abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37662808

"Wat nou ongesteld, je gaat toch wel bloeden na al dit geweld!" - Fjezze Fur
pi_37662819
AJAX
pi_37662868
AFCA
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  maandag 8 mei 2006 @ 17:30:27 #4
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_37662887
en ook (voorlopig) zonder Henk
  maandag 8 mei 2006 @ 17:31:23 #5
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_37662923
Met opgeheven hoofd...

maandag 8 mei 2006 @ 17:32:37 #6
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_37662966
Ajaxxxxxxxxxxx
Jawel, je keek.
pi_37663055
Toch leuk, zo'n beker.

Trabelsi in Hawaii-shirt, Boukhari speelde goed, Klaas twee goals, Heitinga weer eens een dappere strijder en Babel lekker ingevallen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_37663068
Luirink heeft wel oren naar AZ

Gijs Luirink mag zich verheugen op de belangstelling van AZ. De verdediger van FC Groningen voelt zelf wel wat voor een overstap naar Alkmaar, maar wacht geduldig op een akkoord tussen de clubs.
"De hobbel die nu genomen moet worden, is dat de clubs overeenstemming moeten zien te bereiken", reageerde zaakwaarnemer Alex Kroes in het AD op de belangstelling voor Luirink. "Ik heb zelf het idee dat wij er met AZ wel uit zullen komen. De manier van voetballen in Alkmaar past bij Gijs."

Toch zal AZ flink in de buidel moeten tasten voor de 22-jarige verdediger. "FC Groningen kan een stevig bedrag vragen, het is aan AZ hoe graag ze hem willen hebben", zegt Kroes, wijzend op het tot 2009 lopende contract. "Daar hebben wij geen enkele invloed op. Wij wachten geduldig op het moment dat de clubs eruit zijn."

Die zal dus wel naar AZ gaan
  maandag 8 mei 2006 @ 17:37:22 #9
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_37663089
AJAXXX

Jammer dat het zo moet lopen met Danny, maar ik vind nog wel dat 'ie weg moet. Hij had later trainer moeten worden, nu nog niet.
  maandag 8 mei 2006 @ 17:47:41 #10
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_37663365
Joduh
Houd van een lijntje.
pi_37663370
Is het ergens online van AT 5? Kan het namelijk hier niet ontvangen!
pi_37663390
Er gaan allemaal geruchten dat Jaakke en Fontein gaan opstappen, maar ik geloof het niet. Het staat ook op ajaxonline.org, doorgaans toch wel betrouwbaar, maar ik denk dat het door supporters die ze graag weg willen hebben, de wereld in is geholpen. (deze zin loopt niet _
pi_37663417
quote:
Op maandag 8 mei 2006 17:48 schreef marsu het volgende:
Er gaan allemaal geruchten dat Jaakke en Fontein gaan opstappen, maar ik geloof het niet. Het staat ook op ajaxonline.org, doorgaans toch wel betrouwbaar, maar ik denk dat het door supporters die ze graag weg willen hebben, de wereld in hebben geholpen.
quote:
Geruchten over opstappen Jaakke en Fontein

In Amsterdam gonst het momenteel van de geruchten dat enkele belangrijke beleidsbepalers van Ajax hun ontslag zullen indienen. Daarbij zou het gaan om algemeen directeur Maarten Fontein en voorzitter John Jaakke. Volgens de website AFCA.nl stapt het duo mogelijk op vanwege de aanhoudende onrust binnen Ajax. Met name Jaakke ligt al maanden onder vuur bij de fanatieke aanhang van Ajax.

Door aandeelhouders en de zogenoemde vijfde colonne zou veel kritiek zijn uitgeoefend op de manier waarop de clubleiding van Ajax is omgegaan met trainer Danny Blind. De oefenmeester weet al weken dat hij het veld moet ruimen, maar heeft dat nog steeds niet officieel te horen gekregen van het Ajax-bestuur. Terwijl Blind in het ongewisse werd gelaten onderhandelde technisch adviseur Piet Keizer namens Ajax met Henk ten Cate. Met de assistent-coach van Barcelona zou zelfs al een akkoord zijn bereikt.

Vanwege de steeds weer terugkerende spreekkoren aan het adres van Jaakke lijkt een vertrek van de 51-jarige preses niet ondenkbaar. Het opstappen van Fontein zou meer verbazing wekken, gezien het feit dat de Ajax-directeur nog geen half jaar werkzaam is in De Arena.
Ik denk dat het ook zo'n gevalletje is van "de wens is vader van de gedachte"
pi_37663471
John Jaakke z'n eerste termijn als voorzitter loopt af op 4 juni. Die zal wel niet herkozen worden.

En die ijsjesverkoper, tja...
  maandag 8 mei 2006 @ 17:57:35 #15
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_37663629
quote:
Op maandag 8 mei 2006 17:52 schreef Radegast het volgende:

En die ijsjesverkoper, tja...
In mijn optiek een goede directeur. Je ziet geen uit het oog sprekende dingen, maar fouten maakt ie niet zo snel.
pi_37663684
quote:
Op maandag 8 mei 2006 17:48 schreef marsu het volgende:
Het staat ook op ajaxonline.org, doorgaans toch wel betrouwbaar,
Die zijn dus NIET betrouwbaar.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_37663702
Ik vond dat blijheid van Juanfran ook opvallend.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  maandag 8 mei 2006 @ 18:00:55 #18
131729 jna
pi_37663717
quote:
Ajax dreigt met stadionverbod voor relschoppers
ANP

AMSTERDAM - - Ajax dreigt met een stadionverbod van maximaal tien jaar als supporters zich maandagavond tijdens de huldiging in Amsterdam misdragen. Dat staat op de internetpagina van de voetbalclub. Mensen die zich niet kunnen gedragen tijdens de feestelijke bijeenkomst zijn volgens de club geen Ajax-fans.

‘Ajax wil benadrukken dat de club ook tijdens deze huldiging niets te maken wil hebben met gewelddadige personen die zich als Ajax-fan voordoen en de club Ajax en het imago van de Ajax-aanhang enorme schade kunnen toebrengen’, vermeldt de website. ‘Ajax en de gemeente Amsterdam hopen op een prachtig en gepast eerbetoon in het hart van de stad.’

Burgemeester Job Cohen van Amsterdam liet weten ‘verheugd’ te zijn over de onorthodoxe maatregel die de voetbalclub heeft aangekondigd. Hij zei blij te zijn dat de huldiging zo goed is voorbereid en hoopt op een gezellig feest’, aldus zijn woordvoerster.
Dus geen stoute dingen doen vanavond jongens
Jawel, je keek.
  maandag 8 mei 2006 @ 18:06:36 #19
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_37663876
quote:
Op maandag 8 mei 2006 17:57 schreef Messenga het volgende:

[..]

In mijn optiek een goede directeur. Je ziet geen uit het oog sprekende dingen, maar fouten maakt ie niet zo snel.
Inderdaad, er is geen enkele reden om Fontein de laan uit te sturen. Hij heeft niks met het voetbal te maken, hij heeftal door laten schemen naar uiterst interessante voorbeelden te kijken en lijkt erg betrokken met de club. Dat 't een cricketende bobo en ex-ijsjesverkoper is, dat deert niet. Als 'ie het commercieel en organisatorisch maar goed op de plaats weet te zetten.

Jaakke is een ander verhaal. In principe een qua invulling veel onbelangrijkere functie, maar qua uitstraling juist enorm belangrijk. En als je Jaakke ziet, begin je toch best snel te lachen. Ik geloof niet dat het echt een grote boeman is, en hij heeft het beste voor met de club. Maar daar moet natuurlijk gewoon eens een echte clubman gaan zitten.

Michael van Praag is dat geworden, dat was voor mij qua hoe hij om ging met de media echt het toonbeeld van een Ajax-voorzitter. Hopelijk wil een oud-speler zich daar eens aan wagen. Heb je een Ajax-verleden, heb je gelijk een hele hoop meer krediet. Zie Blind.
  maandag 8 mei 2006 @ 18:06:56 #20
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_37663885
quote:
Op maandag 8 mei 2006 18:00 schreef F1Bas het volgende:
Ik vond dat blijheid van Juanfran ook opvallend.
Volgens mij heeft Juanfran nog nooit wat gewonnen in z'n leven
  maandag 8 mei 2006 @ 18:10:27 #21
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_37663977
quote:
Op maandag 8 mei 2006 18:06 schreef twi het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Juanfran nog nooit wat gewonnen in z'n leven
Het was de dag van zijn leven.

pi_37664073
quote:
Op maandag 8 mei 2006 18:10 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

[afbeelding]
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  maandag 8 mei 2006 @ 18:17:58 #23
131729 jna
pi_37664198
quote:

[..]

[afbeelding]
Geweldig
Jawel, je keek.
  maandag 8 mei 2006 @ 18:18:18 #24
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_37664206
Hahaha

Wel leuk
Houd van een lijntje.
pi_37664271
quote:

[..]

[afbeelding]
omg
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')