Ik had gehoopt dat we deze week midden in de week hem zouden krijgen ofzo. Maar dat word volgende week denk ik.quote:Op maandag 2 juni 2008 22:11 schreef M0NTANA het volgende:
Ben bang dat ik het duizendste topic moet gaan missen, als dit tempo aanhoudt.
Zal denk ik weinig nieuws over Ajax zijn de komende dagen/weken met Marco op het ekquote:Op maandag 2 juni 2008 22:13 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat we deze week midden in de week hem zouden krijgen ofzo. Maar dat word volgende week denk ik.
[ afbeelding ]
quote:Davids mede vanwege Blind weg bij Ajax'
De aanstelling van Danny Blind als technisch manager van Ajax heeft het besluit van Edgar Davids om bij Ajax te vertrekken nog eenvoudiger gemaakt. Dat meldt de website Highlow.nl. Davids voelde al langer weinig voor een nieuw contract in Amsterdam, maar naar verluidt deed het aantreden van Blind voor de ervaren middenvelder helemaal de deur dicht.
Eerder werd al bekend dat Davids een samenwerking met de nieuwe Ajax-trainer Marco van Basten niet ziet zitten. "Het is jammer dat Edgar Davids gaat vertrekken", schrijft Highlow-columnist Remko van der Ploeg. "Zijn te grote ego zit hem in de weg; Marco van Basten selecteerde hem niet meer voor het Nederlands Elftal, omdat hij weinig tot niet speelde voor Inter en Tottenham. Hij was gekrenkt en wenste niets meer te maken te hebben met de man die hem had gepasseerd. Als hij een echte grote jongen was geweest, dan was hij doorgegaan bij Ajax en had hij Marco een poepje laten ruiken. Hij kiest weer het hazenpad, voor de zoveelste keer in zijn carrière laat hij zich leiden door zijn te grote ego."
Blind en Davids botsten met elkaar op het EK van 1996. De Pitbull verweet toenmalig bondscoach Guus Hiddink dat hij te veel zijn oren liet hangen naar ervaren krachten als Blind en Ronald de Boer. In de zomer van 2005 probeerde de trainer Blind zijn oud-ploeggenoot tot een terugkeer naar Ajax te bewegen, maar die poging bleek tevergeefs. Anderhalf jaar later, in januari 2007, keerde Davids alsnog terug in De Arena. Vervolgens won hij met de Amsterdammers de KNVB-beker en de Johan Cruijff Schaal.
Davids kende in de jaren negentig zijn succesvolste periode bij Ajax, tussen 1991 en 1996. Met de Amsterdamse club won hij onder meer drie landstitels, de Champions League en de UEFA Cup. Later speelde hij voor achtereenvolgens AC Milan, Juventus, Barcelona, Internazionale en Tottenham Hotspur voordat hij terugkeerde op het oude nest. Of Davids na de zomer zijn carrière bij een andere club voortzet is momenteel nog onzeker.
Inderdaad, mooi klote dus. We komen achter te lopen zo. Achja, wel weer als des Ajax alles op het laatste moment.quote:Op maandag 2 juni 2008 22:16 schreef jna het volgende:
[..]
Zal denk ik weinig nieuws over Ajax zijn de komende dagen/weken met Marco op het ek
Grote onzin, alsof hij zonder de komst van Danny Blind onder Marco van Basten wél een kans zou hebben gekregen?quote:Op maandag 2 juni 2008 22:19 schreef _Mike_ het volgende:
Weet niet of dit al gepost is maar ik vond het nogal lachwekkend
[..]
Die gast moeten ze doortrekken .. wat een mongool ook!quote:Op maandag 2 juni 2008 22:19 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Mmmmkay? Ik snap de verhouding tussen die 2 niet?quote:Op maandag 2 juni 2008 22:27 schreef Chadi het volgende:
Marco moet het flink verkloten op het Ek wil die wat bij Ajax presteren
Nou ik heb het idee dat hij nog een beetje zweeft en eerst op zijn bek moet gaanquote:Op maandag 2 juni 2008 22:28 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Mmmmkay? Ik snap de verhouding tussen die 2 niet?
Zou me niks verbazen. Ik vind Davids nooit echt over komen als echte Ajacied. Zijn terugkomst was al een groot karwei waarin ie niet echt verheugd was over een terugkomst. Na lang touwtrekken toch gelukt, maar dat is slechts mijn mening daarover.quote:Op maandag 2 juni 2008 22:19 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zen stinkende best gaat doen voor Ajax, en heb er dus ook wel vertrouwen inquote:Op maandag 2 juni 2008 22:30 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nou ik heb het idee dat hij nog een beetje zweeft en eerst op zijn bek moet gaan
Waar basseer je dat idee op dan?quote:Op maandag 2 juni 2008 22:30 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nou ik heb het idee dat hij nog een beetje zweeft en eerst op zijn bek moet gaan
Dat zal allemaal wel meevallen. Hij weet dondersgoed dat Ajax niet zomaar weer top is.quote:Op maandag 2 juni 2008 22:30 schreef Chadi het volgende:
[..]
Sluit ik me bij aan.quote:Op maandag 2 juni 2008 22:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen. Ik vind Davids nooit echt over komen als echte Ajacied. Zijn terugkomst was al een groot karwei waarin ie niet echt verheugd was over een terugkomst. Na lang touwtrekken toch gelukt, maar dat is slechts mijn mening daarover.
Vind het ook niet eens zo erg dat ie er volgend jaar niet meer is.
Hier ben ik het met je eens. Maar Davids is toch wel een echte Ajacied vind ik, al was het wel vreemd dat hij niet zo makkelijk terug wou naar Ajax maar goed dat is davids ook wel een beetje denk ik, een moeilijke jongen.quote:Op maandag 2 juni 2008 22:32 schreef Nashje het volgende:
Vind het ook niet eens zo erg dat ie er volgend jaar niet meer is.
Als Davids nog echt met dat "blanke en zwarte kamp" verhaal zit is het wel erg triest inderdaad, maar daar ga ik niet van uitquote:Op maandag 2 juni 2008 22:39 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Hier ben ik het met je eens. Maar Davids is toch wel een echte Ajacied vind ik, al was het wel vreemd dat hij niet zo makkelijk terug wou naar Ajax maar goed dat is davids ook wel een beetje denk ik, een moeilijke jongen.
quote:Danny Blind verschaft selectieleden Ajax duidelijkheid
Ajax is bij monde van manager technische zaken Danny Blind bezig zoveel mogelijk duidelijkheid te verschaffen aan de selectieleden over hun toekomst bij de club. Omdat veel spelers zijn uitgevlogen voor interlands kon Blind nog niet iedereen persoonlijk spreken.
Blind: “Nu wachten we af of er aanbiedingen komen voor jongens voor wie het perspectief op speeltijd klein is. Maar op dit moment speelt er niets.” Deze week zal Blind rond de tafel zitten met Arnold Oosterveer, de zaakwaarnemer van Klaas-Jan Huntelaar (foto, links). Ajax hoopt dat hij zijn tot 2010 lopende contract openbreekt. De spits heeft aangegeven niet per se weg te willen, ondanks dat Ajax komend seizoen geen Champions League speelt.
Logisch, je gaat ze niet bellen met de melding dat ze kunnen oprotten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |