abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58250943

pi_58250981
pi_58251017
quote:
Op woensdag 23 april 2008 12:21 schreef GieJay het volgende:
Heb je trouwens een clubkaart nodig voor de playoffs? Ik dacht het niet of wel?

Edit: En heb je een heerenveen clubkaart oid nodig voor heerenveen ajax?
Eerste vraag: Ja. Al denk ik dat er aan het einde ook wel vrije verkoop zal zijn. Details kun je op de Ajax-site vinden bij tickets.

Tweede vraag: Nee, je hebt een uitkaart nodig voor uitwedstrijden en die uitkaart kun je alleen aanvragen als je een seizoenskaart hebt

Edit: Las even niet dat je Heerenveen-clubcard zei
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  woensdag 23 april 2008 @ 12:34:24 #4
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_58251092
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_58251107
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat van Geel Cvitanisch helemaal niet wilde hebben en dat het een scout van van Basten was..
pi_58251144
Die kans is groot aangezien het geen eredivisie-speler betreft.
pi_58251162
quote:
Op woensdag 23 april 2008 12:36 schreef Urquhart het volgende:
Die kans is groot aangezien het geen eredivisie-speler betreft.
Het schijnt dat ie in een ver verleden bij Groningen heeft gespeeld..
pi_58251201
Dat Banfield speelt wel in de kleuren van Groningen, misschien dat dat nog een rol heeft gespeeld.
  woensdag 23 april 2008 @ 12:50:27 #9
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_58251495
Waar staan de prijzen van de wedstrijd tegen Heerenveen?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_58251536
quote:
Op woensdag 23 april 2008 12:50 schreef donroyco het volgende:
Worden nog bekend gemaakt
  woensdag 23 april 2008 @ 12:52:22 #11
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_58251542
quote:
Op woensdag 23 april 2008 12:50 schreef donroyco het volgende:
Moeten volgens mij nog online komen
Jawel, je keek.
pi_58251664
quote:
Op woensdag 23 april 2008 12:32 schreef Breach het volgende:

[..]

Eerste vraag: Ja. Al denk ik dat er aan het einde ook wel vrije verkoop zal zijn. Details kun je op de Ajax-site vinden bij tickets.

Tweede vraag: Nee, je hebt een uitkaart nodig voor uitwedstrijden en die uitkaart kun je alleen aanvragen als je een seizoenskaart hebt

Edit: Las even niet dat je Heerenveen-clubcard zei
Eerste vraag: Er komt zeker weten vrije verkoop bij Ajax-Heerenveen. Die wedstrijd zal bij lange na niet uitverkocht raken en is geen risico-wedstrijd.

Doorgestreepte stukje: Met een Supp Clubcard kun je ook een uitkaart aanvragen, alleen zijn de meeste wedstrijden snel uitverkocht, dus in de competitie zul je niet veel uitwedstrijden kunnen zien. Maar bijv Nac-uit en Vitesse-uit, waren niet uitverkocht. Die wedstrijden kun je dan zien. En in de PO's (Heerenveen uit) zit er ook wel een grote kans in, dat je gewoon een kaartje kan kopen.
pi_58251785
quote:
Op woensdag 23 april 2008 12:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Eerste vraag: Er komt zeker weten vrije verkoop bij Ajax-Heerenveen. Die wedstrijd zal bij lange na niet uitverkocht raken en is geen risico-wedstrijd.

Doorgestreepte stukje: Met een Supp Clubcard kun je ook een uitkaart aanvragen, alleen zijn de meeste wedstrijden snel uitverkocht, dus in de competitie zul je niet veel uitwedstrijden kunnen zien. Maar bijv Nac-uit en Vitesse-uit, waren niet uitverkocht. Die wedstrijden kun je dan zien. En in de PO's (Heerenveen uit) zit er ook wel een grote kans in, dat je gewoon een kaartje kan kopen.
Ow dat laatste was mij onbekend Maar ja heb volgend seizoen toch seizoenskaart Volgende week maar eens even naar A'dam om uitkaart te laten maken.
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_58251838
quote:
Op woensdag 23 april 2008 13:02 schreef Breach het volgende:

[..]

Ow dat laatste was mij onbekend Maar ja heb volgend seizoen toch seizoenskaart Volgende week maar eens even naar A'dam om uitkaart te laten maken.
Ik moet ook nog even langs om een nieuwe foto te laten maken voor mijn uitkaart. Kun jij dat ff voor me doen? Scheelt mij weer tijd .
pi_58251911
quote:
Op woensdag 23 april 2008 13:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Ik moet ook nog even langs om een nieuwe foto te laten maken voor mijn uitkaart. Kun jij dat ff voor me doen? Scheelt mij weer tijd .
Wat schuift het? Blijf natuurlijk wel een echte Jood he..
  woensdag 23 april 2008 @ 13:22:44 #16
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58252211
Moet ook een nieuwe foto laten maken, tot wanneer kan dat?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_58252238
quote:
Op woensdag 23 april 2008 13:22 schreef M0NTANA het volgende:
Op het formulier dat bij mijn SCC-bevestiging zat, stond 28 mei. Maar het is voor mij de eerste keer dus ik weet niet of daar andere regels voor zijn dan wanneer je daar al voor geregistreerd staat..
pi_58252340
Moeten jullie elk jaar een nieuwe foto maken?
pi_58252387
quote:
Op woensdag 23 april 2008 13:22 schreef M0NTANA het volgende:
Tot 15 mei geloof ik.
  woensdag 23 april 2008 @ 13:31:17 #20
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58252389
quote:
Op woensdag 23 april 2008 13:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Iedere drie jaar, denk ik.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_58252398
quote:
Op woensdag 23 april 2008 13:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee, geloof om de drie of vier jaar.
pi_58252651
Ik heb het ff niet meegekregen: vandaar deze vraag;

waarom gaat 410 naar zuid? (boven).... en gaat het hele vak mee? of alleen een deel?
Love is in the air!
pi_58252704
Ik wou dat ik een nieuwe foto voor m'n uitkaart kon laten maken. Deze die ik nu heb ziet er niet uit.

Tot zover deze tvp.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_58252875
quote:
Op woensdag 23 april 2008 13:46 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik wou dat ik een nieuwe foto voor m'n uitkaart kon laten maken. Deze die ik nu heb ziet er niet uit.

Tot zover deze tvp.
Ik wil ook een nieuwe foto
pi_58252918
quote:
Op woensdag 23 april 2008 13:53 schreef Jasza het volgende:

[..]

Ik wil ook een nieuwe foto
Wat doen ze in Godsnaam met die foto's maken dan, 2 maten van me hebben ook al uitkaart en die staan er ook op alsof ze TBS-er zijn..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')