Eerste vraag: Ja. Al denk ik dat er aan het einde ook wel vrije verkoop zal zijn. Details kun je op de Ajax-site vinden bij tickets.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:21 schreef GieJay het volgende:
Heb je trouwens een clubkaart nodig voor de playoffs? Ik dacht het niet of wel?
Edit: En heb je een heerenveen clubkaart oid nodig voor heerenveen ajax?
Het schijnt dat ie in een ver verleden bij Groningen heeft gespeeld..quote:Op woensdag 23 april 2008 12:36 schreef Urquhart het volgende:
Die kans is groot aangezien het geen eredivisie-speler betreft.
Worden nog bekend gemaaktquote:Op woensdag 23 april 2008 12:50 schreef donroyco het volgende:
Waar staan de prijzen van de wedstrijd tegen Heerenveen?
Moeten volgens mij nog online komenquote:Op woensdag 23 april 2008 12:50 schreef donroyco het volgende:
Waar staan de prijzen van de wedstrijd tegen Heerenveen?
Eerste vraag: Er komt zeker weten vrije verkoop bij Ajax-Heerenveen. Die wedstrijd zal bij lange na niet uitverkocht raken en is geen risico-wedstrijd.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:32 schreef Breach het volgende:
[..]
Eerste vraag: Ja. Al denk ik dat er aan het einde ook wel vrije verkoop zal zijn. Details kun je op de Ajax-site vinden bij tickets.
Tweede vraag: Nee, je hebt een uitkaart nodig voor uitwedstrijden en die uitkaart kun je alleen aanvragen als je een seizoenskaart hebt
Edit: Las even niet dat je Heerenveen-clubcard zei
Ow dat laatste was mij onbekendquote:Op woensdag 23 april 2008 12:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Eerste vraag: Er komt zeker weten vrije verkoop bij Ajax-Heerenveen. Die wedstrijd zal bij lange na niet uitverkocht raken en is geen risico-wedstrijd.
Doorgestreepte stukje: Met een Supp Clubcard kun je ook een uitkaart aanvragen, alleen zijn de meeste wedstrijden snel uitverkocht, dus in de competitie zul je niet veel uitwedstrijden kunnen zien. Maar bijv Nac-uit en Vitesse-uit, waren niet uitverkocht. Die wedstrijden kun je dan zien. En in de PO's (Heerenveen uit) zit er ook wel een grote kans in, dat je gewoon een kaartje kan kopen.
Ik moet ook nog even langs om een nieuwe foto te laten maken voor mijn uitkaart. Kun jij dat ff voor me doen? Scheelt mij weer tijdquote:Op woensdag 23 april 2008 13:02 schreef Breach het volgende:
[..]
Ow dat laatste was mij onbekendMaar ja heb volgend seizoen toch seizoenskaart
Volgende week maar eens even naar A'dam om uitkaart te laten maken.
Wat schuift het? Blijf natuurlijk wel een echte Jood he..quote:Op woensdag 23 april 2008 13:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik moet ook nog even langs om een nieuwe foto te laten maken voor mijn uitkaart. Kun jij dat ff voor me doen? Scheelt mij weer tijd.
Op het formulier dat bij mijn SCC-bevestiging zat, stond 28 mei. Maar het is voor mij de eerste keer dus ik weet niet of daar andere regels voor zijn dan wanneer je daar al voor geregistreerd staat..quote:Op woensdag 23 april 2008 13:22 schreef M0NTANA het volgende:
Moet ook een nieuwe foto laten maken, tot wanneer kan dat?
Tot 15 mei geloof ik.quote:Op woensdag 23 april 2008 13:22 schreef M0NTANA het volgende:
Moet ook een nieuwe foto laten maken, tot wanneer kan dat?
Iedere drie jaar, denk ik.quote:Op woensdag 23 april 2008 13:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Moeten jullie elk jaar een nieuwe foto maken?
Nee, geloof om de drie of vier jaar.quote:Op woensdag 23 april 2008 13:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Moeten jullie elk jaar een nieuwe foto maken?
Ik wil ook een nieuwe fotoquote:Op woensdag 23 april 2008 13:46 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik wou dat ik een nieuwe foto voor m'n uitkaart kon laten maken. Deze die ik nu heb ziet er niet uit.
Tot zover deze tvp.
Wat doen ze in Godsnaam met die foto's maken dan, 2 maten van me hebben ook al uitkaart en die staan er ook op alsof ze TBS-er zijn..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |