DanBot Blind.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:50 schreef HeatWave het volgende:
Ik wou net zeggen. Of nemen we een trainers bot
.
Misschien helpt dat welquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:50 schreef HeatWave het volgende:
Ik wou net zeggen. Of nemen we een trainers bot
.
Of dit topic gaat toch Ajax leiden, dan klopt het welquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:51 schreef Messenga het volgende:
[..]
Misschien helpt dat wel.
Even veranderen.
Wie doet de veldtraining danquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of dit topic gaat toch Ajax leiden, dan klopt het wel.
Zwaar overschat en te vergelijken met Jan Wouters, Ronald Koeman en Danny Blind, we hebben een topper nodig. Louis van Gaal, Martin Jol, Henk ten Cate, Co Adriaanse of Johan Neeskens, in die volgorde.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:54 schreef Badabingea het volgende:
Marco van basten.
ok, dat doen we dan via MSN met de webcamsquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:57 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wie doet de veldtraining dan? Of wat?
![]()
Nee, die kans lijkt mij vrij klein.quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:24 schreef methodmich het volgende:
Henk ten Cate is de beste optie, lijkt me. Maar die acht ik niet heel erg haalbaar.
Ik niet. Die hoef ik écht niet bij Ajax aan het werk te zien. Laat hem maar snel naar Rusland gaan.quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:27 schreef DeTolk het volgende:
Ik lach me dood als Guus Hiddink onze nieuwe trainer wordt.
Alledrie onhaalbaar, en ze zitten goed waar ze zitten.quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:35 schreef devv05 het volgende:
van Gaal, Adriaanse of Ten Cate zou ik me geld op in zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |