abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35761153

Zaterdag tegen psv

[ Bericht 31% gewijzigd door Erwtensoep op 06-03-2006 11:36:09 ]
Houd van een lijntje.
  maandag 6 maart 2006 @ 00:22:44 #2
128516 Fok_you
vage vogel :{
pi_35761175
pauper OP
als je zonodig wil stofzuigen dan kan je dat stukje voor de TV ook wel even over slaan en terugkomen als ik bier aan het halen ben, stom gleufdier!
pi_35761209
quote:
Ajax-aanvallers op dreef na de 'winterstop'
Gepost op 05-03-2006 20:29 door David de Rooij

Klaas-Jan Huntelaar is sinds de jaarwisseling van uitmuntende klasse. Voor de 'winterstop' speelde 'The Hunter' in dienst van sc Heerenveen, maar sinds zijn overgang deze winter naar Ajax is de doelpuntenmachine er zeker niet minder op geworden.

De spits van Jong Oranje scoorde in negen duels al 10 (!) keer en staat hierdoor onbedreigd aan de leiding van het topscorersklassement van de Eredivisie, waar hij na 25 duels op 27 goals staat. Maar ook in de topscorersranking van doelpunten na de 'winterstop' staat de oud-PSV'er ruim bovenaan.

Hij wordt in dat klassement op gepaste afstand gevolgd door mede-Ajacied Markus Rosenberg, PSV'er Jefferson Farfan en AZ-spits Shota Arveladze. Dat drietal scoorde al zevenmaal in 2006 wat Eredivisie-verband betreft.

Topscorersklassement in 2006:
1. Klaas-Jan Huntelaar (Ajax) | 10 goals

2. Markus Rosenberg (Ajax) | 7 goals
2. Shota Arveladze (AZ) | 7 goals
2. Jefferson Fárfán (PSV) | 7 goals

5. Adil Ramzi (FC Utrecht) | 6 goals
5. Moussa Dembele (Willem II) | 6 goals

7. Blaise N'Kufo (FC Twente) | 5 goals
7. Salomon Kalou (Feyenoord) | 5 goals
7. Dirk Kuijt (Feyenoord) | 5 goals
7. Andrzej Niedzielan (NEC) | 5 goals
7. Lasse Nilsson (sc Heerenveen) | 5 goals
  maandag 6 maart 2006 @ 00:24:23 #4
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_35761214
Leer eens een OP te maken?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_35761241
nou sorry hoor
Houd van een lijntje.
pi_35761301
Who gives a fuck om de OP, 2/3 van het topic wordt toch vervuild door SCH's en Dirk-Kuijten.
  maandag 6 maart 2006 @ 00:32:24 #7
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_35761377
We gaan nog Champions League voetbal veilig stellen dit seizoen!
Life is what you make it.
pi_35761396
quote:
Op maandag 6 maart 2006 00:28 schreef Mr.Mills het volgende:
Who gives a fuck om de OP, 2/3 van het topic wordt toch vervuild door SCH's en Dirk-Kuijten.
Of door TVP's.
quote:
5/3/2006 - Sneijder nog niet tegen PSV en Inter
(Gepost door RvN)

Tegenover de Amsterdamse tv-zender AT5 meldt Danny Blind dat Wesley Sneijder tegen PSV en Inter nog niet in actie zal kunnen komen. "Misschien nog wel langer ook. Wesley is voor 95 procent fit. Hij kan dat laatste stapje maar niet zetten. En dat is wel de bedoeling. Hij moet nu eerst eens helemaal genezen."
(BBC Sport: Gossip and transfers) over Trabelsi:
quote:
Tottenham boss Martin Jol is set to capture Ajax full-back Hatem Trabelsi from under the noses of Arsenal. (Mail)
Ook Barcelona wordt nadrukkelijk genoemd naast de bekende namen als AC Milan enz.
  maandag 6 maart 2006 @ 00:41:05 #9
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_35761558
quote:
Op maandag 6 maart 2006 00:33 schreef Zyggie het volgende:
Ze hebben een aantal wedstrijden gespeeld waarin heel erg veel werd gescoord. Zo reprensatief is het dus niet.
Zyggie.
pi_35761585
Spurs

Trabelsi verdient een echte topclub.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_35761627
Wat is die wraak dan
pi_35761658
quote:
Op maandag 6 maart 2006 00:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat is die wraak dan
Straks tegen PSV neem ik aan omdat ze hem niet goed genoeg vonden.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  maandag 6 maart 2006 @ 00:49:49 #13
128516 Fok_you
vage vogel :{
pi_35761710
quote:
Op maandag 6 maart 2006 00:46 schreef F1Bas het volgende:

[..]

wat zou ik lachen zeg als tie na 5 minuten zonder dat iemand hem aangeraakt heeft zich verstapt zodat ie binnen 10 minuten al huilend langs de lijnen hinkt
als je zonodig wil stofzuigen dan kan je dat stukje voor de TV ook wel even over slaan en terugkomen als ik bier aan het halen ben, stom gleufdier!
  maandag 6 maart 2006 @ 00:51:49 #14
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_35761746
quote:
Op maandag 6 maart 2006 00:42 schreef F1Bas het volgende:
Spurs

Trabelsi verdient een echte topclub.
Ik heb het eigenlijk een beetje gehad met "Trabelsi verdient...". Prima speler, respect voor wat 'ie kan voetballen, maar hij heeft ons ook een half jaar lang genaaid. Wens 'm veel sterkte, of 'ie nou bij FC Lutjebroek, de Spurs of Milan terechtkom, maar hij hoeft van mij geen bloemetje te verwachten ofzo.
  maandag 6 maart 2006 @ 00:52:40 #15
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_35761758
quote:
Op maandag 6 maart 2006 00:49 schreef Fok_you het volgende:
wat zou ik lachen zeg als tie na 5 minuten zonder dat iemand hem aangeraakt heeft zich verstapt zodat ie binnen 10 minuten al huilend langs de lijnen hinkt
Jaha, echt lachen, haha.
pi_35764394
quote:
Op maandag 6 maart 2006 00:46 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Die wraak kon ie al een keer nemen namens SCH vanaf de penaltystip. Hij faalde.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_35764611
quote:
Op maandag 6 maart 2006 07:43 schreef cultheld het volgende:

[..]

Die wraak kon ie al een keer nemen namens SCH vanaf de penaltystip. Hij faalde.
Dan mag 'ie het nog een keer proberen.

Ik verwacht geen overwinning op PSV, gelijkspel moet wel mogelijk zijn.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_35764648
Van mij mag hij wel wraak nemen, dan wordt Feyenoord kampioen.
pi_35764729
Ajax verliest gewoon weer op een zakelijke manier van PSV, zo gaat het al een tijdje, op de JC schaal na. PSV is echt niet te stuiten op dit moment.
  maandag 6 maart 2006 @ 08:41:40 #20
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_35764753
Nourdin Boukhari geschorst tegen PSV? Wesley Sneijder nog geblesseerd? Gelukkig hebben we in KJH eindelijk weer eens een échte topspits (na Johnny Bosman, Wim Kieft en Marco van Basten) en dus winnen we thuis gewoon van PSV, komende zaterdag.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_35764767
quote:
Op maandag 6 maart 2006 08:39 schreef Robar het volgende:
Ajax verliest gewoon weer op een zakelijke manier van PSV, zo gaat het al een tijdje, op de JC schaal na. PSV is echt niet te stuiten op dit moment.
Was het toen ook niet Boukhari die ajax in het zadel hielp?
pi_35765070
We kunnen trouwens "de moeilijkheden veroorzaakt door tientallen Ajax supporters op het Rembrandtplein" echt met een korreltje zout nemen. Dat is voor mij nu wel bewezen.

Ik kreeg donderdagochtend een telefoontje op mijn werk van de Politie Amsterdam.
Iemand die mij wilde spreken.
Bleek het een collega te zijn die in verband met ongeregeldheden was opgepakt op het Rembrandtplein de avond ervoor.
Nou, die jongen is ECHT geen relschopper hoor
Hij zal misschien een lichte voorkeur voor Ajax hebben, maar hij was daar puur om alleen maar even een biertje te drinken met een oud collega. Hij heeft me ook alles uitgelegd en er bleken nog veel meer mensen vast te zitten die er helemaal niks mee te maken hadden. Hij heeft echt helemaal niets gedaan en is zomaar opgepakt.

applausje voor de opruiende, eenzijdige en verkeerde berichtgeving

Het is op dit moment echt een hype om Ajax supporters negatief in het nieuws te krijgen
  maandag 6 maart 2006 @ 09:14:31 #23
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_35765171
quote:
Op maandag 6 maart 2006 09:07 schreef Robar het volgende:
We kunnen trouwens "de moeilijkheden veroorzaakt door tientallen Ajax supporters op het Rembrandtplein" echt met een korreltje zout nemen. Dat is voor mij nu wel bewezen.

Ik kreeg donderdagochtend een telefoontje op mijn werk van de Politie Amsterdam.
Iemand die mij wilde spreken.
Bleek het een collega te zijn die in verband met ongeregeldheden was opgepakt op het Rembrandtplein de avond ervoor.
Nou, die jongen is ECHT geen relschopper hoor
Hij zal misschien een lichte voorkeur voor Ajax hebben, maar hij was daar puur om alleen maar even een biertje te drinken met een oud collega. Hij heeft me ook alles uitgelegd en er bleken nog veel meer mensen vast te zitten die er helemaal niks mee te maken hadden. Hij heeft echt helemaal niets gedaan en is zomaar opgepakt.

applausje voor de opruiende, eenzijdige en verkeerde berichtgeving

Het is op dit moment echt een hype om Ajax supporters negatief in het nieuws te krijgen
Ik had eigenlijk niet anders verwacht....
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
pi_35765623
quote:
We zijn nu inmiddels 27 speelrondes ver in de Eredivisie van het seizoen 2005/2006. De Telegraaf heeft onderzoek gedaan naar het doelpuntenaantal van Klaas Jan Huntelaar. En wat blijkt: de laatste twintig jaar wist alleen Mateja Kezman hem tot dit moment voor te blijven.

De Serviër wist in het seizoen 2002/2003 in evenveel wedstrijden 29 keer het net te vinden voor PSV. Helemaal eerlijk is deze statistiek niet, omdat de Ajacied slechts 24 keer in actie is gekomen. Hij kreeg in zijn tijd bij Heerenveen een rode kaart wegens natrappen en moest drie duels van de kant toekijken.

Zal The Hunter er in slagen om als vierde Ajax-aanvaller in de top vijf van topscorerslijst van de Eredivisie komen?
1. 1956-57 Coen Dillen PSV 43
2. 1960-61 Henk Groot Ajax 41
3. 1959-60 Henk Groot Ajax 38
4. 1985-86 Marco van Basten Ajax 37
5. 2002-03 Mateja Kezman PSV 35
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  maandag 6 maart 2006 @ 10:29:01 #25
8369 speknek
Another day another slay
pi_35766534
Met zo weinig wedstrijden te gaan, lijkt me dat vrij onwaarschijnlijk. Maar hij is goed bezig ja.

Met de kans nooit meer serieus genomen te worden. Ik zat gisteren als Feyenoorder op de Ajax tribune. Maar ik had vrijkaartjes, dus dacht fuk it, ik ga me gewoon vermaken. En ik heb me vermaakt (gratis bier, zes doelpunten), dus chapeau Ajax .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')