Luque deed na afloop toch ook nog alsof hij aan zn rug was geraakt door vuurwerk ofzo?quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:47 schreef super-mario het volgende:
heeft iemand dat 0-1 gebaar van Luque in een groter gifje? Net zoals het doelpunt...
Maar geeft wel duidelijk antwoord.quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:57 schreef ub40_bboy het volgende:
Waarom praat die van Geel zo saai?
dat is ook het belangrijkstequote:
Staan wel veel spelfouten inquote:Op zondag 28 oktober 2007 21:31 schreef denthemen het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)jax-thuis-shirt.html
Teken ik voorlopig voor!quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:39 schreef Zwansen het volgende:
En zoals het hoort, PSV en Ajax weer boven Feyenoord. Jullie even winnen van Feyenoord en we staan beiden weer met 4 punten voor op hun... Staan ze weer met lege handen.
komt neer op het interview wat hij laatst gegeven had... zie voetbalzone...quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:41 schreef D1 het volgende:
Kan iemand me de hoofdlijnen geven van wat Van Geel heeft verteld?
Komt omdat het door een vrouw geschreven isquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:45 schreef jna het volgende:
[..]
Staan wel veel spelfouten in![]()
Maar toch:![]()
Nee je hebt ook wel gelijk, alleen vind ik dat de objectiviteit bij hen soms wat ver te zoeken is. Net zoals Van Gangelen die in het interview met Huntelaar vanmiddag zei dat zijn doelpunt helemaal uit het niets kwam. Dat is wel erg kortzichtigquote:Op zondag 28 oktober 2007 21:29 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Inderdaad, een betere zin zou zijn geweest: Ajax stoomwalst indrukwekkend over Utrecht: 0-1.
en van der Vaart wees ons afquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |