijders.web-log.nl
Wel een topdeal als hij zou komen.

Voor aardig wat knaken verkopen, en anderhalf jaar later gratis terughalen ...
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_51002579
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 15:50 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Zenden?
Tuurlijk niet.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_51002908

Klaas maar weer eens op de voorpagina van Tuttosport.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 16:18:33 #71
51286 w00h00
Digital man!
pi_51003038
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 16:13 schreef zjroentje het volgende:
[afbeelding]

Wat een gaaf shirt is dat zeg!
pi_51003340
En nu we het toch over Huntelaar hebben.
quote:
Volgens de Spaanse krant AS ziet Real Madrid KlaasJan Huntelaar als alternatief mocht de ploeg er niet in slagen tot een akkoord te komen met Soldado over contractverlenging. Diens contract loopt in 2008 en daarom wil Real zijn contract nu verlengen. Slagen ze daar niet in dan zou de club Huntelaar zien als kandidaat om de strijd aan te gaan met van Nistelrooy voorin. Technisch directeur Mijatovic zou heel gecharmeerd zijn van Huntelaar en hem het afgelopen jaar nauwlettend gevolgd hebben.
pi_51003705
Heb ik in het vorige topic ook al erg gelezen. Maar ze kunnen zoveel willen, zonder een hele grote zak met geld hoeven we er niet eens over te denken.
pi_51003843
quote:
[afbeelding]

zaterdag 30 juni 2007 @ 16:48:52 #75
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_51003868
Wie zouden jullie als vervanger voor Huntelaar zien, mocht ie vertrekken?
pi_51003962
Nando Rafael.
pi_51003970
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 16:48 schreef Malibu-06 het volgende:
Wie zouden jullie als vervanger van Makaay zien, mocht ie vertrekken?
lollig
  zaterdag 30 juni 2007 @ 16:54:28 #78
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_51004005
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 16:53 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Wie zouden jullie als vervanger van Makaay zien, mocht ie vertrekken?
Wat ben jij toch een achterlijke tyfuskneus zeg
Vertrek van Huntelaar is aan de orde, Makaay moet z'n 1e wedstrijd nog spelen.
pi_51004027
Trouwens blijft Huntelaar wel.
pi_51004044
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 16:48 schreef Malibu-06 het volgende:
Perez Type Petterson. Alleen moet 'ie dan beter leren koppen Qua accent doet 'ie niet veel onder
pi_51004060
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 16:54 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Als Huntelaar zegt dat hij nog een jaar wil blijven en ajax hem wil behouden, wat ben je dan voor havenslaaf als je die vraag stelt.
lollig
  zaterdag 30 juni 2007 @ 16:56:08 #82
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_51004068
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 16:52 schreef Urquhart het volgende:
Nando Rafael.
Is dat zo'n goalgetter?
  zaterdag 30 juni 2007 @ 16:59:08 #83
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_51004158
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 16:55 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Als Huntelaar zegt dat hij nog een jaar wil blijven en ajax hem wil behouden, wat ben je dan voor havenslaaf als je die vraag stelt.
Alsof dat wat zegt in de voetballerij...
Hierboven zie ik notabene een krantenartikel over Huntelaar naar Juve(?)
pi_51004192
Juventus heeft Iaquinta en Trezeguet, Huntelaar is wel gek als hij daar naartoe gaat aangezien hij dan bankzitter wordt. En als Real Madrid het prijskaartje van Huntelaar hoort bieden ze een miljoen meer salaris aan Soldado, dan kunnen ze die nog twintig jaar onder contract hebben voor de prijs van Huntelaar exclusief salaris.
pi_51004201
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 16:59 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Alsof dat wat zegt in de voetballerij...
Hierboven zie ik notabene een krantenartikel over Huntelaar naar Juve(?)
Beter lezen.

Juve zou 2 miljoen betalen voor een optie tot eerste bod op Huntelaar.
pi_51004266
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 16:52 schreef Urquhart het volgende:
Nando Rafael.
Dit meen je trouwens toch niet serieus hè?
  zaterdag 30 juni 2007 @ 17:07:10 #87
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_51004404
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 17:00 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Beter lezen.

Juve zou 2 miljoen betalen voor een optie tot eerste bod op Huntelaar.
2 miljoen voor een optie???
pi_51004612
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 17:07 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

2 miljoen voor een optie???
Dat staat er ja.
pi_51004650
quote:
[afbeelding]

Dat is echt al minstens de vijfde keer dat Huntelaar daar op de voorpagina staat dit jaar.
pi_51005465
Kan Ajax niet gewoon voor de lol 10 miljoen euro op mij bieden?
pi_51006168
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 16:54 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Ow
pi_51006343
Ja ze hebben net wat geld geleend bij de fortis bank om makaay te kopen en gelijk komen ze wijs doen in andere topics.
lollig
pi_51006426
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:35 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

[..]

Maargoed we zullen er maar over ophouden anders wordt BonJovi boos.
Hoe bedoel je Babel achter de spits ? Babel heeft toch juist de ruimte voor zich nodig. Dat is ook wat het contrast zo groot maakt tussen een goede en een slechte Babel. Als de wedstrijd 'uitgerekt' is, zoals tegen Servie het geval was, dan heb je aan hem een hele goede.

Overigens vind ik op dit moment Babel net zozeer een buitenspeler als een pure spits. Hij moet wel oppassen dat het geen vlees noch vis wordt.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 18:21:47 #94
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_51006482
2 Miljoen voor een optie
pi_51006499
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 18:19 schreef N.i.c.k het volgende:

[..]

Overigens vind ik op dit moment Babel net zozeer een buitenspeler als een pure spits. Hij moet wel oppassen dat het geen vlees noch vis wordt.
Is het al.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 18:51:41 #96
51286 w00h00
Digital man!
pi_51007282
Als je echt denk dat Huntelaar of Babel dit seizoen Ajax gaat verlaten ben je echt een debiel.
pi_51007513
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 18:51 schreef w00h00 het volgende:
Als je echt denk dat Huntelaar of Babel dit seizoen Ajax gaat verlaten ben je echt een debiel.
Ja, ik ben een debiel, dat weet ik. Maar is het zeker dan dat Babel blijft? Alleen van Huntelaar wist ik dit...
Ik support gevallen topclubs!
  zaterdag 30 juni 2007 @ 19:05:41 #98
51286 w00h00
Digital man!
pi_51007697
Beiden hebben ze aangegeven dat ze sowieso nog 1 jaar bij Ajax blijven en dat ze die geruchten maar lachwekkend vonden.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 19:08:02 #99
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_51007768
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 18:15 schreef ub40_bboy het volgende:
Ja ze hebben net wat geld geleend bij de fortis bank om makaay te kopen en gelijk komen ze wijs doen in andere topics.
Jij hebt echt een ziekte in je hoofd ofzo, of niet?
  zaterdag 30 juni 2007 @ 19:20:20 #100
51286 w00h00
Digital man!
pi_51008188
De vierde transfer is een feit! Na Kennedy, Delorge en Heijblok kunnen we nu nieuwe ballen verwachten bij de eerste training a.s. donderdag!

Ajax krijgt nieuwe ballen

Ajax krijgt op korte termijn een compleet nieuwe ballenvoorraad van Adidas. Het mysterie van de ontplofte voetbal is door de fabrikant opgelost.

In oktober klapte een bal bij een wedstrijd van Jong Ajax uit elkaar. Een paar dagen eerder was dat ook al gebeurd in de Belgische competitie. Het blijkt dat de op de bal gebruikte verf niet goed was en ervoor gezorgd heeft dat de naden van de bal loslieten. De verf is alleen gebruikt bij één van de eerste productieseries van dit type bal. Alle ballen waar op dit moment bij Ajax mee gevoetbald wordt zijn van de betreffende serie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')