Ik denk dat Zlatan ook niet weggaat. Trabelsi is weg.quote:Op woensdag 5 mei 2004 10:25 schreef Biggs het volgende:
Ik denk dat de leegloop nog wel een seizoen op zich laat wachten. Alleen trabelsi en zlatan dit jaar weg.
Alleen Trabelsi en vd Vaart denk ik.quote:Op woensdag 5 mei 2004 10:25 schreef Biggs het volgende:
Ik denk dat de leegloop nog wel een seizoen op zich laat wachten. Alleen trabelsi en zlatan dit jaar weg.
Dat zou jammer zijn maar ja als je er geld voor kan vangen is het geen probleem.quote:Op woensdag 5 mei 2004 10:25 schreef Biggs het volgende:
thnxquote:
thnx. ben niet gemachtigd om mijn eigen post te corrigerenquote:Op woensdag 5 mei 2004 10:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
Plaatjes in de OP gezet,.
Niet als ik um al ge-edit heb..quote:Op woensdag 5 mei 2004 10:40 schreef superjoden het volgende:
[..]
thnx. ben niet gemachtigd om mijn eigen post te corrigeren![]()
nee dat is niet nodig.. snap alleen niet waarom ik geen rechten heb om mijn eigen post te wijzigen.quote:Op woensdag 5 mei 2004 10:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Niet als ik um al ge-edit heb..
Ik kan de OP uit het gesloten topic kopieeren, dacht dat het wat makkelijker zou zijn.
Kan um alsnog "unlocken" zodat je hem zelf aan kan passen als je dat wil,.
Omdat ik um al ge-edit had.quote:Op woensdag 5 mei 2004 10:42 schreef superjoden het volgende:
[..]
nee dat is niet nodig.. snap alleen niet waarom ik geen rechten heb om mijn eigen post te wijzigen.
Maar als het een beetje meezit - en dat zit het vooralsnog - niet voor weinig.quote:Op woensdag 5 mei 2004 10:26 schreef The_Hives het volgende:
Trabelsi is weg.
Na het hele gebeuren rond zijn persoon dit seizoen heeft ie het bij mij een beetje afgedaan,quote:Op woensdag 5 mei 2004 10:44 schreef Eightball het volgende:
[..]
Maar als het een beetje meezit - en dat zit het vooralsnog - niet voor weinig.
Bedankt voor bewezen diensten, strik d'r om, moven.
ik kan sowieso geen enkel bericht van mijzelf meer wijzigen omdat ik blijkbaar geen rechten heb.quote:Op woensdag 5 mei 2004 10:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Omdat ik um al ge-edit had.
Dan is ie "gelocked".. Excuses,.
ach wat kan je nog vragen voor een speler die weg wil?quote:Op woensdag 5 mei 2004 10:44 schreef Eightball het volgende:
[..]
Maar als het een beetje meezit - en dat zit het vooralsnog - niet voor weinig.
Bedankt voor bewezen diensten, strik d'r om, moven.
Gelijk heb je. Zo denk ik er ook over. Geweldige voetballer, maar als 'ie niet wil, dan houdt het een beetje op.quote:Op woensdag 5 mei 2004 10:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
Na het hele gebeuren rond zijn persoon dit seizoen heeft ie het bij mij een beetje afgedaan,.
moet je wel ingelogd blijvenquote:Op woensdag 5 mei 2004 10:51 schreef superjoden het volgende:
[..]
ik kan sowieso geen enkel bericht van mijzelf meer wijzigen omdat ik blijkbaar geen rechten heb.
Doet eens optiefen!quote:Op woensdag 5 mei 2004 10:40 schreef dennisss het volgende:
TRIESTE TOPIC
Nou, we hebben het over een eenzijdige optie tot seizoen 07/08 en dus over een nog drie jaar doorlopend contract.quote:Op woensdag 5 mei 2004 10:53 schreef The_Hives het volgende:
ach wat kan je nog vragen voor een speler die weg wil?
Ze hadden echt niks, maar dan ook niks te melden. Het leukste was nog de reactie van Sylvie Meis, die nog best redelijk over kwam.quote:Op woensdag 5 mei 2004 03:04 schreef De_Hypotheker het volgende:
[..]
Vd Vaart die vergeten was dat het vandaag dodenherdenking was, hij kwam erachter toen ie GTST wilde gaan kijken.![]()
Maar hij vond het wel erg belangrijk dat zijn kind respect blijft houden voor dit soort dingen, "want ja, het was toch best ernstig enzo, dus dat kan dan niet zomaar weg zijn natuurlijk."
Slimme jongens.![]()
Hmm.. Er zullen natuurlijk wel geen echt opvallende uitspraken instaan, maar ben dan wel benieuwd naar de VI straks. Verder is het natuurlijk slecht van de VI, om dat soort afspraken te schenden.quote:Laatste nieuws
Ajax laakt schending afspraken Voetbal International
Amsterdam, 5 mei 2004
Vandaag verschijnt het weekblad Voetbal International met daarin een hoofdartikel over Ajax. In het hoofdartikel staan quotes van Ajax-trainer Ronald Koeman die refereren aan een landstitel. Tussen Koeman en VI waren duidelijke afspraken gemaakt over de verschijningsdatum van de tekst. Die zou niet eerder dan na een eventueel behaald kampioenschap worden gepubliceerd in een dan te verschijnen kampioensbijlage van het weekblad.
Ajax en Ronald Koeman zijn zeer ontstemd over het prematuur plaatsen van de tekst.
Koeman toonde welwillendheid en kwam tegemoet aan het verzoek van VI om in te gaan op een hypothetisch kampioenschap, uiteraard met de restrictie dat de tekst alleen in geval van het daadwerkelijk bereiken van de landstitel zou worden geplaatst.
Door de tekst van Koeman eerder dan na een eventueel kampioenschap te gebruiken, heeft VI de afspraak ernstig geschonden. Bovendien zou Ajax de verdenking op zich kunnen laden dat het bij voorbaat uit gaat van het behalen van het kampioenschap, hetgeen op minachting van de reële huidige situatie en op gebrek aan respect voor de concurrentie zou duiden. Dit volledig ten onrechte.
Door middel van dit bericht wil Ajax een krachtig protest laten horen ten aanzien van de zeer laakbare werkwijze van VI waarbij afspraken volledig zijn genegeerd.
bron
quote:Op woensdag 5 mei 2004 10:53 schreef The_Hives het volgende:
[..]
moet je wel ingelogd blijven![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |