Eerst verlengen en dan eind mei oid bellenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:20 schreef Terrorbita het volgende:
Hmmm weet iemand hier toevallig hoe het in zn werk gaat als je van vak wilt wisselen of een paar rijen naar beneden wilt voor volgend jaar?Kreeg een brief binnen of ik mn seizoenskaart wil verlengen maar daar staat verder niets op om bijv. naar een ander vak te gaan.
Net te laat voor 't Wereldje van VI.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:20 schreef D1 het volgende:
Ibrahimovich: "Een beetje van mij en een beetje van Moggi..."
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:25 schreef Me_Wesley het volgende:
Er was eens een clubje uit Alkmaar
Plek 2 was hun doel, das niet zo raar
Die haalden ze wel
Alleen geen CL
Die gaat naar A'dam zoals elk jaar
![]()
En toen kwamen ze FC kopenhagen tegen en toen was de droom overquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:25 schreef Me_Wesley het volgende:
Er was eens een clubje uit Alkmaar
Plek 2 was hun doel, das niet zo raar
Die haalden ze wel
Alleen geen CL
Die gaat naar A'dam zoals elk jaar
![]()
Heb jij nog een droom?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En toen kwamen ze FC kopenhagen tegen en toen was de droom over![]()
Je moet niet Feyenooit met Ajax gaan verwarren. Ik herinner me nog een pijnlijke uitschakeling tegen Sturm Graz in de VR CL.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom refereer jij nog altijd naar kopenhagen?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Of Boekarestquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:32 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Waarom refereer jij nog altijd naar kopenhagen?
Ik zal maar niet over teplice beginnen dan![]()
Hij wordt anders aardig gedist.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:37 schreef Trancelocator het volgende:
Gewoon niet reageren op DK. Hij zal wel met z'n genotsknots in de hand voor de computer zitten, genietend van onze reacties.
geef eerst is antwoord op mijn vraag. Waarom je de KNVB een KNJB vind. Leg is uit waarom je dat vind. En niet weer zo kinderachtig reageren als je het ff niet meer weet hequote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik gedist?quote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik gedist?![]()
Wat boeid het mij wat jullie van mij denken? FOK! is niet mijn leven.
Vind het wel mooi constant die reacties die jullie op mij hebben![]()
Broekie hou eens op met dat gezeur steeds. Je hebt amper 300 posts gedaan hier op FOK! Wat wil jij mij nou duidelijk maken?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:39 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
geef eerst is antwoord op mijn vraag. Waarom je de KNVB een KNJB vind. Leg is uit waarom je dat vind. En niet weer zo kinderachtig reageren als je het ff niet meer weet he
Thanksquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:20 schreef Jasza het volgende:
[..]
Eerst verlengen en dan eind mei oid bellen![]()
Hij vraagt nog netjes of je niet kinderachtig wil reageren.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Broekie hou eens op met dat gezeur steeds. Je hebt amper 300 posts gedaan hier op FOK! Wat wil jij mij nou duidelijk maken?
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Broekie hou eens op met dat gezeur steeds. Je hebt amper 300 posts gedaan hier op FOK! Wat wil jij mij nou duidelijk maken?
Kan ik me voorstellen. Aanspraak, al is het maar op het internet, is toch aanspraak he... Geeft je toch dat virtuele gevoel dat je een persoontje bent...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik gedist?![]()
Wat boeid het mij wat jullie van mij denken? FOK! is niet mijn leven.
Vind het wel mooi constant die reacties die jullie op mij hebben![]()
Geheel in stijlquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Weer een topic vol bagger.
Wat natuurlijk niet wil zeggen dat 'ie niet zal komen. Maar ik zie liever dat Ten Cate z'n eigen staf kiest.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:11 schreef methodmich het volgende:
Voor mensen die er nog over twijfelden: Robert Maaskant komt niet naar Ajax.
Ik hoorde net van een vriend van me, werkzaam bij RBC, dat Robert alleen naar de wedstrijd is gaan kijken uit interesse. Hij heeft de kaarten voor Robert aangevraagd.
Jammer, geen briefjes in Amsterdam dus.
Die is wellicht al lang rond met Ajax en heeft zijn keuzes al bekend gemaakt over wie hij erbij wilt hebben.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:16 schreef twi het volgende:
[..]
Wat natuurlijk niet wil zeggen dat 'ie niet zal komen. Maar ik zie liever dat Ten Cate z'n eigen staf kiest.
De advocaten/zaakwaarnemers ofzo van beiden konden elkaar. De link Ten Cate/Maaskant was in ieder geval wel gelegd.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:16 schreef twi het volgende:
[..]
Wat natuurlijk niet wil zeggen dat 'ie niet zal komen. Maar ik zie liever dat Ten Cate z'n eigen staf kiest.
Huh? Iedereen wil juist een latere trein en jij gaat eerderquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:34 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
ik en plae@ gaan ook naar de training en trein 1 (al heb ik kaarten trein 2 boeie).
Dat pluspunt kan ook een minpunt zijn aangezien je misschien iets TE lang hebt om te drinken.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:56 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
1 uur en 3 kwartier in de trein is natuurlijk belachelijk. Enige pluspunt is dat je langer wat kan drinken![]()
Mooiquote:Tegenover AT5 liet Sneijder weten dat het slechts om een lichte blessure gaat. Hij verwacht wel te kunnen spelen zondag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |