Maar Lobont is al international van zijn landquote:Op donderdag 15 juli 2004 08:09 schreef Haspel33 het volgende:
Als Koe niet voor Stekelenburg gaat is ie ongeloofwaardig, aangezien ie vooraf zat te pleiten voor hem als 3e Oranje-keeper in Portugal.
We zullen hem inderdaad missen als toekomstige coach van Ajax en een goed voorbeeld voor de jeugd. Een belangrijke persoon voor de club, is niet alleen iemand die veel in de media komt.quote:Trouwens, 'we zullen je missen'? Alsof Marco als trainer van het 2e in een jaartje veel heeft kunnen betekenen voor Ajax in dat jaartje. Zo belangrijk was ie ook weer niet. En hij liet zelden van zich horen in de media.
Stekelenburg kun je ook niet echt klemvast noemen bij corners en andere hoge ballen. Bij de uitrap is Maarten misschien wel beter, maar met de uitgooi is Lobont beduidend beter. Evenals de coaching van hem. Meevoetballend zit er weinig verschil tussen, maar ik kies toch voor Lobont. Tijdens de trainingen zie ik hem er onmogelijke ballen uithalen terwijl Maarten nog wel eens moet vissen. Lobont is ook nog meer ervaren en heeft al laten zien dat het een fantastische keeper is. Misschien is een verhuur voor Maarten van één seizoen een goed idee en dan Lobont proberen te slijten.quote:Op donderdag 15 juli 2004 11:33 schreef HeatWave het volgende:
Lobont is helemaal niet beter in mijn ogen, hij heeft goeie reflexen, dat zeker, maar een bal klemvast pakken is echt te moeilijk voor hem. En zijn uittrappen zijn ook niet fantastisch. Stekelenburg is iig completer als keeper.
Zeker gaaf.quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:46 schreef F1Bas het volgende:
Mooi plaatje
Alleen de link van de Ridder doet het niet
http://members.lycos.nl/keeper83/fok/babel.jpgquote:Op donderdag 15 juli 2004 14:25 schreef methodmich het volgende:
Kan je die ook met BABEL maken, dat plaatje? Gisteren liep ie nog even nonchalant voor San Marco langs bij Studio Sport.
quote:Op donderdag 15 juli 2004 14:40 schreef keeper het volgende:
[..]
http://members.lycos.nl/keeper83/fok/babel.jpg
Ja ik ook, images.google.com geeft dan ook maar 2 relevante plaatjes en weet jij nog andere manieren om plaatjes te vinden? Ik nietquote:Op donderdag 15 juli 2004 14:47 schreef twi het volgende:'t Zelfde plaatje gevonden keeper
Heb er nog eentje erbij in trainingspak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |