abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37577863

AJAX
pi_37577873
Sneller dan Dirkie
pi_37577895
Vin'k ook!
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  vrijdag 5 mei 2006 @ 15:15:19 #4
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_37577915
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 15:13 schreef Me_Wesley het volgende:
Vergeet niet dat Defour eenzelfde soort techniek gebruikt om naar Ajax te komen he
Maar niet op advies van Jaakke.
-
pi_37577962
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 15:13 schreef VoreG het volgende:
Sneller dan Dirkie
hij probeerde het niet eens
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_37577985
GVD SNEIJDER WEER
pi_37577993
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 15:15 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Maar niet op advies van Jaakke.
Klopt
Wat is de bron van dat bericht eigenlijk?
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  vrijdag 5 mei 2006 @ 15:17:58 #8
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_37578003
Goede TT, goed topic!
pi_37578009
quote:
Het schandaal rond Juve-directeur Luciano Moggi strekt zich nu zelfs uit naar Amsterdam. Uit afgetapte telefoongesprekken blijkt dat hij twee jaar geleden gedetailleerde instructies heeft verstrekt aan Zlatan Ibrahimovic hoe hij het beste bij Ajax kon wegkomen.

De Italiaan kwam met een uiterst geraffineerd scenario vol intriges. Hij vertelde de Zweed dat hij veel irritatie moest opwekken bij de technische staf, door bijvoorbeeld te laat te komen voor wedstrijden en trainingen te missen. Verder moest Ibrahimovic klagen dat Nederlandse spelers bevoordeeld werden ten opzichte van buitenlanders. Kortom, hij moest volgens Moggi net zo lang zeuren en zuigen tot hij zich zo onmogelijk had gemaakt in Amsterdam dat Ajax hem tegen een redelijk bod wilde laten gaan.

Uiteindelijk verkocht Ajax Ibrahimovic aan Juve, na een periode met inderdaad ergernissen en ergernisjes. Dat dit echter het resultaat was van een ingefluisterd scenario moet voor Ajax als een schok komen.

In hoeverre zijn Nederlandse zaakwaarnemer Mino Raiola hierin een rol heeft gespeeld is nog niet duidelijk. Duidelijk was wel dat Ronald Koeman, destijds nog Ajax-coach, zich wild ergerde aan het gedrag van Ibrahimovic en vooral ook Raiola. Nu blijkt dus dat Koeman er op zijn Hollands gezegd gewoon is 'ingeluisd'.
quote:
Ajax-trainer Danny Blind kan zondag in de bekerfinale tegen PSV beschikken over Hedwiges Maduro. De controlerende middenvelder miste de wedstrijden tegen FC Groningen voor de playoffs door een blessure aan zijn rechterenkelband. Blind kan niet beschikken over Hatem Trabelsi en Zdenek Grygera. Die plaatsen in het elftal werden de laatste weken ingevuld door Boakye en Heitinga. Wesley Sneijder is nog een twijfelgeval voor zondag. Verder keert Steven Pienaar terug van een schorsing. De Zuid-Afrikaan moet met Nourdini Boukhari uitmaken wie zondag in de basis speelt
quote:
Supporters met een ticket voor de trein moeten via ingang Noord B instappen. De instapprocedure start vanaf 11.30 uur. Vertrek van de eerste trein is om 12.00 uur. Vervolgens zal ieder half uur een trein vertrekken. Let op: iedereen is verplicht het treinnummer aan te houden dat op het ticket vermeld staat.

Indien u niet op tijd bent of met een ticket verschijnt met daarop een ander treinnummer kunt u niet mee.

Vertrektijden van de treinen:
Trein 1: 12.00 uur
Trein 2: 12.30 uur
Trein 3: 13.00 uur
Trein 4: 13.30 uur
Trein 5: 14.00 uur
Trein 6: 14.30 uur
Trein 7: 15.00 uur
Trein 8: 15.30 uur

Vanwege werkzaamheden aan het spoor zal de reistijd vanwege omleidingen aanzienlijk langer duren dan gebruikelijk. De reistijd heen zal ongeveer 1 3/4 uur bedragen.

De terugreis zal ongeveer 1 uur in beslag nemen. De treinen stoppen dan op de volgende stations: Amsterdam Bijlmer, Amsterdam Duivendrecht, Amsterdam Amstel en Amsterdam Centraal.
quote:
Defour zet druk op management Genk

Steven Defour heeft in de Belgische krant Het Laatste Nieuws gezegd dat hij ontgoocheld zou zijn als de transfer naar Ajax mislukt. Daarmee zet hij druk op het management van KRC Genk.

De leidinggevenden van de Belgische voetbalclub zijn van mening dat Ajax 'onethisch' heeft gehandeld in het vroegste stadium van onderhandelingen en dat Genk daarom Defour in principe niet aan Ajax zou willen verkopen.

'Er is voor mij een mooie rol weggelegd bij Ajax. De clubleiding heeft mij overtuigd', zegt Defour. 'Als de transfer niet door gaat, zal ik ontgoocheld zijn'.
pi_37578034
Slim van Galasek om Wesley een tik te geven op de training, met een fitte Sneijder en Maduro was Tomas vast op de bank begonnen, nu staat hij in de basis.
pi_37578052
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 15:18 schreef Mangoworks2002 het volgende:

Juventus verhaal...
Hebben jullie al het geld eigenlijk al wel binnen van die transfer?
  vrijdag 5 mei 2006 @ 15:20:52 #12
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_37578104
Juventus
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_37578150
Wat een ongelofelijke klerestreek zou dat zijn, als het echt waar is.
Komt hier nog een echt onderzoek naar?
pi_37578159
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_37578175
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 15:22 schreef Mangoworks2002 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kon het niet laten
Je wordt bedankt!
pi_37578196
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 15:22 schreef Robar het volgende:
Wat een ongelofelijke klerestreek zou dat zijn, als het echt waar is.
Komt hier nog een echt onderzoek naar?
Waarschijnlijk heeft Juve genoeg vriendjes bij de UEFA.
Zou wel tof zijn als ze naar aanleiding van dit alles een jaartje uitgesloten worden in Europa, maar dat gaat toch niet gebeuren.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_37578217
Zondag gaat helaas niet lukken denk ik
pi_37578278
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 15:23 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Waarschijnlijk heeft Juve genoeg vriendjes bij de UEFA.
Zou wel tof zijn als ze naar aanleiding van dit alles een jaartje uitgesloten worden in Europa, maar dat gaat toch niet gebeuren.
Money, money, money, daar draait het allemaal om . . .
pi_37578280
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 15:23 schreef Robar het volgende:

[..]

Ik kon het niet laten
Je wordt bedankt!
pi_37578289
Hmz half 2 dus, je moet dus echt je trein aanhouden
pi_37578319
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 15:20 schreef StarGazer het volgende:
Juventus
Eensch
pi_37578331
Ik ben supportern van PSV en voor ons is er een evenementenplein met optredens van verschillende artiesten.
Dit is voor de Kuip.
Is er zoiets ook voor de Ajaxaanhang geregeld?
History became legend, legend became myth.
  vrijdag 5 mei 2006 @ 15:28:26 #23
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_37578347
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 15:24 schreef Rekkie het volgende:
Zondag gaat helaas niet lukken denk ik
Nee, denk het ook niet.
Maar het belangrijkste is binnen .
-
pi_37578403
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 15:28 schreef valek het volgende:
Ik ben supportern van PSV en voor ons is er een evenementenplein met optredens van verschillende artiesten.
Dit is voor de Kuip.
Is er zoiets ook voor de Ajaxaanhang geregeld?
Vast niet nee, hopen op mooi weer dan ist niet zo erg
pi_37578454
Even Ajax.nl lezen en je kunt zien dat hetzelfde ook voor de Ajax aanhang geregeld is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')