Maar niet op advies van Jaakke.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:13 schreef Me_Wesley het volgende:
Vergeet niet dat Defour eenzelfde soort techniek gebruikt om naar Ajax te komen he
hij probeerde het niet eensquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:13 schreef VoreG het volgende:
Sneller dan Dirkie
Kloptquote:
quote:Het schandaal rond Juve-directeur Luciano Moggi strekt zich nu zelfs uit naar Amsterdam. Uit afgetapte telefoongesprekken blijkt dat hij twee jaar geleden gedetailleerde instructies heeft verstrekt aan Zlatan Ibrahimovic hoe hij het beste bij Ajax kon wegkomen.
De Italiaan kwam met een uiterst geraffineerd scenario vol intriges. Hij vertelde de Zweed dat hij veel irritatie moest opwekken bij de technische staf, door bijvoorbeeld te laat te komen voor wedstrijden en trainingen te missen. Verder moest Ibrahimovic klagen dat Nederlandse spelers bevoordeeld werden ten opzichte van buitenlanders. Kortom, hij moest volgens Moggi net zo lang zeuren en zuigen tot hij zich zo onmogelijk had gemaakt in Amsterdam dat Ajax hem tegen een redelijk bod wilde laten gaan.
Uiteindelijk verkocht Ajax Ibrahimovic aan Juve, na een periode met inderdaad ergernissen en ergernisjes. Dat dit echter het resultaat was van een ingefluisterd scenario moet voor Ajax als een schok komen.
In hoeverre zijn Nederlandse zaakwaarnemer Mino Raiola hierin een rol heeft gespeeld is nog niet duidelijk. Duidelijk was wel dat Ronald Koeman, destijds nog Ajax-coach, zich wild ergerde aan het gedrag van Ibrahimovic en vooral ook Raiola. Nu blijkt dus dat Koeman er op zijn Hollands gezegd gewoon is 'ingeluisd'.
quote:Ajax-trainer Danny Blind kan zondag in de bekerfinale tegen PSV beschikken over Hedwiges Maduro. De controlerende middenvelder miste de wedstrijden tegen FC Groningen voor de playoffs door een blessure aan zijn rechterenkelband. Blind kan niet beschikken over Hatem Trabelsi en Zdenek Grygera. Die plaatsen in het elftal werden de laatste weken ingevuld door Boakye en Heitinga. Wesley Sneijder is nog een twijfelgeval voor zondag. Verder keert Steven Pienaar terug van een schorsing. De Zuid-Afrikaan moet met Nourdini Boukhari uitmaken wie zondag in de basis speelt
quote:Supporters met een ticket voor de trein moeten via ingang Noord B instappen. De instapprocedure start vanaf 11.30 uur. Vertrek van de eerste trein is om 12.00 uur. Vervolgens zal ieder half uur een trein vertrekken. Let op: iedereen is verplicht het treinnummer aan te houden dat op het ticket vermeld staat.
Indien u niet op tijd bent of met een ticket verschijnt met daarop een ander treinnummer kunt u niet mee.
Vertrektijden van de treinen:
Trein 1: 12.00 uur
Trein 2: 12.30 uur
Trein 3: 13.00 uur
Trein 4: 13.30 uur
Trein 5: 14.00 uur
Trein 6: 14.30 uur
Trein 7: 15.00 uur
Trein 8: 15.30 uur
Vanwege werkzaamheden aan het spoor zal de reistijd vanwege omleidingen aanzienlijk langer duren dan gebruikelijk. De reistijd heen zal ongeveer 1 3/4 uur bedragen.
De terugreis zal ongeveer 1 uur in beslag nemen. De treinen stoppen dan op de volgende stations: Amsterdam Bijlmer, Amsterdam Duivendrecht, Amsterdam Amstel en Amsterdam Centraal.
quote:Defour zet druk op management Genk
Steven Defour heeft in de Belgische krant Het Laatste Nieuws gezegd dat hij ontgoocheld zou zijn als de transfer naar Ajax mislukt. Daarmee zet hij druk op het management van KRC Genk.
De leidinggevenden van de Belgische voetbalclub zijn van mening dat Ajax 'onethisch' heeft gehandeld in het vroegste stadium van onderhandelingen en dat Genk daarom Defour in principe niet aan Ajax zou willen verkopen.
'Er is voor mij een mooie rol weggelegd bij Ajax. De clubleiding heeft mij overtuigd', zegt Defour. 'Als de transfer niet door gaat, zal ik ontgoocheld zijn'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:22 schreef Mangoworks2002 het volgende:Ik kon het niet latenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je wordt bedankt!
Waarschijnlijk heeft Juve genoeg vriendjes bij de UEFA.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:22 schreef Robar het volgende:
Wat een ongelofelijke klerestreek zou dat zijn, als het echt waar is.
Komt hier nog een echt onderzoek naar?
Money, money, money, daar draait het allemaal om . . .quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:23 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft Juve genoeg vriendjes bij de UEFA.
