Dit was wel vrij uitzonderlijk natuurlijk, een pingel pakken en een assist geven. Dan ben je al snel de held, of je nu nog een paar ballen pakt of niet.quote:Op zondag 23 september 2007 22:13 schreef Suijk het volgende:
Ja, hij pakt ook punten. Maar eigenlijk is het niet goed dat een keeper motm is natuurlijk. Liever dat hij gewoon niks te doen heeft.
Vd. Wiel doet 't primaquote:Op zondag 23 september 2007 22:15 schreef devv05 het volgende:
Wordt wel lastig zonder Vermaelen en Stam.
Ik had het idee dat hij in de lucht alleen veel meer verloor dan Vermaelen...quote:
Wel zullen 't er toch even mee moeten doen, al klinkt dat veel te dramatisch. Ik heb er wel vertrouwen in.quote:Op zondag 23 september 2007 22:17 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik had het idee dat hij in de lucht alleen veel meer verloor dan Vermaelen...
Ja, klopt ook wel. Maar ik vond Van der Wiel vandaag gewoon niet zn allerbeste wedstrijd ooit spelen.quote:Op zondag 23 september 2007 22:21 schreef Frasier het volgende:
[..]
Wel zullen 't er toch even mee moeten doen, al klinkt dat veel te dramatisch. Ik heb er wel vertrouwen in.
mag toch hopen van niet, hopelijk een doelpuntenfestijn.quote:Op zondag 23 september 2007 22:23 schreef MaxC het volgende:
We hebben ongelovelijk lastige week achter de rug met 3 moeilijk uitwedstrijden. Alles gewonnen
Nu een lekkere makkelijke week. Zal je zien dat we tegen VVV punten verspelen![]()
Hoop het ook ja, dan zit ik weer eens op de tribunes en 90 minuten alleen maar zitten is ook geen pretjequote:Op zondag 23 september 2007 22:25 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
mag toch hopen van niet, hopelijk een doelpuntenfestijn.![]()
stam is toch maar 1 a 2 weken en vermaelen ook maar een paar weken.quote:Op zondag 23 september 2007 22:15 schreef devv05 het volgende:
Wordt wel lastig zonder Vermaelen en Stam.
Oprotten met die koplopert, we zijn godverdomme Ajax, geen rotterdamquote:Op zondag 23 september 2007 22:28 schreef Corksterr het volgende:
Ajax koplopert!
edit:quote:Op zondag 23 september 2007 22:20 schreef donroyco het volgende:
Iemand gifjes of linkjes van de goals... heb geslapen onder het voetbal
Voor een keeper is hij dan ook gewoon nog super jong.quote:Op zondag 23 september 2007 22:12 schreef CSI_MIAMI het volgende:
STEEK
Vaak kritiek op gehad.. maar wordt steeds beter en beter..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |