quote:Op maandag 8 mei 2006 17:48 schreef marsu het volgende:
Er gaan allemaal geruchten dat Jaakke en Fontein gaan opstappen, maar ik geloof het niet. Het staat ook op ajaxonline.org, doorgaans toch wel betrouwbaar, maar ik denk dat het door supporters die ze graag weg willen hebben, de wereld in hebben geholpen.
Ik denk dat het ook zo'n gevalletje is van "de wens is vader van de gedachte"quote:Geruchten over opstappen Jaakke en Fontein
In Amsterdam gonst het momenteel van de geruchten dat enkele belangrijke beleidsbepalers van Ajax hun ontslag zullen indienen. Daarbij zou het gaan om algemeen directeur Maarten Fontein en voorzitter John Jaakke. Volgens de website AFCA.nl stapt het duo mogelijk op vanwege de aanhoudende onrust binnen Ajax. Met name Jaakke ligt al maanden onder vuur bij de fanatieke aanhang van Ajax.
Door aandeelhouders en de zogenoemde vijfde colonne zou veel kritiek zijn uitgeoefend op de manier waarop de clubleiding van Ajax is omgegaan met trainer Danny Blind. De oefenmeester weet al weken dat hij het veld moet ruimen, maar heeft dat nog steeds niet officieel te horen gekregen van het Ajax-bestuur. Terwijl Blind in het ongewisse werd gelaten onderhandelde technisch adviseur Piet Keizer namens Ajax met Henk ten Cate. Met de assistent-coach van Barcelona zou zelfs al een akkoord zijn bereikt.
Vanwege de steeds weer terugkerende spreekkoren aan het adres van Jaakke lijkt een vertrek van de 51-jarige preses niet ondenkbaar. Het opstappen van Fontein zou meer verbazing wekken, gezien het feit dat de Ajax-directeur nog geen half jaar werkzaam is in De Arena.
In mijn optiek een goede directeur. Je ziet geen uit het oog sprekende dingen, maar fouten maakt ie niet zo snel.quote:
Die zijn dus NIET betrouwbaar.quote:Op maandag 8 mei 2006 17:48 schreef marsu het volgende:
Het staat ook op ajaxonline.org, doorgaans toch wel betrouwbaar,
Dus geen stoute dingen doen vanavond jongensquote:Ajax dreigt met stadionverbod voor relschoppers
ANP
AMSTERDAM - - Ajax dreigt met een stadionverbod van maximaal tien jaar als supporters zich maandagavond tijdens de huldiging in Amsterdam misdragen. Dat staat op de internetpagina van de voetbalclub. Mensen die zich niet kunnen gedragen tijdens de feestelijke bijeenkomst zijn volgens de club geen Ajax-fans.
‘Ajax wil benadrukken dat de club ook tijdens deze huldiging niets te maken wil hebben met gewelddadige personen die zich als Ajax-fan voordoen en de club Ajax en het imago van de Ajax-aanhang enorme schade kunnen toebrengen’, vermeldt de website. ‘Ajax en de gemeente Amsterdam hopen op een prachtig en gepast eerbetoon in het hart van de stad.’
Burgemeester Job Cohen van Amsterdam liet weten ‘verheugd’ te zijn over de onorthodoxe maatregel die de voetbalclub heeft aangekondigd. Hij zei blij te zijn dat de huldiging zo goed is voorbereid en hoopt op een gezellig feest’, aldus zijn woordvoerster.
Inderdaad, er is geen enkele reden om Fontein de laan uit te sturen. Hij heeft niks met het voetbal te maken, hij heeftal door laten schemen naar uiterst interessante voorbeelden te kijken en lijkt erg betrokken met de club. Dat 't een cricketende bobo en ex-ijsjesverkoper is, dat deert niet. Als 'ie het commercieel en organisatorisch maar goed op de plaats weet te zetten.quote:Op maandag 8 mei 2006 17:57 schreef Messenga het volgende:
[..]
In mijn optiek een goede directeur. Je ziet geen uit het oog sprekende dingen, maar fouten maakt ie niet zo snel.
Volgens mij heeft Juanfran nog nooit wat gewonnen in z'n levenquote:Op maandag 8 mei 2006 18:00 schreef F1Bas het volgende:
Ik vond dat blijheid van Juanfran ook opvallend.
Het was de dag van zijn leven.quote:Op maandag 8 mei 2006 18:06 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Juanfran nog nooit wat gewonnen in z'n leven
quote:Op maandag 8 mei 2006 18:10 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Het was de dag van zijn leven.
[afbeelding]
quote:Op maandag 8 mei 2006 18:10 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Het was de dag van zijn leven.
[afbeelding]
omgquote:Op maandag 8 mei 2006 18:10 schreef Trancelocator het volgende:
[..]