Zou wel tof zijn als ze naar aanleiding van dit alles een jaartje uitgesloten worden in Europa, maar dat gaat toch niet gebeuren.
quote:
Nee, denk het ook niet.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:24 schreef Rekkie het volgende:
Zondag gaat helaas niet lukken denk ik
Vast niet nee, hopen op mooi weer dan ist niet zo ergquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:28 schreef valek het volgende:
Ik ben supportern van PSV en voor ons is er een evenementenplein met optredens van verschillende artiesten.
Dit is voor de Kuip.
Is er zoiets ook voor de Ajaxaanhang geregeld?
Hermanquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:33 schreef M0NTANA het volgende:
Leuk, van die B-artiesten die ooit in Idols hebben gestaan.
Tifoooooooquote:
Het Sfeerteam van Ajax heeft voor de bekerfinale van zondag heel wat in petto op sfeergebied. Volgens de ongeschreven regels kan van te voren niet exact bekend worden gemaakt wat de plannen zijn.
Echter vraagt het Sfeerteam wel op voorhand alle Ajacieden om mee te werken aan de actie.
Via pamfletten bij de ArenA en de Kuip en het omroepen in de bussen zal verder bekend worden gemaakt waar de sfeeractie uit bestaat.
Het Sfeerteam rekent op de medewerking van alle Ajax-supporters en hoopt er een mooie, sfeervolle dag van te maken!
Of dat mens dat iedereen opriep naar de finale van Idols te kijken en op haar te gaan stemmen, terwijl dezelfde avond Ajax - PSV (voor de competitie) op het programma stond.quote:
Bij PSV kunnen ze genieten van slecht voetbal dus zullen ze dit ook wel prachtig vindenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:33 schreef M0NTANA het volgende:
Leuk, van die B-artiesten die ooit in Idols hebben gestaan.
Floortje is in ieder geval wel een stuk leuker om naar te kijken . . .quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:36 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Of dat mens dat iedereen opriep naar de finale van Idols te kijken en op haar te gaan stemmen, terwijl dezelfde avond Ajax - PSV (voor de competitie) op het programma stond.
Ajax speelt tenminste goed voetbal, haha.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:36 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Bij PSV kunnen ze genieten van slecht voetbal dus zullen ze dit ook wel prachtig vinden![]()
Streep daar het aantal pechgevallen tegen weg en we staan weer gelijkquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:38 schreef valek het volgende:
[..]
Ajax speelt tenminste goed voetbal, haha.
Hebben het ook zo goed gedaan zonder geluk dit seizoen.
welke pechgevallen?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:40 schreef Robar het volgende:
[..]
Streep daar het aantal pechgevallen tegen weg en we staan weer gelijk
quote:Wesley Sneijder licht geblesseerd
5-5-2006 Wesley Sneijder is vrijdag op de afsluitende training voor de bekerfinale tegen PSV licht geblesseerd geraakt. Hij verwacht wel inzetbaar te zijn aanstaande zondag.
Hedwiges Maduro is wel weer helemaal fit, maar zou hooguit gepasseerd kunnen worden omdat hij wat wedstrijdritme tekort komt.
Ik heb vernomen dat Jaakke naar Juventus model telefonisch contact heeft opgenomen met Nedved en hem instructies heeft gegeven hoe hij het makkelijkste weg kan komen bij Juventus.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:38 schreef Pritt het volgende:
Waar blijft die Nedved nou? ^^
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:00 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat Jaakke naar Juventus model telefonisch contact heeft opgenomen met Nedved en hem instructies heeft gegeven hoe hij het makkelijkste weg kan komen bij Juventus.
Hoezo niet dan?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:01 schreef Jasza het volgende:
Die afspraak dat je eigen trein moet is van de politie maar daar word niet opgelet, maar ik zou sowieso niet in trein 1 willen
Kheb gehoord dat je er dan al rond 9 uur in de ochtend moete zijnquote:
Qua vervoer ben ik ook afhankelijk van vier anderen, zelf ga ik het liefst in de eerste trein, maar dat kan net zo goed een trein of een paar treinen later worden. Ga je morgen naar training?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:11 schreef Jasza het volgende:
[..]
Kheb gehoord dat je er dan al rond 9 uur in de ochtend moete zijnNaja ik wil wel met 410 enzo maar zker die maten gaan zeiken dat het te vroeg is
![]()
Jup kga morgen wel naar de training iddquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Qua vervoer ben ik ook afhankelijk van vier anderen, zelf ga ik het liefst in de eerste trein, maar dat kan net zo goed een trein of een paar treinen later worden. Ga je morgen naar training?
Als iedereen zo denkt en de laatste paar treinen neemt dan is er wel een probleem.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:01 schreef Jasza het volgende:
Die afspraak dat je eigen trein moet is van de politie maar daar word niet opgelet
Eerst verlengen en dan eind mei oid bellenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:20 schreef Terrorbita het volgende:
Hmmm weet iemand hier toevallig hoe het in zn werk gaat als je van vak wilt wisselen of een paar rijen naar beneden wilt voor volgend jaar?Kreeg een brief binnen of ik mn seizoenskaart wil verlengen maar daar staat verder niets op om bijv. naar een ander vak te gaan.
Net te laat voor 't Wereldje van VI.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:20 schreef D1 het volgende:
Ibrahimovich: "Een beetje van mij en een beetje van Moggi..."
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:25 schreef Me_Wesley het volgende:
Er was eens een clubje uit Alkmaar
Plek 2 was hun doel, das niet zo raar
Die haalden ze wel
Alleen geen CL
Die gaat naar A'dam zoals elk jaar
![]()
En toen kwamen ze FC kopenhagen tegen en toen was de droom overquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:25 schreef Me_Wesley het volgende:
Er was eens een clubje uit Alkmaar
Plek 2 was hun doel, das niet zo raar
Die haalden ze wel
Alleen geen CL
Die gaat naar A'dam zoals elk jaar
![]()
Heb jij nog een droom?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En toen kwamen ze FC kopenhagen tegen en toen was de droom over![]()
Je moet niet Feyenooit met Ajax gaan verwarren. Ik herinner me nog een pijnlijke uitschakeling tegen Sturm Graz in de VR CL.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom refereer jij nog altijd naar kopenhagen?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Of Boekarestquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:32 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Waarom refereer jij nog altijd naar kopenhagen?
Ik zal maar niet over teplice beginnen dan![]()
Hij wordt anders aardig gedist.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:37 schreef Trancelocator het volgende:
Gewoon niet reageren op DK. Hij zal wel met z'n genotsknots in de hand voor de computer zitten, genietend van onze reacties.
geef eerst is antwoord op mijn vraag. Waarom je de KNVB een KNJB vind. Leg is uit waarom je dat vind. En niet weer zo kinderachtig reageren als je het ff niet meer weet hequote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik gedist?quote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik gedist?![]()
Wat boeid het mij wat jullie van mij denken? FOK! is niet mijn leven.
Vind het wel mooi constant die reacties die jullie op mij hebben![]()
Broekie hou eens op met dat gezeur steeds. Je hebt amper 300 posts gedaan hier op FOK! Wat wil jij mij nou duidelijk maken?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:39 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
geef eerst is antwoord op mijn vraag. Waarom je de KNVB een KNJB vind. Leg is uit waarom je dat vind. En niet weer zo kinderachtig reageren als je het ff niet meer weet he
Thanksquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:20 schreef Jasza het volgende:
[..]
Eerst verlengen en dan eind mei oid bellen![]()
Hij vraagt nog netjes of je niet kinderachtig wil reageren.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Broekie hou eens op met dat gezeur steeds. Je hebt amper 300 posts gedaan hier op FOK! Wat wil jij mij nou duidelijk maken?
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Broekie hou eens op met dat gezeur steeds. Je hebt amper 300 posts gedaan hier op FOK! Wat wil jij mij nou duidelijk maken?
Kan ik me voorstellen. Aanspraak, al is het maar op het internet, is toch aanspraak he... Geeft je toch dat virtuele gevoel dat je een persoontje bent...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik gedist?![]()
Wat boeid het mij wat jullie van mij denken? FOK! is niet mijn leven.
Vind het wel mooi constant die reacties die jullie op mij hebben![]()
Geheel in stijlquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Weer een topic vol bagger.
Wat natuurlijk niet wil zeggen dat 'ie niet zal komen. Maar ik zie liever dat Ten Cate z'n eigen staf kiest.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:11 schreef methodmich het volgende:
Voor mensen die er nog over twijfelden: Robert Maaskant komt niet naar Ajax.
Ik hoorde net van een vriend van me, werkzaam bij RBC, dat Robert alleen naar de wedstrijd is gaan kijken uit interesse. Hij heeft de kaarten voor Robert aangevraagd.
Jammer, geen briefjes in Amsterdam dus.
Die is wellicht al lang rond met Ajax en heeft zijn keuzes al bekend gemaakt over wie hij erbij wilt hebben.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:16 schreef twi het volgende:
[..]
Wat natuurlijk niet wil zeggen dat 'ie niet zal komen. Maar ik zie liever dat Ten Cate z'n eigen staf kiest.
De advocaten/zaakwaarnemers ofzo van beiden konden elkaar. De link Ten Cate/Maaskant was in ieder geval wel gelegd.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:16 schreef twi het volgende:
[..]
Wat natuurlijk niet wil zeggen dat 'ie niet zal komen. Maar ik zie liever dat Ten Cate z'n eigen staf kiest.
Huh? Iedereen wil juist een latere trein en jij gaat eerderquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:34 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
ik en plae@ gaan ook naar de training en trein 1 (al heb ik kaarten trein 2 boeie).
Dat pluspunt kan ook een minpunt zijn aangezien je misschien iets TE lang hebt om te drinken.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:56 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
1 uur en 3 kwartier in de trein is natuurlijk belachelijk. Enige pluspunt is dat je langer wat kan drinken![]()
Mooiquote:Tegenover AT5 liet Sneijder weten dat het slechts om een lichte blessure gaat. Hij verwacht wel te kunnen spelen zondag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |