heeft ie toch weer de FiPoquote:
Ja, en wij gaan alles winnen vanaf nuquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:19 schreef Mindstate het volgende:
Ach ik zie PSV nog genoeg punten verspelen dus hoeft echt nog niet over te zijn dat kampioenschap..
Ajaxshowtime.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:25 schreef Lubbert het volgende:
Ik las net op ajaxshowtime dat Milan Jovanovic per direct naar Ajax komt. Het bericht is inmiddels ook weer weg gehaald, raar genoeg. Verder geen info. Ik ben er inmiddels achter dat dit een spits van Standard Luik is met 35 goals in 57 wedstrijden en hij is 26 jaar oud. Meer mensen die wat van dit bericht af weten?
Wat een onzin. De selectie is immers al rondquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:25 schreef Lubbert het volgende:
Ik las net op ajaxshowtime dat Milan Jovanovic per direct naar Ajax komt. Het bericht is inmiddels ook weer weg gehaald, raar genoeg. Verder geen info. Ik ben er inmiddels achter dat dit een spits van Standard Luik is met 35 goals in 57 wedstrijden en hij is 26 jaar oud. Meer mensen die wat van dit bericht af weten?
Ik ook niet meer zo na gisteravondquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:47 schreef Cheiron het volgende:
Pff.. ik heb niet eens zin in de wedstrijd van zondag.
Ja dat vind ik gek. Ik heb altijd zin in een Ajax-feyenoord of andersom. No matter what!quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:57 schreef BonJovi het volgende:
Ja vind je het gek na gister avond
Ik bedoel dat de topics sneller gaan he, maar Ajax Feyenoord blijft altijd een beladen wedstrijd.Maar ik snap wel dat mensen minder zin hebben gekregen in die wedstrijd.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja dat vind ik gek. Ik heb altijd zin in een Ajax-feyenoord of andersom. No matter what!
Milan, MILAN, MILAN, MILANquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:25 schreef Lubbert het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |