Daar kom ik al niet eens meer op.quote:
In het Feyenoord topic opperde je dat Feyenoord hem moest halen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zijn jullie blij met SIlva? Persoonlijk zie ik in hem niet echt een versterking voor jullie. Opbouwend is hij leuk, verdedigend minder. Hij gaat de problemen bij jullie achterin niet oplossen.
De lat ligt bij Ajax natuurlijk een stuk hoger dan bij Feyenoord.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:36 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
In het Feyenoord topic opperde je dat Feyenoord hem moest halen.
Wat DKquote:
Het is voor zover ik kan zien een versterking tov Ogararu en Colin op rechtsback.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zijn jullie blij met SIlva? Persoonlijk zie ik in hem niet echt een versterking voor jullie. Opbouwend is hij leuk, verdedigend minder. Hij gaat de problemen bij jullie achterin niet oplossen.
Nog ff daaroverquote:
Dan denk ik dat je maar eens langs Pearl moet gaan. Dat heb ik echt nooit gezegt. Ik roep al sinds de geruchten dat Feyenoord interesse had dat het geen versterking voor ons zou zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:36 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
In het Feyenoord topic opperde je dat Feyenoord hem moest halen.
Oguragu klinkt als een mislukte nigeriaan die bij jullie onder contract staatquote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat DK???
Of wil je Silva een topper noemen die jullie verdedigende problemen op gaat lossen? Ik vind hem niet beter als Oguragu. Oguragu speelt op dit moment niet goed omdat er geen leider centraal achterin staat.
Whehequote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Oguragu klinkt als een mislukte nigeriaan die bij jullie onder contract staat
Je kunt ook niet anders als lachen om AFCA.nlquote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:38 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nog ff daarover
Vorige week had ik natuurlijk een bijeenkomst van de supporters raad, en daarvoor zaten we met wat mensen aan tafel. Zelfs de bestuursleden, dan noem ik geen namen, kende de site en gaven aan zich kapot te lachen erom
quote:Amsterdam, 22 jan 2008
AFC Ajax en FC Groningen hebben overeenstemming bereikt over de onmiddellijke overgang van Bruno Silva naar Ajax. De verdediger uit Uruguay tekent in Amsterdam een contract met een looptijd van vierenhalf jaar.
Silva (29-03-1980) kwam dit seizoen en de twee seizoenen daarvoor uit voor FC Groningen. Hij speelde 83 officiële duels voor de club uit Noord-Nederland. Daarvoor speelde hij van 2000 tot 2005 in Uruguay bij Danubio. In 2004 kwam hij enige tijd uit voor het Russische FK Rostov. Silva speelde drie interlands voor het nationale elftal van Uruguay.
Dat zeg ik ook, maar die joodjes kijken niet verder dan hun neus lang is. Als commentaar krijg je zo'n emo.gif.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:51 schreef M.Melandri het volgende:
haha weer een subtopper erbij.
silva is verdedigend echt matig
Moet je ook niet lezen, dat kun je zien als je hem ziet voetballen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:52 schreef zjroentje het volgende:
Komt Silva naar Ajax, en dan is hij verdedigend ineens matig, terwijl ik dat nog nooit ergens gelezen heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |